Aprilia supermoto
Moderaator: Moded
TO: Habanero
Valeinfot levitad. Koos ja ilma piirajateta on SXV/RXV kolbide tööajaks ette nähtud 90 tundi ehk 9000 km. Võistluskasutuse juures sama asi 45 tundi.
Vaata:
http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=SXV%20RXV%20450-550
Raamatus on kõik hooldused kirjas alates lk 116.
PS.
Kes tahab RXV-d testida tulgu kohale ja testime, mitte ära kirjuta et ootad tel kõnet.
Valeinfot levitad. Koos ja ilma piirajateta on SXV/RXV kolbide tööajaks ette nähtud 90 tundi ehk 9000 km. Võistluskasutuse juures sama asi 45 tundi.
Vaata:
http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=SXV%20RXV%20450-550
Raamatus on kõik hooldused kirjas alates lk 116.
PS.
Kes tahab RXV-d testida tulgu kohale ja testime, mitte ära kirjuta et ootad tel kõnet.
Selle kohta kirjutasin juba päris pika jutu, aga kirjutan natuke veel:apsik kirjutas:Kõik on bueno. Juppe saab tellida igalt poolt - ei pea olema AP-moto, aga kui läeb garantiiremondiks, siis hoia piip ja prillid - närvikava - kannatus peaksid olema hobuse oma. Kui garantiiks vaja minevad jupid laekuvad AP-moto-sse 6 kuulise hilinemisega - kammoon.
Esiteks oli aasta 2006 väga raske varuosade saadavuse kohapealt, sest kogu tehase süsteem reorganiseeriti. AP Moto ei suuda kahjuks toota Aprilia varuosi.
Teiseks ei saa RXV/SXV varuosade saadavust mitte mingil määral võrrelda ammu tootmisest maas olevate masinate varuosade saadavusega.
Kolmandaks on RXV/SXV kiireks teenindamiseks alati üks selline uus mootorratas, mis on n-ö varuosade doonoriks ja mida ei müüda kunagi.
Mis ma oskan öeldaMartin Otema - Aprilia kirjutas:Selle kohta kirjutasin juba päris pika jutu, aga kirjutan natuke veel:apsik kirjutas:Kõik on bueno. Juppe saab tellida igalt poolt - ei pea olema AP-moto, aga kui läeb garantiiremondiks, siis hoia piip ja prillid - närvikava - kannatus peaksid olema hobuse oma. Kui garantiiks vaja minevad jupid laekuvad AP-moto-sse 6 kuulise hilinemisega - kammoon.
Esiteks oli aasta 2006 väga raske varuosade saadavuse kohapealt, sest kogu tehase süsteem reorganiseeriti. AP Moto ei suuda kahjuks toota Aprilia varuosi.
Teiseks ei saa RXV/SXV varuosade saadavust mitte mingil määral võrrelda ammu tootmisest maas olevate masinate varuosade saadavusega.
Kolmandaks on RXV/SXV kiireks teenindamiseks alati üks selline uus mootorratas, mis on n-ö varuosade doonoriks ja mida ei müüda kunagi.


APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Heh, ja millel su naine nüüd vorsti lõikabefendi kirjutas:ma veeratsin just omale Pegaso Traili koju, sigalahe on....
seisab köögis
http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 5.jpg.html

OK hoolduse kohalt võtan sõnad tagasi. Jah, uus info on 9000km.O: Habanero
Valeinfot levitad. Koos ja ilma piirajateta on SXV/RXV kolbide tööajaks ette nähtud 90 tundi ehk 9000 km. Võistluskasutuse juures sama asi 45 tundi.
Vaata:
http://www.serviceaprilia.com/public/lu ... %20450-550
Raamatus on kõik hooldused kirjas alates lk 116.
PS.
Kes tahab RXV-d testida tulgu kohale ja testime, mitte ära kirjuta et ootad tel kõnet.
Mis puutub aga testimisse, siis sellel hetkel ei olnud võimalik ja lubati helistada. Kliendina ostan lisaks tootele ka kogemust ja seda ma ei saanud. Nüüd pole enam vahet, kuna olen juba teise toote omanik ja lähima paari aasta jooksul Apriliat ei vaata. Olen ise 15 aastat müügitööd teinud ja omad vitsad kätte saanud. Kui tahad olla edukas, tuleb klientidele tähelepanu osutada. Ilma selleta võib su toode olla kui tahes hea, kuid sa ei saavuta sellega iialgi edu. Teema "Ise oled loll, et kohale ei tulnud ja aktiivsust üle ei näidanud" ei tekita minus mingit ostusoovi.
Edu äris ja isiklikus elus!
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Aprilia supermoto
Aprilial on ju maaletooja esindus Tallinnas täitsa olemas,see asub Pääsküla rongijaama vastas.Supermoto uus mudel(V-2 mootoriga!) on kohapeal täitsa olemas tead krt tead nöh tead rai !!! 

Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
Aprilia supermoto
Krdi õllekese najal tiksun tead nöh tead rai. 

Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
tere! Palju see 9000km hooldus siis maksab!
KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Mingid hinnad
http://www.apriliayorkshire.co.uk/catal ... h%20piston
Mingid hinnad
http://www.apriliayorkshire.co.uk/catal ... h%20piston
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
tahaks nagu linnavahel ka millegiga vahest sõita ja sxv sobiks ideaalselt. et saab linnavahel lolli mängida, mõnikord "teelt väljas" käia jne. teab keegi, palju on vahet ja mille poolest erinevad SXWja RXW? Et peale velgede ja rehvide ja pidurite ka veel äkki midagi? Piduripump on erinev, ma tean, aga veel? Ülekanne?
ZX10R '12
KX250F '14
KX250F '14
Ärme nüüd teisi rattaid väga maha tee! Võistlusolukorras lapid sa ka Apriliat 2x tihedamini. Manualis on selgelt kirjas, et 90 tundi normaalsõidul ja 45 tundi vabas võistlusolukorras.Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Selge on see, et hoolduskulud on olmas ja on veidi kõrgemad, kui ühepütastel.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).Habanero kirjutas:Ärme nüüd teisi rattaid väga maha tee! Võistlusolukorras lapid sa ka Apriliat 2x tihedamini. Manualis on selgelt kirjas, et 90 tundi normaalsõidul ja 45 tundi vabas võistlusolukorras.Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Selge on see, et hoolduskulud on olmas ja on veidi kõrgemad, kui ühepütastel.
Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Ja arvan hetkel, et paremat Supermotot kui SXV pole hetkel olemas, sest selle ratta mootor ja raam on ehitatud algselt Supermotot silmas pidades. Saaks ainult oma "sünnihaigustest" lahti.

Ja võiks küsida - teadjamate kodanike käest - Kui paljud on neist, kes on oma ühepütase SuMo Aprilia SXV vastu vahetanud ja pärast tagasi ühepütase peale läinud?
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Tore, et Aprilia näol on leitud tõeline "imerohi" ja me oleme leiutanud ratta, mis ilma gaasi andmata tõelisi mehetegusi teeb - Su jutus puudub loogika.Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).
Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Aprilia pole tõesti halb ratas. Ta on uus ja innovaatiline, pole salata. Siiski pole ta sugugi oma vastupidavuselt ja hooldusvälpadest parem, kui teised. Vastupidi, kallim ja keerukam (loe: rohkem kuluvaid osi).
Tegelikult on see nii: kellele ema, kellele tütar. Igaüks otsustab ise. Me OUT
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Pigem ootasin (Martin Otema ) Aprilia esindajalt seda vastust 9000km hoolduse kohta, palju see siis maksab??? Uksest sisse ja uksest välja hind!
KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Loogika järgmine. Pole mõtet arutada, kus kohast on välja kasvanud SuMo. Selge on see, et krossikale pandi alla 17 tolline tänavasõidu velg koos tänava rehviga. Kõik nägu bueno, aga vaevalt keegi seda ette nägi, et SuMoga 300 meetri pikkuseid sirgeid hakatakse täisgaasiga paugutama.Habanero kirjutas:Tore, et Aprilia näol on leitud tõeline "imerohi" ja me oleme leiutanud ratta, mis ilma gaasi andmata tõelisi mehetegusi teeb - Su jutus puudub loogika.Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).
Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Seega kui isegi veermiku on kohandatud SuMo-le on mootor ikkagi enduuro oma.
Pidev põhjagaasiga paugutamine "killib" 90% tõenäosusega alati enne ühepütase mootori, mille magusam töö-osa algab 4000 ja lõpeb 8000-ga (üle selle on juba piin mis piin). Seega metsas popsutades ideaalne.
Seevastu Aprilia paneb oma V-2-ga pööretest 6000-12000 ja talub kõrgemaid pöördeid palju paremini.
Samas tuleb ka välja see, et Aprilia RXV pole metsas eriti midagi ühepotaste vastu panna.
Veel. Supermoto S1 klass (AMA supermotost rääkimata) on veel Aprilia poolt "vallutamata", ainuke põhjus vist see, et KTM kasutab 690 ja Husqvarna 660 mootorit, millel 550 Aprilial on tõepoolest väga raske vastu saada.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Peale esimest ringi oli kõigil selge, et tuleb ülekandeid muutaapsik kirjutas:
Loogika järgmine. Pole mõtet arutada, kus kohast on välja kasvanud SuMo. Selge on see, et krossikale pandi alla 17 tolline tänavasõidu velg koos tänava rehviga. Kõik nägu bueno, aga vaevalt keegi seda ette nägi, et SuMoga 300 meetri pikkuseid sirgeid hakatakse täisgaasiga paugutama.

-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nonii, pool suve läbi. Nii rajal, kui tänaval liigub mitmeid sxv rattaid. Kuidas kogemused on olnud- tänav, rada, hooldus, teenindus, järeleaitamine, ... . Kas sünnivigadest on lahti saadud, jne ...
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.