Probleem, õlituli jääb põlema

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
KelriKakand

Probleem, õlituli jääb põlema

Lugemata postitus Postitas KelriKakand »

Rolleril armatuuril põles punane tuluke mis andis märku, et õli hakkab otsa saama. Ostsin uue õli ja valasin paagi täis kuid tuli ära ei kustunud. Sõitsin 2 kilomeetrit edasi ja enam roller käima ei lähe ja tuli ka ei ole ära kustunud. Ostsin 2 T mootoriõli mida olen sama rolleri peal juba varasemalt kasutanud. Mis võiks olla prob.? Kontrollisin ja säde on olemas nii, et süütepool see ei ole...
Tegemist mingisuguse hiinakaga mis on Honda Dio'st eeskuju saanud
Läbisõit 3315 km

Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Palju õli sisse panid? Täiesti ääreni panna ei tohi,ja siis veel tuleks kontrollida õlitustrossi,kui lahti,katki vms. on siis ei saa mootor õli peale ja kuumeneb üle.
Enamus hiinakaid on 4T,oled sa 100% kindel et sul 2T?

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

olen ise ka õlipaagi täiesti täis valanud ja ple probleemi olnud. samas võis minna mingi tükike vms. õlipaaki ja ei lase õlil sealt ära minna.

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Heikster, ehk põhjendad enda arvamust, et õlipaaki ei tohi täis valada?
Aprilia RS250 , CB600F HORNET
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

Heikster kirjutas:
Enamus hiinakaid on 4T,oled sa 100% kindel et sul 2T?

pane rõhku eriti sellele lausele.
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

kuhu ta siis teiearust õli valas kui tal 4t oli? sadula alla? ma arvan et ikka õlipaaki. nagu ta oli ka eelnevalt maininud et on sama õli kasutanud.
mu sõbral oli selline kala cpi hussariga et ükskord jäi õlist kuivale ehk õli sai otsa ja tavai pani uue õli sisse aga näe natuke peale seda jooksis kokku selles oli probleem et õli voolikusse oli õhumull jäänud mis sealt ei liikunud ja ei lasknud õli peale.endal jooksis peaaegu kokku kuna olin liigapaksu õli kasutanud.õlituli põles terveaja kui sees paks õli oli.

kuidas ta ilma õlita üle kuumeneb :roll: minuarust peaks tal õlitatav pind ära kaduma ja et hakkab liigakõvasti hõõruma mööda silindri seinu ja ongi köka (KOOS)
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi

vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

See õlipump on täielik nikastus, olen palju kuulnud kui roller on selle tõttu kinni jooksnud.See õhumulliga teema on õige, paaki ei tohi just täiesti tühjaks lasta mitte ei ole nii naq keegi kirjutas et, paaki ei või täiesti täis kallata õli.
Tutaval ka roller, temal jooksis ka korra selle õlipumba pärast mootor kokku, siis varus endale 10min aega ja võttis sealt õlipumba juurest voolikud ära ja pani otsad korralikult kinni, ja see tähendab siis seda et on vaja hakata kasutama segu bensiini.
D6-> minsk125-> vashood3m-> cz250-> gsx600f

Teema algataja
Style.

Lugemata postitus Postitas Style. »

Mina arvan, et igakord kui te oma rolleriga midagi teete, vaadake ka oma õli/bensiini voolikud pumbad üle. Ka minul oli pisike õhumull, aga selle ma tegin korda ja nüüd igakord vaatan igaksjuhuks, et enam ei oleks.

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Aga, kuidas ma saan kindel olla,et mul ei ole õhumulli vms?
ntx. kui olen korra ära võtnud õlivoolikut, ja tagasi pannud, kas see ei tekita õhumulli?
Ise pole veel kokku sattund kellegiga, kellel on roller nagu "lampi" kokku jooksnud, kuna ei saa õli peale.

vare271
Postitusi: 249
Liitunud: 30 Juul 2005, 20:36
Asukoht: Suure-Jaani/Aprilia Sr 50 Racing

Lugemata postitus Postitas vare271 »

need õlipumbad on väga kahtlased asjad, vähemalt gileral.Ühe väikse rihma pealt käivad õlipump ja veepump, kui rihm katki läheb siis on kõik.Ise võtsin selle õlipumba ära ja sõidan seguga, hoopis kindlam tunne nüüd. :roll:

Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Kämbu kirjutas:
Heikster, ehk põhjendad enda arvamust, et õlipaaki ei tohi täis valada?
See pole omast kogemusest öeldud,aga nii räägitakse,et kui paak on 1L siis sisse valada umbes 800ml.

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

naljakad mehed räägivad neid asju siis, Põhimõtteliselt õlipaagi võib alati täis valada. Tõsi reduktorisse jms hammasülekandega kohtadesse peab valama kindla koguse.
Aprilia RS250 , CB600F HORNET

Teema algataja
KelriKakand

Lugemata postitus Postitas KelriKakand »

Olen täiesti kindel, et tegu on 2 T mootoriga kuna sel ajal kui ma selle rolleri endale omandasin siis olin nii õhinas ja õppisin isegi tehnilise passi pähe endale.
Igatahes täna ( Pühapäev, 04.02.07 ) otsustasin hommikul veel viimast korda proovida ning siis kui olin süüte sisse keeranud, punane tuli enam ei põlenud. Seega otsustasin starterit anda aga mootor käima ei läinud. Sellele järgnes 2-4 vändavajutust ning mootor töötas. Kuid sel hetkel kui gaasi keerasin siis suri ära. Sama värk uuesti ning siis andsin vaikselt gaasi ning oli nagu selline tunne, et mootor upuks kuna ta suitses ikka päris räigelt ( suhteliselt tihti teeb nii kui on veidike seisnud ) aga natukene paarutamist ning töötas normaalselt. Kohapealt starteriga käima ei saa. Ning väga tihti tahab ära surra.
Kuidas ma tean kas mul on seal õhumull ees või mitte?
Nagu ma uut õli sisse valasin siis sain ära valada kuskil ~300 ml ning oligi ääreni paak täis. Seega ta ei saanud väga kuival olla...
Aga punane tuli enam ei põle. Asi on vist seotud kuidagi sellega ka vist, et mul on sumpa ühe poldiga kinni ning see polt pole kh päris kinni. Murraks nagu veitsa silindrit...
Või hoiab lissalt niivõrd pinges, et häirib kolvi liikumist?
Sõitmise ajal teeb kh imelikke hääli vahepeal. Aegajalt sureb foori taga ära. Kui kuskile seisma jään korraks, et mootorit seisma jätta ning korraks toas käia vms. siis kuskil 2 minutilise seisu järelt enam starterist käima ei lähe ningvändast läheb ka väga raskesti käima. Vajutad peaaegu 10 korda kuni midagi looma hakkab. Suvel tegi nii, et kui ma panin algul paagi 98 E täis ja hiljem natukene 95 sisse viskasin ( mõlemad korrad Statoilist ) siis suri täiesti ära. Kohapeal ehk tühikäigul töötas korralikult aga kui gaasi näppisin siis suri ära. Siis sai nii tehtud, et mootor käima pandud ning segu peale keeratud ja ta pöletas mingi sita ise läbi. Aga väga raskesti ja vaevaliselt. Selge on see, et antud roller kuulub maha kandmisele kuna ta on niivõrd ära retsitud, et asjad muudkui lagunevad ja lagunevad. Suvel võttis bensiini kuskil paagitäie (5.5 l ) 100'le...

Teema algataja
rccmtrx

Lugemata postitus Postitas rccmtrx »

Ma kontrolliks reduktori õli ka ära.

Teema algataja
kawa-82

Lugemata postitus Postitas kawa-82 »

Kui ta käima ei lähe, kas küünalt oled vaadanud?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

KelriKakand - ütle oma rolleri markeering.
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

kui ta oli sul vahepeal kuivale jäänud siis sa võiksid rammusa õli bensiini segu teha 1 paagitäie ma ei tea kas enam aitab aga oleks võinud teha seda järgnevalt kui sul õlituli põles ja enam tööle ei läinud vahepeal :(
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi

Teema algataja
KelriKakand

Lugemata postitus Postitas KelriKakand »

Holma, mu rolleril ei ole otsest nime ( vist )
Tehnilises passis vist Annex VI
Ise ei ole tegelenud bensiini - õli segu tegemisega nii, et ei ole korralikult kursis nende asjadega. Lugesin, et keegi küsis kas küünalt olen kontrollinud? Lahti ei keeranud aga näpuga liigutasin ja kinni ta oli :P
Igatahes, lugesin veel, et oleksin pidanud korraga segu tegema ning siis oleks vb aidanud aga nüüd vist enam mitte? Mis see tähendab, et mõbe aja pärast on koos? Ta ei tulnud täiesti kuivale. Asi oli nii, et ma valasin kuskil 250 - 300 ml juurde ja paak oli täis. Ei ole võimalik, et mul on õlipaak ~350 ml oletades, et seal oli 50 ml õli veel sees...
Kui ise uuesti kodu pole satun ja rollerit lammutama hakkan siis kontrollin küünalt kh. Õhupuhasti tuleb ka ära pesta...[/quote]

harrisan
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Aug 2005, 18:24
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerx

Lugemata postitus Postitas harrisan »

KelriKakand kirjutas:
Holma, mu rolleril ei ole otsest nime ( vist )
Tehnilises passis vist Annex VI
Ise ei ole tegelenud bensiini - õli segu tegemisega nii, et ei ole korralikult kursis nende asjadega. Lugesin, et keegi küsis kas küünalt olen kontrollinud? Lahti ei keeranud aga näpuga liigutasin ja kinni ta oli :P
Igatahes, lugesin veel, et oleksin pidanud korraga segu tegema ning siis oleks vb aidanud aga nüüd vist enam mitte? Mis see tähendab, et mõbe aja pärast on koos? Ta ei tulnud täiesti kuivale. Asi oli nii, et ma valasin kuskil 250 - 300 ml juurde ja paak oli täis. Ei ole võimalik, et mul on õlipaak ~350 ml oletades, et seal oli 50 ml õli veel sees...
Kui ise uuesti kodu pole satun ja rollerit lammutama hakkan siis kontrollin küünalt kh. Õhupuhasti tuleb ka ära pesta...
[/quote]
küünla kontrollimise all mõeldi seda et keerad välja ja vaatad milline küünal on, et kas küünal on äkki läbi. küünal peab olema sihuke helepruun, kui ta korras on, ja segu ja asjad õiged on!
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

KelriKakand kirjutas:
Holma, mu rolleril ei ole otsest nime ( vist )
Tehnilises passis vist Annex VI
Mind ei huviatagi mingid nimed. Mootoril(või raamil) reeglina on tähistus, mis mind huvitaks. Või siis pilt käraks ka, kus variaatoriosa näha oleks.

Teema algataja
KelriKakand

Lugemata postitus Postitas KelriKakand »

Variaatoril on kirjas Huang-He :lol:
Igatahes selge on see, et roller kuulub maha kandmisele aga kuna? Seda ei tea...
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

KelriKakand kirjutas:
Variaatoril on kirjas Huang-He :lol:
Igatahes selge on see, et roller kuulub maha kandmisele aga kuna? Seda ei tea...
No see ei ütle küll midagi. Seda ikka tead, kas sinu roller on rihm -või kettülekandega? Kas on sellise väljanägemisega(kõige ülemine pilt)?
http://www.scooterdigest.ru/pub.asp?ID=2029&tid=8

Teema algataja
KelriKakand

Lugemata postitus Postitas KelriKakand »

Seda ikka tean jh.
Sei suvel kaan maha kakutud aga ei saand hammasratast lahti...
Nii, et rihmülekanne on.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

KelriKakand kirjutas:
Nii, et rihmülekanne on.
Küsisin seda sellepärast, et tollel kettülekandega variandil koha peal mootori töötades õlitust ei toimu. Õlipump saab käituse tagumiselt reduktorihammakalt. Seega toimub õlitus alles siis, kui tagaratas ringi käib.

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

ma küll eriti hoolikalt ei lugenud kogu teemat aga lugesin keldrikakandi viimast pikemat postitust. sellest teen mina järelduse et mootor on hõre kui tühikäigul eriti ei tööta ja kui töötab siis ainult mingi paar minutit ja sureb välja. 8)

Teema algataja
KelriKakand

Lugemata postitus Postitas KelriKakand »

oltc1100 kirjutas:
ma küll eriti hoolikalt ei lugenud kogu teemat aga lugesin keldrikakandi viimast pikemat postitust. sellest teen mina järelduse et mootor on hõre kui tühikäigul eriti ei tööta ja kui töötab siis ainult mingi paar minutit ja sureb välja. 8)

Õigus
Aga nüüd tekib küsimus: Mida edasi teha? Mida peaksin mootorile sisse söötma või jootma?
Ühesõnaga ma ei ole mingi ekspert nii, et ei oska väga palju nende mootorite poole pealt...
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Kui mootor hõre siis vaja kas uusi kolbi rõngaid või kolbi , äärmisel juhul silindrit uut või üle puurida.
Pilt
Pilt

KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

3300km läbisõit, ei usu et hõre on...


Talvel töötab masin loogiliselt halvemini...
Arvan et see on normaalne... Suvel on jälle korras arvatavasti (et välja sureb)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”