Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Raigo kirjutas:
Kuid sellel jõul on üks aga antud mootoril on 5 klappi silindri kohta ( seibidega regull) ) vs twini 3 klappi ja "kruvidega".
Samas ei pea klapiregulli igaõlivahetus tegema :)
Just nimelt ei pea iga õlivahetus tegema. 48000km klapiregulli välp ei lase sellel küsimusel eriliseks agaks kerkida. Kuigi seibidega regull võib olla töömahukam (ka TDMi puhul eeldab seibide vahetus nukkvõlli eemaldamist) meeldib mulle seibidega regull siiski kohkem... konkreetne värk :)

Kuigi TDM pole enam kaugeltki Tenere klassi ratas on ehk just tänu "põlvnemisele" tegu rattaga, mis sobib päris hästi sellistele teedele nagu kevadel Tallinnas näha ja tunda saab. Vägagi matkaratas (nagu kõik mootorrattad hea tahtmise korral ei väsi ma kordamast; )
nolev kirjutas:
. Mis aastast TDM välimus uuenes?
Alates 96 uuenes. 99 tehti veel väiksemaid muudatusi, aga välimus jäi kuni 900 tulekuni samaks Siin 98 lõpu mudel väiksel tiirul.

http://www.emmk.ee/janc/album/2006/tuni ... /R200.html
pritsu kirjutas:
Klubikaaslane ka just aafriklast müümas, ei kannatanud pikka otsa sõita. Väsis vaene mees ise ära.
Siinkohal peaks vist siiski rohkem toonitama, et ratas ei sobinud füüsisega. Pole just väga palju rattaid, mis sobiks meie kerale tiiru peale tegemiseks paremini, kui AT

Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”