Tsikleid puudutav liikluseeskiri ?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Tsikleid puudutav liikluseeskiri ?
kus saaks tutvuda liikluseeskirja punktidega mis puudutavad mootorrattaid?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mnjah. Mitte küll suurelt, aga kindlalt läbi kukkunud.
Minu viimane (kordus)eksam oli 1994 (numbrita sõit. Toona oli selline värk, et ostsin mingi vana romu, mis registreeriti Raplas, aga öeldi, et numbri annavad kätte, kui on ülevaatusel käidud. Küsimusele, kuidas ma ülevaatusele saan, vastati, et treileril. Ilma numbrita aga ma mujal kui Raplas ülevaatusele ei saanud ju. Kuivõrd nimetet teenus maksnuks sellel vahemaal rohkem, kui see auto, sõitsin ikkagi ise. No ja korjati ära). Tegelikult suhtun skeptiliselt sellesse süsteemi, kus palju vastuseid on õigeid. Üheltpoolt jah, peensusteni peab eeskiri selge olema. Teisalt aga jääb sisse kõva subjektiivne faktor. Oli mul küsimus, et kui pikk on juhi reageerimisaeg (kuidagi nii, et kui kiirelt fikseerub pilk). Valikvastused: 0,1 sek, 0,3 sek, jne kuni vist 3 sekundini, mingi 6 varianti. Põrnitsesin siis vaheldumisi pastakat ja lauanurka, otsustasin, et (vist) 0,6 sekundit. Ja panin siis õigeks ka kõik pikemad ajad. Et kui fikseerub 0,6-ga küllap fikseerub siis ka 3 sekundiga. Ja sain kohe 3 viga. Kusjuures see 0,6 osutus õigeks. Läbi ma sain, sest rohkem vigu ei olnud. Aga sellest miilitsaloogikast ei saa ma siiamaani aru. Nagu ka sellest, missugune on selliste küsimuste ajalooline tähtsus liikluses, eriti võrreldes liiklust tõeliselt puudutavate küsimustega.
Näib, et nüüd on siiski mingi teadmiste olulisuse hierarhia paika pandud?
PS! Ägedamatele tundelistele kriitikutele - ma EI propageeri mingil juhul liikluskultuuritust ega eeskirjade eiramist.
Minu viimane (kordus)eksam oli 1994 (numbrita sõit. Toona oli selline värk, et ostsin mingi vana romu, mis registreeriti Raplas, aga öeldi, et numbri annavad kätte, kui on ülevaatusel käidud. Küsimusele, kuidas ma ülevaatusele saan, vastati, et treileril. Ilma numbrita aga ma mujal kui Raplas ülevaatusele ei saanud ju. Kuivõrd nimetet teenus maksnuks sellel vahemaal rohkem, kui see auto, sõitsin ikkagi ise. No ja korjati ära). Tegelikult suhtun skeptiliselt sellesse süsteemi, kus palju vastuseid on õigeid. Üheltpoolt jah, peensusteni peab eeskiri selge olema. Teisalt aga jääb sisse kõva subjektiivne faktor. Oli mul küsimus, et kui pikk on juhi reageerimisaeg (kuidagi nii, et kui kiirelt fikseerub pilk). Valikvastused: 0,1 sek, 0,3 sek, jne kuni vist 3 sekundini, mingi 6 varianti. Põrnitsesin siis vaheldumisi pastakat ja lauanurka, otsustasin, et (vist) 0,6 sekundit. Ja panin siis õigeks ka kõik pikemad ajad. Et kui fikseerub 0,6-ga küllap fikseerub siis ka 3 sekundiga. Ja sain kohe 3 viga. Kusjuures see 0,6 osutus õigeks. Läbi ma sain, sest rohkem vigu ei olnud. Aga sellest miilitsaloogikast ei saa ma siiamaani aru. Nagu ka sellest, missugune on selliste küsimuste ajalooline tähtsus liikluses, eriti võrreldes liiklust tõeliselt puudutavate küsimustega.
Näib, et nüüd on siiski mingi teadmiste olulisuse hierarhia paika pandud?
PS! Ägedamatele tundelistele kriitikutele - ma EI propageeri mingil juhul liikluskultuuritust ega eeskirjade eiramist.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nu jah aga minuteada te seal kuusepuu taga ennetate rohelist tuld, mitte ei stardi siis, kui silm fikseeris selle. Algajad, kes nii käituvad , saavadki ju reaktsiooni ajaks imelise ~0,6.Suzumen kirjutas:See on nüüd küll täielik jama. Kas liikluseeskirjad on tehtud düstroofikuteleTsikkelröövel kirjutas:Oli mul küsimus, et kui pikk on juhi reageerimisaeg (kuidagi nii, et kui kiirelt fikseerub pilk). Valikvastused: 0,1 sek, 0,3 sek, jne kuni vist 3 sekundini, mingi 6 varianti. Põrnitsesin siis vaheldumisi pastakat ja lauanurka, otsustasin, et (vist) 0,6 sekundit.0,6 sek on võistlustel kalender (sellise reaksiooniga võid kohe koju tagasi minna). Keskmine reageerimisaeg jääb ikka sinna 0,1-0,2 sek kanti. Parim reageerimisaeg oli eelmine aasta 0,03 sek.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Suzumen, ma arvan, et sa paned ise mööda. Sina räägid sellest, kui sa kükitad oma rattaga joone peal ja ootad sündmust, mis kohe-kohe juhtuma peab.Suzumen kirjutas:See on nüüd küll täielik jama. Kas liikluseeskirjad on tehtud düstroofikuteleTsikkelröövel kirjutas:Oli mul küsimus, et kui pikk on juhi reageerimisaeg (kuidagi nii, et kui kiirelt fikseerub pilk). Valikvastused: 0,1 sek, 0,3 sek, jne kuni vist 3 sekundini, mingi 6 varianti. Põrnitsesin siis vaheldumisi pastakat ja lauanurka, otsustasin, et (vist) 0,6 sekundit.0,6 sek on võistlustel kalender (sellise reaksiooniga võid kohe koju tagasi minna). Keskmine reageerimisaeg jääb ikka sinna 0,1-0,2 sek kanti. Parim reageerimisaeg oli eelmine aasta 0,03 sek.
Liiklustesti mõttes peetakse silmas olukorda, kus sündmus on ootamatu. Mul on mingis konspektis kirjas ajavahemik 0,8-1 sek. Mulle isiklikult tundub see mõnevõrra pikk. Pakun, et reaalselt võiks see olla 0,5 sek kanti alates märkamisest kuni ntx piduri rakendusteekonna alguseni. 0,03 on ikka selline kõhutunde teema.
Aga noh, see oleneb ikka väga palju inimesest endast.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Jookmises on head reaktsiooniajad 0.13 kuni 0.15. Näiteks IAAF (IAAF International Association of Athletics Federations) regulatsiooni järgi ei saa reaktsiooniaeg olla alla 0.1 sekundi, seda nimetatakse valestardiks või ennetamiseks.
Ma ei tea kuidas motospordis on aga kindlasti ei saa reaktsiooniaeg olla 0.03 sekundit, otsus sel hetkel startimiseks pidi tulema kindlasti enne rohelise süttimist. Aga järelikult on see motospordis lubatud
Ma ei tea kuidas motospordis on aga kindlasti ei saa reaktsiooniaeg olla 0.03 sekundit, otsus sel hetkel startimiseks pidi tulema kindlasti enne rohelise süttimist. Aga järelikult on see motospordis lubatud

-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 06 Jaan 2007, 20:20
- Asukoht: Kuressaare
- Kontakt:
Suzumen - oodatava ja kohe juhtuva ÜHE sündmuse reaktsiooniaeg on märksa väiksem kui mitm easj ajälgimisel mittetõenäiliselt juhtuva sündmuse passimisel. Selleks pole isegi vaja uuringut teha 
Te seal foori all olete mõned sekundid pinges oodates rohelise süttimist, et seejärel vabastada sidur, mis niigi on vedamise piirile liigutatud. Ja te keskendute 100% AINULT sellele sündmusele. Kui samal hetkel tuleks külje pealt tsikkel, siis ilmselt te isegi ei näeks seda, reageerimisest rääkimata
Kel närv vastu ei pea, laseb varem üle joone, kes ei keskendu, jääb magama.
Sellist reaktsiooniaega ei ei saavuta te iialgi tavaliikluses (või kui, siis juhul, kui ilmselgelt kahtlaste liigutustega juht ees sõidab ja teil jalg piduri peal juba valmis on)
Tavaliikluses tuleb KORRAGA keskenduda mitmete sündmuste ootamisele-tajumisele ja see juba teeb märksa pikemad reaktsiooniajad. (juba puhtalt selle pärast, et "märkasin-mõtlesin-tegutsesin" protsess on rohkemate valikutega igal tasandil.

Te seal foori all olete mõned sekundid pinges oodates rohelise süttimist, et seejärel vabastada sidur, mis niigi on vedamise piirile liigutatud. Ja te keskendute 100% AINULT sellele sündmusele. Kui samal hetkel tuleks külje pealt tsikkel, siis ilmselt te isegi ei näeks seda, reageerimisest rääkimata

Kel närv vastu ei pea, laseb varem üle joone, kes ei keskendu, jääb magama.
Sellist reaktsiooniaega ei ei saavuta te iialgi tavaliikluses (või kui, siis juhul, kui ilmselgelt kahtlaste liigutustega juht ees sõidab ja teil jalg piduri peal juba valmis on)
Tavaliikluses tuleb KORRAGA keskenduda mitmete sündmuste ootamisele-tajumisele ja see juba teeb märksa pikemad reaktsiooniajad. (juba puhtalt selle pärast, et "märkasin-mõtlesin-tegutsesin" protsess on rohkemate valikutega igal tasandil.
Re
Seda teooria ja praktika võrdlemist lugedes tekib tunne, et ARK peaks tsiklite puhul tõepoolest uued testid tegema, mille järgi tsikliga ilma nokk lennus minemaleekimiseta pole kohane tavaliikluses osaleda 

K1200S
-
Teema algataja
LE on täies mahus kohustuslik teada kõigile juhiloa omanikele. Vahet pole, kas A või D. Raamat on Riigi Teataja Liikluseeskiririceboy kirjutas:mõtlen et kas keegi tõesti ei ole koondanud kuhugile kõiki LE punkte mis puudutavad kahetattalist?
Mis vanusest alates tohib näiteks sõidutada last? Millised on parkimise erinevused võrreles autoga, kohustuslik varustus ja nõuded varustusele jne. Äkki mõni raamat sel juhul?

-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Olles "paar" korda ka kiirendusvõistlust ligemalt näinud tean, et koju läheb see, kes jääb rohelise süttimist ootama, ning siis päästab. Võidab see, kes oskab ära tabada, millal se tegelikult süttib, ilma, et teinekord seda üldse näekski. Nüüd on mulle selge, miks Marek teid kõiki stardiga tihtipeale ära lutibSuzumen kirjutas:Vaidleks teile vastu natuke.
Võistlustel ei fikseerita aega, kui sa märkasid ja reageerised vaid fikseeritakse aeg, kui baik on reaalselt kohal liikunud ja läbinud see 10cm.
Loomulikult see 0,03 sek on juba joppamine. Kuid stabiilne 0,1-0,2 sek saab alati. Kui sa hakkad seal miskit ennetama, siis saad kiirelt punase ja lähed ilusti koju tagasiJa liikluses baigiga ma ootangi kogu aeg midagi, mis võiks juhtuda.


Ja tõsi ta on, valvel peab olema ...
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Peale LE on veel terve hunnik seadusi, määrusi, eeskirju, mis mootorratast puudutavad. Soovitav on ka neid uurida.riceboy kirjutas:
Mis vanusest alates tohib näiteks sõidutada last? Millised on parkimise erinevused võrreles autoga, kohustuslik varustus ja nõuded varustusele jne. Äkki mõni raamat sel juhul?
Õigekirjaoskus massidesse!
-
Teema algataja
Selge sain vastuse küsimusele et taolist raamatut mis koondaks kaherattalise kohta käiva seadusandluse eesti keeles ei ole. Turu-uuring lõppenud 
Tegin just omale C load ja oli teooria eksam ka, aga tsilite kohta ei olnud küll essugi. B load on mul 12 aastat, tore on kui siin mõni arvab et inimsel kõik meeles veel siis
kust neid "määrusi ja eeskirju" näeks kah, ma tean jah et peaks olema nad kuskil?
LE on vägagi selge kusjuures ja motika kohta on seal peamiselt 2!! lauset: alla 12a vedada ei tohi ja peab hoidma kinni 2 käega lenksust
sekka ka mõni loogiline parkimis reegel ja sellega asi piirdub!

Tegin just omale C load ja oli teooria eksam ka, aga tsilite kohta ei olnud küll essugi. B load on mul 12 aastat, tore on kui siin mõni arvab et inimsel kõik meeles veel siis
kust neid "määrusi ja eeskirju" näeks kah, ma tean jah et peaks olema nad kuskil?
LE on vägagi selge kusjuures ja motika kohta on seal peamiselt 2!! lauset: alla 12a vedada ei tohi ja peab hoidma kinni 2 käega lenksust

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.