Suzuki 1200 Bandit
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Õli vahetad nagu iga tsikli puhul mil õli karteris, lased mootori kergelt soojaks, siis keerad poldi karteri all lahti ja lased õlil välja joosta.KUMM kirjutas:Soetasin hiljuti endale 2004.a. Bandit 600 millel läbisõiduks oli 2000 km (spidokas näitas nii) ja selle jutu peale proovisin mis klõpsu minul teeb. Nimelt ainult vaba käigu pealt esimese sisse pannes tegi kolksu ja niisama käikke ülevalt alla ja alt ülesse vahetades ei kolksunud. Kolks tundus olema normaalne.
Kui juba kirjutamiseks läks siis äkki oskab keegi aidata informatsiooniga Suzuki bandit 600 hoolduse kohta, kuna manual puudub ja otsingust ei leidnud. Kuna päris siidikäpp ei ole siis teeksin ise õlivahetuse ära, kuid puudub praktika sellise ratta kohta. Kas oskab keegi öelda kui palju õli sinna peaks minema ja kuna tegu on õlijahutusega mootoriga siis kas peab midagi jälgima selle juures, ehk kui ma õli välja lasen siis kas tuleb ka õliradikast kõik välja ja kui ma õli sisse tagasi panen siis kuidas õli sinna radikasse tagasi läheb, kas iseenesest või pean ise sinna õli toimetama. Lisaks sooviks teada kui palju võib maksta uus õlifilter.
Oodatud on igasugune arutlus.
Kui see teema juba eelnevalt käsitletud on siis vabandan oma saamatuse pärast ja äkki keegi viitsib mind sinnni juhatada.
Õli läheb 3,8 liitrit, kui vahetad ka filtri. Hoia kontrollklaasil silm peal et liiga palju ei pane ja ongi korras.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.