Endurod metsaradadele (Harjumaa)
Moderaator: Moded
Teeksin siin natuke luigele reklaami, et tellitud rehvid on nüüd olemas ning all!
Superlux... funni rohkem kui rubla eest, väljas -17 ja väääga mõnus on ringi mütata
Kõige rohkem tooks välja selle eelise käsitöö osas, et saab lasta paigaldada naela nii sügavale kui soovid st. ei ole mingis standard pikkuses väljas ja kestab kauem.
Hind oli kah väga soodne!
Superlux... funni rohkem kui rubla eest, väljas -17 ja väääga mõnus on ringi mütata

Kõige rohkem tooks välja selle eelise käsitöö osas, et saab lasta paigaldada naela nii sügavale kui soovid st. ei ole mingis standard pikkuses väljas ja kestab kauem.
Hind oli kah väga soodne!
Vabadan, eet siin teemas, aga äkki enduuromehed teavad rohkem asjast rääkida...
Soovitage kedagi meest/firmat, kes saaks hakkama (ilma mingite järelmõjudeta) minu Kawasaki KL 600B mootori remmiga! tsikkel aastast 89 (see, mis pildipeal näha)
Nimelt tahaks vahetada kolvi rõngastega + klapid üle vaadata ja paar tihendit vahetada.
tsikkel asub muidu tln, aga vajadusel võin selle ka kusagile mujale transportida.
Jaanus
Soovitage kedagi meest/firmat, kes saaks hakkama (ilma mingite järelmõjudeta) minu Kawasaki KL 600B mootori remmiga! tsikkel aastast 89 (see, mis pildipeal näha)
Nimelt tahaks vahetada kolvi rõngastega + klapid üle vaadata ja paar tihendit vahetada.
tsikkel asub muidu tln, aga vajadusel võin selle ka kusagile mujale transportida.
Jaanus
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Sellise vanusega ratta puhul ei saa keegi garanteerida, et pole järelmõjusid (pean silmas nii tehnilisi kui rahakotile mõjuvaid). Reeglina avastub selliste asjade remontimisel kuhjaga muid muresid, mis remondihinna tavaliselt mitmekordseks muudavad. Ja paraku on tõenäoliselt sellise remondi suurusjärk lõpuks suht sarnane tsikli turuväärtusega
Selline siis minu arvamus igivanade ühepütaste remontida laskmisest. Pigem on soovitus - tee ise ja õpi tundma oma ratast tehnilise poole pealt.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
soovitan sellist,kus on jää pealspeedskater kirjutas:palun nõu, kus on männikul kõige parem praegu jäärada sõita?
seal neid lompe ju päris palju...

autoga käisin rate libedaraja kõrval lompidel sõitmas. Väiksem tiik oli hea sile ja väga libe,suurem järv aga oli krobedam ja lumi kinnine,küll aga avar.
Aeg nüüd sedakaugel, et kuu aja pärats on Favor offroad ja viimane aeg on jalad kõhu alt välja liigutada.
Eesmärk on muskel punni ajada enne, kui hilja.
Siis näiteks L kell 12. Koha jätaks praegu lahtiseks - peab vaatama, kus keltsa all enam pole. kindlasti mitte offroadi metsavahel.
Näiteks Offroadi liivalained, Muuga mäe otsas või muuga krossirajal. Peab enne autoga peal käima ja vaatama.
On mõttekaaslasi?
Eesmärk on muskel punni ajada enne, kui hilja.
Siis näiteks L kell 12. Koha jätaks praegu lahtiseks - peab vaatama, kus keltsa all enam pole. kindlasti mitte offroadi metsavahel.
Näiteks Offroadi liivalained, Muuga mäe otsas või muuga krossirajal. Peab enne autoga peal käima ja vaatama.
On mõttekaaslasi?
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Heh. see on isegi suvel vahest põhjatu, aga nyydmareku kirjutas:11.märts Pärnu Lennuvälja Motopark
http://www.msport.ee/admodule/uploads/d ... 1SIfiWXJ2r

Näen sellist Tartu moodi üritust.
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 28 Apr 2004, 12:52
Ehh, siin osadel veel nael all 
Tegelikult avastasin täna, et laagrid ei käi enam tagarattal ringi
Ilmselt mudaralli ja uputamise tulemus. Seega jätaks meelsamini järgmisele nädalavahetusele.
Ahjaa, kui kellelgi on digivideokaamera olemas, võiks selle hüppe kõrvale installida. Hiljem hea vigu vaadata.

Tegelikult avastasin täna, et laagrid ei käi enam tagarattal ringi

Ahjaa, kui kellelgi on digivideokaamera olemas, võiks selle hüppe kõrvale installida. Hiljem hea vigu vaadata.
ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)Partu kirjutas:Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
päris hea

krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas

CRF250R
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Ma tuleks ka uurima ...fotek kirjutas:Kui vihma ei saja, lähen homme tankokale.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Huvitav oleks tegelikult kaalu peal ära kaaluda, sest tahaks jubedalt teada kuidas need jaapanlased neid rattaid kaaluvad, sest kui asi testidesse läheb siis on nende nn. dry weight tavaliselt vähemalt 10 kg suuremtoim kirjutas:ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)Partu kirjutas:Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
päris hea
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas

Porgandi tehaseandmed erinevad testides kallutust tavaliselt mitte üle 1kg.
mx77 kirjutas:Huvitav oleks tegelikult kaalu peal ära kaaluda, sest tahaks jubedalt teada kuidas need jaapanlased neid rattaid kaaluvad, sest kui asi testidesse läheb siis on nende nn. dry weight tavaliselt vähemalt 10 kg suuremtoim kirjutas:ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)Partu kirjutas:Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
päris hea
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas.
Porgandi tehaseandmed erinevad testides kallutust tavaliselt mitte üle 1kg.
Ridade vahelt täitsa õigesti välja loetud

Kuid see kaalu värk tundub minule ka kahtlane.
Igal juhul saab huvitav olema kuidas 250 cm3 ennast õigustab, oskagi enne suurt midagi arvata kui ise raja peal järele proovinud. Ega seni suurt kogemust sellise tsikliga polegi.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Uus suzu RMZ250 rajal järgi proovitud. eks ikka väike kubatuur eeladab suht usinat käiguvahetust ja käigukast on väga "close ratio", mis tähendab seda, et mulle tundus 5 käik väga lühikeseks jäävat või ei ole ma lihtsalt harjunud ratast niimoodi röökida laskma, igatahes võrreldes suurega peavad pöörded olema ikka väga kõrged et edasi läheks. aga hea kerge küll (võrreldes suurega).Partu kirjutas:mx77 kirjutas:Huvitav oleks tegelikult kaalu peal ära kaaluda, sest tahaks jubedalt teada kuidas need jaapanlased neid rattaid kaaluvad, sest kui asi testidesse läheb siis on nende nn. dry weight tavaliselt vähemalt 10 kg suuremtoim kirjutas:ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)Partu kirjutas:Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
päris hea
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas.
Porgandi tehaseandmed erinevad testides kallutust tavaliselt mitte üle 1kg.
Ridade vahelt täitsa õigesti välja loetud
Kuid see kaalu värk tundub minule ka kahtlane.
Igal juhul saab huvitav olema kuidas 250 cm3 ennast õigustab, oskagi enne suurt midagi arvata kui ise raja peal järele proovinud. Ega seni suurt kogemust sellise tsikliga polegi.
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
- Tsikkel: Gas Gas, HD rott
- Asukoht: Harjumaa, Habaja
- Tänatud: 2 korda
Nii põhjatu ei olnud, kui Tartu.mx77 kirjutas:Heh. see on isegi suvel vahest põhjatu, aga nyydmareku kirjutas:11.märts Pärnu Lennuvälja Motopark
http://www.msport.ee/admodule/uploads/d ... 1SIfiWXJ2r.
Näen sellist Tartu moodi üritust.
Mõni "seebikarbiklõps" ka: klõps, klõps
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.