K: Suzuki sv650 kohta


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Jaapani ratas peab vastu. Võrreldes nõuka aegsete vene ratastega on hoopis teine maailm. Vahetad vaid kuluosi (küünlad, filtrid, klotsid ja muu kraam) ja sõidad. Ja sõidad ja sõidad ja sõidad. Vene tsiklil tuleb sel ajal ära teha umbes kolm kapremonti kui sa vahetad suve jooksul ainult õli. Seda siis kui ikka armastad gaasi kah anda. Vaikselt sõites peab vene rattal võib olla kaks kapremmi tegema. Jaapani omal ei pea õli üldse vahetama siis :D

Edasi astub nagu 53Kw V2 astuma peab. Ükski auto järgi ei jõua. Teiste tsiklitega suudad ka vabalt tempos püsida kui just rinka pole ja maanteel 200+ kiirusega ei anta pikalt. Oskad hästi sõita siis sõidad enamusest kilovattidega tilli pikendajatest ka kiiremini. Hiljemalt teise hooaja lõpuks hakkad suuremat (rohkem kubatuuri) tahtma või siis hoopis stiili vahetama. Tavaline asi.

Kogu eelnev jutt on kirjutatud pisut huumoriga, sest pole SVga kunagi kokku puutunud. Kartsin ise ka kunagi natuke läänekaid, sest äkki läheb midagi katki ja kes siis jõuab seda remontida... Küll aga on pidevalt tunne, et endiste nõukogude rataste omanikud kardavad hirmsasti jaapani tsiklite varuosade kõrgeid hindu. Neid aga praktiliselt ei kulu, kui just mõni vigane ratas kätte ei satu ja ise külge maha ei pane. Vene ratastel kulub see eest varuosi sitta kanti minu arvates. Seega on seis umbes võrdne:
Nõuka aegne ratas: palju varuosi ja koguaeg käed õlised - vähe sõidurõõmu :?
Läänekas: Korralik hooldus talvel ja suvel vahetad ainult õli - sõidad kogu aeg 8)

Pidamise hinnalt enam vähem üks küll aga maksavad ka närvid ja aeg midagi. Rääkimata sõidurõõmust/kurbusest.

PS. Ärgu nüüd vene ratastega sõitjad tuld võtku, oma aja kohta olid need täitsa tegijad, kuid on tehniliselt paraku väga vananenud ja seepärast ka pole võrreldavad ühegi kaasaaegse rattaga.

Head sõitmist Sulle!

EDIT: Kilovattidega tilli pikendaja - tsiklist kes räägib kõigile (kaasa arvatud puud ja postid) kui palju kilovatte ta rattal on ja palju tippkiirus on ja maanteel ta ka alla kahesaja ei sõida :wack:
Viimati muutis davidsoniharald, 22 Apr 2007, 22:56, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”