Tsikli toomine Inglismaalt?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laurenzzo
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Tsikli toomine Inglismaalt?

Lugemata postitus Postitas Laurenzzo »

Selline asi on päevakorras. Mis dokumendid peab sealtpoolt kindlasti saama kaasa, olen kuulnud mingist kahepoolsest dok. kui ühte poolt ei saa, siis eestis arvele ei saa. Aidake hädast välja.
Endal muidu esimene selline reis ees...;)
Küsiks ka seda kas kärule peab ka rohelise kaardi tegema?


Terv. Lauri
Viimati muutis Laurenzzo, 26 Veebr 2007, 22:28, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Võimlusi on mitmeid, ise pidasin kõige lihtsamaks ratas UK numbrite ja registreerimistunnistusega V5 Registration Document või V5C Registration Certificate vorm siia tuua ja siin ratas oma nimele registreerida.

No seda et arvele ei saa ma eriti tõsiselt ei võtaks, kuna omal originaalid reg. dokumentidest kaduma läksid toomisel, siis lahendus on taotleda DVLA-st (Driver and Vehicle Licensing Agency) eksporditunnistus V751, mille alusel saab sõiduki Eestis registreerida. Ehk kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka peab saama. Üldiselt on suhtlemine DVLA-ga suht lihtne ja kuuldused UK-st, kui hirmus konservatiivest riigist kus ametlikud e-kirjad 3 nädalat kohale lähevad pole minu jaoks õnneks kinnitust leidnud.

Kas roheline kaart mitte vabatahtlik pole juba? Ehk meie kindlustus peaks EU-s kehtiv olema?

Edu ratta ostul.

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Olts kirjutas:
Kas roheline kaart mitte vabatahtlik pole juba? Ehk meie kindlustus peaks EU-s kehtiv olema?
Minu teada ei ole vabatahtlik, st. välismaale sõites peab ta olemas olema. Küll aga on meie kindlustus jah EU-s kehtiv selles mõttes, et rohelise kaardi saamiseks midagi rohkem maksma ei pea, kui kohustusliku kindlustuse. Lihtsalt välismaale minnes on tarvis kindlustusfirmast läbi käia ja see roheline kaart lasta omale väljastada.
Joel
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

nonoh ma küll kindel poleks, et mingit eraldi kindlustusfirma teemat ajada tuleks, ise nagu autoga korduvalt soomes käind peale EUga liitumist ja ei ole pähe ka tulnud et kedagi mingi kunagine rohelise kaardi teema peaks huvitama.
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laurenzzo
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Laurenzzo »

ok ma võtsin autole rohelise kaardi, aga ma laenutan haagise tanklast ,kas ma pean sellele ka laskma rohelise kaardi tegema, ja kas sellele saabki.

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

No kui sul laenutatud asi, siis kõigepealt on sul vaja notariaalset volitust, et sellga üldse kuskilt üle piiri saada. Teine võimalus on, et oled teh. passis kirjas.

Rohelise kaardi saab kõigele.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laurenzzo
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Laurenzzo »

Kas see tähendab seda, et ma ei saagi tanklast laenutatud käruga üle piiri minna. Aga kuidas saaks? Siis on küll pahasti kui ma ei saagi selle käruga minna. Siis peab kelleltki Rakverest laenama. Rakvere rahvas , kas kellegil on kuudiga käru...?

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

sul ei pea olema notariaalset volitust-sel juhul kui asjal reaalne omanik.st-et omanikuks pole liisingu firma.kui sellel kärul on omanikuks bensujaam näiteks-on vaja läbi käia ARK-st.kus sulle kohapeal prinditakse välja mingisugune paber.ja ark töötaja täidab selle sinu ja omaniku juuresolekul ära.isegi sind ei peagi vist olema seal.ja ongi kogu lugu.
oli analoogne juhus,kus oli sõbra autoga vaja saksa minna.tegin oma lubadest koopia.sõber läks sellega arki ja tunni aja pärast (ma olin ise õllene parasjagu) oli paber minu käes koos autopassiga ja autoga.magasin välja ja tõmbasin jeeeee.kuskil piiride peal ei tuntud selle vastu huvi.ainult tagasi tulles iklas.rohelise kaarti kohta selline asi,et nõutud ta pole uute seaduste järgi.lihtsalt on sul sellega kergem asju ajada kui midagi peaks juhtuma.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laurenzzo
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Laurenzzo »

OK, aga kus mina tena kes EIXi omanik on, ja ega tema minupärast kuhugi ARKI ei roni. Kas ma ise seda ära täita ei saa, et lähen arki ja lasen kirjutada? Ja rohelise kaardiga teen vist nii, et lähen küsin treileri registri numbri ja lasen välja kirjutada.
Kasutaja avatar

tige päkapikk
Postitusi: 184
Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tige päkapikk »

Bensukast võtnud käru ja läbi Läti Leedu korduvalt kimanud. Pole keegi küsinud ei rohelist kaarti ( seda pole olnudki) ega miskit notariaalset lepingut (mida ka pole olnud). Sul on tanklaga sõlmitud rendileping taskus ja sedagi pole siiamaani küsitud. Kas nüüd peaks uskuma , et teatud suundades liikumiseks on need dokumendid vajalikud ja teatud suundade puhul mitte , ehk siis miski osa on jällegi rohkem EU kui teine osa ?
Põleva tsikkliga ei ole tore sõita !
---------------------------------------
www.zoomfoto.ee/
Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro »

Kas mitte lihtsam ei ole vaadata mõne transafirma poole?
Lennukiga kohale, rendiautoga vaatama, kui sobib - transafirmaga koju. Tuleb odavam ka kui läbi euroopa miskit kuudiga haagist vedada.
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

Tsikli transport suvalisest Euroopa punktist peaks olema minuarust maksimaalselt ühe EUR aluse hind. Soovitaks helistada näiteks Baltlink'i, tel 6052381 (see ei ole rekaam vaid soovitus). Kui on põhimõtteline tõrge, siis on olemas ka veel Arco Transport, DFDS (või DSV Samson või mis iganes ta täna on), DHL aka Danzas, ja paljud teised tublid vedajad.
Enne kannatab müüjaga muidugi kõik laadimist puudutavad nüansid sirgeks rääkida. Et kes aitab peale, kellel on tee või estakaad jne. Pilt on ka soovitav teha, kui asi paigas ja "rihmastatud", see ei peaks tänapäeval suur vaev olema. Vedajaga tasub ka kindlustuse ja vastutuse teemadel vestelda.
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

Luik
Postitusi: 125
Liitunud: 13 Mär 2006, 19:10
Tsikkel: Honda CRF1000L DCT
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Luik »

Laurenzzo kirjutas:
OK, aga kus mina tena kes EIXi omanik on, ja ega tema minupärast kuhugi ARKI ei roni. Kas ma ise seda ära täita ei saa, et lähen arki ja lasen kirjutada? Ja rohelise kaardiga teen vist nii, et lähen küsin treileri registri numbri ja lasen välja kirjutada.
Natuke hullu juttu siin aetud. Notaariaalset volitust või mingit ARK-i paberit asendab imekenasti korralikult vormistatud haagise rendileping. Sama süsteem ka rendiautodega piiri ületades - näitad rendilepingut ja kõik OK. Rendileping võiks muidugi inglise keelne olla. Ja lepingus peaks kirjas olema piirkond kus see kehtib (et piiriületused lubatud). Isegi eestikeelse lepinguga õnnestub Euroopas ära käia aga seletamist on jubedat moodi :)

Rene
Postitusi: 190
Liitunud: 06 Okt 2005, 12:40
Asukoht: Tln/Prn

Lugemata postitus Postitas Rene »

Olts kirjutas:
Üldiselt on suhtlemine DVLA-ga suht lihtne ja kuuldused UK-st, kui hirmus konservatiivest riigist kus ametlikud e-kirjad 3 nädalat kohale lähevad pole minu jaoks õnneks kinnitust leidnud.
Suhtlemine keeruline t6esti pole, ning ka e-kirjadele vastavad korralikult. Samas kui tellid oma nimele uue V5C (ilma minuteada ei saagi) pead arvestama kyll 3 n2dalase paberite ootamisega, sest need saadetakse sulle tavalise postiga. Ning kindel on see, et selleks peab sul olema mingi kohalik UK aadress kuhu paberid saadetakse!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laurenzzo
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Laurenzzo »

to Suzumen:

No sa oled vpsee kõvamees. :D

oma_jope
Postitusi: 177
Liitunud: 27 Mai 2006, 14:59
Asukoht: Here, There And Everywhere

Lugemata postitus Postitas oma_jope »

harrastaja kirjutas:
Tsikli transport suvalisest Euroopa punktist peaks olema minuarust maksimaalselt ühe EUR aluse hind.
on sul isiklik kogemus? eur-aluse mõõtmed on 0,8x1,2m, ratta teljevahe üldiselt alates 1,5m...
Kronreif, Trunkenpolz ja Mattighofen ruulivad
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Suzumen, kas tagaluuk ikka kinni mahtus??
Sakslased tegid kindlasti selliseid :shock: :shock: :shock: nägusid.. :D
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kaska »

Suzumen kirjutas:
kahro kirjutas:
Kas mitte lihtsam ei ole vaadata mõne transafirma poole?
Lennukiga kohale, rendiautoga vaatama, kui sobib - transafirmaga koju. Tuleb odavam ka kui läbi euroopa miskit kuudiga haagist vedada.
Mina tõin oma Hayabusa Audi pagasnikus eestisse. Ei mingut kuuti, ei mingit käru :lol:
Pilt

Kuidas :shock:

Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas :D
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

kaska kirjutas:
Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas :D
"Miks ta ei lähe, kui jõud taga!" ütles Karu suvel ja pani suusad alla..

:D
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

kaska kirjutas:
[
Kuidas :shock:

Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas :D
Suzu võttis relaka ja lõikas ratta lihtsalt pooleks, pärast sai kodus jälle kokku keevitada. Või teine võimalus on, et tegi Audile sellise suure-suure katuseluugi.
Aga siiski ma ei soovita seda kodus järgi teha, kuna selleks peaks spets relakas ja keevitus olema. :wink: :wink: :oops:
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

eh ma pakun et lihtsalt sõitis 200ga lahtise luugiga audisse sisse
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Soultrain kirjutas:
eh ma pakun et lihtsalt sõitis 200ga lahtise luugiga audisse sisse
:lol:

Ja kodus samakiiresti välja :P
V-MAX
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

peab ütlema, et parasjagu elevust tekitas see pilt küll. Kui ei teaks, et Suzumen selle taga on :twisted: võiks arvata, et fake pilt!

saaks kuidagi nüüd teemasse tagasi..
:D
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

erektsioon kauni pildi peale on kerge tekkima :twisted:

ratta ajamisel "wagon"-tüüpi masinasse pole probleemiks mitte niivõrd ratta pikkus, kuivõrd kõrgus ja hais.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

pilot747

ratas inglismaalt

Lugemata postitus Postitas pilot747 »

võin aidata ratta toomisega inglismaalt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”