Kuidas 125cc rollerile kiirust juurde saab?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
kairokas

Kuidas 125cc rollerile kiirust juurde saab?

Lugemata postitus Postitas kairokas »

Oleks abi vaja. tahaks teada, kuidas saaks 125cc rollerile kiirust juurde.
Jookseb mingi 95km/h välja praegu.
Aga mida tuleks uuendada mootoris / välja vahetada, et kiirust saada?
palun aidake

Teema algataja
Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

ja palju sa siis tahad, et see sõidaks?
ning 95 km/h ei ole piisav? surnuks saad ennast sõita ka oluliselt väiksemate kiiruste juures.

alustagem sellest, et vana sa oled kõigepealt...

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

noh jah, sa proovi ta sõitma panna, ilge jama on kui roller jookseb nagu benn dzonsson
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

125 roller tuleb arvele võtta alustuseks, lisaks peavad sul olema a-kat load, kehtiv liikluskindlustus ja ülevaatus rollerile.... peale seda hakka tuunima...
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

Kui eelpool nimetatud asjad tehtud siis hakka alles tuunima, ei ole vaja et keegi sõidab enda või kellegi teise noores eas eluks ajaks voodisse.
Mis aga tuunimisse puutub siis suurem karpa (28mm oleks hea), võimalusel sportsumps ja kui siis väheks jääb siis mingi bigbore kit või siis lased kanaleid suuremaks teha ja kaant madaldada.

Teema algataja
kairokas

Lugemata postitus Postitas kairokas »

Ma arvan et ma olen piisavalt vana;) 22. Ja load on olemas. No tegelt lihtsalt sõbra roller, ja sõber 22, ja ma lihtsalt otsin infot talle, kuidas kiiremaks saada.

Teema algataja
prkpets

Lugemata postitus Postitas prkpets »

Nüüd on kõigil suud kinni. Igas teemas on niikõvad vennad, et kohe arvatakse, et tegu mingi tatiga. (peale teie on veel normaalseid inimesi)
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

prkpets kirjutas:
Nüüd on kõigil suud kinni....(peale teie on veel normaalseid inimesi)
Ei ole suu kinni.
Ole siis ise ka "normaalne inimene" - mis sa siin niisama nüüd hüppad parastad?! Kus on sinu pädevad nõuanded?
Lugesin ise ka hommikul seda teemat. Tahtmise korral oleksin jõudnud esimesena talle isegi midagi vastuseks lajatada. Ja ilmselt täpselt samas stiilis nagu isand Credo seda tegi.
Ja mille abil peakski teistsuguse arvumuse kujundama?! Viitsisin hommikul lugeda läbi kõik teemaalgataja Kairoka paarkümment postitust, et aru saada, mis mehega tegu ja millisel tasemel rollerituunijaga meil tegemist on. Et kui nõu anda, siis kui lihtsalt või keeruliselt üldse seletama peaks.
Mees tuli foorumisse tüüpilise 13-14a poisi jutuga stiilis: "kas aprilia sr50, või yamaha aerox - kumb on parem?". Selliseid võrdlusi ja mõlema mudeli arutelusid on selle foorumi ajaloo jooksul mitmeid olnud ja järjekordse säärase alustamine ilma eelneva iseseisva tööta on ikka väga ebaküps tegevus ja miski ei reeda, et küsija oleks kahekümnendates aastates mees.
Edaspidi on mehel soetatud 124cc dirtbike ja mässab sellega. OK! - sellega liikluses ei osaleta ja rajal sõita võib ka laps. Ainult näed - ratas juba katki ja vaja kodaraid vahetada. Varsti on tarvis summutit parandada, ja elementaarsetest töövõtetest näiteks tõmbeneetidega pole mees kuulnudki!! Ja veel hiljem juba küsimus, et kas ilma summutita käivitamine äkki kahjulik pole - et siis usina tegemise käigus lagunes sumpa päris ära vä? Veidi hiljem jällegi küsimus, kuidas piduriketast katkise velje küljest lahti saada... Kas pärast kodaravahetust nüüd juba velg p#¤/# keeratud või!?
No AUSALT! - jäi küll mulje, et tegemist on lapsega, kellele papa-mamma on kalli lelu ostnud, see on ära lõhutud ja siis on uus lelu ostetud - et kui enam kruusakarjääris ja kändude otsas sõitta ei saa, siis ehk ei lõhu kah enam nii palju. No ja nüüd siis selgub, et see uus lelu on asfaldil aeglane!!!
Ütle "prkpets"! - MILLELE toetudes peaks sinu poolt väljapakutud "tatt" olemisest midagi muud arvama? Minu jaoks oli tegu "lootusetu juhtumiga" ja esimese emotsioonina kirjutasin juba valmis sarkastilise märkuse selle rollujaoks "vähese" 95km/h kiiruse kohta. Ainult "saada" nuppu ei vajutanud - läksin veeeel korraks teemaalgataja varasemaid postitusi lugema. Vahepeal aga tekkisid esimesed krõbedad kommentaarid ja mina lõin asjale lihtsalt käega.
Teemaalgatajale: Sa pole peale 125cc (Aru ma ei saa ka sellest, kuidas 22aastane tsiklilubadega meesterahvas ja 125cc kokku käivad!) midagi muud kirjutanud selle rolleri kohta. Kui kirjutaksid mootori tüübi oleks seegi ehk reaalsetele abipakkujatele abiks. Võimalik, et mõned internetist juppide vahendajad tulevad appi või soovitavad netipoode, kust just tollele rollerile tuunimiseks staffi saab. Või hõikab mõni kodumaine motoäri, et temal sellele mootorile tuuningu kit olemas.
Abi on ka siinsete tuuninguteemade mõttega lugemisest, sest sõltumata kubatuurist on sisepõlemismootori tuunimise üldpõhimõtted ikka ühesugused. Samuti on variaatori ehitus sõltumata mootori kubatuurist üsna ühesugune ja selle tööpõhimõtte mõistmine on ka igati tuunimisel abiks.
-
Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

OEH :roll: On ikka kuradi OSKAR LUTS aga vahe oli selles et Oskar kirjutas ja inimesed mõistsid aga selle näägutamise oleks võinud kahe lausega öelda.
Aga kihvt on see kui foorumi postituste põhjal pannakse paika inimese vanus,iseloom,ja sugu ehk ka tna. zcill.

Aga teemaliidrile et eestis on linna kiirus 50km/h maantee kiirus 90km/h suvel 110 üksikutel lõikudel. sinu püss lendab 95km/h ehk 5km/h üle lubatu mida veel?
1 kasuta lennukiküttet.
2nitro
3 turbo
4suurem silinder
5osta bike
6liiguta spidomeetri näidikunõel 50km/h peale.
7 mõttle oma peaga kuidas see töötab
8 jne
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

[quote="pahadeplaneet"]OEH :roll: On ikka kuradi OSKAR LUTS aga vahe oli selles et Oskar kirjutas ja inimesed mõistsid aga selle näägutamise oleks võinud kahe lausega öelda.
Aga kihvt on see kui foorumi postituste põhjal pannakse paika inimese vanus,iseloom,ja sugu ehk ka tna. zcill.

sellist asja siin foorums pole raske teha,võin isegi seda öelda,et sa kah eriti vana ei ole..
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Mix kirjutas:
Aru ma ei saa ka sellest, kuidas 22aastane tsiklilubadega meesterahvas ja 125cc kokku käivad!
???
Kange tahtmine on küsida avalikult postitaja vanuse ja sõiduvahendi kubatuuri suhte kohta...

:lol:

Aga teemasse - ka need mootorrattakategooriasse juba minevad rollerid on tihti tehasest piirajatega varustatud. Paljudel kiirus 85kmh poodud. Tõenäoliselt see ikagi sellepärast, et palju seuurematel kiirustel ei ole see sõiduk enam lihtsalt piisavalt turvaline ja juhitav. Samas ei ole mõtet tänavasõiduks mõeldud (eriti veel kui on 4t) 125cc mootorist mingit vägasuurt imekiirust ka ilma piirajateta oodata - asja paneb paika olemasolev hobujõudude ja kaalu suhe.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oldmoped kirjutas:
...
Kange tahtmine on küsida avalikult postitaja vanuse ja sõiduvahendi kubatuuri suhte kohta...
Jätkame siis OT..
:) :)
Vastan avalikult :lol: : mõni kuu on puudu neljakümne viiest eluaastast.
Tsiklilube pole kunagi olnudki. Kasutatavad kubatuurid on 50-80cc. :lol: Ja! - ma pole ka õnnetu, et mu sõiduriistad üle 95km/h ei sõida.
Loodan, et "vanas eas" tekkinud mototehnikahuvi vaibub ilma, et peaksin taas autokooli minema. :)
Aaga kahekümneaastasena!...
Tsiklioad saab esimesed "teha" ju 16a.
Ainult mõni aasta vanemana on võimalik <25KW load soetada. Noor ja ambitsioonikas (ja noor on ambitsioonikas!) seda ka kindlasti teeb. Kui on "eakohased" load, siis mis segab lubadele vastavat ja normaalmõõtmetes sõiduriista omamast, selleasemel aga tegeldakse mopeedimõõtu sõiduriistale kiiruse juurde nihverdamisega? Kui aga pole selleks kõigeks ambitsioone - siis ei peaks ka häirima muidu liikluses igati aktsepteeritav sõidukiirus.
-
EDIT: pahadeplaneet'ile - Võtan su "märkust" komplimendina, seda enam, et oma ülejäänud postituses panid ennast ise edukalt paikka. :lol:
Veel: Oled ikka mõne O. Lutsu teose ise ka läbi lugenud?.. Kasvõi niipalju kui koolis kohustuslik?..
-
Viimati muutis Mix, 15 Mär 2007, 12:16, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

pahadeplaneet kirjutas:
OEH :roll: On ikka kuradi OSKAR LUTS aga vahe oli selles et Oskar kirjutas ja inimesed mõistsid aga selle näägutamise oleks võinud kahe lausega öelda.
Aga kihvt on see kui foorumi postituste põhjal pannakse paika inimese vanus,iseloom,ja sugu ehk ka tna. zcill.

Aga teemaliidrile et eestis on linna kiirus 50km/h maantee kiirus 90km/h suvel 110 üksikutel lõikudel. sinu püss lendab 95km/h ehk 5km/h üle lubatu mida veel?
1 kasuta lennukiküttet.
2nitro
3 turbo
4suurem silinder
5osta bike
6liiguta spidomeetri näidikunõel 50km/h peale.
7 mõttle oma peaga kuidas see töötab
8 jne
Õnneks andsid sina asjalikku nõu, ega näägutanud.

Muide, järgmised sinu postitused kustuvad, kui sa ei hakka kasutama õigekirja.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

OT'd siis ka minu poolt.
Mul endal on ilma igasuguste piiranguteta load juba veidi üle 20 aasta... sellele vaatamata on (või just vastupidi, et on tingitud juba ealistest iseärasustest) viimase viie aasta jooksul minu sõidukite kubatuur langenud kuni 15 korda. Kuigi 1000+cc masinat ei ole kunagi pidanud vajalikuks omada, on nii igapäeva- kui hobisõidukite suurus langenud drastiliselt. Endise 500-750cc classic masinate asemel on nüüd 50cc. Ja ka metsas ja rajal käimiseks on 500cc asendunud 125cc'ga (mis on põhilise meeldivusena kaalult peaaegu poole kergem ja andestab ka rohkem eksimusi).
50cc rolleriga (piirajad maas, ilma tuuninguta) sai liigutud kodu ja linna vahet kogu eelmise suve. Kui aus olla, siis tekkis küll vahepeal korra mõte, et asendada see 125cc 4Trolleriga - mitte, et kiirust juurde saada, vaid jõumomneti ja madalamat mootoripööret, et saaks ka madalamas pöördes sõita.
Siiani olen arvamusel, et jäängi põhiliselt mopeedide juurde. Ainus, mille kavatsen lähiajal pärissuure mootoriga juurde hankida, on vanem, 60-70ndate aastate meerikamaapärtiolu v-twin, et vahest ilusa ilmaga ringipodistamas käia ja ennast ka täismehena tunda.
:D

Selle minu maailmavaate pärast ma olengi võibolla vahest natukene õel selliste postide vastu, kus põhiline on "kuidas kiirust juurde saada"... aga samas aksepteerin kõike sellist tegevust, kui seda tehakse mõistusega!!!
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

ää - viik :roll: :D
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Eheee, kakelus :D:D
Minu tagasihoidlikku arvamust mööda on asjalik vastus Kairoka küsimusele ainult järgmine: OSTA VÕIMSAM RATAS! Miks? Aga sellepärast, et inime, kes ei oska netist otsida tuunimisjuhendeid, ei saa reeglina ise hakkama ka tuuningkomplekti paigaldamisega... rääkimata millegi ümber ehitamisest omale mõistusele ja oskustele tuginedes. Olen samuti õel ja paha, aga 20+ vanus ei paista tõepoolest küsijast välja, pakuks maks 13-15.
O.T. ennetav märkus- kuulun kändude klassi ja piiranguteta lubadega staashi üle 25 aasta.
Viimati muutis ishijupp, 15 Mär 2007, 12:37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oldmoped kirjutas:
...endal on ilma igasuguste piiranguteta load juba veidi üle 20 aasta... ....
...aga samas aksepteerin kõike sellist tegevust, kui seda tehakse mõistusega
Laseme aga OT edasi! :lol:
Igati arusaadav jutt ja tegevus täna ja Sinu suust.
Aga vaevalt Sa 20+ aastat tagasi, kui täisload said, hakkasid mopeedi (või OK! - siis kõige lahjemat saadaolevat tsiklit) forseerima, et sellega siis "päris" tsiklikiiruseid liikluses saavutada.
Ka ei usu ma hästi, et juhul kui Sul täna (piiranguteta load taskus ju) muutub oluliseks kaherattalisega liikluses 100+ kiirustega kulgeda, et siis hakkad selleks mõnd võimalikult mopeedivälimusega ratast up-ima.
Kuigi! - tehnikafriigina (igati positiivses mõttes!) pean seda ikkagi veidi võimalikuks ka :wink: .
Täpselt samu tegevusi teemaalgataja poolt aga pean ikka üsna ebatõenäoliseks.
Ta "tehnikafriigistumise" tase jääb ikka kusagile kaugele maha.
-
EDIT! KUS seda kakelust siin näha on!?? :lol: :lol:
Mu meelest igati sõbralik ja konstruktiivne arvamusteavaldus. Vähemalt minupoolt. Siiralt! :)
-

Microgrupp
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Microgrupp »

Kuulge jätke nüüd see MIX-i kallal võtmine. Ka minul oli umbkaudu sama seisukoht ja oleks tõenäoliselt samuti vastanud. Mehed-mehed, võtke seda nii, et MIX põhjendas ära miks ta seda tegi ja põhjendas pealekauba niimoodi, et väga raske on tema loogikale vastu vaielda. Minul kõrvalt tundub praegu, et te olete kadedad korrektse vastuse eest väga "naljakale" teemakäsitlusele ja kuna seda au enam omale saada pole võimalik siis tögate teist LUTSUKS. Kurat, aga tal oli ju õigus, ja kui ta oleks kirjutanud ainult "mine ka poiske õige pe....", vat siis oleks te tal seljas olnud, ja siis juba õigusega!

Pealekauba, olgem ausad. Teema ise on ju tõeliselt jabur ja surmaotsijaid (meie liikluses!) tuleks minu arvates küll mõistusele tagasi tuua.
Viimati muutis Microgrupp, 15 Mär 2007, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Eeeeehhhhh!!!...
Krt! Huvitav! - mul vist mingi arengupeetus aga mina tõesti ei saa aru, et minu kallal keegi võtaks. :lol: Vastupidi - tunnen väga mõnusat ja sõbralikku õhustikku, tõesti! :D
Kodanik pahadeplaneet'ile küll lisasin eespool pisikese vastu-nöögi...
-
Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

Pihelgas kirjutas:
Muide, järgmised sinu postitused kustuvad, kui sa ei hakka kasutama õigekirja.
Sul see teema juba selge,anna aga minna.
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Mix kirjutas:
Eeeeehhhhh!!!...
Krt! Huvitav! - mul vist mingi arengupeetus aga mina tõesti ei saa aru, et minu kallal keegi võtaks. :lol: Vastupidi - tunnen väga mõnusat ja sõbralikku õhustikku, tõesti! :D
Kodanik pahadeplaneet'ile küll lisasin eespool pisikese vastu-nöögi...
-
Nujah, ma vaatan kah, et andmine käib kõigis suundades, kõige vähem vast Mixi suunas :) Aga kui andmine käib, siis keegi ei viitsigi juurelda teemal, et kellele antakse, oluline et antakse :twisted: Mixile võiks ehk anda pisut urvaplaastrit selle eest, et ta 125cc riistasid mehele vääriliseks ei pea, aga noh, olgu, pealegi tegi oldmoped asja üsna selgeks. PEACE M8-s :bsmile:
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

ishijupp kirjutas:
...urvaplaastrit selle eest, et ta 125cc riistasid mehele vääriliseks ei pea.
:mrgreen: :mrgreen:
Ilmselt mu kõne on tõesti segane kut' meie eelmisel presidendil, kui Sa SELLIST asja välja lugesid... :lol:
Asi käis konkreetse inimese kohta, tema väidetava vanuse ja väidetava lubade olemasolu kohta. Usutav on tema juures ainult soov sõita kiiremini. Kui inimene (või tema väidetav sõber) on tõesti see, kes ta ütleb enese olevat, siis miks ta ei kasuta omale igati seaduslikult antud õigust ja võimalust soetada juba vastavate parameetritega sõiduriist!? Kui tema väited on õiged, siis ta saab selle rolleri ja sinna juurde sobiva sobiva tuning-kit'i raha eest täismõõdus tsikli, millel on rolleriga võrreldes 2-3 korda rohkem võimsust ja kiirust kah piisavalt. Mees ISE pole ju rahul oma 124cc-ga - mitte mina. :) Mina lihtsalt ei mõista, miks ta asju just nii keeruliselt püüab lahendada kui tal on seaduslik õigus ja võimalus minna sirge seljaga poodi ja osta see mis meeldib. Tekib kahtlus, et tal ikka ei ole seda õigust ja möned ta väited pole täpsed... :twisted:
No ja kui "meheväärilistest" riistadest rääkida, siis nuh... omad kubatuurid olen eespool üles kirjutanud, samuti on arvamust avaldanud Oldmoped. Ja ma ei arva üldse, et me kumbki sellevõrra kannataks mehelikkuse puudumise all. .. :lol:
Rõõmsalt OT jätkates: :bsmile: :lol:
-
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”