Abi, ülekuumeneb masin.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Abi, ülekuumeneb masin.
Enne talve tegin veel kerged sõidud, siis hakkas asi pihta. Sõitsin normaaselt ja siis äkki hakkas mootori ülekuumenemise andur koguaeg aina kõrgemale liikuma, kuni punaseni (läks vist punase peale ka, ei julgenud päris ära ka kõrvetada). Ja nüüd peale pikka puhkust võtsin ka uuesti masina välja ja sõitsin mingi 1,5 km, jälle sama pull (kärsakat oli ka suht tunda).... Aga siis lasin puhata 10 min, ja panin uuesti tööle ja sõitsin veits ja siis enam ei tõusnud üle poole see andur.... Siis läksin uuele ringile ja kui panin kaasi põhja, sõitsin mingi 200 meetrit siis jälle andur põhjas.
Kui keegi oskaks aidata, siis oleks väga tänulik. Tosooli kontrollisin, olemas.
Loodan, et keegi aru ka sai mida kirjutasin..
Kui keegi oskaks aidata, siis oleks väga tänulik. Tosooli kontrollisin, olemas.
Loodan, et keegi aru ka sai mida kirjutasin..

-
Teema algataja
-
Teema algataja
Hetkeliselt võib, aga ei näe sellel mõtet.almighty kirjutas:Võtsin pumbal kaane pealt ära, tosooli lasin välja. Kuidas ma kontrollin kas pump töötab? Kas tohib käivitada niimodi, et pumbal pole kaant peal?
Või pean selle suurema kaane ka veel ära võtma pealt , kus all on pumba võll...
selleks ei pea panema käima, et kontrollida veepumba korrasolekut
Keera süüde välja, löö kickstarterist jalaga ja vaata kas veepumba ''tiivik'' käib ringi.
Mudakoll
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ja millest järeldate, et üldse rihmaga pumpa ringi aetakse? Materjali ju netis lademetes, et uurida, millest pump koosneb. Näiteks siia 2002 aasta SR pumba ehitus. Mina küll kuskil rihma ei näe. http://www.easyparts.nl/showdrawing.php ... 757-d13114vashooder kirjutas:Loe eelpool mainitu uuesti läbi!
Seal ju öeldud ,et võipolla on veepumba rihm katki, sellest järeldused et vaheta uue vastu
See varjant peab paika siis, kui radika peal on olemas kork.oldmoped kirjutas:Ja mida sa sealt paisupaagi korgi alt siis ka teada saaksid?vashooder kirjutas:Naljamehed, kas tõesti ei olnud kergem paisupaagi korki maha keerata kui veepump lahti kakkuda.
Paljudel masinatel see täiesti omaette ja eemal pika vooliku otsas olev reservuaar.
Kui radikal korki ei ole ja paisupaak asub radika peal, siis on võimalik kontrollida kas veepump töötab. Nt: nagu yamaha aerox-il.
Esimese varjandi puhul tuleb keerata radika pealt kork maha, ja jälgida kas toimub tsirkulatsioon.
TO:almighty
Võta see kõigesuurem kaas ka maha ja vaata, mis seal taga toimub ehk on see plastikust veepumba veotaldrik puru/katki, ülekande saab veepump ''rootorilt''.
Hea oleks, kui saaksid pildi teha.
Mudakoll
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.