summutaja
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
summutaja
Tervist!
Oleks paar küsimust Yamaha XT 600 summutaja kohta. Nimelt hääled on tal tehasest pisut liiga vaiksed loodud ja tahaks pisut hääli järgi aidata. Mingit võimsuse tõusu või muud sellist ma ei oota, lihtsalt tahaks pisut valjemaid hääli. Küsimus olekski selles, et kas on mõtet seda orig. sumajat ümber tegema hakata ja ega see mootori töösse hiljem mingeid tõrkeid ei too? Summutaja ise näeb välja selline http://public.fotki.com/Markooo6/xt-600/p4090015.html Või oleks mõtekam sinna mõni muu pütt otsida? Samas kui kellegil oleks sinna asemele mingit muud pütti pakkuda, andke teada!
Aitäh!
Oleks paar küsimust Yamaha XT 600 summutaja kohta. Nimelt hääled on tal tehasest pisut liiga vaiksed loodud ja tahaks pisut hääli järgi aidata. Mingit võimsuse tõusu või muud sellist ma ei oota, lihtsalt tahaks pisut valjemaid hääli. Küsimus olekski selles, et kas on mõtet seda orig. sumajat ümber tegema hakata ja ega see mootori töösse hiljem mingeid tõrkeid ei too? Summutaja ise näeb välja selline http://public.fotki.com/Markooo6/xt-600/p4090015.html Või oleks mõtekam sinna mõni muu pütt otsida? Samas kui kellegil oleks sinna asemele mingit muud pütti pakkuda, andke teada!
Aitäh!
Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Proovi näiteks sumpsi tagumine ots maha võtta ja tagumisest potist natuke takistavaid elemente välja võtta. Võid ka lihtsalt otsa lisaauke juurde puurida . Teine asi loomulikult on see, kui ilus (või õigemini kole) see jääb. Kõvemad mehed võtavad kogu sumpsi lahti ja teevad vabalthingavamaks. Mingeid aftermarket potte nii vanale tsiklile pole mõtet ostma hakata, kui just väga odavalt miskit kasutatut ei saa.
Mootorile ei ole sel tegevusel suurt mõju kuni teatud piirini, kui segu läheb parema hingamise tõttu liiga lahjaks, siis tuleks karpat regullida ja düüse sobitada.
Mootorile ei ole sel tegevusel suurt mõju kuni teatud piirini, kui segu läheb parema hingamise tõttu liiga lahjaks, siis tuleks karpat regullida ja düüse sobitada.
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Ilmselt siis tuleb summutaja otsast see kroomosa korra ära lõigata, mõned sõelad välja võtta ja uuesti korralikult kokku keevitada. Kui päris tuhjaks ei tee siis ilmselt pole vaja karpa kallale ka minna?
Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Tollel summutajal kahjuks pole neid neete mida läbi puurida. Tundub, et keegi on juba seda summutajat veidi ümber teinud. Tagant näeb ta välja selline: http://public.fotki.com/Markooo6/xt-600/p4100004.html
Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Nii, nüüd on summutajal mõned sõelad ja torud välja võetud ja tulemus sai väga hea, kõrval on kohe hea kuulata
Milles peaks väljenduma see, et segu lahja on?

Milles peaks väljenduma see, et segu lahja on?
Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Küünla värvus läheb heledaks, kui on lahja segu.
Mootor kuumeneb rohkem kui tavaliselt.
Korraliku valu puhul(kui rutskal ainult 2 asendit) tekib kolbi auk!
Samas oleneb palju kuidas sa sõidad ja mille jaoks on segu lahja, kas mootori vastupidamise jaoks, või max võimsuse saamiseks?

Mingitel pööretel võib ka voima vähem olla, ehk tühja kohta.
Head avastamist.
Mootor kuumeneb rohkem kui tavaliselt.
Korraliku valu puhul(kui rutskal ainult 2 asendit) tekib kolbi auk!

Samas oleneb palju kuidas sa sõidad ja mille jaoks on segu lahja, kas mootori vastupidamise jaoks, või max võimsuse saamiseks?

Mingitel pööretel võib ka voima vähem olla, ehk tühja kohta.

Head avastamist.
Ei midagi . . . peale tuule!
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.