Aprilia supermoto
Loogika järgmine. Pole mõtet arutada, kus kohast on välja kasvanud SuMo. Selge on see, et krossikale pandi alla 17 tolline tänavasõidu velg koos tänava rehviga. Kõik nägu bueno, aga vaevalt keegi seda ette nägi, et SuMoga 300 meetri pikkuseid sirgeid hakatakse täisgaasiga paugutama.Habanero kirjutas:Tore, et Aprilia näol on leitud tõeline "imerohi" ja me oleme leiutanud ratta, mis ilma gaasi andmata tõelisi mehetegusi teeb - Su jutus puudub loogika.Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).
Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Seega kui isegi veermiku on kohandatud SuMo-le on mootor ikkagi enduuro oma.
Pidev põhjagaasiga paugutamine "killib" 90% tõenäosusega alati enne ühepütase mootori, mille magusam töö-osa algab 4000 ja lõpeb 8000-ga (üle selle on juba piin mis piin). Seega metsas popsutades ideaalne.
Seevastu Aprilia paneb oma V-2-ga pööretest 6000-12000 ja talub kõrgemaid pöördeid palju paremini.
Samas tuleb ka välja see, et Aprilia RXV pole metsas eriti midagi ühepotaste vastu panna.
Veel. Supermoto S1 klass (AMA supermotost rääkimata) on veel Aprilia poolt "vallutamata", ainuke põhjus vist see, et KTM kasutab 690 ja Husqvarna 660 mootorit, millel 550 Aprilial on tõepoolest väga raske vastu saada.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.