hüpe
Moderaator: Moded
hüpe
tervist motokrossi huvilised, lihtsalt soov teada targemate ja osavamate käest kuidas oleks võimalik ennem hüpet või siis hüppe ajal ennast kontrollida et ei kukuks esiratta peale. Lihtsalt endal väike hirm alati hüppesse minna kuna ei tea kunagi kuidas tsikli hüpe õhku viskab vms kas noka peale või teistpidi vms. Oleks väga tänulik kui keegi jagaks näpunäiteid vms kuidas asja kontrolli all hoida ja kas seda üldse kuidagi on võimalik hoida ennem hüpet või siis juba ka õhus kuidagi kaasa aidata vms
üks näiteke ka siin kes ei saanud hästi aru mida mõtlesin
http://www.hullumaja.com/?pg=main&i=12138
üks näiteke ka siin kes ei saanud hästi aru mida mõtlesin
http://www.hullumaja.com/?pg=main&i=12138
Onu Tom:)
Hüppele mine peale ühtlase gaasiga ja pane kindlasti tähele et sa ei paneks serva peal veel gaasi või laseksid gaasi lahti(sina ilmselt lasedki lahti). Teine asi on kehaasend. Hoia keskasendit, hoia jalgadega kõvasti kinni, küünarnukid ülespoole ja loomulikult seisa. Enne maandumist keera juba gaasi et maandumine oleks ühtlasem.
Tegelikult kui sul on õige kehaasend hüppes sees, siis tagupidurit läheb õhus harva vaja. See ongi rohkem selline abivahend viimases hädas. Gaasiga saad ka õhus mängida, eriti otsa üles toomiseks.
Kõige tähtsam on harjutada ja lihtsalt palju sõita, siis kõik tuleb.
Tegelikult kui sul on õige kehaasend hüppes sees, siis tagupidurit läheb õhus harva vaja. See ongi rohkem selline abivahend viimases hädas. Gaasiga saad ka õhus mängida, eriti otsa üles toomiseks.
Kõige tähtsam on harjutada ja lihtsalt palju sõita, siis kõik tuleb.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Ikka istutakse küll, selle nimi on seat-bounce ja supercrossis väga levinud aga see on juba krossisõidu doktoritöö teemamella kirjutas:üks olulisi asju, mida algajad ei märka - hüppele peale minnes EI ISTUTA.
Siis lendab kindlasti esirattale

Kui nina kipub alla kukkuma siis on 99% viga ikka selles, et lased tahtmatult hüppe noka peal gaasi maha, seda ei pruugi isegi aru saada - refleks. Kehaasend on sul ju igal juhul peale minnes nii neutraalne et kui gaasiga lollusi ei tee peaks ratas lendama ilusti ja see tähendab ka seda et hüppe maandumisosale tuledki esiratas pisut allpool

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Niisiis, sain eile minagi oma 200 kg kaaluva DR'i õhku.Hüppe harja peal rulli maha ei keeranud, ise olin peal püsti, ratta õhkutõusmise ajal aitasin põlvede kõverdumisega kaasa ning ega see eriti soolikat jahedaks ei võtnud.Ratas tõusis iseenest õhku, esiots liiga palju ette ei lennanud ja kõik läks väga pehmelt
Iseenesest lend ei olnud märkimisväärne, kuid minu jaoks oli see esmakordne kogemus ning täitsa heameel, et käkki ei pannud




Challenge the Adventure.Ride The World
Jah, ma kirjutasin "mida algajad ei märka".mx77 kirjutas:Ikka istutakse küll, selle nimi on seat-bounce ja supercrossis väga levinud aga see on juba krossisõidu doktoritöö teemamella kirjutas:üks olulisi asju, mida algajad ei märka - hüppele peale minnes EI ISTUTA.
Siis lendab kindlasti esirattale.
Minul lendas ka nagu õnneloos, kuniks ma ise tabasin, et sadulas persetan

-
- Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere!siin eelkõnelajate jutt oli väga õige...kuid lisaks veel ühe nüansi,nimelt kui ollakse hüppe otsalt väljas..ning lend kipub minema nö küünlasse...soovitatakse tagupidurit...kõi ok..aga ei mainita,et seda tuleb teha koos siduri tõmbamisega....vastasel juhul võib suretada õhus mootori välja ja kui maanduda seisva mootoriga on kukumine enam kui kindel.olen ka üsna algaja...kuid on toimund väike areng ja nüüd pole lõuna-eestis suurt enam platoo hüpet kust ma oma võrriga kas pea-aegu üle...või täitsa üle ei lenda.kuid minu viga ongi see,et kipub küünlasse viskama...esiotsale harva.
aga küsiksin seda nn jalgadega tsikli hoidmist...kas jutt käib nn põlvede-sisekülgedega masina hoidmist,kas seda peaks tegema igal hüppel ja üldse kogu sõidu vältel...või on nagu eraldi raja lõigud kus seda moodust soovitatakse?
aga küsiksin seda nn jalgadega tsikli hoidmist...kas jutt käib nn põlvede-sisekülgedega masina hoidmist,kas seda peaks tegema igal hüppel ja üldse kogu sõidu vältel...või on nagu eraldi raja lõigud kus seda moodust soovitatakse?
Mina kui tagashoidlikum sõitja eelistan hüpata võimalikult sirjooneliselt ning võimalikult väheste korrigeerimistega õhus. Kui oled küllalt vilunud õhus tsikli keeramisega siis miks mitte. Üldiselt kui jala külgedega tsiklist kinni ei hoia, siis katkistel hüppenukkidel tükib perse lendama viltu külje peale ja no milleks seda vaja on?M.K. kirjutas:Kasjok: ma pole kindel, et hüppel tuleks ratast jalgadega kõvasti kinni hoida.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
Reinuvader:
jalgadega kinni hoidmine - mõeldud on tõesti põlvede-sisekülgedega ratta hoidmist. Hoida tuleks nii kõvasti, et kui käed lahti lased, siis pikali ei kuku.
Hoida tuleks põhimõtteliselt kogu aeg, v.a. hüpetel. Ma ei ütle, et siis tuleks täiesti jalgade suunavast tegevusest loobuda, aga hüpete juures on oluline see, et esiteks on vaja tagada enne õhkutõusu ja selle alguses võimalikult vaba liikumine, et korrigeerida võimalikut kiiresti ja tulemuslikult igasugust soovimatut liikumist (mida pärast õhus ei saa enam v-olla teha ja mis võib pärast õhus juba võimenduda katastroofiks), ning teiseks pole õhus vaja ju midagi hoida, kuna nii sina ise kui ratas on n.ö. kerged ja enam mingeid täiendavaid impulsse ei saa, mille vastu see kinnihoidmine aitaks.
jalgadega kinni hoidmine - mõeldud on tõesti põlvede-sisekülgedega ratta hoidmist. Hoida tuleks nii kõvasti, et kui käed lahti lased, siis pikali ei kuku.
Hoida tuleks põhimõtteliselt kogu aeg, v.a. hüpetel. Ma ei ütle, et siis tuleks täiesti jalgade suunavast tegevusest loobuda, aga hüpete juures on oluline see, et esiteks on vaja tagada enne õhkutõusu ja selle alguses võimalikult vaba liikumine, et korrigeerida võimalikut kiiresti ja tulemuslikult igasugust soovimatut liikumist (mida pärast õhus ei saa enam v-olla teha ja mis võib pärast õhus juba võimenduda katastroofiks), ning teiseks pole õhus vaja ju midagi hoida, kuna nii sina ise kui ratas on n.ö. kerged ja enam mingeid täiendavaid impulsse ei saa, mille vastu see kinnihoidmine aitaks.
Jah loomulikult ei tohiks õhus krampi minna ja nagu kivikuju oodata kuni maha kukud. Pidasingi silmas sellist hoidmist, mis tõesti paneks tsikli lendama sinna kuhu sa tahad. Selle vastand oleks sõitja kellel on põlved laiali ning jalad ei taha mitte jalaraudadel püsida. Samuti suht paljud algajad sõidavad nagu nad lükkaksid poes toidukäru: künarnukid maa poole ja seisavad pool kükakil nii et tekib kahtlus kas nad mitte ei istu. Milleks ennast piinata? Peaks ikka jalad üsna sirgu ajama ( aga mitte põlvedest lukustama), küünarnukid üles ning igas olukorras olgu siis kurvis istudes või sirgel kihutades jalgadega kinni hoida. Nagu juba teised postitajad ütlesid ei piina see nii palju käsi vaid lubab sul käte haaret jalgade arvelt vähendada.
Ma ei ütle et mul tehnika täiuslik oleks!
Ma ei ütle et mul tehnika täiuslik oleks!

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
kui Sa nüüd veidi edasi mõtled ja kujutad ette võidusõitjaid, kes panevad kogu oma jõu ja oskuse mängu, et liiga kõrgele ja kaugel ei hüppaks, siis mõistad ka, et jalad teevad sel juhul väga suurt "neelavat tööd" ja selle juures on juba pigistamine ja muidu pingul hoidmine lubamatu/võimatu.Kasjok kirjutas:Jah loomulikult ei tohiks õhus krampi minna ja nagu kivikuju oodata kuni maha kukud. Pidasingi silmas sellist hoidmist, mis tõesti paneks tsikli lendama sinna kuhu sa tahad. Selle vastand oleks sõitja kellel on põlved laiali ning jalad ei taha mitte jalaraudadel püsida. Samuti suht paljud algajad sõidavad nagu nad lükkaksid poes toidukäru: künarnukid maa poole ja seisavad pool kükakil nii et tekib kahtlus kas nad mitte ei istu. Milleks ennast piinata? Peaks ikka jalad üsna sirgu ajama ( aga mitte põlvedest lukustama), küünarnukid üles ning igas olukorras olgu siis kurvis istudes või sirgel kihutades jalgadega kinni hoida. Nagu juba teised postitajad ütlesid ei piina see nii palju käsi vaid lubab sul käte haaret jalgade arvelt vähendada.
Ma ei ütle et mul tehnika täiuslik oleks!
Ühesõnaga, tulles tagasi algusesse, jalgadega tuleks ratast tugevalt hoida kogu aeg v.a. hüppel.
kasjok kirjutas:
[i]Hüppele mine peale ühtlase gaasiga ja pane kindlasti tähele et sa ei paneks serva peal veel gaasi või laseksid gaasi lahti(sina ilmselt lasedki lahti). Teine asi on kehaasend. Hoia keskasendit, hoia jalgadega kõvasti kinni, küünarnukid ülespoole ja loomulikult seisa. Enne maandumist keera juba gaasi et maandumine oleks ühtlasem.
Tegelikult kui sul on õige kehaasend hüppes sees, siis tagupidurit läheb õhus harva vaja. See ongi rohkem selline abivahend viimases hädas. Gaasiga saad ka õhus mängida, eriti otsa üles toomiseks.
Kõige tähtsam on harjutada ja lihtsalt palju sõita, siis kõik tuleb.[/i]
Aga ennem hüppele jõudmist tavaliselt ikka annangi piitsa kuid kui hüpe tuleb ennem seda nõlva võtan kaasi maha....sain siis aru et gaasi ei tohi täitsa maha võtta vaid kusagil poole jagu sellest mis ennem hüpet kiirendad?? või sain valesti aru

Onu Tom:)
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Gaasi tuleb ikka niipalju anda et hüppest üle saada, kui hüppe ees on pikk sirge ja hüpe ise pisike, siis tuleb vahest isegi pidurdada, kui aga hüpe on kohe pärast kurvi siis lähed ikka hüpesse täie rulliga.tom201 kirjutas:
kasjok kirjutas:
[i]Hüppele mine peale ühtlase gaasiga ja pane kindlasti tähele et sa ei paneks serva peal veel gaasi või laseksid gaasi lahti(sina ilmselt lasedki lahti). Teine asi on kehaasend. Hoia keskasendit, hoia jalgadega kõvasti kinni, küünarnukid ülespoole ja loomulikult seisa. Enne maandumist keera juba gaasi et maandumine oleks ühtlasem.
Tegelikult kui sul on õige kehaasend hüppes sees, siis tagupidurit läheb õhus harva vaja. See ongi rohkem selline abivahend viimases hädas. Gaasiga saad ka õhus mängida, eriti otsa üles toomiseks.
Kõige tähtsam on harjutada ja lihtsalt palju sõita, siis kõik tuleb.[/i]
Aga ennem hüppele jõudmist tavaliselt ikka annangi piitsa kuid kui hüpe tuleb ennem seda nõlva võtan kaasi maha....sain siis aru et gaasi ei tohi täitsa maha võtta vaid kusagil poole jagu sellest mis ennem hüpet kiirendad?? või sain valesti aru
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
üks suht kõva sõitja rääkis mulle, et kui minna hüppesse, siis tuleb jalgadest pehmendada, et nagu lendaksid sa tsiklist eraldi, see annabki võimaluse tsiklit õhus juhtida, lükkad ette või taha, kallutad õhus viltu või tõmbad otseks. mul oli ka algul viga selles, et läksin natuke liialt kramplikult hüppesse, ja sellises asendis kui tsikkel hakkab viltu minema, siis lähebki. endal on hüpped nüüd igatahes paranenud.
Eat your veggies, little people
Jalgade ja keha jõuga küljele, gaasiga saba kõrgemale.mella kirjutas:KAevaks vana teema üles.
Vaadates X-fightersit, õritasin aru saada, mis tyrikiga nad tsikli õhus risti ajavad ja pärast sirgeks tagasi? mingi füüsikatrikk või juhitakse jalgadega?
Matt Rebaudi ja Ronnie Renneri whipid on muidugi sellised, millele loogilist seletust on raske leida. Ehk siis Rebaudil on kombeks õhus lausa 180 kraadi peale keerata ja siis tagasi ning Renneri whip on tihtipeale selline, kus tüüp ise on vahepeal põhimõtteliselt pea alaspidi...

Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Kas keegi jäädvustas ka? (DVD, VHS?) Nädal aega ootasin seda reede õhtat ja ikka ei õnnestunud näha
. Eelmisel aastal nägin ja seniste kommentaaride põhjal on aru saada, et sellel aastal oli ehk elamusterohkemgi. Väga tahaks näha.

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee
http://www.animalistika.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.