Tsikli toomine Inglismaalt?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 67
- Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
- Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Tsikli toomine Inglismaalt?
Selline asi on päevakorras. Mis dokumendid peab sealtpoolt kindlasti saama kaasa, olen kuulnud mingist kahepoolsest dok. kui ühte poolt ei saa, siis eestis arvele ei saa. Aidake hädast välja.
Endal muidu esimene selline reis ees...
Küsiks ka seda kas kärule peab ka rohelise kaardi tegema?
Terv. Lauri
Endal muidu esimene selline reis ees...

Küsiks ka seda kas kärule peab ka rohelise kaardi tegema?
Terv. Lauri
Viimati muutis Laurenzzo, 26 Veebr 2007, 22:28, muudetud 1 kord kokku.
Võimlusi on mitmeid, ise pidasin kõige lihtsamaks ratas UK numbrite ja registreerimistunnistusega V5 Registration Document või V5C Registration Certificate vorm siia tuua ja siin ratas oma nimele registreerida.
No seda et arvele ei saa ma eriti tõsiselt ei võtaks, kuna omal originaalid reg. dokumentidest kaduma läksid toomisel, siis lahendus on taotleda DVLA-st (Driver and Vehicle Licensing Agency) eksporditunnistus V751, mille alusel saab sõiduki Eestis registreerida. Ehk kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka peab saama. Üldiselt on suhtlemine DVLA-ga suht lihtne ja kuuldused UK-st, kui hirmus konservatiivest riigist kus ametlikud e-kirjad 3 nädalat kohale lähevad pole minu jaoks õnneks kinnitust leidnud.
Kas roheline kaart mitte vabatahtlik pole juba? Ehk meie kindlustus peaks EU-s kehtiv olema?
Edu ratta ostul.
No seda et arvele ei saa ma eriti tõsiselt ei võtaks, kuna omal originaalid reg. dokumentidest kaduma läksid toomisel, siis lahendus on taotleda DVLA-st (Driver and Vehicle Licensing Agency) eksporditunnistus V751, mille alusel saab sõiduki Eestis registreerida. Ehk kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka peab saama. Üldiselt on suhtlemine DVLA-ga suht lihtne ja kuuldused UK-st, kui hirmus konservatiivest riigist kus ametlikud e-kirjad 3 nädalat kohale lähevad pole minu jaoks õnneks kinnitust leidnud.
Kas roheline kaart mitte vabatahtlik pole juba? Ehk meie kindlustus peaks EU-s kehtiv olema?
Edu ratta ostul.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Minu teada ei ole vabatahtlik, st. välismaale sõites peab ta olemas olema. Küll aga on meie kindlustus jah EU-s kehtiv selles mõttes, et rohelise kaardi saamiseks midagi rohkem maksma ei pea, kui kohustusliku kindlustuse. Lihtsalt välismaale minnes on tarvis kindlustusfirmast läbi käia ja see roheline kaart lasta omale väljastada.Olts kirjutas:Kas roheline kaart mitte vabatahtlik pole juba? Ehk meie kindlustus peaks EU-s kehtiv olema?
Joel
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
sul ei pea olema notariaalset volitust-sel juhul kui asjal reaalne omanik.st-et omanikuks pole liisingu firma.kui sellel kärul on omanikuks bensujaam näiteks-on vaja läbi käia ARK-st.kus sulle kohapeal prinditakse välja mingisugune paber.ja ark töötaja täidab selle sinu ja omaniku juuresolekul ära.isegi sind ei peagi vist olema seal.ja ongi kogu lugu.
oli analoogne juhus,kus oli sõbra autoga vaja saksa minna.tegin oma lubadest koopia.sõber läks sellega arki ja tunni aja pärast (ma olin ise õllene parasjagu) oli paber minu käes koos autopassiga ja autoga.magasin välja ja tõmbasin jeeeee.kuskil piiride peal ei tuntud selle vastu huvi.ainult tagasi tulles iklas.rohelise kaarti kohta selline asi,et nõutud ta pole uute seaduste järgi.lihtsalt on sul sellega kergem asju ajada kui midagi peaks juhtuma.
oli analoogne juhus,kus oli sõbra autoga vaja saksa minna.tegin oma lubadest koopia.sõber läks sellega arki ja tunni aja pärast (ma olin ise õllene parasjagu) oli paber minu käes koos autopassiga ja autoga.magasin välja ja tõmbasin jeeeee.kuskil piiride peal ei tuntud selle vastu huvi.ainult tagasi tulles iklas.rohelise kaarti kohta selline asi,et nõutud ta pole uute seaduste järgi.lihtsalt on sul sellega kergem asju ajada kui midagi peaks juhtuma.
-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Bensukast võtnud käru ja läbi Läti Leedu korduvalt kimanud. Pole keegi küsinud ei rohelist kaarti ( seda pole olnudki) ega miskit notariaalset lepingut (mida ka pole olnud). Sul on tanklaga sõlmitud rendileping taskus ja sedagi pole siiamaani küsitud. Kas nüüd peaks uskuma , et teatud suundades liikumiseks on need dokumendid vajalikud ja teatud suundade puhul mitte , ehk siis miski osa on jällegi rohkem EU kui teine osa ?
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Tsikli transport suvalisest Euroopa punktist peaks olema minuarust maksimaalselt ühe EUR aluse hind. Soovitaks helistada näiteks Baltlink'i, tel 6052381 (see ei ole rekaam vaid soovitus). Kui on põhimõtteline tõrge, siis on olemas ka veel Arco Transport, DFDS (või DSV Samson või mis iganes ta täna on), DHL aka Danzas, ja paljud teised tublid vedajad.
Enne kannatab müüjaga muidugi kõik laadimist puudutavad nüansid sirgeks rääkida. Et kes aitab peale, kellel on tee või estakaad jne. Pilt on ka soovitav teha, kui asi paigas ja "rihmastatud", see ei peaks tänapäeval suur vaev olema. Vedajaga tasub ka kindlustuse ja vastutuse teemadel vestelda.
Enne kannatab müüjaga muidugi kõik laadimist puudutavad nüansid sirgeks rääkida. Et kes aitab peale, kellel on tee või estakaad jne. Pilt on ka soovitav teha, kui asi paigas ja "rihmastatud", see ei peaks tänapäeval suur vaev olema. Vedajaga tasub ka kindlustuse ja vastutuse teemadel vestelda.
ZX10R '12
KX250F '14
KX250F '14
-
- Postitusi: 125
- Liitunud: 13 Mär 2006, 19:10
- Tsikkel: Honda CRF1000L DCT
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 23 korda
Natuke hullu juttu siin aetud. Notaariaalset volitust või mingit ARK-i paberit asendab imekenasti korralikult vormistatud haagise rendileping. Sama süsteem ka rendiautodega piiri ületades - näitad rendilepingut ja kõik OK. Rendileping võiks muidugi inglise keelne olla. Ja lepingus peaks kirjas olema piirkond kus see kehtib (et piiriületused lubatud). Isegi eestikeelse lepinguga õnnestub Euroopas ära käia aga seletamist on jubedat moodiLaurenzzo kirjutas:OK, aga kus mina tena kes EIXi omanik on, ja ega tema minupärast kuhugi ARKI ei roni. Kas ma ise seda ära täita ei saa, et lähen arki ja lasen kirjutada? Ja rohelise kaardiga teen vist nii, et lähen küsin treileri registri numbri ja lasen välja kirjutada.

Suhtlemine keeruline t6esti pole, ning ka e-kirjadele vastavad korralikult. Samas kui tellid oma nimele uue V5C (ilma minuteada ei saagi) pead arvestama kyll 3 n2dalase paberite ootamisega, sest need saadetakse sulle tavalise postiga. Ning kindel on see, et selleks peab sul olema mingi kohalik UK aadress kuhu paberid saadetakse!!!Olts kirjutas:Üldiselt on suhtlemine DVLA-ga suht lihtne ja kuuldused UK-st, kui hirmus konservatiivest riigist kus ametlikud e-kirjad 3 nädalat kohale lähevad pole minu jaoks õnneks kinnitust leidnud.
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Suzumen kirjutas:Mina tõin oma Hayabusa Audi pagasnikus eestisse. Ei mingut kuuti, ei mingit kärukahro kirjutas:Kas mitte lihtsam ei ole vaadata mõne transafirma poole?
Lennukiga kohale, rendiautoga vaatama, kui sobib - transafirmaga koju. Tuleb odavam ka kui läbi euroopa miskit kuudiga haagist vedada.![]()
Kuidas

Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas

-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Suzu võttis relaka ja lõikas ratta lihtsalt pooleks, pärast sai kodus jälle kokku keevitada. Või teine võimalus on, et tegi Audile sellise suure-suure katuseluugi.kaska kirjutas:[
Kuidas![]()
Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas
Aga siiski ma ei soovita seda kodus järgi teha, kuna selleks peaks spets relakas ja keevitus olema.



http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.