Piduri õhutamine
Kui sa ikka tead seda tööpõhimõtet, siis se osa vedelikku, mida kolb surub oma käigu jooksul, tuleb eebli vabastamisel ja kolvi liikumisel tagasi, kolviga kaasa samas koguses (no miinus mingi hulk gravitatsiooni arvelt, kui all nippel lahti), kui niplit kinni ei keera, siis tuleb kolvi liikumisega tagasi oma algasendisse, sisse õhk nipli kaudu (kui vooliku ots ei ole õli täis ja õli sees). Niplit ei pea sulgema siis, kui toimetad ilma eeblit liigutamata. Seljuhul toimib sinu jutt.Tsikkelröövel kirjutas:Millest nii kole probleem selle tagasivoolu tõkestamisega (näpp ette etc)?
Kõrgemalt surub ju vedelik niikuinii peale, st altotsast õhk sisse ei pääse ja kui peale valades mahutit ikka täis hoiad, ei pääse ülevalt ju ka? Korras mansettide ja jätkude korral on õhu sattumine piduritesse minu meelest üldse välistatud.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.