radiaator!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
radiaator!
-
Teema algataja
Väikesed kivid võivad ju võrgust läbi pugeda, kuid võrk peatab sellisel juhul nende hoogu ja radikas ei saa enam pauku, mis võib saatuslikuks saada. Mis puutub hõõrumisse, siis tuleb võrk paigaldada radikast ikka vähe eemale, mitte otse radika peale. Naked ratastel on seda ehk natuke ebamugavam teha ja välimus võib jääda kohmakas, kuid midagi võimatut pole.CB500 kirjutas:Ega see võrk seal sodi eest kaitse, suuremate kivide eest ainult vast. Kui selle sinna paned, siis soovitan silma peal hoida, et mõni kivi või midagi sinna võrgu ja radika vahel ei jää ja hõõruma ei hakka.
Kaitsevõre paigaldamisest on KOHUSTUSLIKUS postituses ka juttu olnud koos illustreeriva pildiga. Mitte küll puust, aga siiski punane.
tramm66 kirjutas:- jahutusradiaatori/te kaitsevõre – ei seondu küll otseselt kukkumiskindluse suurendamisega aga äärmiselt rumal oleks selline asi paigaldamata jätta. Esirehv kleebib ja lennutab kivid radiaatorisse, vigastades tema sõrestikku. Hästi sobib alumiiniumist stantsitud võre mida kasutavad autotuunijad. Vajalikus suuruses tükk maksab vaid mõnisada krooni, radiaator/id võibolla tuhandeid. Võret lihtne kinnitada „juhtmelipsudega“: http://beta.album.ee/node/9192656/50021681
http://www.hondahornet.co.uk/images/919engine.jpgOlts kirjutas:Naked ratastel on seda ehk natuke ebamugavam teha ja välimus võib jääda kohmakas, kuid midagi võimatut pole.
http://www.hondahornet.co.uk/images/horne035.jpg
Mul seal selline originaalvõre, ajab ka asja ära. Kui ratast pesen siis võtan eest ja puhastan ära.
-
Teema algataja
kui on vask korpusega radika vannis auk ses siis tinuta sinna sent peale lihtsalt ....aga kui on ribis auk siis vist ainuke võimalus on ribi pimedaks panna sest need ribid ikka väga õhukesest materjalist tehtud ... alumiinium radikaga on suurem jeblamine ja sellekohta i oska midagi eriti öelda
-
Teema algataja
Suzumen kirjutas:jakobb kirjutas:Kus ja kes parandab radikaid, kardan et mul see vaja ette võtta ... palun soovitusi ...
Tallinnas ainuke koht, kuhu soovitaks minna on Laki Auto. Kohapeal teevad selle töö kuskil 2-3h ära (joodavad Al radika augu spetsiaalse ainega kinni). Helista sinna ette kui Tallinna tuled ja lepi eelnevalt kokku. Sellest kemikaalist hoia heaga kaugele, kui oma ratta tervis kallis.
tänud kiirete vastuste eest ... Laki Autosse minek seega ...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.