Speedfight jääb sõites seisma.
Moderaator: Moded
Speedfight jääb sõites seisma.
Rolleriks siis Peugeot speedfight 1 lc , probleem seisneb selles , et sõites lihtsalt mingi hetk jääb tõks seisma , mootor sureb paugu pealt välja ja siis enam käima ei saa , kaks korda on juhtunud niimoodi juba, esimene kord oli õhtul , proovisin veel tükk aega , aga käima ei saanud , järgmine hommik sain käima , aga siis juhtus sama asi. Milles võiks probleem seisneda , et sõites lihtsalt seisma jääb? Igasugune abi oodatud
Lisaks veel , et mootoril vahetatud kõik õlid ja paigaldatud paar sportjuppi , peale sai pandud , yasuni z , malossi variaator , malossi rihm , hebo sidur.

Lisaks veel , et mootoril vahetatud kõik õlid ja paigaldatud paar sportjuppi , peale sai pandud , yasuni z , malossi variaator , malossi rihm , hebo sidur.

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Asi veepumbasnael kirjutas:Kahtlen, kuidas see säde ära kaduda saab? Paar inimest arvasid, et asi võib veepumbas olla?
Muidu kui mootor töötab siis töötab ilusti, mingit kolksu ega krõginat sees ei ole.
Tõesti kellegil midagi öelda ei ole we, aidake

Mina olin üks, kes arvas,et asi veebumbas,mingi mõte oli, sest.
Tal tilkus veepumba kaanevahelt vett/tosooli.
Esimene mõte oli,et ei jahuta korralikult( näidukeid, midagi ju peal pole, ei saa vaadata ka) ja siis kuumeneb üle.Siis, kuumalt enam uusti käima ei saa, aga järgmine päev käib jälle plaks.
Aga, no see tiba vist kahtlane jah.
Samas, sa vahetasid ju küünla juhtme ära, kontrolli kõiok kohad üle, äkki keerasid kuhugi juhtme sitasti sisse,vms.
Samas, sul kõik juhtmed lahti, äkki läheb midagi lühisesse vms.
Tal tilkus veepumba kaanevahelt vett/tosooli.
Esimene mõte oli,et ei jahuta korralikult( näidukeid, midagi ju peal pole, ei saa vaadata ka) ja siis kuumeneb üle.Siis, kuumalt enam uusti käima ei saa, aga järgmine päev käib jälle plaks.
Aga, no see tiba vist kahtlane jah.
Samas, sa vahetasid ju küünla juhtme ära, kontrolli kõiok kohad üle, äkki keerasid kuhugi juhtme sitasti sisse,vms.
Samas, sul kõik juhtmed lahti, äkki läheb midagi lühisesse vms.
sama mure oli ka ühel masinal mis mulle remonti tuli, milleks cpi oliver city.
pmst jooksis´, et masin kokku, aga kohe kui oli kokku jooksnud, 1 minuti pärast sai asja jälle käima ja töötas jälle kuni järgmise kokku jooksuni..
Pildi materjali
soovitan korra sul silindri eemaldada ja vaadata mis seal sünnib.
pmst jooksis´, et masin kokku, aga kohe kui oli kokku jooksnud, 1 minuti pärast sai asja jälle käima ja töötas jälle kuni järgmise kokku jooksuni..
Pildi materjali
soovitan korra sul silindri eemaldada ja vaadata mis seal sünnib.
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

Okei siis veepumba välistame eksju, elektriga võib küll midagi olla, sest see elektrisüsteem eriti ei tööta, tuled ei tööta/starterist ei lähe jne. Mingit jõu/kiiruse langust küll nüüd ei olnud, väidetavalt oli kolb ka suvelõpus või süguisel vahetatud, rääkis mulle eelmine omanik, eelise aasta lõpus sai roller ostetud ja väga vähe sõidetud, sest polnud enamvähem kuskil sõita talvel, siis mootor sõitis ja töötas, külmaga natukene jukerdas, aga töötas. Hetkel ka kui masin käib siis mootor töötab korralikult, aga äkki tõnks ja seisab. Niisama ka ei tahaks silindrit nüüd maha võtta, kompressioon ju ka langeb sellega ja erilist mingit mõtet ka ei näe? Ise arvan et ta kuumeneb kuidagi üle ja siis tõks seisab, aga samas see vist eriti loogiline ei ole. Iga kord on ta nii teinud pärast mingeid väiksemaid tiire, olen maanteele läinud ja täisgaasiga natukene sõitnud ja tõnks seisab, äkki on veel ideid.
Enamvähem uus küünal on olemas, eks ma proovin tollega, aga seda elektriasja eriti ei jaga, hetkel osad pistikud lahtiselt ka, kuna pooli asju pole küljes veel.
Enamvähem uus küünal on olemas, eks ma proovin tollega, aga seda elektriasja eriti ei jaga, hetkel osad pistikud lahtiselt ka, kuna pooli asju pole küljes veel.
Kjui silindri maha võtad, ja peale paned, ei lange mingit kompressiooni.
Aga, Ise usun( nüüd,kui veepump välistatud),et asi elektris.
Sitaks perses ikka juhtmed, kes teab, mis teibi all on jne.
Aga, Ise usun( nüüd,kui veepump välistatud),et asi elektris.
Sitaks perses ikka juhtmed, kes teab, mis teibi all on jne.
Viimati muutis Robskar, 05 Apr 2007, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Kui silinder maha võtta, siis kompressioon sellega ei lange. Enne silindri maha võtmist proovi uut küünalt, kui ikka sellega kah sama jama, siis võta silinder maha. Kui ta üle kuumeneb, kas siis mootor on nii tuline, et kätt ei kannata peal hoida?nael kirjutas:Niisama ka ei tahaks silindrit nüüd maha võtta, kompressioon ju ka langeb sellega ja erilist mingit mõtet ka ei näe? Ise arvan et ta kuumeneb kuidagi üle ja siis tõks seisab, aga samas see vist eriti loogiline ei ole. Iga kord on ta nii teinud pärast mingeid väiksemaid tiire, olen maanteele läinud ja täisgaasiga natukene sõitnud ja tõnks seisab, äkki on veel ideid.
Enamvähem uus küünal on olemas, eks ma proovin tollega, aga seda elektriasja eriti ei jaga, hetkel osad pistikud lahtiselt ka, kuna pooli asju pole küljes veel.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Kymco
Äkki oskaks siis keegi mind ka aidata, mul jääb ka roller seisma, kui sõidan. Rolleriks on Kymco Agility 50. Saan ~10km järjest sõita ja siis kaob jõud ära ja sureb välja.... vändast mootorit saab peale seisma jäämist ringi lüüa ja starter kah jõuab vedada. Seisab mingi 2-3 min ja läheb jälle käima ja saab ~10km sõita. Milles võib viga olla? Kas sellel Kymcol võib mingi andur olla, et teatud temp juures lülitab mootori välja? Mul kui ta seisma jääb siis kui üritad kohe uuesti käima panna hetkeks läheb käima ja siis sureb uuesti välja.
Aidake...

Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.