Kas 50 ccm derbi senda on mopeed või mootorratas.
Moderaator: Moded
Kas 50 ccm derbi senda on mopeed või mootorratas.
lukku
Viimati muutis 4hti, 09 Juul 2012, 15:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Justnimelt tehase lubatud kiirus ei tohi ületada 45km/h!-ShadowofDeath- kirjutas:No kui sa 62km/h radarisse lendasid, siis on ta mootorratas. Mopeed-kahe-või kolmerattaline mootorsõiduk, mille kubatuur ei ületa 50cc ja tehase maksimum kiirus ei ületa 45km/h.
Ja ma usun, et sellel masinal ta tõesti ei ületagi.
Järelikult on rikkumiseks tehase lubatud kiiruse ületamine mitte lubadeta sõit.
Viimati muutis olli, 14 Apr 2007, 19:41, muudetud 1 kord kokku.
Huvitav, ise sõitsin kh radarisse 57km/h...Peatati kinni ja ise uskusin ka, et saan kiiruseületamise eest, kuid konstaabel sõnas, et pidas mind kinni sest tagutuli ning suunatuled ei tööta. Küsisid kui palju välja läheb vastasin, et 55
. Seepeale ütlesid, et jah radaris näitas 57. Aga ütlesid, et ära siis täisgaasiga sõida ja vaheta tagapirn ära ja soovisid head teed.. Ei küsinud ei juhiluba ega masina dokumente
.
Aga sa oleks pidanud vaidlustama, et vaadake silindri peale ja , et sa ei ole seal midagi tuuninud, et kõik on nii nagu ostsid.


Aga sa oleks pidanud vaidlustama, et vaadake silindri peale ja , et sa ei ole seal midagi tuuninud, et kõik on nii nagu ostsid.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
Seadus fikseerib mopeedi mõiste läbi valmistajakiiruse (Valmistajakiiruse all mõistetakse valmistaja poolt sõidukile määratud suurimat kiirust.)!holma kirjutas:Asi on ju täiesti simpel...kui ratta(mopeedi) kiirus fikseeriti üle 45km/h tunnis pole vastu mögiseda ju eriti mõtet. Seadusandluses kõik ilusti sini-must-valgel kirjas.
See, palju ta tegelikult välja jookseb, ei muuda tehase poolt lubatud kiirust sugugi suuremaks.
Järelikult kui sellel võrril tehase poolt on ette nähtud maksimaalseks kiiruseks 45km/h, siis see, et ta tegelikult rohkem läheb, ei muuda teda kohe seaduse silmis mootorrattaks.
Eksimine toimus hoopis selle paragrahvi vastu:
§126. Juht ei tohi sõita kiiremini:
1) valmistajakiirusest.
Mitte, et ma keda õigustada püüaksin, kuid valede asjade eest endale pähe lasta istuda ka ei tohiks.
No a mis sa rõõmsameelega ütlesid politseinikule, et ooo mul läheb välja kahekordselt tehasekiirusest vä ?4hti kirjutas:Jah silindri peal on kirjas 49 ccm. Piirajad on küll muidu maha võetud. Ja usu mind ületab kahekordselt lubatud kiirust.
Tänud abi eest:)
Järgminekord ole targem ja tee loll nägu pähe, ehk aitab välja hädast.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
Minul oli selline vahejuhtum et sõitsin maanteel umbes 115-120 km/h ja äkki tuleb politsei auto kõrvale ja tagaistuja lehvitas saua et ma teeäärde tõbaksin.
Algul küsisid lube ja dokumente, need näitasin ilusti ette ja siis hakkasid sellest kiirusest rääkima. Natuke aega rääkisin juttu et rohkem nii ei tee jne, lõpuks lasid minema, ütlsid et kui korra veel nii kiiresti sõidan siis tuleb protokoll. Aga ma arvan et need politseinikud hakkasid sel õhtul roolijoodikuid otsima ja ei viitsinud minuga tegeleda.
Võrus pole nendel seadusemeestel vigagi.
Algul küsisid lube ja dokumente, need näitasin ilusti ette ja siis hakkasid sellest kiirusest rääkima. Natuke aega rääkisin juttu et rohkem nii ei tee jne, lõpuks lasid minema, ütlsid et kui korra veel nii kiiresti sõidan siis tuleb protokoll. Aga ma arvan et need politseinikud hakkasid sel õhtul roolijoodikuid otsima ja ei viitsinud minuga tegeleda.
Võrus pole nendel seadusemeestel vigagi.
Endalgi taoline probleem silme ees. Liikuriks on mul ka 49cc viiekäiguline mopeed, iseenesest tegelt juba uunikum isegi
Pole ta enduuro ega bike, pigem midagi vahepealset. Dokumente tal muidugi pole ja kuidas sa tõestad politseinikule et see sul mopeed on, sest too annab juba väiksema tsikli mõõdud välja. Eesti seaduste järgi pole mopeed veel mootorsõiduk ning dokumente minu aru saamist järgi tal olema ei pea (muidug hea oleks kui oleksid)
Kui paljusid on tegelt vahele võetud seetõttu, et nad on mopeediga, mille valmistaja kiirus on 45km/h, sõitnud radarisse üle 45km/h kiirusega ning siis on mopeed mootorrattaks tembeldatud? Kui palju on üldse võimalik trahvi saada valmistaja kiiruse ületamise eest? Või on kellelgil üldse probleeme tekkinud tõestamisega, et too liikur on mopeed?

Kui paljusid on tegelt vahele võetud seetõttu, et nad on mopeediga, mille valmistaja kiirus on 45km/h, sõitnud radarisse üle 45km/h kiirusega ning siis on mopeed mootorrattaks tembeldatud? Kui palju on üldse võimalik trahvi saada valmistaja kiiruse ületamise eest? Või on kellelgil üldse probleeme tekkinud tõestamisega, et too liikur on mopeed?
Derbi Zenda on siiski mopeed. Aga lugu on nüüd nii, et kui peaksid isegi saama rohkem kui 600 krooni, kasvõi penn rohkem siis anna asi kohtusse. Põmst, sa olid ikkagi jalakäia, vms. Ühesõnaga oli üks mees kes asja mulle selgeks tegi, olles ise töötanud ennem aastaid Motopolitseis
.
Kui sa loed seda praegu, siis btw mu aeroxist ei ole midagi järgi
.

Kui sa loed seda praegu, siis btw mu aeroxist ei ole midagi järgi

Esiteks on masin Derbi Senda, mitte Zenda. Kui politsei väga tahab siis võid lisada sellele 600'le ühe 0 otsa(lubadeta sõit, arvele võtmata, liikluskindlustuse puudumine ning kiiruse ületamine.AsiOnAeroxis kirjutas:Derbi Zenda on siiski mopeed. Aga lugu on nüüd nii, et kui peaksid isegi saama rohkem kui 600 krooni, kasvõi penn rohkem siis anna asi kohtusse. Põmst, sa olid ikkagi jalakäia, vms. Ühesõnaga oli üks mees kes asja mulle selgeks tegi, olles ise töötanud ennem aastaid Motopolitseis.
Kui sa loed seda praegu, siis btw mu aeroxist ei ole midagi järgi.
Arvatavasti oli see siiski esimene rikkumine tal, ning protkoll vormistati kiiruse ületamise eest, seega 180.- läheb see kogu pidu maksma.
PS! Ja kuidas läheb teemasse see, et su aeroxist ei ole enam midagi järele, kedagi ei huvita su aerox.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
OT: Kas siis ei või olla tuning juppe või? Ma ausalt kuulen küll esimest korda, ma tean, et autol võib, aga mopeedi kohta ma täpselt ei teaoldmoped kirjutas:Senda on algselt mopeed igaljuhul... samas kui tehase piirajad on eemaldatud, saab hea tahtmise korral väänata mopeedi omavolilise ümberehituse mootorsõidukiks ja kõik siis muu sellega kaasneva, eriti veel siis, kui kasvõi üks tuuningvidin masinal juba peal on.

Et kui hääästi lapsepäraselt seletada... siis:
Auto on juba valmistajatehases mootorsõidukiks (meil parasjagu kehtiva liiklusseaduse järgi) ehitatud. Autot tuunides sa teda enam rohkem autoks ei muuda. Iseasi - kui peaksid auto lendama või ujuma suutma panna - siis pead ta ka neis vastavates ametites arvele registreerima.
Mopeed on valmistajatehases loodud mopeediks - tehasekiirus kuni 45 km/h ja töömaht vähem kui 50cc. Kui tuunimine muudab kasvõi ühe neist parameetritest suuremaks, siis oled sekkunud tehase konstruktsiooni sel moel, et aparaat muutub seaduse silmis automaatselt mootorsõidukiks (mootorrattaks) - ja kuulub registrisse võtmisele jne..
Seni, kuni saavutad üle 45 km/h kiiruseid lihtsalt ratta hea korrashoiu arvelt ja tehase konstruktsiooni muutmata, seni jääb ta mopeediks ja kiiremini sõites oled lihtsalt ületanud oma sõidukikatekooriale seadusega lubatud max kiirust. Tuuningu abil (liikluses) kiiremini sõites võid saada karistatud kasvõi lubadeta ja registreerimata tsiklikasutuse eest.
-
-
Auto on juba valmistajatehases mootorsõidukiks (meil parasjagu kehtiva liiklusseaduse järgi) ehitatud. Autot tuunides sa teda enam rohkem autoks ei muuda. Iseasi - kui peaksid auto lendama või ujuma suutma panna - siis pead ta ka neis vastavates ametites arvele registreerima.
Mopeed on valmistajatehases loodud mopeediks - tehasekiirus kuni 45 km/h ja töömaht vähem kui 50cc. Kui tuunimine muudab kasvõi ühe neist parameetritest suuremaks, siis oled sekkunud tehase konstruktsiooni sel moel, et aparaat muutub seaduse silmis automaatselt mootorsõidukiks (mootorrattaks) - ja kuulub registrisse võtmisele jne..
Seni, kuni saavutad üle 45 km/h kiiruseid lihtsalt ratta hea korrashoiu arvelt ja tehase konstruktsiooni muutmata, seni jääb ta mopeediks ja kiiremini sõites oled lihtsalt ületanud oma sõidukikatekooriale seadusega lubatud max kiirust. Tuuningu abil (liikluses) kiiremini sõites võid saada karistatud kasvõi lubadeta ja registreerimata tsiklikasutuse eest.
-
-
Mix kirjutas:Et kui hääästi lapsepäraselt seletada... siis:
Auto on juba valmistajatehases mootorsõidukiks (meil parasjagu kehtiva liiklusseaduse järgi) ehitatud. Autot tuunides sa teda enam rohkem autoks ei muuda. Iseasi - kui peaksid auto lendama või ujuma suutma panna - siis pead ta ka neis vastavates ametites arvele registreerima.
Mopeed on valmistajatehases loodud mopeediks - tehasekiirus kuni 45 km/h ja töömaht vähem kui 50cc. Kui tuunimine muudab kasvõi ühe neist parameetritest suuremaks, siis oled sekkunud tehase konstruktsiooni sel moel, et aparaat muutub seaduse silmis automaatselt mootorsõidukiks (mootorrattaks) - ja kuulub registrisse võtmisele jne..
Seni, kuni saavutad üle 45 km/h kiiruseid lihtsalt ratta hea korrashoiu arvelt ja tehase konstruktsiooni muutmata, seni jääb ta mopeediks ja kiiremini sõites oled lihtsalt ületanud oma sõidukikatekooriale seadusega lubatud max kiirust. Tuuningu abil (liikluses) kiiremini sõites võid saada karistatud kasvõi lubadeta ja registreerimata tsiklikasutuse eest.
-
-
Eino ma auto asjadega olen kursis. Lihtsalt mopeedide kohalt ei oska sõna võtta, ma sain ennem aru, et kui panen läikiva sport sumpa külge siis võin trahvi saada, kuigi ma ei ole suurendanud kubatuuri ning roller ie liigu üle 45 km/H.
Tähendab, et võin igast asju külge panna peaasi, et kubatuur ning valmistaja kiirus jäävad samaks!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Seljuhul tekib küll küsimus, et miks sa selle sumpa sinna panid?*DDF* kirjutas:et kui panen läikiva sport sumpa külge siis võin trahvi saada, kuigi ma ei ole suurendanud kubatuuri ning roller ie liigu üle 45 km/H.

Aga kui nüüd tõsiselt rääkida, siis reaalselt saab probleeme tulla ka igasuguse autode ja mootorrataste kodusel teel teostatud ja registreerimata järgiaitamisega ja samuti nende igasuguste liba 25kw masinatega. Kui ark tehnoosakond, liikluspolitsei ja ülevaatuspunktid võibolla väga torkima ja ekspertiisi saatma ei hakkagi, kuigi masin ei vasta kirjas olevatele tehnoandmetele... siis igasuguse juhtunud äksidendi puhul on see tahtmise korral raha kokku hoida, ideaalne võimalus kindlustusseltsil väljamakse mittetegemiseks, kuna kindlustuse sõlmides on teadlikult esitatud valed andmed...
oldmoped kirjutas:Seljuhul tekib küll küsimus, et miks sa selle sumpa sinna panid?*DDF* kirjutas:et kui panen läikiva sport sumpa külge siis võin trahvi saada, kuigi ma ei ole suurendanud kubatuuri ning roller ie liigu üle 45 km/H.
![]()
Aga kui nüüd tõsiselt rääkida, siis reaalselt saab probleeme tulla ka igasuguse autode ja mootorrataste kodusel teel teostatud ja registreerimata järgiaitamisega ja samuti nende igasuguste liba 25kw masinatega. Kui ark tehnoosakond, liikluspolitsei ja ülevaatuspunktid võibolla väga torkima ja ekspertiisi saatma ei hakkagi, kuigi masin ei vasta kirjas olevatele tehnoandmetele... siis igasuguse juhtunud äksidendi puhul on see tahtmise korral raha kokku hoida, ideaalne võimalus kindlustusseltsil väljamakse mittetegemiseks, kuna kindlustuse sõlmides on teadlikult esitatud valed andmed...
No näiteks mul "mädaneb" originaal sumpa alt ära, ja on teada ju, et originaal jupid esindusest tellides on sama kallid kui tellida nn. tuuning juppe.