Alarmid
peale selle, et osadel alarmidel on 0mA tarve, on neil veel tavaline tööreziim, mille voolutarve on tublisti erinev. Joonistasin siin tabeli, milles kirjad kui kiiresti selle x mA tarbe korral pool aku mahtuvusest ära tarbitud, millise vahe see tekitab ning kui tihti peaks siis "akut laadima" (ehk siis sõitmas käima) saab igaüks ise otsustada..

"pool mahtuvuse" real siis tunnid kunas on ideaalis kulutatud pool akus pesitsevast maksimaalsest energiavarust (see minuarvates adekvaatne suurus võrdlemiseks - me ei taha akut kunagi täiesti tühjaks lasta, starter käivitades võtab oma, keskmiselt on aku ka kasutatud seisus kui ta ratta küljes).
"päevi" tähendab siis aega päevades, palju see aega võtab.. et selgem arusaam.
igal alarmil on omad eelised ja kahjuks ka miinused.. voolutarve on vist näitaja mida vabalt foorumis arutada võib.. ja mis on üks argument, ei pruugi olla tähtsaim.
samas alarmikarpidelt loetud energiatarbele lisandub veel tahestahtmata veel juhtmete ja pistikute takistus..
see, et inf rattalt muutub enda jaoks tähtsamaks on jah tehnika arenguga kaasaskäiv asi - kõik ümberringi vingub ja piuksub (sestap on mikrolaineandur pahatihti tolamagnetiks - teemades teisedgi kasutajad välja toonud) tahaks ikka teada, kas see mis kisab on oma ratta küljes olev pasun..
kui ma millegagi räigelt mööda panin, või tähelepanu antud asjase ei juhtinud, siis parandage.

"pool mahtuvuse" real siis tunnid kunas on ideaalis kulutatud pool akus pesitsevast maksimaalsest energiavarust (see minuarvates adekvaatne suurus võrdlemiseks - me ei taha akut kunagi täiesti tühjaks lasta, starter käivitades võtab oma, keskmiselt on aku ka kasutatud seisus kui ta ratta küljes).
"päevi" tähendab siis aega päevades, palju see aega võtab.. et selgem arusaam.
igal alarmil on omad eelised ja kahjuks ka miinused.. voolutarve on vist näitaja mida vabalt foorumis arutada võib.. ja mis on üks argument, ei pruugi olla tähtsaim.
samas alarmikarpidelt loetud energiatarbele lisandub veel tahestahtmata veel juhtmete ja pistikute takistus..
see, et inf rattalt muutub enda jaoks tähtsamaks on jah tehnika arenguga kaasaskäiv asi - kõik ümberringi vingub ja piuksub (sestap on mikrolaineandur pahatihti tolamagnetiks - teemades teisedgi kasutajad välja toonud) tahaks ikka teada, kas see mis kisab on oma ratta küljes olev pasun..
kui ma millegagi räigelt mööda panin, või tähelepanu antud asjase ei juhtinud, siis parandage.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.