roller sureb välja
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
roller sureb välja
tere! rolleriks on italjet formula 50 ja asi on selles, et esimese korraga panen käima hakkab tööle. saan isegi natukene sõita ja siis lähevad tuurid madalaks ja surebki välja ning enam ei saa käima panna. milles võib asi olla?
teine küimus on see, et milline on kõige jäigem sidurivedru: kuldne, hõbe või must?
teine küimus on see, et milline on kõige jäigem sidurivedru: kuldne, hõbe või must?
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
-
Teema algataja
Üks variant miks ta ei tööta pikalt on see, et tal võib olla ummistus toitesüsteemis. Karburaatoris, bensiini filtris või kraanis võib olle mingi praht ees mis ei lase korralikult bensiinil peale voolata.
Pikapeale koguneb karburaator bensiini täis ja siis läheb jälle natukeseks tööle kuni bents karburaatorist otsa saab.
Sa vaata kas karburaatorini jõuab bents korralikult. Kui jõuab siis puhasta karburaator ära, kui aga ei jõua siis vaata äkki on kraan või bensiini filter umbes.
Teine variant on aga see et viga on elektris(kuigi ma eriti ei usu), kui välja ära sureb siis vaata kas tal säde on. Kui säde on olemas siis arvatavasti ei saa bentsu peale. Kui aga ei ole sädet siis proovi vahetada küünalt.
See ka et kui pärast välja suremist säde on siis proovi otse küünla auku natuke bensiini panna. Umbes pudeli korgi täis. Ja kui siis tööle läheb siis on kindalat toitesüsteemis viga.
Pikapeale koguneb karburaator bensiini täis ja siis läheb jälle natukeseks tööle kuni bents karburaatorist otsa saab.
Sa vaata kas karburaatorini jõuab bents korralikult. Kui jõuab siis puhasta karburaator ära, kui aga ei jõua siis vaata äkki on kraan või bensiini filter umbes.
Teine variant on aga see et viga on elektris(kuigi ma eriti ei usu), kui välja ära sureb siis vaata kas tal säde on. Kui säde on olemas siis arvatavasti ei saa bentsu peale. Kui aga ei ole sädet siis proovi vahetada küünalt.
See ka et kui pärast välja suremist säde on siis proovi otse küünla auku natuke bensiini panna. Umbes pudeli korgi täis. Ja kui siis tööle läheb siis on kindalat toitesüsteemis viga.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Sädet oled kontrollinud? Proovi ka teise küünlaga. Võta õhufilter küljest ja proovi siis käivitada.J00N@$14 kirjutas:sureb pool sooja mootori pealt välja. mul on kõik karpat asjad puhtaks tehtud ja bensiini tuleb väga hästi peale.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Kui küünal on märg, siis on säde kehv või puudub üldse. Keera küünal maha ja vajuta starterit ja vaata kas säde on olemas.J00N@$14 kirjutas:olin natu aega haige olnud ja aku laes ka. täna sai siis proovitud. esimese korraga läheb küll tööle aga ikka sureb välja ja teise korraga läks korraks tööle. ja enam ei lähe tööle. küünal on märg ja segukruvi keerasin suht palju kinni. aga ikka ei sureb välja.
help?
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
see on toores, natuke aega sellel "klapp" sees tõuseb, siis mootor saab rohkem kütet peale,( parem käivitus) ja natuke on ta veel peal kah, mootor soojaks läheb siis see "klapp" sulgub .kama2 kirjutas:On väga seda moodi, et külmkäivitus klapp jamab. See asub karpa peal, selline must plastmasskatega junn, mille külge juhtmed lähevad. Kui mootor soojaks läheb, siis ta peaks segu lahjemaks tegema, kuid sinu puhul seda vist ei juhtu.
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

-
Teema algataja
Kas ma ei kirjutanud sama asja ?kutsa99 kirjutas:see on toores, natuke aega sellel "klapp" sees tõuseb, siis mootor saab rohkem kütet peale,( parem käivitus) ja natuke on ta veel peal kah, mootor soojaks läheb siis see "klapp" sulgub .kama2 kirjutas:On väga seda moodi, et külmkäivitus klapp jamab. See asub karpa peal, selline must plastmasskatega junn, mille külge juhtmed lähevad. Kui mootor soojaks läheb, siis ta peaks segu lahjemaks tegema, kuid sinu puhul seda vist ei juhtu.
Mootor ei saa mingit "küttet" peale. Mootor saab valmis küttesegu (läbi karburaatori), mis koosneb bensiini ja õhu segust. Segu võib olla rikkam (kütte osa suurem) ja lahjem (õhu osa suurem). See külmkäivitus klapp, just nimelt klapp, mitte TOORES, teeb vastavalt välistemperatuurile segu kas lahjema või rikkama (tõstes selleks nõela ülesse või alla). Kui mootor läheb soojaks ja klapp ikka uhab rikkama segu peale, siis mootor surebki välja (tundemärk märg küünal). Klappi kaks põhiviga on kas elektriosa ei tööta (mähise- või juhtme rikke), või nõel on kinni (pikka seismise tagajärg, mustus vahel jne.)
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.