Mis bike sobiks naisele?
Moderaator: Moded
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Õppimise esimene faas ongi pühendatud masina käsitsemisele, tunnetamisele, tema riugastega toime tulemisele. Kui ka tujuka masina valitsemine temalt enam tähelepanu koondamist ei nõua, siis on aeg minna edasi- õppida efektiivseid sõiduvõtteid, selleks sobib juba lihtsamini käsitsetav masin, kuigi ka siin on kiusatus kasutada mõnda kiviaegset monstrumit- kiirused on väiksemad ja masin vigade suhtes mitte eriti tolerantne- tagavedrustuseta Iž-350 on ebatasases kurvis külili, samal ajal kui mõne rahuliku touringuga ei tarvitse ohtu tajudagi. Mida rohkem valusaid või piirilähedasi kogemusi algõppe ajal on, seda väiksem on tõenäosus, et neid hiljem lihtsast kogenematusest tehakse (on vahe, kas tsikkel läheb alt tihedas autokolonnis sõites järvevana ülesõidul või tühjal vaiksel metsavahel, kas kiirusel 70 või 25).
Viimane faas on sõitmine liikluses- autosõidukogemuste ning omandatud tsiklisõiduoskuse ühildamine. Või oskuste arendamine ringrajal (krossirajal), nii kuidas kellelgi soovi on.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Mina viiksin just esimesena inimese ringrajale. Sõidutehnika. Kõigepealt õppida õigesti sõitma ja siis lisada kiirus. Ringrada on vaieldamatult kõige ohutum koht. Ka täiesti algajale.
Treening peab olema võimalikult lihtne, et kinnistuksid põhitõed.
Iz-350 näide on väga hea, kuid kui inimene mitte kunagi ei istu millegi vanema kui 2005 pilli peale, on see eluohtliku õpetuse läbitegemine küsitav

Vana ja riukaliku pilli õppimisel õpime käsitlema seda ühte vana ja riukalikku pilli. Kui eesmärk on edaspidi sõita just selle pilliga, siis on tegu erijuhuga - igat riista tuleb veidi täpsemalt õppida.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Ok, Hr Kenderi käsitlus sobib miljonärile, kui see õpilane kukub oma 2006 aasta pilli pilbasteks, maksab mõnedkümned tuhanded või ostab uue, vaesem inimene seda endale lubada ei saa vaid sõidab Uralil silindripea küljest ära, maksab uue eest poes 1000 krooni, õpib lisaks selgeks klapivahede reguleerimise ning sõidab jälle.
Pigem on siin küsimus siis maailmavaates ning rahakotis, lõpptulemus võib olla ligilähedane (välja arvatud siis see, et minu õpilane oskab sõita Urali ja IZ'iga, hr Kenderi oma mitte .

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Esiteks, see pole minu õpetus. See on õpetus mida Keith Code on üle 25 aasta jaganud üle 100,000-le õpilasele. Kes on 99% õpituga rahul olnud ning andnud positiivset tagasisidet nii otse kui väheneneud õnnetuste näol. Ja siis muidugi nimed kes on avalikult krediteerinud teda: Wayne Rainey, Eddie Lawson, Doug Chandler, Nicky Hayden - kokku üle 10ne USA ja MM meistri. Kõik väga rikkad inimesed.
Teiseks: viimane kord kui ma vaatasin, mõjusid füüsikaseadused täpselt sama moodi vaesele ja rikkale. Tõsi, väga rikkad suutsid gravitatsiooni mõjutada ning ülirikkad suutsid valgust painutada. Aga neid on nii vähe, jätame nad vaatluse alt välja.
Kolmandaks: ringrada on minu teada ainus koht kus saab võtta riske, panemata oma elu ohtu. Nii väikestel kui suurtel kiirustel. Ringrajad (ma räägin ringradadest kus rikkad sõidavad, eks


Neljandaks: kogenematu rattur õpib pidurdamist järk-järgult pidurdusjõudu suurendades. Kogenematut ratturit instrueeritakse erinevatest teeoludest. Ikka kontrollitud kohas. Kas 2006 R1 SP või iz-350ga, vahet ei ole. Muide, kui kaasaegsel pillil tõmmata esipidurit sama tugevalt kui iz-il siis kas mitte üle lenksu ei käi? Kas siis sel puhul on kaasaegne pill erijuht ning IZ üldine tehnoloogia?
Räägitakse sõidetehnikast ja tehnoloogiast. Mitte "iziga läheb ebatasases kurvis alt ära" vaid "tundmatutes teeoludes valitakse oludele sobiv kiirus mitte ei mängita rootsi kunni". Ei ole olemas juhitamatuid pille ja liiga halbasid teeolusid ega "kaotas juhitavuse" - on olemas ebaõigelt valitud sõidukiirus (ka ebapiisav sõiduoskus taandub sellele - liiga suur kiirus oskuste suhtes).
Kõigepealt tehnoloogia - kuidas toimub juhtimine üldjuhul. Ning siis alles erijuhud - sõitmine selle ja teise pilliga, sõitmine ilma ja koos tagaamordiga. Tehnoloogia toimib samuti nagu füüsika - vaatasin veel korra üle "Mootorratta dünaamika" ning ka seal ei ole intergraalvõrrandites kuskil sees pangakonto suurust.
Väga inetu sinust, et sa tõid raha mingiks argumendiks. Raha ei õpeta ega peata kellegi õpetamist:
Mat Mladin - kuuekordne USA AMA Superbike meister, ehitas endale tsikli osadest mis teised ära viskasid. Iga sõit sõitis ta nii, et ta ei peaks kunagi minema tagasi sinna elukohta kus ta kunagi elas. Ta pidas seda loomulikuks, et tsikkel suurtel kiirustel kurvis väriseb ja rappub. Kuni keegi õpetas talle amortide seadistamist. Ehk siis tehnoloogiat.
Nicky Hayden - 2001 USA AMA Superbike meister ja hetkel MotoGP liider punktidega. Kukkus nagu hull võistlustel. Kas top 10 või pikali. Kuni veetis ühe nädalavahetuse Keith Codega ning sai 3 päeva intensiivõpet ning lihtsalt arutelu sõidutehnikate ja -tehnoloogiate üle. Praktiliselt sellest peale lõpetas ta kukkumise ning võttis 2001 tiitli.
Näiteid on ilmselt teisigi. Nagu ka näiteid kus kogu maailma raha pole inimest sõitma pannud kui puuduvad üldised sõiduoskused ja teadmised. Vaata neid kõiki kes timmivad oma pilli viimase piirini ja siis on ikka mõni käli kes poest toodud pilliga neist kiirem on.
Muide, tõestamaks just seda urali ja izi juttu, California Superbike School tegi kursused Harley Davidson eksklusiiv. Kõik toimis täpselt sama moodi ning kõik õppisid juurde. Kuni pillil on kaks ratast, tagumine vedav, esimene keeratav, niikaua on kõik üks ja sama füüsika. Tähtsad on üldteadmised, keda huvitavad erijuhud, uurib täpsemalt.
Kõige lähim näide on võtta üldhariduslikust koolist: kõigepealt tutvustatakse üldteooriat ning alles siis erijuhte. Miks peaks see mootorrattasõidus teistmoodi olema?
Kui sa tahad vaene-rikas teemal arutada siis lähme LHV foorumitesse. Kui tsiklite teemal, siis jääme siia aga sõna "raha" ei maini. Ning lõpuks, mida pidada silmas "lõpptulemuse" all?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Mida ma mõtlesin raha all- seda, et ma olen saanud oma kooli M-i seljas, sest selle sain ma ühe külamehe käest nõgesepõõsast 300 krooni eest, enamaks ei olnud mul raha. Loomulikult oleks ma läinud Superbike'e kooli ja saanud õpetust tõeliste asjatundjate käest, sellisel juhul oleks mu sõiduoskused igal juhuli enamat, kui nad on praegu. Paraku- ka nüüd ei ole mul raha kasvõi üheotsa pileti jaoks californiasse, on ainult võla peale ostetud kümne aasta vanune Gixxer, mida ma loodan et ma esimesel kevadisel rajapäeval puruks ei kuku, sest peale sidumistraadi ja teibi ei ole talle pärast enam eriti midagi külge riputada.
Edit: lõpptulemus on minu nägemuse järgi see, et minu (või hr Kenderi või kellegi kolmanda) poolt õpetust saanud inimene suudab sõita ohutult, kriitilisi olukordi ette nähes, vajadusel ka kiiresti, omades seejuures täielikku kontrolli oma sõiduki üle.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
Teema algataja
bike naisele
Soov ka klubisse astuda- st A-kursused veel ees ootamas. Positiivse tulemuse puhul, kindel soov ka ratas enesele muretseda (tänava-maantee sõit) Oskustelt ikka päris algaja, pikkus 169 ja samuti naisinimene. Hinnaklass kuni 36-38k. Kõik head näpunäited teretulnud.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

nu või hayabusa
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Ratas tuleb ikka esialgu vastavalt võimetele muretseda. Keegi meist pole rinka või asfaldiässana sündinud. Kogemuste juurde tulles on võimalus endale meelepärasem tsikkel muretseda. Arvan, et proton-i soovitus võikski see algne variant olla, või siis sama klassi ratas mõnelt teiselt tootjalt.
Re: bike naisele
Ära lase ennast esimesel rattasoovitusel 'mootorrataste ford sierra' osta eksitada, kindlasti tee korralik kodudtöö ja uuri ka konkurente ja alternatiive.zariah kirjutas:Uut teemat ei hakanaud selleks avama.
Soov ka klubisse astuda- st A-kursused veel ees ootamas. Positiivse tulemuse puhul, kindel soov ka ratas enesele muretseda (tänava-maantee sõit) Oskustelt ikka päris algaja, pikkus 169 ja samuti naisinimene. Hinnaklass kuni 36-38k. Kõik head näpunäited teretulnud.
Mõtlesin enda jaoks selgeks, mida ma tsiklilt ootan. Näiteks, et ta peaks olema kiire, mitte laguneva mootoriga, sellise kõrgusega, et ei peaks foori taga varvastel triblama, sobiva hinnaklassiga, peaks vastu pikemaid reise ja et hind ei oleks järgmine aasta kukkunud kolinal.
Messil sai istutud erinevate tsiklite selga. Proovitud, kuidas jalgevahele ka istub, loetletud plusse ja miinuseid üles ja palun väga - Honda CBR F on minu ratas.

-
Teema algataja
miinusteks loeksin vaid seda, et kaalu poolest on natsa raske ja minu pikkuse juures (164) on jalad suhteliselt kikivarvukil...
Aga sõidurõõmu pakub piisavalt!
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Autoring sellel aastal laisk,messil polnud ühtki uut MotoGuzzit.
Aga preilid prouad neiukesed ,tulge katsuge mu...MotoGuzziNevadat ja siis räägime edasi mugavatest ja parajatest mootorratastest.
Elust enesest:Annimatsile laekus pärast 600 km matka kergelt "väsinud" tagumikuga tsiklimees ,istus mu Guzzi selga ja ohkas... sellega sõidaks kasvõi kohe veel 600 km.
Peeter aka Hondarebel aka Basilio
Nevada pole biketõugu aga seda pole ka GS500
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
Teema algataja
Sul nagu konkreetne arvamus olemas, mida millegipärast välja öelda ei taha. Kui siin ei taha, priva. Viimased 10päeva olen sukeldunud igasugustesse moto-saitidele ja aina segasemaks läeb.CB500 kirjutas
Ära lase ennast esimesel rattasoovitusel 'mootorrataste ford sierra' osta eksitada, kindlasti tee korralik kodudtöö ja uuri ka konkurente ja alternatiive.
Tegelikult plaan ikka oma (vähese massiga küll) tagumikutundega ise ära proovida erinevad rattad. Kindel see valiku puhul, et mõlemad jalalabad ikka korralikult maakamarat puudutaksid. Kõike ju ei jõua proovida ja kõigele ei pääse ka ligi. Ei taha veel nadist soojast sõiduajast raisata 4-6nädalat selle õige pilli otsinguks. Loomulikult olen ise see, kes ikka otsustab, et vat selle võtan.
Huvitav, millest selline arusaam, et naised rõhuvad mugavusele aga mehed nagu lepivad ka ebamugavama variandiga.
Tänud kõigile, kes viitsisid ja veel seda teevad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.