Üleskutse SUZUKI GS500 omanikele
Moderaator: Moded
Üleskutse SUZUKI GS500 omanikele
eytniHaa sai endalegi selline ratas ostetud ja Karl XII käidud
huvitav oleks aga teada teisigi selle ratta omanikke
kogemuste vahetamiseks või kasvõi mõnikord kokku saamiseks . Igatahes minu kontakt andmed on alljärgnevad:
Elukoht Tallinn Lasnamägi
tel 056953249
mail lauristern@hot.ee
Tervitades Stern



Elukoht Tallinn Lasnamägi
tel 056953249
mail lauristern@hot.ee
Tervitades Stern


Tere GS 500 E kolleegid!
Tere.
Ostsin ka see nädal omale kauaotsitud Suzuki GS 500 E -93.a.. Tulipunane , 15 000km , uued kummid , kukkunud ei ole. Korralik asi!
Võiks järgmine nädal mõni õhtu kuskil kokku saada ja linnapeal mõned tiirud teha ja pärast vähe juttugi puhuda.
Uued tuttavad ja ilusa ilmaga tsiklisõit on ju alati teretulnud!
Ootan vastukaja siin või e-mailile marko@kaskola.ee
Ostsin ka see nädal omale kauaotsitud Suzuki GS 500 E -93.a.. Tulipunane , 15 000km , uued kummid , kukkunud ei ole. Korralik asi!
Võiks järgmine nädal mõni õhtu kuskil kokku saada ja linnapeal mõned tiirud teha ja pärast vähe juttugi puhuda.
Uued tuttavad ja ilusa ilmaga tsiklisõit on ju alati teretulnud!
Ootan vastukaja siin või e-mailile marko@kaskola.ee
To Stern: Toore trossi ei ole... aga kas sul on see kinni kiilunud või midagi taolist?
Trossi saab uut lasta teha kah - äkki mõnes jalgratta poes/hoolduses?
Manuaali saab Amazonist 20$
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... /gstwincom
Clymer Suzuki Gs500 Twins, 1989-2002
Aga enamus asju saad siit küsida
http://www.gstwins.com/forum/viewforum.php?f=1
Trossi saab uut lasta teha kah - äkki mõnes jalgratta poes/hoolduses?
Manuaali saab Amazonist 20$

Clymer Suzuki Gs500 Twins, 1989-2002
Aga enamus asju saad siit küsida

Möte päris hea
Ma vist tulen tuleva nädalavahetus isegi Eestisse ja miks ka mitte paar tiiru teha
to Tonis: Toore trossi yldsegi ei ole, sest eelmisel omanikul läks see puruks ja ta vöttis selle yldse ära
. Manuaali ma vist tellinn Tartu raamatupoest Krisostoomus, nemad tegelevad selliste asjadega. www.kriso.ee


to Tonis: Toore trossi yldsegi ei ole, sest eelmisel omanikul läks see puruks ja ta vöttis selle yldse ära

Heips, kui paljudel siinsetel GS`idel on progressive esivedrud installitud?
Kui paljud mõtlevad esipidurit kasutades, et liiga pehmed on originaalvedrud?
Telliks mingi portsu progresiivseid esimesi vedrusid ja säästaks saatmiskulu?
Umbes 1000.- on paar
Kuradi suur vahe tekib juhitavuses ja muidugi pidurdamisest ei tasu vist rääkidagi...
Kui paljud mõtlevad esipidurit kasutades, et liiga pehmed on originaalvedrud?
Telliks mingi portsu progresiivseid esimesi vedrusid ja säästaks saatmiskulu?
Umbes 1000.- on paar
Kuradi suur vahe tekib juhitavuses ja muidugi pidurdamisest ei tasu vist rääkidagi...
Leitsin yhe huvitava koha kus on räägitud esivedrustuse parandamisest ilma vedrusid vahetamata http://www.gstwin.com/making_fork_spacers.htm

Vedrustusest - Need spacerid ja paksem õli ei anna tegelikkuses muidugi ligilähedastki effekti mis progresiivsed vedrud aga alustuseks sobib ka see - kui su seda juba tehtud ei ole

Kummi muide, seda mis GS`i stock tagakumm on, saab odavaimalt (tavahinnaga) siit

Aga ma soovitaks juba mingi 140 või 150 kummi panna - tundub "mehisem".
140 kumm sobib ilma komplikatsioonideta aga 150 laiune lihtsalt paindub pisut kitsamaks kuna GS`i velg on ainult 3,5" lai... max laius mida ilma keti ümberjoondamiseta GS`ile saab panna on 160 aga seda siis gsxr`i veljega.



Enamus mod`e saad oma GS`il ära teha ise saades abi siit

Endale installin 120esimese ja 150tagumise Metzeler`i Tourance (tagumised)kummid mida saab Tartus umbes 700.-kr/tk (esiporikat tuleb natuke modida).

... siis pole kruusateed enam nii hirmutavad.
TO TONIS
Mul on seal gstwini foorumis otsimisest juba juhe koos
Milline kuradi dyys siis löpuks sinna sobib? Saatsin ka ramose hinnapäringu
-piirajate mahavött 200ek
-ja nagu mina aru sain uued tehase dyysid 1000ek
-tehase hammakad ja kett 1800eek
Enamus kasutab Dynojet osi aga seal peab midagi puurima sest pole päris möödus. Ehk tead kas siin Eestis kuskil myyakse neid dyyse vöi peab tellima ja kui siis kustkohast.
Ja mida kuradit nad mötlevad piirajate mahavötmisega? Kisuvad karpa lahti ja keeravad dyysid välja ja kui tahad uusi siis lao 1000 pappi lagedale vöi on seal neid piirajaid kuskil veel?
Ja siis see öhufilter veel, kustkohast sa selle ostsid ja kas sa pidid seal midagi muutma et see ära mahuks?
Endal originaal sumpsi ei ole on hoopis firma Nexxus oma

-piirajate mahavött 200ek
-ja nagu mina aru sain uued tehase dyysid 1000ek
-tehase hammakad ja kett 1800eek
Enamus kasutab Dynojet osi aga seal peab midagi puurima sest pole päris möödus. Ehk tead kas siin Eestis kuskil myyakse neid dyyse vöi peab tellima ja kui siis kustkohast.
Ja mida kuradit nad mötlevad piirajate mahavötmisega? Kisuvad karpa lahti ja keeravad dyysid välja ja kui tahad uusi siis lao 1000 pappi lagedale vöi on seal neid piirajaid kuskil veel?
Ja siis see öhufilter veel, kustkohast sa selle ostsid ja kas sa pidid seal midagi muutma et see ära mahuks?
Endal originaal sumpsi ei ole on hoopis firma Nexxus oma
Ma pakun et igas motopoes on õhufiltreid müüa... Ise ostsin Tartus Wildriders`i poest ja olen näinud ka Braueri oma EMGO filtreid müüa.
Ise ostsin täiesti suvalised Emgo koonused mis ei sobinud tegelikult karpa külge isegi - aga ma kasutasin originaalõhufiltrikarbi kummist kinnitusi ja koonuste kinnitamiseks ja näe töötaski.
GS Twin`i foorumist jah pead callima Strinath`it - see mees annab sulle oma kuulsa "düüsiretsepti". Aga iga düüs Mikunile mis jääb 130 ja 145 vahele peaks sobima - ise muidugi ei soovita seda ära vahetada ja segu regullida - juhul kui ei oska seda teha.
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.
Mis aga puudutab piiraja mahavõtmist siis vahetatakse ära sisselaske kollektor kah see on sul 2/3 osas kinni momendil ja karpa sees on kah mingi plaat millel ei tohi olla auku sees - aga seda ma ei ole oma silmaga näinud.
Küsi Ramost järgi kas see 200.- on ainult töö või koos tarvikutega!
Eks sa küsi GStwin`is järgi - ma vastan sulle seal kah + ja kutsun asjamehi üles abistama...
Ise ostsin täiesti suvalised Emgo koonused mis ei sobinud tegelikult karpa külge isegi - aga ma kasutasin originaalõhufiltrikarbi kummist kinnitusi ja koonuste kinnitamiseks ja näe töötaski.
GS Twin`i foorumist jah pead callima Strinath`it - see mees annab sulle oma kuulsa "düüsiretsepti". Aga iga düüs Mikunile mis jääb 130 ja 145 vahele peaks sobima - ise muidugi ei soovita seda ära vahetada ja segu regullida - juhul kui ei oska seda teha.
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.
Mis aga puudutab piiraja mahavõtmist siis vahetatakse ära sisselaske kollektor kah see on sul 2/3 osas kinni momendil ja karpa sees on kah mingi plaat millel ei tohi olla auku sees - aga seda ma ei ole oma silmaga näinud.
Küsi Ramost järgi kas see 200.- on ainult töö või koos tarvikutega!
Eks sa küsi GStwin`is järgi - ma vastan sulle seal kah + ja kutsun asjamehi üles abistama...

[quote="Tonis"]
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.
Püüame siin hakata vaikselt K&N esindama, ca kuu aja pärast peaks ports K&N filtreid saabuma - ja peale seda juba regulaarselt. GS 500-le on 975.- K&N õhufilter, Dynojet komplekti hinda ei oska veel täpselt öelda, vast paari nädala pärast. Odav lõbu just ei ole, aga teisalt garantii on 1milj miili, nii et ratta eluea peaks ära kestma küll
ei tahtnud reklaamida, vaid asjasse natuke selgust tuua, sorry kui valesti välja kukkus
rain
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.
Püüame siin hakata vaikselt K&N esindama, ca kuu aja pärast peaks ports K&N filtreid saabuma - ja peale seda juba regulaarselt. GS 500-le on 975.- K&N õhufilter, Dynojet komplekti hinda ei oska veel täpselt öelda, vast paari nädala pärast. Odav lõbu just ei ole, aga teisalt garantii on 1milj miili, nii et ratta eluea peaks ära kestma küll

ei tahtnud reklaamida, vaid asjasse natuke selgust tuua, sorry kui valesti välja kukkus
rain
To Motodepoo:
See on hea uudis
kui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest
?
To Stern:
Need EMGO omad on waaay kehvemad kui K&N ja sääst 400.- ei tasuks ära juhul kui on vahekord siiski 2x300.- versus 2x500.-
Filtriõli (Valvoline) saavad kaasfoorumlased minu käest
mul on seda mingi miljoni kilomeetri tarbeks ja võin 25.- eest sooviaid "moosida" (siis saab vähemalt 10000km sõita sellega)
ps: K&N`i filtriõli maksab ca 150.- ja seda jätkub kah kauaks
AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...
See on hea uudis

Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest

To Stern:
Need EMGO omad on waaay kehvemad kui K&N ja sääst 400.- ei tasuks ära juhul kui on vahekord siiski 2x300.- versus 2x500.-
Filtriõli (Valvoline) saavad kaasfoorumlased minu käest

ps: K&N`i filtriõli maksab ca 150.- ja seda jätkub kah kauaks
AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...
Tonis kirjutas:To Motodepoo:
See on hea uudiskui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest?
see on ikka originaali asendaja. Neid universaalseid on igat sorti, pole jõudnud veel asja selgeks teha, aga eelkõige vist peaks lähtuma, kuidas mahub ja mis augu diameeter on. "For serious racers" jaoks mõeldud XStream filtrid hakkavad1150.- kuni 1600.- ni välja. Aga ma arvan, et isegi originaali asendajast aitab kõvasti - isegi see arvatavasti nõuab juba teatud karpa sättimist (kuigi on K&N poolt öeldud, et ei vaja) Kokkuvõttes peaks lisaks suurenenud võimsusele ja kergemale "hingamisele" isegi kütusekulu vähenema, kuigi GS500 puhul see vist eriti oluline faktor ei ole

AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...[/quote]
Mina ei tea, hea lihtne on vist küll, aga Adventurel on minu jaoks tõmmet ülearugi - ja dirt bikedel on see kiire ja odav õhuka puhastamine vist elementaarne vajadus

rain
To Tonis
Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
Ja see uute dyyside panemine ei tohiks nii keeruline olla
http://www.angelfire.com/mt2/mikesgs500/rejetting
ja ainuke probleem mis vöib aega vötta on öige segu saamine ning dyyside tellimine kui neid eestist ei saa.
Selle nimel vöiks kohe pingutada
http://www.gstwin.com/dyno_run.htm
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
Ja see uute dyyside panemine ei tohiks nii keeruline olla
http://www.angelfire.com/mt2/mikesgs500/rejetting
ja ainuke probleem mis vöib aega vötta on öige segu saamine ning dyyside tellimine kui neid eestist ei saa.
Selle nimel vöiks kohe pingutada
http://www.gstwin.com/dyno_run.htm
Njah,
See on mingi puss tuunimine, GS500 mootor peaks tunduvalt rohkem jõudu andma kui tuunituna 43,2hp. Düno peal saadakse ka 60+hp tulemusi >> sellel väljatrükil on näha ka muudatused mis on mootoriga tehtud:

Imelik on see et võib näha peadüüside suurust 122 kuigi thase euro spec on 130 ja USA spec on 127 ja minul vahetati piirajaid maha võttes need veelgi võimsamate vastu st üle 130.
Kui on otseläbi sumps, koonusfiltrid ja õige düüsikomplekt (koos nõeltega) siis saab ilma "pea" kallale minemata 50hp kätte (arvestades, et piirajata euro mudelil on enivei minimaalselt 34kW võimsust...
Kui me kunagi GS`i klubi moodustame siis saab selle nimeks "SäästuBiker" ja võtame igast 1-2 silindrilisi keskklassi tsikleid sinna klubisse ning hüüdlauseks on meil irooniliselt: "Iga rallisõitja saab kunagi pärja kaela" vihjates siis matustele või nii
See on mingi puss tuunimine, GS500 mootor peaks tunduvalt rohkem jõudu andma kui tuunituna 43,2hp. Düno peal saadakse ka 60+hp tulemusi >> sellel väljatrükil on näha ka muudatused mis on mootoriga tehtud:

Imelik on see et võib näha peadüüside suurust 122 kuigi thase euro spec on 130 ja USA spec on 127 ja minul vahetati piirajaid maha võttes need veelgi võimsamate vastu st üle 130.
Kui on otseläbi sumps, koonusfiltrid ja õige düüsikomplekt (koos nõeltega) siis saab ilma "pea" kallale minemata 50hp kätte (arvestades, et piirajata euro mudelil on enivei minimaalselt 34kW võimsust...
Kui me kunagi GS`i klubi moodustame siis saab selle nimeks "SäästuBiker" ja võtame igast 1-2 silindrilisi keskklassi tsikleid sinna klubisse ning hüüdlauseks on meil irooniliselt: "Iga rallisõitja saab kunagi pärja kaela" vihjates siis matustele või nii

Viimati muutis Tonis, 18 Sept 2003, 11:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: To Tonis
[quote="Stern"]Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
RU-2970 soov retail on 45,44USD - Eesti hind tuleks *15(on vist hetkekurss)+18%, aga see on universaalne filter. See alla 1000.- , millest jutt käis, oli originaali asendaja, mis sobib täpselt originaali kopsikusse.
Mis tõsiselt rahakoti peale mõjub on Dynoje'i düüsikomplekt, aga sellest hiljem - neid on ka erinevaid sorte, vastavalt tuunimisastmele. Ise kardan, et kui sellised universaalsed õhufiltrid panna(ja düüsid), saab küll kõvasti heppasid juurde, aga sellist ühtlast, mõnusat, mugavat tänavasõitu enam ei saa - mootori töö muutub teatud pöörete juures ja hakkab närviliselt käituma. Kindasti peaks siis dynopingis häälestama.
Kui aga panna stocki asendaja peaks lugu vist lihtsam olema.
Aga kuidas usas miski asi odav on ja siin kirves, on juba eraldi teema
Ega keegi ei käsi siit osta
Aga pane sinna krediitkaardi/pangaülekande ja saatmise kulu vahest ka käibemaks ja ei olegi siinsed hinnad enam nii kirved
rain
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
RU-2970 soov retail on 45,44USD - Eesti hind tuleks *15(on vist hetkekurss)+18%, aga see on universaalne filter. See alla 1000.- , millest jutt käis, oli originaali asendaja, mis sobib täpselt originaali kopsikusse.
Mis tõsiselt rahakoti peale mõjub on Dynoje'i düüsikomplekt, aga sellest hiljem - neid on ka erinevaid sorte, vastavalt tuunimisastmele. Ise kardan, et kui sellised universaalsed õhufiltrid panna(ja düüsid), saab küll kõvasti heppasid juurde, aga sellist ühtlast, mõnusat, mugavat tänavasõitu enam ei saa - mootori töö muutub teatud pöörete juures ja hakkab närviliselt käituma. Kindasti peaks siis dynopingis häälestama.
Kui aga panna stocki asendaja peaks lugu vist lihtsam olema.
Aga kuidas usas miski asi odav on ja siin kirves, on juba eraldi teema


rain
Aga samas on see dünotulemus mõõdetud tagarattast aga stock andmed mitte seega on see dünorun ikka suht tavaline tulemus GS`i puhul...
natuke värsket infot @ gsTwin:
If you are getting a slip on exhaust or drilling, order a 137.5 main jet, if it's a full exhaust get a 147.5. Also with a slip-on or drilled exhaust the mid should be a 62.5 not 67.5
Full exhaust and clamp on or pod filters:
1/8" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#67.5 mid-main small round slotted Mikuni
#147.5 main small round slotted Mikuni
clamp-on or pod filters only:
1/16" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#62.5 mid-main
#137.5 main
natuke värsket infot @ gsTwin:
If you are getting a slip on exhaust or drilling, order a 137.5 main jet, if it's a full exhaust get a 147.5. Also with a slip-on or drilled exhaust the mid should be a 62.5 not 67.5
Full exhaust and clamp on or pod filters:
1/8" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#67.5 mid-main small round slotted Mikuni
#147.5 main small round slotted Mikuni
clamp-on or pod filters only:
1/16" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#62.5 mid-main
#137.5 main
To Tonis
No ei leia mina neid GSi piirajaid.
Võtsi karpa maha ja silindri ja karpa vahel polnud mingit seibi
Vaatasin libliksiibrit (või mis iganes selle tehniline nimetus on) ja ka see avaneb ilusti
Käisin Tallinna Ramos nõu küsimas, seal näidati mulle siibrit(see mis eelneb libliksiibrile) mis on piiratud (selleks on seal ülemises otsas neli auku mis võib kinni liimida
uus ,piiramata maksab 300eek). Aga suur oli mu yllatus kui oma tsikli siibrit vaadates avastasin sealt teist tyypi siibri. Mustast plastikus ja ilma aukudeta. Kuid GS foorumis leitsin ma yhe koha kus räägitakse et osadel siibritel on allpool (seal kus on nõela pesa) augud mis peavad olema vist mõlemad avatud kuid ma ei ole kindel sest mu inglise keel pole kõige parem. Igatahes mul on seal yks avatu ja yks kinnine ava.
Ja seega kas sa ei saaks ise seda asja uurida minu tekitatud teemale seal GS foorumis pole vastatud. Oleksin sigatänulik kui selle asja välja uuriksid
No ei leia mina neid GSi piirajaid.
Võtsi karpa maha ja silindri ja karpa vahel polnud mingit seibi
Vaatasin libliksiibrit (või mis iganes selle tehniline nimetus on) ja ka see avaneb ilusti
Käisin Tallinna Ramos nõu küsimas, seal näidati mulle siibrit(see mis eelneb libliksiibrile) mis on piiratud (selleks on seal ülemises otsas neli auku mis võib kinni liimida
uus ,piiramata maksab 300eek). Aga suur oli mu yllatus kui oma tsikli siibrit vaadates avastasin sealt teist tyypi siibri. Mustast plastikus ja ilma aukudeta. Kuid GS foorumis leitsin ma yhe koha kus räägitakse et osadel siibritel on allpool (seal kus on nõela pesa) augud mis peavad olema vist mõlemad avatud kuid ma ei ole kindel sest mu inglise keel pole kõige parem. Igatahes mul on seal yks avatu ja yks kinnine ava.
Ja seega kas sa ei saaks ise seda asja uurida minu tekitatud teemale seal GS foorumis pole vastatud. Oleksin sigatänulik kui selle asja välja uuriksid

Kõige paremini iseloomustaks piiratud võimsusega GS`i selline vaatepilt:
Pildil on minu GS`i pealt võetud sisselaskekollektorid - jubinad kust segu voolab karpadest silindrisse.
Kui sul selliseid vidinaid ei ole siis on äkki juba Saksamaal (või kus iganes) piirajad maha võetud
Ühesõnaga, kui karpad maha võtsid siis ei olnud midagi sellist näha?

Pildil on minu GS`i pealt võetud sisselaskekollektorid - jubinad kust segu voolab karpadest silindrisse.
Kui sul selliseid vidinaid ei ole siis on äkki juba Saksamaal (või kus iganes) piirajad maha võetud

Ühesõnaga, kui karpad maha võtsid siis ei olnud midagi sellist näha?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.