summutaja

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

summutaja

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Tervist!
Oleks paar küsimust Yamaha XT 600 summutaja kohta. Nimelt hääled on tal tehasest pisut liiga vaiksed loodud ja tahaks pisut hääli järgi aidata. Mingit võimsuse tõusu või muud sellist ma ei oota, lihtsalt tahaks pisut valjemaid hääli. Küsimus olekski selles, et kas on mõtet seda orig. sumajat ümber tegema hakata ja ega see mootori töösse hiljem mingeid tõrkeid ei too? Summutaja ise näeb välja selline http://public.fotki.com/Markooo6/xt-600/p4090015.html Või oleks mõtekam sinna mõni muu pütt otsida? Samas kui kellegil oleks sinna asemele mingit muud pütti pakkuda, andke teada!
Aitäh!
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

Varaderol ja hyosung comet( mõlemad 125 sed ) sai lihtsalt raud latiga sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] sees plekid otse läbi löödud . Lihtne , ja väike tulemus oli ka olemas. Mingisuguseid muudatusi mootori töös ei tähendanud.
Tark ei torma!
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Proovi näiteks sumpsi tagumine ots maha võtta ja tagumisest potist natuke takistavaid elemente välja võtta. Võid ka lihtsalt otsa lisaauke juurde puurida . Teine asi loomulikult on see, kui ilus (või õigemini kole) see jääb. Kõvemad mehed võtavad kogu sumpsi lahti ja teevad vabalthingavamaks. Mingeid aftermarket potte nii vanale tsiklile pole mõtet ostma hakata, kui just väga odavalt miskit kasutatut ei saa.

Mootorile ei ole sel tegevusel suurt mõju kuni teatud piirini, kui segu läheb parema hingamise tõttu liiga lahjaks, siis tuleks karpat regullida ja düüse sobitada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Ilmselt siis tuleb summutaja otsast see kroomosa korra ära lõigata, mõned sõelad välja võtta ja uuesti korralikult kokku keevitada. Kui päris tuhjaks ei tee siis ilmselt pole vaja karpa kallale ka minna?
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

pea nüüd selle rellaka ja lõikumisega veits hoogu, enne kui sae käima tõmbad ja sädemed lendu lased, vaata selle sumpa otsa, ehk oleks mõistlikum needid läbi puurida ja siis edasi aretada???
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Tollel summutajal kahjuks pole neid neete mida läbi puurida. Tundub, et keegi on juba seda summutajat veidi ümber teinud. Tagant näeb ta välja selline: http://public.fotki.com/Markooo6/xt-600/p4100004.html
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Nii, nüüd on summutajal mõned sõelad ja torud välja võetud ja tulemus sai väga hea, kõrval on kohe hea kuulata :)
Milles peaks väljenduma see, et segu lahja on?
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Milles peaks väljenduma see, et segu lahja on?
See väljendub selles, kui tekkib teatud pöörete vahemikus n.ö.
"tühi auk".
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas TDM »

Küünla värvus läheb heledaks, kui on lahja segu.
Mootor kuumeneb rohkem kui tavaliselt.
Korraliku valu puhul(kui rutskal ainult 2 asendit) tekib kolbi auk! :(

Samas oleneb palju kuidas sa sõidad ja mille jaoks on segu lahja, kas mootori vastupidamise jaoks, või max võimsuse saamiseks?
8)
Mingitel pööretel võib ka voima vähem olla, ehk tühja kohta.
:D

Head avastamist.
Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Gre kirjutas:
.:LiveToRide:. kirjutas:
Milles peaks väljenduma see, et segu lahja on?
See väljendub selles, kui tekkib teatud pöörete vahemikus n.ö.
"tühi auk".
Ja näha on küünaldelt - helehallid. Peaksid olema "koorega kohv" :)

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Selge siis. Minu tsiklil õnneks seda viga pole. Lihtsalt tundsin huvi :wink:
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”