Piduri õhutamine
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ma mõneti segaduses, pole kunagi olnud mingit jama õhu kättesaamisega pidurisüsteemist (ei autodega ega tsikliga). Võib - olla lihtsalt head masinad sattunud.
Üks soovitus (sest reeglina pole sõpra, kes niplit keerab) - alla õhutusnipli otsa tuleb panna voolik, soovitav läbipaistev. Ja see omakorda puhtasse anumasse. Siis on käed vabad, et ühe käega kallata pidurivedelikku mahutisse pidevalt juurde ja teisega piisavalt intentsiivselt heeblit liigutada, et õhumullid alt koos vedelikuga välja tulevad (läbipaistev voolik tagab, et näed, mis toimub). Puhas nõu selleks, et see uus pidurivedelik, mis süsteemist läbi ajad, raisku ei läheks - nii võid uhta täpselt niipalju, et mulle enam ei tule, olgu või terve liiter.
Üks soovitus (sest reeglina pole sõpra, kes niplit keerab) - alla õhutusnipli otsa tuleb panna voolik, soovitav läbipaistev. Ja see omakorda puhtasse anumasse. Siis on käed vabad, et ühe käega kallata pidurivedelikku mahutisse pidevalt juurde ja teisega piisavalt intentsiivselt heeblit liigutada, et õhumullid alt koos vedelikuga välja tulevad (läbipaistev voolik tagab, et näed, mis toimub). Puhas nõu selleks, et see uus pidurivedelik, mis süsteemist läbi ajad, raisku ei läheks - nii võid uhta täpselt niipalju, et mulle enam ei tule, olgu või terve liiter.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.