Yamaha DT50
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Vabandan lolli küsimuse eest XDsimp kirjutas:natuke mõtlemist ja ongi käes?
http://biker.ee/phpbb/profile.php?mode= ... le&u=10178
Olin nii unine, et ei suutnud leida teise inimese profiili

-
Teema algataja
-
Teema algataja
Mis on suht mugav? Pika maa peal ära ei väsi sõites?Timmo kirjutas:Suht mugav on.
Kiirendus on sarnane sportsumpsiga rollerile.Esiratta tõstab õhku küll.
Mul hakkas käiguvahetus hoob lahti tulema viimasel ajal ja praegu sidur ka ei lahuta.
Kütusekulu keskmiselt 4l/100km.
Ega jah! Mu mõte polegi tagarattal sõita!

Kas see hoob selle pärast mitte lahti ei tulnud, et sul kruvil vint maas vms?
Prooviks ka tarka panna!



-
Teema algataja
-
Teema algataja
tere!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Imeliku kujuga? Mõtled seda, et sadul läheb bensiinipaagini välja? Paljudel endurodel on see nii. Ma arvan, et selliste detailide välimuse peale erilist rõhku ei panna, tähtis on just ergonoomilisus.dizze kirjutas:Aga miks on nendel yamahadel sadulad imeliku ehitusega (kujuga)
Kas see on mugavus vms?
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
Tegelikult ma mõtlen, tagant on ilgelt laiad :Sstreetr6cer kirjutas:Imeliku kujuga? Mõtled seda, et sadul läheb kuni bensiinipaagini välja? Paljudel endurodel on nii see tehtud. Ma arvan, et see on nii tehtud sellepärast, et kui sõidad kuskilt metsavahel ja tee on aukilik ja kui sõidad suurtest aukudest läbi, siis ei lenda sadulalt nii kergelt maha.dizze kirjutas:Aga miks on nendel yamahadel sadulad imeliku ehitusega (kujuga)
Kas see on mugavus vms?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Ebay-s on väga palju erinevaid varuosi DT-dele müüa, hetkel on müügis ka paar DT-ddizze kirjutas:Aga kas keegi teab mõnda linki kust oleks hea juppe tellida yamahale
Nt nagu eelnevalt nimetatud:
Yamaha keskus vms
Ramo
Jne...

http://www.ebay.de
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Kui tahad originaalkolbi osta, siis seda saab osta Yamaha esindusest (http://www.yamaha.ee). Uurisin hiljuti kui palju võib maksta kolb koos rõngastega DT50R-le ja sain teada, et hind on üsna krõbe - 1500 kr. Kui originaalkolbi ei taha osta, siis on motopoodides müüa ka suvalise firma (aftermarketi) kolbe, nende hinnad algavad 400 kr. Kui silindris on kriimud sees, siis lase see üle puurida, maksab see 500 kr. Kui tahad odavalt läbi saada, siis tasub uurida Ebay-d (http://www.ebay-de). Seal olen näinud müügis uusi mootoridetaile DT-le.teetk kirjutas:Tere. Soetasin ka endale eelmisel suvel DT 80 ja olin rahul. Kuniks tuli üks targem ja ütles, et minek on lahja võitu. Võtsin lahti ja silindris on paar jubedat kriimu ja üks kolvi rõngas oli paar tükki ära visanud, kolvi pealne oli mingeid imelikke täkkeid täis. Niisiis kas on võimalik saada kusagilt talle uued rõngad ja kolvi?Silindri jaoks ei jätku vist raha:) Palju juppid muidu maksta ka võivad?
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Re: Yamaha DT50
Ei näe mõtet uuele teemale pihta anda ja esitan küsimuse siiasamusesse.
Kas SEDA Yamaha DT on mõtet osta?
Ja ülejäänud küsimused selle kohta:
Kuidas on varuosade kättesaadavusega nii vana ratta puhul, kas on saada vaid kuluosi või ka midagi muud?
Mismoodi üle 180 pikad end selle otsas tunnevad, kannatab pikemaid otsi sõita?
Mis teie arvates on ratta head ja halvad omadused?
Milliseid asju ostma minnes jälgida võiks, tüüpvigu või midagi? (Julmalt võhiklik küsimus kuid sorry, ma tõepoolest pole siiani pisikestest jaapanlastest huvitatud olnud...)
Võite ka midagi muud selle asemele soovitada, hinnapiiriga kuni 15 000.
Re: Yamaha DT50
rallitaja kirjutas:Ei näe mõtet uuele teemale pihta anda ja esitan küsimuse siiasamusesse.
Kas SEDA Yamaha DT on mõtet osta?
Ja ülejäänud küsimused selle kohta:
Kuidas on varuosade kättesaadavusega nii vana ratta puhul, kas on saada vaid kuluosi või ka midagi muud?
Mismoodi üle 180 pikad end selle otsas tunnevad, kannatab pikemaid otsi sõita?
Mis teie arvates on ratta head ja halvad omadused?
Milliseid asju ostma minnes jälgida võiks, tüüpvigu või midagi? (Julmalt võhiklik küsimus kuid sorry, ma tõepoolest pole siiani pisikestest jaapanlastest huvitatud olnud...)Võite ka midagi muud selle asemele soovitada, hinnapiiriga kuni 15 000.
Varuosad esindusest tellimise peale täiesti saadaval. Tarneaeg umbes 2 nädalat. Tellida saab kõike, peab ainult raha olema.
Ise olen 191cm pikk ja olen 80ccm DTga sõitnud küll, pole hullu. Pikemad otsad pole ka probleemiks.
Mootor on pommikindel, kogu tehnika peab hästi vastu, varuosad on saadaval. Halbu külgi nagu polegi. (võibolla vananenud välimus)
Ostma minnes vaata, et mootoril kusagilt tihendite vahelt õli välja ei aja. Tüüpviga on sellel masinal see, et tagaamort väsib suht ruttu ära.
15k eest saab heal juhul mõne Yamaha DT või MBK (põhimetteliselt sama, mis dt) aastast umbes 2000-2002. Ise olen omanud 2003.a. 75ccm tuunitud dt`d ja see oli igati hea pill, ükski asi peale siduritrossi ja piduriklotside ei tahtnud 10000km jooksul vahetust. Minu soovitus oleks parem, et tee load ja osta mõni 125ccm masin, pole politseiga ka probleeme. Või osta 50ccm masin, need 80ccm jm on paras libedale teele minek aga ise otsustad. Mine vaata, proovi, osta!
Re: Yamaha DT50
See vana tüübi välimus mulle ratta juures meeldibki, kuigi värvid pole just päris õiged. Vähe plasti on küljes, mis on pluss!
Endale sobivas hinnavahemikus pole praegu veel ühtki normaalse välimusega sõidukorras masinat leidnud, kui rollerid välja jätta. Rolleriga mul aga sõita ei kõlba. Masina ostaks enamvähem selle suve, sügise ja natuke ka talve jaoks, järgmiseks suveks loodetavasti load taskus. Libedast teest nii palju et seda eriti ei karda. Kiirust saab piirata nii parema randme kui ka elektroonikaga, mille ise vaälmis teha ja külge kruvida saab. Viiekümnesest võiks küll mõelda aga kas need ka mägede peal kahe inimese ja pisikese pagasiga liiguvad või koolevad vaikselt ära? Ega ma ainult asfaldil ei liigu, kruusateid on riigis palju ja hetkel olen päris ehtsas maakohas, kus vene mopeedid kevadisel pehmel kruusateel täiesti hätta jäid. Sellest siis ka soov veidi võimsusevaru omada.
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Re: Yamaha DT50
rallitaja kirjutas:Viiekümnesest võiks küll mõelda aga kas need ka mägede peal kahe inimese ja pisikese pagasiga liiguvad või koolevad vaikselt ära?
Kui see masin kohviveski pole, saab temaga edukalt ka kahekesi sõita. Enda DT50R-ga olen praeguseks sõitnud 30 000 km ja midagi pole veel ära lagunenud. Olen sõitnud nii üksinda, kahekesi kui ka kolmekesi. Paar korda olen ma enda aparaadi ka ära suutnud uputada, seda siis mudasse ja jõkke (ikka nii, et masinat pole näha). Läbivus on väga hea kui alla panna endurorehvid. Minu kasutuses on paralleelselt olnud ka DT80LC. DT80 on natukene kõrgem ja suurem kui DT50, kuid mõlemaga on väga mugav sõita. DT80-l on tunduvalt rohkem jõudu, seda just madalatel pööretel, seetõttu meeldis mulle rohkem just DT80-ga maastikul sõita. Kõige rohkem olen järjest sõitnud 800 km, loomulikult tankimispeatustega
Kui sa tahad rohkem asfaldivälistel teedel sõita, vali kindlasti DT80, sest tolle tippkiirus on peale piirajate eemaldamist 110 km/h ja jõudu on ka rohkem. Aga kaheksakümnese DT-ga tekib politseiga palju probleeme Tean seda omast kogemusest. Mõlemad on väga vastupidavad masinad kui neid regulaarselt hooldada, aga kui ostad, siis osta korralik aparaat, sest varuosade hinnad on väga kallid.
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Re: Yamaha DT50
Asfaldilt välja sõidan niikuinii. Siin ühes Viljandimaa külakeses praegu enamuses kruusateed, vaid paarikilomeetrised asfaldijupid tulevad vahest. Teinekord kui vaja teed lühendada, kasutan ka ilma pinnakatteta radasid, mis traktoriga sisse sõidetud, nii et jõuvaru on vaja ja läbivust kah. Kui suvi läbi saab, sõidan linnas edasi. Suuremamõõtmeline ratas oleks parem ka sellepärast et ise suurt kasvu olen.
Tippkiirusest ja piirajate eemaldamisest ma suurt ei hooli, põhiline et masin viiks mind punktist A punkti B ja vahest ka punkti C ilma suuremate raskusteta; olgu siis sirge asfalt või käänuline rada heinamaa ääres.
Hetkel on seis küll sedasi et erilist valikuvõimalust pole. Hooaeg käes ja kõik sõidavad, vaid mõni üksik mõtleb müügile. Aga selle peale et '85 aasta rattale esindusest igasuguseid juppe tellida saab, on mul ainult hea meel.
Leidsin ka niisuguse DT50R: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
Hind on küll hea,aga mitte jutt, mis juures on. "Tuunitud" masinad paistavad alati kuidagi kahtlased olevat.
Re: Yamaha DT50
Nüid küsimus ja samas ka abipalve: milline näeb välja 2000. aasta DT50R süüteandur, millega asendada saaks? Ehk on kellelgi pilti sellest.
Terve generaatori-süüte kooslus läheb vist ligi 3000 maksma?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.