Endurod metsaradadele (Harjumaa)
Leidsin ka natuke mahti kommentaarida 
Lühidalt: ELU MUDA! Need ei ole mitte normaalsed inimesed, kes sinna sõitma lähevad
Pikemalt:
Stardis oli ca 40 tsiklit kahes klassis.
Esimesel ringil kannatas veel kuidagi olla aga ülejäänud olid puhas savine rööbas või mudane heinamaa ja enne mägesid saviaugud, kuhu aeglaselt sõites poolde rattasse kinni jäid.
Mägesid oli mitmeid (mingi 6..7) ja järsemad kui Saku krossiraja esimene hüppekas ning enamasti sama kõrged. Selle erinevusega, et kogu mägi ühtlaselt püdel oli.
Juba esimestel ringidel oli osade sõitjate põhieesmärk tagatulijate silmnägu kinni krohvida. Kohe alguses õnnestus prillid puhtaks jätta, kuid paarikilone mätas õnnestus noka peal hoida kuni lõpuni.
Enne esimese mägesid istus enamik mudaaugus kinni. Kes ei istunud, vaatas pealt. Lebajaid jagus ka mäeküljele.
Poole tunni jooksul oli rada ühtlane püdel savimuda. metsavahel sekka kodarajämedust traati ja juurikaid. Kui hoogu ei hoidnud (ja kus sa seal väsinud makaronidega ikka seda hoogu võtad), vahetasid sooni nagu tallinna linnas radasid tipptunni ajal. Enne paari mäge oli kohustuslik kaevetöö ja lebo. Kaevamisest olid kindad nii mudased, et gaasi keerata ei saanud, libises tühjalt. 2. ringil, kui veel hooga sai lasta, tundsin püsti tõustes, et püksid on istme külge kinni jäätunud või kittinud. Paar maokat mudas ja tekkis hoopis teine probleem - järsul mäel olin äkki kõhuli tsikli peal, kuna sadula ja pükste vahel oli paarisendine mudakiht. Enamus äkilisi mägeid saigi lõpuks kõhuli võetud, jalad järel lohisemas. Hoolega tuli gaasi ja siduri tööd kontrollida, et tsikkel mäe tipus haarduvust leides üle tagaratta ei viskaks (tuletan meelde, et jalad lohisesid järel
)
Pidurid olid savi tõttu olematud - 10x pumpasid, siis leidsid ka mingi pidamise. Algul arvasin, et tagapiduri pump on minema lennanud.
Tulemus: enda lugemise järgi 5 ringi, anduri andmetel 4. Vahet pole, kui võitja 16 sai
Kogu varustus sai visatud (koos paksu savikihiga) suurde prügikotti, mis tõstmisel uskumatult raskeks osutus. No pakun, et 2-3x raskem kui kuiv varustus.
Kogu sõidu tulemusel murdus siduriheebli ots ning kadusid mõlema saapa küljeliigendi üks stopritest (Sidi SRS). Tagaratta vahel oli meeter kodarajämedust traati ning kogu ratas mittepestava savikihiga paksult kaetud. Ka survepesuriga oli raskusi selle eemaldamisel.
Olevil läks veidi täbaramalt - ta otsustas enamuse ajast pealtvaatajatele füüsilist seisukorda demonstreerida, kaevates esimesel ringil ratta väljaspool tähistatud rada maasse ja sikutades seda seal pea terve võistluse vältel.
Peale sellist sõitu muutus kõik, mille külge käsi panna, saviks.
Sai vist kõik?

Lühidalt: ELU MUDA! Need ei ole mitte normaalsed inimesed, kes sinna sõitma lähevad

Pikemalt:
Stardis oli ca 40 tsiklit kahes klassis.
Esimesel ringil kannatas veel kuidagi olla aga ülejäänud olid puhas savine rööbas või mudane heinamaa ja enne mägesid saviaugud, kuhu aeglaselt sõites poolde rattasse kinni jäid.
Mägesid oli mitmeid (mingi 6..7) ja järsemad kui Saku krossiraja esimene hüppekas ning enamasti sama kõrged. Selle erinevusega, et kogu mägi ühtlaselt püdel oli.
Juba esimestel ringidel oli osade sõitjate põhieesmärk tagatulijate silmnägu kinni krohvida. Kohe alguses õnnestus prillid puhtaks jätta, kuid paarikilone mätas õnnestus noka peal hoida kuni lõpuni.

Enne esimese mägesid istus enamik mudaaugus kinni. Kes ei istunud, vaatas pealt. Lebajaid jagus ka mäeküljele.

Poole tunni jooksul oli rada ühtlane püdel savimuda. metsavahel sekka kodarajämedust traati ja juurikaid. Kui hoogu ei hoidnud (ja kus sa seal väsinud makaronidega ikka seda hoogu võtad), vahetasid sooni nagu tallinna linnas radasid tipptunni ajal. Enne paari mäge oli kohustuslik kaevetöö ja lebo. Kaevamisest olid kindad nii mudased, et gaasi keerata ei saanud, libises tühjalt. 2. ringil, kui veel hooga sai lasta, tundsin püsti tõustes, et püksid on istme külge kinni jäätunud või kittinud. Paar maokat mudas ja tekkis hoopis teine probleem - järsul mäel olin äkki kõhuli tsikli peal, kuna sadula ja pükste vahel oli paarisendine mudakiht. Enamus äkilisi mägeid saigi lõpuks kõhuli võetud, jalad järel lohisemas. Hoolega tuli gaasi ja siduri tööd kontrollida, et tsikkel mäe tipus haarduvust leides üle tagaratta ei viskaks (tuletan meelde, et jalad lohisesid järel

Pidurid olid savi tõttu olematud - 10x pumpasid, siis leidsid ka mingi pidamise. Algul arvasin, et tagapiduri pump on minema lennanud.
Tulemus: enda lugemise järgi 5 ringi, anduri andmetel 4. Vahet pole, kui võitja 16 sai

Kogu varustus sai visatud (koos paksu savikihiga) suurde prügikotti, mis tõstmisel uskumatult raskeks osutus. No pakun, et 2-3x raskem kui kuiv varustus.
Kogu sõidu tulemusel murdus siduriheebli ots ning kadusid mõlema saapa küljeliigendi üks stopritest (Sidi SRS). Tagaratta vahel oli meeter kodarajämedust traati ning kogu ratas mittepestava savikihiga paksult kaetud. Ka survepesuriga oli raskusi selle eemaldamisel.
Olevil läks veidi täbaramalt - ta otsustas enamuse ajast pealtvaatajatele füüsilist seisukorda demonstreerida, kaevates esimesel ringil ratta väljaspool tähistatud rada maasse ja sikutades seda seal pea terve võistluse vältel.

Peale sellist sõitu muutus kõik, mille külge käsi panna, saviks.
Sai vist kõik?
Viimati muutis mella, 15 Jaan 2007, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.