roller sureb välja

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
J00N@$14

roller sureb välja

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

tere! rolleriks on italjet formula 50 ja asi on selles, et esimese korraga panen käima hakkab tööle. saan isegi natukene sõita ja siis lähevad tuurid madalaks ja surebki välja ning enam ei saa käima panna. milles võib asi olla?
teine küimus on see, et milline on kõige jäigem sidurivedru: kuldne, hõbe või must?
Kasutaja avatar

-MeltDown-
Postitusi: 279
Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
Asukoht: pirita ja viimsi

Lugemata postitus Postitas -MeltDown- »

Kas nagu sooja mootoriga sureb välja ve?
Äigrumäe MC :)

Teema algataja
n2utsu

Lugemata postitus Postitas n2utsu »

Üks variant miks ta ei tööta pikalt on see, et tal võib olla ummistus toitesüsteemis. Karburaatoris, bensiini filtris või kraanis võib olle mingi praht ees mis ei lase korralikult bensiinil peale voolata.
Pikapeale koguneb karburaator bensiini täis ja siis läheb jälle natukeseks tööle kuni bents karburaatorist otsa saab.
Sa vaata kas karburaatorini jõuab bents korralikult. Kui jõuab siis puhasta karburaator ära, kui aga ei jõua siis vaata äkki on kraan või bensiini filter umbes.

Teine variant on aga see et viga on elektris(kuigi ma eriti ei usu), kui välja ära sureb siis vaata kas tal säde on. Kui säde on olemas siis arvatavasti ei saa bentsu peale. Kui aga ei ole sädet siis proovi vahetada küünalt.

See ka et kui pärast välja suremist säde on siis proovi otse küünla auku natuke bensiini panna. Umbes pudeli korgi täis. Ja kui siis tööle läheb siis on kindalat toitesüsteemis viga.

Teema algataja
J00N@$14

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

sureb pool sooja mootori pealt välja. mul on kõik karpat asjad puhtaks tehtud ja bensiini tuleb väga hästi peale.
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

J00N@$14 kirjutas:
sureb pool sooja mootori pealt välja. mul on kõik karpat asjad puhtaks tehtud ja bensiini tuleb väga hästi peale.
Sädet oled kontrollinud? Proovi ka teise küünlaga. Võta õhufilter küljest ja proovi siis käivitada.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

Teema algataja
J00N@$14

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

säde on väga ilus aga kui võtsin õhufiltri maha ja pnin käe karpa ette siis läks küll korraks tööle.

Teema algataja
rass999

Lugemata postitus Postitas rass999 »

sul on segu täiesti paigast ära

Teema algataja
J00N@$14

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

kuidas siis saada segu õigeks?
mulle öeldi et keera kinni ja poolteist lahti.
või siis peaks minema timmimisse?

Teema algataja
n2utsu

Lugemata postitus Postitas n2utsu »

Keerad segu kruvi kinni ja poolteist lahti, siis saab mootori tööle ja siis edasi hääle järgi timmid.

Teema algataja
J00N@$14

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

olin natu aega haige olnud ja aku laes ka. täna sai siis proovitud. esimese korraga läheb küll tööle aga ikka sureb välja ja teise korraga läks korraks tööle :shock: . ja enam ei lähe tööle. küünal on märg ja segukruvi keerasin suht palju kinni. aga ikka ei sureb välja.
help?
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

J00N@$14 kirjutas:
olin natu aega haige olnud ja aku laes ka. täna sai siis proovitud. esimese korraga läheb küll tööle aga ikka sureb välja ja teise korraga läks korraks tööle :shock: . ja enam ei lähe tööle. küünal on märg ja segukruvi keerasin suht palju kinni. aga ikka ei sureb välja.
help?
Kui küünal on märg, siis on säde kehv või puudub üldse. Keera küünal maha ja vajuta starterit ja vaata kas säde on olemas.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

kama2
Postitusi: 5
Liitunud: 21 Veebr 2007, 21:24
Tsikkel: CBR900 SC33
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kama2 »

On väga seda moodi, et külmkäivitus klapp jamab. See asub karpa peal, selline must plastmasskatega junn, mille külge juhtmed lähevad. Kui mootor soojaks läheb, siis ta peaks segu lahjemaks tegema, kuid sinu puhul seda vist ei juhtu.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

kama2 kirjutas:
On väga seda moodi, et külmkäivitus klapp jamab. See asub karpa peal, selline must plastmasskatega junn, mille külge juhtmed lähevad. Kui mootor soojaks läheb, siis ta peaks segu lahjemaks tegema, kuid sinu puhul seda vist ei juhtu.
see on toores, natuke aega sellel "klapp" sees tõuseb, siis mootor saab rohkem kütet peale,( parem käivitus) ja natuke on ta veel peal kah, mootor soojaks läheb siis see "klapp" sulgub .
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

Teema algataja
J00N@$14

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

säde on olemas. mida ma peaksin kruttima et see korda läheks?
või peaksin viima kuskile teenindusse?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

J00N@$14 kirjutas:
säde on olemas. mida ma peaksin kruttima et see korda läheks?
või peaksin viima kuskile teenindusse?
Proovi igaksjuhuks uue küünlaga. Kui küünla märjaks peksab, siis järelikult segu kättesaamisega probleeme pole.
Bensiini kvaliteet võib ka halb olla.

kama2
Postitusi: 5
Liitunud: 21 Veebr 2007, 21:24
Tsikkel: CBR900 SC33
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kama2 »

kutsa99 kirjutas:
kama2 kirjutas:
On väga seda moodi, et külmkäivitus klapp jamab. See asub karpa peal, selline must plastmasskatega junn, mille külge juhtmed lähevad. Kui mootor soojaks läheb, siis ta peaks segu lahjemaks tegema, kuid sinu puhul seda vist ei juhtu.
see on toores, natuke aega sellel "klapp" sees tõuseb, siis mootor saab rohkem kütet peale,( parem käivitus) ja natuke on ta veel peal kah, mootor soojaks läheb siis see "klapp" sulgub .
Kas ma ei kirjutanud sama asja ?
Mootor ei saa mingit "küttet" peale. Mootor saab valmis küttesegu (läbi karburaatori), mis koosneb bensiini ja õhu segust. Segu võib olla rikkam (kütte osa suurem) ja lahjem (õhu osa suurem). See külmkäivitus klapp, just nimelt klapp, mitte TOORES, teeb vastavalt välistemperatuurile segu kas lahjema või rikkama (tõstes selleks nõela ülesse või alla). Kui mootor läheb soojaks ja klapp ikka uhab rikkama segu peale, siis mootor surebki välja (tundemärk märg küünal). Klappi kaks põhiviga on kas elektriosa ei tööta (mähise- või juhtme rikke), või nõel on kinni (pikka seismise tagajärg, mustus vahel jne.)

Teema algataja
J00N@$14

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

bensiin on paagis sügise algusest ulpinud. kauemgi veel aga ma uurin seda klapi asja, kuigi ma ei saa nii hästi aru.

Teema algataja
n2utsu

Lugemata postitus Postitas n2utsu »

Kui bensiin nii kaua paagis seisnud on siis arvatavasti viga seal. Lase see sees olev bensiin välja ja pane uus värske bensiin sisse. Vägagi võimalik et viga selles.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”