Aprilia supermoto
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 572
- Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
- Asukoht: Siin. Ratas- kah siin
Aprilia supermoto
Lugu siis selline, et mingitel seletamatutel põhjustel tekkis kius kerge ratta järele. Kuni 130 kilo. Pluss hea oleks veel, kui ta peamiselt Tallinna liikluses eriti ei lärmaks ( 2 pütti ja 4 takti) ja loomulikult kerge keerata pöörata oleks (püstisem sõiduasend) Kas meil siin keegi sõidab mõne sellise isendiga, andke aga teada. Ei pea tingimata aprilia olema vaid eeltoodu piiridesse jääma.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
OT: Ei oska muud kaasa rääkida kui, et http://www.aprilia.com/modelli/road/modello.asp?id=74 on minu arust üks süngema välimusega seda tüüpi masinaid. Vastupidavuse koha pealt loeks huviga ka ise - ei teagi kas neid eestis üldse ringi sõidab, ise pole veel nägema juhtunud igatahes.
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
aga palun, 2-silindrit / 4-takti ja kaal alla 130kg, sõiduasend on püstine - odav on ilmselt kah 
http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/250/hawk250.html

http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/250/hawk250.html
-
Teema algataja - Postitusi: 572
- Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
- Asukoht: Siin. Ratas- kah siin
Põhiline et pealkirja ei loeks ja fleimida saakscl kirjutas:aga palun, 2-silindrit / 4-takti ja kaal alla 130kg, sõiduasend on püstine - odav on ilmselt kah
http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/250/hawk250.html
Parim vastukaja on foorumis
http://www.apriliaforum.com/forums/foru ... y.php?f=50
Igatahes oleneb selle pilli "elukäik" kõvasti maaletoojast.
Variant on ka muidugi Soomes hoolduses-teeninduses käia
äkki saab kiiremini sõitma.
Ise otsutasin ka hetkel SXV selleks hooajaks VEEL ostmata jätta.
Tegemist on ikkagi veel (minu arust) arendus järgus oleva võistlus pilliga.
Probleemid siis
1. Hooratta kinnituses - uuest peast VAJA lahti võtta ja poldid uuesti keermeliimiga üle teha (tehases tegemata tööd). Kui hoolduses seda tööd ENNE ära ei tehta, siis mootor saab parandamatuid vigastusi (hooratas lendab genekasse ja jama on sellest oi-oi kui palju. Üldjuhul annab tehas koheselt uue mootori. Sõltub järjekordselt esindusest kui kiiresti selle kätte saab
2. Starteri probleemid - ilmenvad siis kui ratast süütevõtmest välja suretada - vajalik on "Kill-Switch" kasutada. (SXV ja RXV puudub kick starter). 2007 MXV (enduurokal) on ka kick-starter peale kruvitud.
Üldjuhul tehas annab koheselt uue starteri. Ka see olukorra lahendus sõltub esindusest - kui kiiresti varuosa kätte saab 
3. Õlipumba simmeri probleem. Vigase simmer tõttu satub õli "airboxi" ning karter kuivaks. Üldjuhul mootor kokku ei jõua joosta kuna kaval kaitseprogramm lülitab kohe mootori välja kui õlirõhk kaob. Probleemi lahendamine on siis vigase simmeri vahetamine, kuna minule teada olevatest andmetest pole tegemist standartse tihendiga (Aprilia omatoodang), siis peab samuti esindusest kraami ootama.
Pole küll probleem, aga linnas sõites peaks arvestama. Sumpa on istme all. Ja kuna keskonnanõuded on päris karmid (tihedad), siis kuumus mis sellest tuleneb pleegitab klepsud kiire ajaga. Lahendus - kasutada aftermarket väljalaset GPR, Arrow, Akrapovic (07 Märts) või lasta ise sumpa keevitaja-onul tühjendada.
Aga muidu on pill ikka väga RAJU - enne kõige VÕIDUSÕIDUKS.
Esindus (maaletooja) peab ainult olema viimasepeal. Keegi ei viitsi ju pool hooaega oodata ....
http://www.apriliaforum.com/forums/foru ... y.php?f=50
Igatahes oleneb selle pilli "elukäik" kõvasti maaletoojast.
Variant on ka muidugi Soomes hoolduses-teeninduses käia

äkki saab kiiremini sõitma.
Ise otsutasin ka hetkel SXV selleks hooajaks VEEL ostmata jätta.
Tegemist on ikkagi veel (minu arust) arendus järgus oleva võistlus pilliga.
Probleemid siis
1. Hooratta kinnituses - uuest peast VAJA lahti võtta ja poldid uuesti keermeliimiga üle teha (tehases tegemata tööd). Kui hoolduses seda tööd ENNE ära ei tehta, siis mootor saab parandamatuid vigastusi (hooratas lendab genekasse ja jama on sellest oi-oi kui palju. Üldjuhul annab tehas koheselt uue mootori. Sõltub järjekordselt esindusest kui kiiresti selle kätte saab

2. Starteri probleemid - ilmenvad siis kui ratast süütevõtmest välja suretada - vajalik on "Kill-Switch" kasutada. (SXV ja RXV puudub kick starter). 2007 MXV (enduurokal) on ka kick-starter peale kruvitud.


3. Õlipumba simmeri probleem. Vigase simmer tõttu satub õli "airboxi" ning karter kuivaks. Üldjuhul mootor kokku ei jõua joosta kuna kaval kaitseprogramm lülitab kohe mootori välja kui õlirõhk kaob. Probleemi lahendamine on siis vigase simmeri vahetamine, kuna minule teada olevatest andmetest pole tegemist standartse tihendiga (Aprilia omatoodang), siis peab samuti esindusest kraami ootama.
Pole küll probleem, aga linnas sõites peaks arvestama. Sumpa on istme all. Ja kuna keskonnanõuded on päris karmid (tihedad), siis kuumus mis sellest tuleneb pleegitab klepsud kiire ajaga. Lahendus - kasutada aftermarket väljalaset GPR, Arrow, Akrapovic (07 Märts) või lasta ise sumpa keevitaja-onul tühjendada.
Aga muidu on pill ikka väga RAJU - enne kõige VÕIDUSÕIDUKS.
Esindus (maaletooja) peab ainult olema viimasepeal. Keegi ei viitsi ju pool hooaega oodata ....
Viimati muutis apsik, 11 Veebr 2007, 12:46, muudetud 1 kord kokku.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
mis tooni see valget värvi kleeps seal siis pleegib?apsik kirjutas:...
Pole küll probleem, aga linnas sõites peaks arvestama. Sumpa on istme all. Ja kuna keskonnanõuded on päris karmid (tihedad), siis kuumus mis sellest tuleneb pleegitab klepsud kiiresti ajaga. .
Väljalase tundub olevat suunatud üsna suunatule pihta. Kärsanud suunaga LC4 olen juhtunud nägema.
Pleegivad need tagumised punasepõhjalised klepsud "APRI" ja "LIA"oma_jope kirjutas:mis tooni see valget värvi kleeps seal siis pleegib?apsik kirjutas:...
Pole küll probleem, aga linnas sõites peaks arvestama. Sumpa on istme all. Ja kuna keskonnanõuded on päris karmid (tihedad), siis kuumus mis sellest tuleneb pleegitab klepsud kiiresti ajaga. .
Väljalase tundub olevat suunatud üsna suunatule pihta. Kärsanud suunaga LC4 olen juhtunud nägema.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
miks ei sõida see ongi põhiliselt ainult võistlusteks mõeldud ju
paagitäiega eriti linnas küll sõitta ei saa ja hooldevälp on ka mini väike. 


derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

Võistlusrattaid (rattaid mis on AINULT võistluseks mõeldud) ei müüda piirajatega...paneb mõtlema või mis???
Kui soovid ainult tänavale SM ratast siis on see aprilia usun et parim valik...tegu on just vastupidi rattaga millel suht pikk hooldusvälp ja ise seda proovides võin öelda, et see V2 on vägagi mõnus (vaikne, ühtlane...justkui mingi tänavapill)
Kui soovid ainult tänavale SM ratast siis on see aprilia usun et parim valik...tegu on just vastupidi rattaga millel suht pikk hooldusvälp ja ise seda proovides võin öelda, et see V2 on vägagi mõnus (vaikne, ühtlane...justkui mingi tänavapill)
SM
Kas peab ilmtingimata olema 2 pütti ?
Kui mitte siis GasGas SM 450 FSE on üks väga tore masin.
Esinduseks Motokeskus Tallinnas Paldiski mnt-l. Motokeskuse staff koosneb ainult toredatest inimestest!
Hinnaks 122k vöi 136.5k - viimasel Öhlins vedrustus.
Kaalub 105kg/117kg - ei teagi kumb öige, üks vers. UK saidilt, teine tehase ametlikult saidilt.
Kui mitte siis GasGas SM 450 FSE on üks väga tore masin.
Esinduseks Motokeskus Tallinnas Paldiski mnt-l. Motokeskuse staff koosneb ainult toredatest inimestest!
Hinnaks 122k vöi 136.5k - viimasel Öhlins vedrustus.
Kaalub 105kg/117kg - ei teagi kumb öige, üks vers. UK saidilt, teine tehase ametlikult saidilt.
See küll ennatlik väide.WR kirjutas:Võistlusrattaid (rattaid mis on AINULT võistluseks mõeldud) ei müüda piirajatega...paneb mõtlema või mis???
Soome messil oli 250 ktm, millel nii lühike gaasikäik, et seal pidi lihtsalt piiraja peal olema. Kõrval oli samasugune tiba juba kulutatud pill, selle oli gaas märksa pikem. Kusagil poole kuni 2/3 jagu pikem.
No jaaaa...ma nägin seda sama Aprilia mudelit Itaalias juba 2a. tagasi mis käis sirge lõpus nõks üle 200 edasi (supermoto kohta ikka väga kiire) samas meil müüdavad on mõeldud tänavale ja et nendega võistlust sõita tuleb seda ikka sättida ja seadistada (kahtlen kas AP moto selle pilli nii käima saab kaa
)
Minu kokkuvõte asjast oleks see et kui tänavale siis võta aprilia (ja hoia AP motost eemale)

Minu kokkuvõte asjast oleks see et kui tänavale siis võta aprilia (ja hoia AP motost eemale)
SM
Räägi palju tahad - TEGEMIST ON VÕISTLUS RELVAGA - piiratud on ta ainult selleks, et saaks mingit-ki garantiid anda ja karme euronõudeid täita.WR kirjutas:No jaaaa...ma nägin seda sama Aprilia mudelit Itaalias juba 2a. tagasi mis käis sirge lõpus nõks üle 200 edasi (supermoto kohta ikka väga kiire) samas meil müüdavad on mõeldud tänavale ja et nendega võistlust sõita tuleb seda ikka sättida ja seadistada (kahtlen kas AP moto selle pilli nii käima saab kaa)
Minu kokkuvõte asjast oleks see et kui tänavale siis võta aprilia (ja hoia AP motost eemale)
Tänava variant on piiratud lühendatud gaasihoovastiku ja väljalaskesse paigaldatud koonustega, sissepritse "map" on ka "tänava-oma" arvestades karme euronõudeid. Ja kui ma ei eksi siis 15kw on "piiratud" variandi tehnilises passis. Piiramata variant on 550 cm u. 51 kw vända otsast.
Kõik on bueno. Juppe saab tellida igalt poolt - ei pea olema AP-moto, aga kui läeb garantiiremondiks, siis hoia piip ja prillid - närvikava - kannatus peaksid olema hobuse oma. Kui garantiiks vaja minevad jupid laekuvad AP-moto-sse 6 kuulise hilinemisega - kammoon.
Kui diiler vahetub - siis ei näe ma probleemi.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Et siis ma poole väitnudki et tegu ei ole võistluseks sobiva pilliga (vastupidi loe mu eelmist kommentaari, kus kirjeldasin kui kiiresti sellega sõita on võimalik...loomulikult oli seal tegu tehase team-ga) aga väidan et tänavale on tegu kõige sobivama pilliga võrreldes teiste sm mudelitega mis värisevad ja kärisevad liigselt et niisama tänaval sõitu nautida 
Kohaliku kaupmehe osas võivad siin peagi asjad muutuda...midagi on justkui kõrvu jäänud

Kohaliku kaupmehe osas võivad siin peagi asjad muutuda...midagi on justkui kõrvu jäänud

SM
ktm-ile on on müügil näiteks suuremaid paake tehase poolt aga kardan et sxv-le küll mitte. See 7.5 l ei ole nii suur probleem midagi , käid lihtsalt tihedamini tanklasKameeleon kirjutas:ausalt öeldes on mul sellest AP moto garantiist pulgad....jaksan mõne jupi ise kah osta.....pigem on jama vist 7,5 se paagiga. (praegusel Triumphil 21 L ) palju-kaua sõidab selle paagiga ja kas keegi on proovinud ka kunagi suuremat paaki SM rattale vägistada.

Muidu endal olemas soome Bike ajakiri kus on võrdluses Aprilia SXV 550, Husaberg FS 650 E ja KTM 660SMC.
Sxv kõige võimsam

Soovi korral saan ajakirjast pilte teha vms.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Tulin just APmotost, öeldi et praegu saaks väga hea hinnaga sxv 5,5 - alla 120K annaks rääkida
Viimati muutis efendi, 13 Veebr 2007, 18:46, muudetud 1 kord kokku.
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
Pigem on seal öeldud, et kolmen ajopäivän jälkeen Husaberg kruunattiin voittajaksi, niin kadulla kuin radalla. Aprilia oli paras radalla ja KTM kadulla!Muidu endal olemas soome Bike ajakiri kus on võrdluses Aprilia SXV 550, Husaberg FS 650 E ja KTM 660SMC.
Sxv kõige võimsam
Soovi korral saan ajakirjast pilte teha vms.
Te parem vaadake Aprilia SXV/RXV hooldusvälpa. Sellel tuleb kolbe vahetada kiiremini, kui rehve. Kahed kolvid ja rõngad, iga 6000 km järel, saab olema kallis lõbu. Vaatasin isegi vahepeal Apriliat, kuid sellise välba ja vigade esinemise suuruse juures, põrkusin tagasi.
http://slorider.com/Aprilia/manuals/Ser ... ervals.pdf
Ise nüüd uue Husqvarna omanik
. Sellest on ka SM versioon ja foorumites on mõlemad saanud väga häid kiidusõnu.
http://www.husqvarna.it/_vti_g5_ver.asp ... pstry=167_
Veel seda, et siiani ootan telefonikõnet APmotost, et RXV'd testida
Külastasin neid septembris.
http://slorider.com/Aprilia/manuals/Ser ... ervals.pdf
Ise nüüd uue Husqvarna omanik

http://www.husqvarna.it/_vti_g5_ver.asp ... pstry=167_
Veel seda, et siiani ootan telefonikõnet APmotost, et RXV'd testida

Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
ma veeratsin just omale Pegaso Traili koju, sigalahe on....
seisab köögis
http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 5.jpg.html
seisab köögis

http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 5.jpg.html
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.