Abi, ülekuumeneb masin.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
almighty

Abi, ülekuumeneb masin.

Lugemata postitus Postitas almighty »

Enne talve tegin veel kerged sõidud, siis hakkas asi pihta. Sõitsin normaaselt ja siis äkki hakkas mootori ülekuumenemise andur koguaeg aina kõrgemale liikuma, kuni punaseni (läks vist punase peale ka, ei julgenud päris ära ka kõrvetada). Ja nüüd peale pikka puhkust võtsin ka uuesti masina välja ja sõitsin mingi 1,5 km, jälle sama pull (kärsakat oli ka suht tunda).... Aga siis lasin puhata 10 min, ja panin uuesti tööle ja sõitsin veits ja siis enam ei tõusnud üle poole see andur.... Siis läksin uuele ringile ja kui panin kaasi põhja, sõitsin mingi 200 meetrit siis jälle andur põhjas.

Kui keegi oskaks aidata, siis oleks väga tänulik. Tosooli kontrollisin, olemas.

Loodan, et keegi aru ka sai mida kirjutasin.. :roll:
Kasutaja avatar

ott6
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Mai 2005, 14:24

Lugemata postitus Postitas ott6 »

järelikult veepump.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Termostaat võib ka nöökida. Lihtsalt ei avane enam. Kontrolli sooja mootoriga kas radiaatorist kuum jahutusvedelk läbi käib.
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Võta paisupaagi kork maha ja anna gaasi, siis peab tagasivoolu voolikust tosooli jooksma (juga selline).
Nii saad kindlaks teha, kas veepump töötab. Vaata, see asi esimesena ära, kui kõik toimib, siis lahkame teemat edasi.
Mudakoll

vare271
Postitusi: 249
Liitunud: 30 Juul 2005, 20:36
Asukoht: Suure-Jaani/Aprilia Sr 50 Racing

Lugemata postitus Postitas vare271 »

Mis masin sul on?Kui Piaggio siis võib sul veepumba rihm puru olla. 8)

Teema algataja
almighty

Lugemata postitus Postitas almighty »

endal aprilia rs racing. Tänud soovitsute eest, üritan nii teha nagu sa õpetasid mca15. Õhtul kirjutan mis tulemuse andis. :)

Teema algataja
almighty

Lugemata postitus Postitas almighty »

Võtsin pumbal kaane pealt ära, tosooli lasin välja. Kuidas ma kontrollin kas pump töötab? Kas tohib käivitada niimodi, et pumbal pole kaant peal?
Või pean selle suurema kaane ka veel ära võtma pealt , kus all on pumba võll... :roll:
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

almighty kirjutas:
Võtsin pumbal kaane pealt ära, tosooli lasin välja. Kuidas ma kontrollin kas pump töötab? Kas tohib käivitada niimodi, et pumbal pole kaant peal?
Või pean selle suurema kaane ka veel ära võtma pealt , kus all on pumba võll... :roll:
Hetkeliselt võib, aga ei näe sellel mõtet.
selleks ei pea panema käima, et kontrollida veepumba korrasolekut
Keera süüde välja, löö kickstarterist jalaga ja vaata kas veepumba ''tiivik'' käib ringi.
Mudakoll

vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

Naljamehed, kas tõesti ei olnud kergem paisupaagi korki maha keerata kui veepump lahti kakkuda.
Ma arvan et pigem on viga istme ja lenkstangi vahelises tihendis :lol:
:idea: kontrolli üle :idea:
D6-> minsk125-> vashood3m-> cz250-> gsx600f
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

vashooder kirjutas:
Naljamehed, kas tõesti ei olnud kergem paisupaagi korki maha keerata kui veepump lahti kakkuda.
Ja mida sa sealt paisupaagi korgi alt siis ka teada saaksid?
Paljudel masinatel see täiesti omaette ja eemal pika vooliku otsas olev reservuaar.

vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

Võta paisupaagi kork maha ja anna gaasi, siis peab tagasivoolu voolikust tosooli jooksma (juga selline).
Nii saad kindlaks teha, kas veepump töötab. Vaata, see asi esimesena ära, kui kõik toimib, siis lahkame teemat edasi
D6-> minsk125-> vashood3m-> cz250-> gsx600f

Teema algataja
almighty

Lugemata postitus Postitas almighty »

väntasin jalast, panin korra ka hääled sisse, aga pumba see tiivik ei liikunud. Mis siis nüüd edasi? Vahetan selle pumba ära? On sellel mingi omad nõksud ka, mida kindlasti jälgima peab, vms?

vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

Loe eelpool mainitu uuesti läbi!
Seal ju öeldud ,et võipolla on veepumba rihm katki, sellest järeldused et vaheta uue vastu :lol:
D6-> minsk125-> vashood3m-> cz250-> gsx600f
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

vashooder kirjutas:
Loe eelpool mainitu uuesti läbi!
Seal ju öeldud ,et võipolla on veepumba rihm katki, sellest järeldused et vaheta uue vastu :lol:
Ja millest järeldate, et üldse rihmaga pumpa ringi aetakse? Materjali ju netis lademetes, et uurida, millest pump koosneb. Näiteks siia 2002 aasta SR pumba ehitus. Mina küll kuskil rihma ei näe. http://www.easyparts.nl/showdrawing.php ... 757-d13114
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

oldmoped kirjutas:
vashooder kirjutas:
Naljamehed, kas tõesti ei olnud kergem paisupaagi korki maha keerata kui veepump lahti kakkuda.
Ja mida sa sealt paisupaagi korgi alt siis ka teada saaksid?
Paljudel masinatel see täiesti omaette ja eemal pika vooliku otsas olev reservuaar.
See varjant peab paika siis, kui radika peal on olemas kork.
Kui radikal korki ei ole ja paisupaak asub radika peal, siis on võimalik kontrollida kas veepump töötab. Nt: nagu yamaha aerox-il.
Esimese varjandi puhul tuleb keerata radika pealt kork maha, ja jälgida kas toimub tsirkulatsioon.

TO:almighty
Võta see kõigesuurem kaas ka maha ja vaata, mis seal taga toimub ehk on see plastikust veepumba veotaldrik puru/katki, ülekande saab veepump ''rootorilt''.
Hea oleks, kui saaksid pildi teha.
Mudakoll
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

ma vaatan et te räägite aina rollerimootoritest. abipalujal on APRILIA RS RACING. ehk siis bike.
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

Kunagi oli sama probleem Aprilia RS replica'ga, võta sidurikaan lahti, ja tsekka seal sees oleva veepumba hammaka, see võib katki olla, mul oli kaks hammast katki, edu :lol:
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

speed fighter kirjutas:
ma vaatan et te räägite aina rollerimootoritest. abipalujal on APRILIA RS RACING. ehk siis bike.
Vahet seal on, tööpõhimõte ikka sama. Ainuke erinevus rollerist on veepumba asetus ja ülekanne veepumbale vähe teise ehitusega
Mudakoll
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

speed fighter kirjutas:
ma vaatan et te räägite aina rollerimootoritest. abipalujal on APRILIA RS RACING. ehk siis bike.
No siis on juba teemaalgataja oma viga et ta teema siia tegi. See oleks pigem mopeedide alla sobinud siis.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

Teema algataja
almighty

Lugemata postitus Postitas almighty »

rahu, sain korda asja. Mingi ketas oli veepumbas läbi. Vähemalt nüüd käis see veepump ringi... Sõitma pole veel jõudnud minna, kuna ise haige . :oops:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”