liikluskindlustus...
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6765
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: kW ja riskigrupp endurorattale
kui üle kahe(?) sõiduki oma nimel, siis võib mängu tulla mingi salapärane "fantoom"koefitsent, ehk siis kolmandal autol või rattal ei pruugi enam olla harjumuspärane 0,4 vaid nt 0,8 või 1,2. sellega oli mingi segane lugu, aga kuskil on sellest pajatatud.[/quote]
Minu arust on kogu Eesti Kindlustusseadus ja -turg yks suur"fantoom".
Mida rohkem sellese syvened ja sellega seotud oled, seda enam vihale ajab.
Mida rohkem masinaid vahetad, seda kallimaks la'heb!? Et mitte valel ajal masinat myya jne jne!
Huvitav, kas oma aparaate mujal EU maades ka kindlustada annab, elukohaks ikkagi Estland?
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Mõningatel juhtudel toimib. See riskikoefitsiendi arvutamine on mõttetult keerukaks aetud ja tahab paar tundi süvenemist, enne kui pärale hakkab jõudma ning kui asja peensusteni ei tea, siis võid mõningates olukordades lollilt orki lennata. Aga näiteks kui elu esimeseks isiklikuks sõiduvahendiks soetad tsikli ja sellega aja jooksul riskikoefitsiendi alla saad, siis auto ostmisel võetakse riskikoefitsiendiks tsikli oma.piiks kirjutas:Ei toimi ratta ja auto riskigrupp arvutatakse eraldi. 1 ei mõjuta teist. mul ratas 0,4 ja auto 1,0.
Kas uuema auto ostmisel muutub ka kohustusliku liikluskindlustuse omaniku riskikoefitsient kui olemasoleva autoga on koefitsient 0,8?
Autopargi suurendamisel (st kui vana auto jääb ka alles) arvutatakse uus auto riskikoefitsiendi sinu kehtivate riskikoefitsientide keskmise alusel. Kui sul oli senini üks auto, mille riskikoefitsient on 0,8, siis saab uus soetatud sõiduk riskikoefitsiendiks ka 0,8. Kui soetad lisaks mootorratta, saab ka see riskikoefitsiendiks 0,8.
Kui müüd praeguse auto maha ja kohe uut autot ei soeta, jääb sinu seni kehtinud riskikoefitsient ootele ja kui sa 6 aasta jooksul soetad uue sõiduauto, saab see auto ootel riskikoefitsiendi (0,8) endale. Kui sa peale sõiduauto müümist soetad endale aga näiteks mootorratta, saab see riskikoefitsiendiks 1,2.
koostamise ja kindlustusmaksete arvutamise metoodika”. Ja selle dokumendi 18. punkt sätestab riskikoefitsendi leidmise viisi järnevas järjekorras:
1. kindlustusvõtja kehtiva riskikoefitsiendi alusel nimetatud sõiduki suhtes;
Ehk maakeeli: kui olete viimase kuue aasta jooksul omanud ja kindlustanud sama liiki sõidukit, siis võetakse kasutusele see koefitsent mis eelmise sama liiki sõiduki kindlustuslepingu lõpetamisel Teile jäi.
2. sama sõiduki liigi määratluse alusel, mis kehtib kindlustusvõtja poolt
võõrandatud sõiduki suhtes või rendilepingu alusel punktis 19 toodud
tingimustel kindlustusvõtja poolt renditud sõiduki suhtes. Kui nimetatud
määratlusi kehtib mitu või kehtib varem leitud määratluste aritmeetiline
keskmine, võetakse aluseks määratluste aritmeetiline keskmine;
See on nüüd see punkt Fantomas. Kui omad mitut erineva koefitsendiga sama liiki sõidukit, siis võetakse nende sõidukite koefitsentide aritmeetiline keskmine. Kui Teil "hoiul olevat" koefitsenti pole, juhul kui Te pole viimase kuue aasta jooksul sama liiki sõidukit kindlustanud, siis liigume järgmise punkti juurde.
3.kindlustusvõtja omandis olevate mitte välja renditud sõidukite ja
kindlustusvõtja poolt renditavate sõidukite suhtes kehtivate riskikoefitsientide keskmisena. See punkt aitas siis minul autole ratta koefitsent saada. Kui Te pole enne omanud sama liiki sõidukit (näiteks mootorratas) mida Te nüüd esmakordselt kidlustada soovite, siis võetakse Teie teiste sõidukite koefitsentide aritmeetiline keskmine. Kui Teil teisi sõidukeid on üks siis aritmeetiline keskmine ühest on teadagi mis.
Kui Teil üldse pole sõidukit olnud viimase kuue aasta jooksul, siis ei aita muud kui punkt 4
4. omistatakse kindlustusvõtja riskikoefitsiendiks nimetatud sõiduki suhtes 1,2.
Kuna ma jurist pole siis ei tasu seda puhta kullana võtta. Tõlgendasin määrust oma kogemuste ja loogika järgi.
Piiks, mis järjekorras su sõidukid tekkisid? Siis saaks vaadata kas mu arusaam sellest paragrahvist paika peab.
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Ja täpselt nii ongi. Elagu banaanivabariik! Igaühele jääb nüüd koduseks ülesandeks välja mõelda, et kuidas sellise operatsiooni käigus kahaneb kolm korda risk tsikliga liiklusõnnetust põhjustada...mella kirjutas:See tähendab, et kui autol oli piisavalt väike koefitsent, tuleb endale osta kiirelt auto, seejärel tsikkel ja siis auto maha müüa

-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 07 Nov 2006, 12:05
- Tsikkel: HD FLHRCI
- Asukoht: Pärnu
toksige oma andmed sisse ja vaadake kindlustusmaksete võrdlsusi firmade kaupa kõik ühel lehel
lihtne ja selge
Koefitsent peaks siiski olema juhi riskigrupi määraja, mitte ettevõtte või auto oma. Kindlustused on suutnud meie seaduseandjad ilusasti ümber sõrme keerata ja endile soodsad, kuigi nõmedad, tingimused välja kaubelda. + meie püha kohus on täita iga EU direktiiv, mis väljastatakse, sõltumata selle iseloomust või suunitlusest.
Estonia, república del plátano.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
No samas on sellest ka vahel kasu. Mulle kuuluv auto oli mulle kuuluva firma nimel. Peale sõbra tehtud ühte ja minu tehtud kolme avariid läks koefitsent 300 pealeHabanero kirjutas:Ja eriti tore on see, et sõidad mingi n+1 aastat ettevõttele kuuluva autoga ja ühel päeval omale auto ostes saad omale koefitsendi, mis väidab, et sa oled justkui mingi algaja.
Koefitsent peaks siiski olema juhi riskigrupi määraja, mitte ettevõtte või auto oma. Kindlustused on suutnud meie seaduseandjad ilusasti ümber sõrme keerata ja endile soodsad, kuigi nõmedad, tingimused välja kaubelda. + meie püha kohus on täita iga EU direktiiv, mis väljastatakse, sõltumata selle iseloomust või suunitlusest.
Estonia, república del plátano.

Enne seda oli mul tsikkel ainult oma nimel, mille koefitsent oli selleks ajaks 40 või 50 või midagi sellist. Auto koefitsendiks sai 120 minu meelest, igaljuhul mitte sama number, mis siklil.
Mul on selle õige kohta oma teooria. Kuna tegemist on sisuliselt tsiviilvastutuskindlustusega, millega korvatakse kolmandale isikule tekitatud kahju, siis oleks õigem kindlustada juhtimisõigust. Maksed võiksid olla seotud juhilubadel olevate kategooriatega näiteks. Ja riski koefitsenti arvestataks juhi keskselt. On kehtiv kindlustus, siis sõidad mis autoga iganes tahad, ei ole, siis ei sõida.
Töökaaslane pakkus veel välja idee, et see võiks toimida natuke miski fondina, et kõik raha mis maksad loetakse üle ja kui on kogunenud näiteks 200 000.- siis rohkem ei maksa kuni põhjustad õnnetuse. kui sinu arvelt midagi hüvitatakse, siis fondi suurus kahaneb ja riskigrupp tõuseb ja hakkad maksma jälle.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Inglismaal pidi analoogne süsteem olema, et koefitsent juhipõhine. Kes paremini seda "saareelu" teab võiks täpsemalt kirjutada.piiks kirjutas:Mul on selle õige kohta oma teooria. Kuna tegemist on sisuliselt tsiviilvastutuskindlustusega, millega korvatakse kolmandale isikule tekitatud kahju, siis oleks õigem kindlustada juhtimisõigust. Maksed võiksid olla seotud juhilubadel olevate kategooriatega näiteks. Ja riski koefitsenti arvestataks juhi keskselt. On kehtiv kindlustus, siis sõidad mis autoga iganes tahad, ei ole, siis ei sõida.
50 kW, risk 0.4, piirkond Tallinn, periood 9 kuud, EI-leping, kahjusid eelmisel perioodil polnud:
BTA Eesti filiaal 596
Ergo 743
If bürood 792
If internet 648
Inges 700
Parex 705
QBE Estonia 842
Salva internet 528
Salva kontor 655
Seesam 603
Allikas: www.lkf.ee kalkulaator.
Valisin Salva interneti, hanza.neti abil vormistasin ära, küsiti tõesti 528 kr nagu lubatud.
TEHTUD!

Odavaima ja kallima kindlustusandja poolt küsitud summade vahe tuli 314 kr. Ütle veel, et liikluskindlustus on igal pool enam-vähem sama hinnaga...
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
VIHJE: Kontoris kindlustust vormistades valige nn. "Jah"-leping, mille pärast tühistada võite. Pidi palju-palju soodsam tulema. Tegin just Ergos kindlustuse, 301 kulli pool aastat, 37kw ja Valgamaa. Riskigrupp 0.77 vist. Tädi kilkas rõõmsalt, et juba teine tsikkel täna

http://aavik.album.ee/main.php?g2_view= ... 70c44d0fe9
Kas paari aasta tagune odavaim QBE maksis uljaspeade lõhutud rataste eest tohutuid kahjunõudeid, et hinna lakke on ajanud või miski muu põhjus. Aga mina tipin küll Seesam ja ulatan naerusuil 391 EEK aasta eest


+358458693818
-
Teema algataja
Seesamit seal pole ju.Olts kirjutas:Kõigile peaks juba ammu teada-tuntud lehekülg olema http://www.e-kindlustus.ee. Seal võite ju tüdimuseni vaadata-proovida kus kui palju maksab. JAH lepingud, EI lepingud, kõik võimalused olemas. Kisub igakevadiseks riistavenitusharjutuseks see teema.

Seesamiga tuleb minul kõige odavam
Samuti peaks kõigile juba ammu teada-tuntud teemad olema "Milline kiiver?", "Milline ratas esimeseks?". Milline on parim kombe, saapad, side, roller, parktuli, rehv, suund, esiamort jne., jne. See on ju siin kuskil juba kirjas ja kõigile teada... Seega, kõik oleks nagu ära räägitud. Saadame motoka ja sys-i pensile ning paneme foorumi kinni???Olts kirjutas:Kõigile peaks juba ammu teada-tuntud lehekülg olema http://www.e-kindlustus.ee. Seal võite ju tüdimuseni vaadata-proovida kus kui palju maksab. JAH lepingud, EI lepingud, kõik võimalused olemas. Kisub igakevadiseks riistavenitusharjutuseks see teema.
Vaata, kõigile ei ole teada ja mõni saab teema arenduse tulemusel ehk õigema/soodsama valiku langetada ka sellel aastal ning päevakavas vajalikud korrektuurid teha, midagi huvitavat taas leides. Kordamine pidi kellegi ema olema. Kasulikke asju peab jagama ka siis, kui need mõne "mehe" välja venitavad ja on kõigile ammu teada.....
-
Teema algataja
-
- Kaupmees
- Postitusi: 131
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 10 korda
einoh lahe üritus on mul liisingu ja kindlustusega. Vajaksin natuke teiste nõu ja soovitusi.
kuna minu liikluskindlustuse pakkujal oli võimalik vaid JAH leping, kuid alati jäi võimalus seda ikkagi talveperioodiks maksevabaks muuta siis nüüd tuli välja, et selleks ma vajan ikkagi liisingu luba. Aga nende ametlik vastus on selline- komitee ei lubanud siiski liikluskindlustuspoliisi maksevabaks muuta, kuna tegelikkuses ei suuda me kontrollida, ega klient mõne ilusama ilmaga ratast siiski sõitu ei vii.
kas see on normaalne? Millised kogemused on teistel?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.