GSX 600 F
Moderaator: Moded
GSX 600 F
Kuna nüüd lähikuudel läheb ratta vahetuseks ja olen otsustanud omale soetada GSX 600 võib ka olla 750 F aastatest 94 - 97 siis tahaks nats infot.
1.Kuna tegu on õhkjahutusega mootoriga, siis jäi mul silma üks teema gs 500 st, kus selle omanik kurtis, et palava ilmaga sõites ummikus jooksis tal mootor kinni(no kuumenes üle). Kuna gsx f il on reas neli mootor ehk suts suurem ja kuna elan Pärnus, siis looulikult käin tihti rajal sõitmas, et kas selle masinaga pole seda ohtu(näiteks palavaga rajal küttes), et võib nö. kinni paisuda


2. Kuna mul ratas tuleb Saksat, siis olen tähele pannud, et seal on suht palju rattaid,mis on kuskil 50 000+km sõitnud. Kuna tegu endal esimese reas neljaga ja üldse 4t ga, siis kas tasub sellist masinat osta ja palju üldse umbkaudu see mootor kilomeetreid kannatab, enne kui hakata rõngaid ka kolbe vahetama


3.Oleks teretulnud üldse igasugu huvitav info ja kogemued selle rattaga.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: GSX 600 F
ringrajal pole minu arust gixxef-ga kyll mitte midagi teha, liiga raske ja kohmakas. Kui siis ainult 750F-ga, see liigub juba paremini. Tagarattassse ei lähe ta ka mitte sittagi

Len kirjutas:Niisis, kuna ei leidnud otsingust kõikidele oma küsimustele vastust, siis otsustasin uue teema teha, et äkki saavad gsx f i omanikud abiks olla.
Kuna nüüd lähikuudel läheb ratta vahetuseks ja olen otsustanud omale soetada GSX 600 võib ka olla 750 F aastatest 94 - 97 siis tahaks nats infot.
1.Kuna tegu on õhkjahutusega mootoriga, siis jäi mul silma üks teema gs 500 st, kus selle omanik kurtis, et palava ilmaga sõites ummikus jooksis tal mootor kinni(no kuumenes üle). Kuna gsx f il on reas neli mootor ehk suts suurem ja kuna elan Pärnus, siis looulikult käin tihti rajal sõitmas, et kas selle masinaga pole seda ohtu(näiteks palavaga rajal küttes), et võib nö. kinni paisudaon kellegil kogemust sellise juhtumiga antud ratta puhul
või oskab keegi midagi tarka öelda...
2. Kuna mul ratas tuleb Saksat, siis olen tähele pannud, et seal on suht palju rattaid,mis on kuskil 50 000+km sõitnud. Kuna tegu endal esimese reas neljaga ja üldse 4t ga, siis kas tasub sellist masinat osta ja palju üldse umbkaudu see mootor kilomeetreid kannatab, enne kui hakata rõngaid ka kolbe vahetama(nagu ütlesin, et endal see esimene reas neli ja pole õrna aimugi, nii et ärge väga viltu vaadake
)
3.Oleks teretulnud üldse igasugu huvitav info ja kogemued selle rattaga.

Re: GSX 600 F
600F on matkaratas. Rajal sellega pole mitte mingit mõnu.Len kirjutas:Niisis, kuna ei leidnud otsingust kõikidele oma küsimustele vastust, siis otsustasin uue teema teha, et äkki saavad gsx f i omanikud abiks olla.
Kuna nüüd lähikuudel läheb ratta vahetuseks ja olen otsustanud omale soetada GSX 600 võib ka olla 750 F aastatest 94 - 97 siis tahaks nats infot.
94-97 on see vana ilmselt, mitte "muumitroll".
Kui automaailmaga võrrelda, siis 600F on nagu ostaks sierra või opel kadeti või Rekordi. Tavaline kulgemisriist. ei mingit emotsiooni.
Eestis pole küll mõistliku kasutuse juures ülekuumenemist karta.


Raja teemaga on nii, et no selge see, et raja ratas ta pole. Aga samas, võidu ma sõitma ei lähe ja oma lõbuks on ta mulle väga broo. Kuigi ei kujuta ette eriti, pole üldse 600 biket proovind, olen proovind 600 enduurosid ja naked pille ja sügise poole sai rajal proovida pikmalt 2005 aasta R1 , no see oli muidugi ülemõistuse äge. Aga vaatab, vaja hooaja alguse poole suts raha kokku hoida, kui üldse kohe mitte ei kannata rada, siis iga kell saab parema vastu vahetada




Vähemalt mootor kestab kyll väga hästi. Endal oli ka kunagi 93aasta
gsx 600F.Paar aastat tagasi sai endale gsx 750 f soetatud 83-nda aasta oma, mis tunduvalt paremini edasi liigub. See 750-ne f käib veel praegugi sama hästi kui peaaegu uus


Aga jah...ainuke asi mis sel tsikklil tehtud on: eelmine aasta sai kolvirõngad ära vahetatud ja klapid said reguleerimist.
(hakkas sutsu õli võtma- aga nüüd on OK)
Nedel õhk-õli jahutustega tsiklitel pole minul kyll kunagi mingeid probleeme kunagi olnud.Kui ikka korralik õli ja täis norm sees on- siis ei saagi seal midagi juhtuda. On nii rinkal sõidetud, palava ilmaga 25+ paraadidel käidud.N:jõgevatreff jne. Linna vahel ummikutes kräunatud ja töötab nagu kellavärk

Seda ka et--

2006 aasta DL 1000 v-stormil.
Nii et...pole ühtegi halba sõna selle tsikli kohta öelda

Omal mõlemad naised olemas

nii DL 1000 kui ka suzuki gsx 750 f - mis nyyd 20 000 kr müügis on

-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere

Ma enda ratta vastupidavuse kohta midagi öelda ei saa,kuna kui ma ta sain,oli tal mootor väga hõredaks jäänud - Ju siis mitmes ring juba.
Aga 1100 konega oli küll väga mõnna lasta

Kui kunagi peaks midagi odavama poolsemat tänavaratast ostma,siis gixxef jääb alati valikusse.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord

Hea ratas

Ja kes on siis selles süüdi, et see ratas on peldik?Ratas?ja rattaga mis on paras peldik kiirusega 180-200km/h
Sorry primo aga 235 ei lähe stock 600f elu sees ka välja. Mul oli sportsumpa ja veel suht hea minekuga, ok, spidol läks 220 välja aga tegelt oli max 210. Ametlik max kiirus vist 215. Kütust võttis jah vähe aga muid omadusi ma nagu eriti ei kiidaks. Ma ei liialda kui ütlen, et ninjaga on mul 260-270km/h tunduvalt kindlam tunne kui gixxef-ga 200km/h. Stabiilsus parem, juhitavusest ja vedrustusest pole mõtet rääkidagi. Pidurid kah sitad kuigi võibolla paremad klotsid oleks aidanud. Autodest sain küll mööda. Aga peale ninjaga sõitmist (sorry, jällegi pean kiitma :-D) oli see ikka täielik pann, olen nõus mellaga kes ütles, et 600f -- lihtsalt igav, not fun ...Primo kirjutas:Nii, omasin minagi 600'st gixxefi.Mulle see ratas igastahes meeldis ilgelt.Mugav, nobe, sai kallutada, võttis väga vähe kütust.Tagarattale ma teda ei saanud - gaasist ei läinud ja siduriga ei oska, ei proovinudki.Nagu enne Oil-Cooled juba mainis - mootor on temal väga vastupidav ja ei ole mingit ülekuumenemise probleemi.Kiirust olen mina saanud temas spidomeetri järgi 235 ja kujutan ette, et see valetas päris kõvasti.Kellegile jalgu ei jäänud see ratas ning suutis vabalt ka teistega tempos püsida.
Hea ratas

-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Mul yamust järgmine ratas oli ka kõvasti võimsam,see aga ei tähenda,et ta pask oleks olnud

Järelikult pole ma veel pasaga sõitnud.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
600F pidurid ja amordid on kerge suht heaks teha, standard on nad ka täiesti adekvaatsed sellise tsikli jaoks (kui nad on korras). Teraskattega pidurivoolikud on soovitatavad.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Korralikku isendit julgen küll soovitada, igat mõistlik valik

Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
GSX 600F

-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
kaevan vähe vana teemat.
kas on nii vanal rattal võimalust n.ö. purtsu juurde saada? etsiis kiiremaks jne jne. küsin sportlikust huvist. või on see eos surnud projekt?
ning kuna ratas on aastast 93, siis millele tuleks tähelepanu pöörata, et ratas ei saavuta enam oma valmistajakiirust? spidomeeter jäi alla 200 ja rohkem ei lähe, kui siia lisada, et spido valetab ka siis.... (n.b. ei katsetanud maanteel)
iga inff teretulnud. ahjaa, uuema ja võimsama jaoks hetkel raha pole
Re: kaevan vähe vana teemat.
Elementaarsed hooldused tee ära kui tegemata, ehk filtrid ülid küünlad, rehvid-rõhud, ketid jookusosa jne.
Teiseks võta kaalus alla:) , siis saad ka kiirust juurde.
Aga usun ,et mootor lihtsalt hakkab ajapikku väsima, kapremondiga saaks ehk juurde midagi, aga odavam on võimsam ratas osta
Mul oli 98a 600ne ja 32kkm kellal ja lagi oli spido järgi 220, sportsummuti ja koonusfiltrid andsid ainult lahedamat häält ja välimust juurde.
MarekM kirjutas:kas on nii vanal rattal võimalust n.ö. purtsu juurde saada? etsiis kiiremaks jne jne. küsin sportlikust huvist. või on see eos surnud projekt?
ning kuna ratas on aastast 93, siis millele tuleks tähelepanu pöörata, et ratas ei saavuta enam oma valmistajakiirust? spidomeeter jäi alla 200 ja rohkem ei lähe, kui siia lisada, et spido valetab ka siis.... (n.b. ei katsetanud maanteel)iga inff teretulnud. ahjaa, uuema ja võimsama jaoks hetkel raha pole
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: kaevan vähe vana teemat.
Teiseks võta kaalus alla:) , siis saad ka kiirust juurde.
pihtas põhjas
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
jah... aga tõmban temaga hooaja julgelt lõpuni, sest ratas muus osas on korralik ja ei olegi ju paugutamiseks mõeldud. samas.... tjuunida ju veidi tahaks... huvitav, kas talle pressib alla 150 laiusega regvi. originaal on ju 140. on kellegil kogemusi? teema aktuaalne, kuna praegune on juba slikk
http://www.motopost.ee/detailid.php?131 äkki sellist? samas, kumm ka veidi madalam.... kuid, mida see morjendab?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.