K: Yamaha TDMi õlitaseme kontroll ja karter
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
K: Yamaha TDMi õlitaseme kontroll ja karter
Tsikkliks on siis Yamaha TDM 850(1993 aastast)
Küsimus siis selline et kust on võimalik kontrollida Yamaha TDM-i mootoris oleva õli taset(kas on kuskil mingi aken, mingi kruvi või on tal õlivarras jne)
Ja milline näeb välja Yamaha tdmi karter. Kas käigukast ja karter on koos(olen kuulnud et osad tsikklid on ka sellised) ja sinna läheb sisse üks õli või on karteri ja käigukasti osa eraldi?
Jutt tuli küll väga segane aga loodan et saite aru mida ma mõtlesin ja oskate vastata. Olen uurinud ka erinevaid manuale internetist aga pole leidnud korralikku manuali kus oleks ka sellest kirjas.
Ette tänades Silver(hellish)!
Küsimus siis selline et kust on võimalik kontrollida Yamaha TDM-i mootoris oleva õli taset(kas on kuskil mingi aken, mingi kruvi või on tal õlivarras jne)
Ja milline näeb välja Yamaha tdmi karter. Kas käigukast ja karter on koos(olen kuulnud et osad tsikklid on ka sellised) ja sinna läheb sisse üks õli või on karteri ja käigukasti osa eraldi?
Jutt tuli küll väga segane aga loodan et saite aru mida ma mõtlesin ja oskate vastata. Olen uurinud ka erinevaid manuale internetist aga pole leidnud korralikku manuali kus oleks ka sellest kirjas.
Ette tänades Silver(hellish)!
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

Aken asub paremal pool mootorit karburaatori juures. Selline ümar klaasaken. Enne, kui see midagi näitaba hakkab, peab ratas ähemalt 15 min seisma, enne seda ei ole sealt eriti midagi võimalik välja lugeda.
Otsi siit foorumist TDM-i manuaali, leiad lingi, kust saad manuaali pdf-na alla tõmmata ja sealt saab igasugustele küsimustele vastused.
Otsi siit foorumist TDM-i manuaali, leiad lingi, kust saad manuaali pdf-na alla tõmmata ja sealt saab igasugustele küsimustele vastused.
terve
omasin ennem TDM850 95aastast ja sellel küll akent õli kontrollimiseks ei olnud, oli varras, kuid netist saab nii manuaale kui ka infi tsikli kohta - otsingusse tdm 850 ja edasine tuleb iseenesest
http://home.wanadoo.nl/saroh/

omasin ennem TDM850 95aastast ja sellel küll akent õli kontrollimiseks ei olnud, oli varras, kuid netist saab nii manuaale kui ka infi tsikli kohta - otsingusse tdm 850 ja edasine tuleb iseenesest
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: K: Yamaha TDMi õlitaseme kontroll ja karter
hellish kirjutas:
Ja milline näeb välja Yamaha tdmi karter. Kas käigukast ja karter on koos(olen kuulnud et osad tsikklid on ka sellised) ja sinna läheb sisse üks õli või on karteri ja käigukasti osa eraldi?
Karter on TDMil selline poolkuiva tüüpi ütleks mina. See tähendab seda, et õlipaak on eraldi, aga päris kuivast karterit erinevalt jääb ka alla päris palju sisse.
Käigukast on mootori õliga samas ja sidur ka märg nagu ikka
TDMil on muide kaks õlipumpa, üks selleks, et pumbata õli mootori õlipaagi vahel ja teine, et pumbata õli mootoris ringi. Sellest eraldi paagist tuleb ka väike viivitus õlitaseme jälgimisel, kuigi
quote="zwanes"] Enne, kui see midagi näitaba hakkab, peab ratas ähemalt 15 min seisma, enne seda ei ole sealt eriti midagi võimalik välja lugeda.
[/quote]
nii kaua meie pere 98 isendil justkui oodata ei tule. Vahe akna ja varda vahel tuleb ilmselt just aastate vahest. Ehk siis 91-96 on ilmselt varras ja sealt edasi aken. Varda varianti pole ise näinud, aga muus osas peaks kõik sama olema
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.