Endurod metsaradadele (Harjumaa)
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Uus suzu RMZ250 rajal järgi proovitud. eks ikka väike kubatuur eeladab suht usinat käiguvahetust ja käigukast on väga "close ratio", mis tähendab seda, et mulle tundus 5 käik väga lühikeseks jäävat või ei ole ma lihtsalt harjunud ratast niimoodi röökida laskma, igatahes võrreldes suurega peavad pöörded olema ikka väga kõrged et edasi läheks. aga hea kerge küll (võrreldes suurega).Partu kirjutas:mx77 kirjutas:Huvitav oleks tegelikult kaalu peal ära kaaluda, sest tahaks jubedalt teada kuidas need jaapanlased neid rattaid kaaluvad, sest kui asi testidesse läheb siis on nende nn. dry weight tavaliselt vähemalt 10 kg suuremtoim kirjutas:ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)Partu kirjutas:Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
päris hea
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas.
Porgandi tehaseandmed erinevad testides kallutust tavaliselt mitte üle 1kg.
Ridade vahelt täitsa õigesti välja loetud
Kuid see kaalu värk tundub minule ka kahtlane.
Igal juhul saab huvitav olema kuidas 250 cm3 ennast õigustab, oskagi enne suurt midagi arvata kui ise raja peal järele proovinud. Ega seni suurt kogemust sellise tsikliga polegi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.