suzuki GS500e hooldus
Kuna oman sama ratast, siis ehk oskan natuke nõu anda. Kõigepealt õlist. Ma saan aru, et sa ei tea selle õli täpset läbisõitu ja seega soovitus see kohe ära vahetada. Lisaks soovitan õlivahetuse teha sügisel. Põhjuseks on kaks seletust mis mind veenavad. Nimelt on bensiinis sees väävel, mis sattub ka õlisse ja moodustab seal happelisi ühendeid. See s**t aga reageerib metalliga. Mida vähem aega see seal mootoris seisab seda parem. Teine asi on igasugune raskem sodi mis ilusasti talvega karteri põhja settib ja kevadel ilmselt välja ei tule 
Lisaksin ka märkuse korras, et GS500 ei oma ära keeratavat õlifiltrit, vaid käib mootori sisse kaane alla. Seda kaant hoiavad kinni kolm muttrit ja nende peale keeramisel ära kasuta jõudu, sest võid vindi üle keerata. Ilmselt on see kaan ja selle ümbrus ka igasuguse liivasodiga koos. Pühasta see ennem ilusasti ära, muidu läheb sul see jama pärast tihendi vahele. Õlifiltriga tuleb kaasa ka uus tihend mis läheb sinn kaane soone sisse. See tihend ei taha esialgu seal soone sees kuidagi püsida, kuid asja aitab lahenda mingi paksem määre mida pane sinna soone sisse.
Õhufiltriga on selline lugu, et vaata milline ta välja näeb seest. Kui ikka väga jube siis peaksid uue muretsema (300-400 EEK). Kui normaalne, siis lase väljast suruõhku sisse.
Mida veel võiksid teha:
1) Piduriõli vahetada
2) Amordiõli vahetada ja tihendid kontrollida
3) Küünlad vahetada
4) Piduriklotsid kontrollida
5) Klapivahed ja nukaketi pingutus kontrollida
Soovitan Haynes'i Suzuki GS500 manuaali muretseda. Seal enamvähem kõik kirjas või lugeda väga head foorumit http://gstwin.com/
Jõudu

Lisaksin ka märkuse korras, et GS500 ei oma ära keeratavat õlifiltrit, vaid käib mootori sisse kaane alla. Seda kaant hoiavad kinni kolm muttrit ja nende peale keeramisel ära kasuta jõudu, sest võid vindi üle keerata. Ilmselt on see kaan ja selle ümbrus ka igasuguse liivasodiga koos. Pühasta see ennem ilusasti ära, muidu läheb sul see jama pärast tihendi vahele. Õlifiltriga tuleb kaasa ka uus tihend mis läheb sinn kaane soone sisse. See tihend ei taha esialgu seal soone sees kuidagi püsida, kuid asja aitab lahenda mingi paksem määre mida pane sinna soone sisse.
Õhufiltriga on selline lugu, et vaata milline ta välja näeb seest. Kui ikka väga jube siis peaksid uue muretsema (300-400 EEK). Kui normaalne, siis lase väljast suruõhku sisse.
Mida veel võiksid teha:
1) Piduriõli vahetada
2) Amordiõli vahetada ja tihendid kontrollida
3) Küünlad vahetada
4) Piduriklotsid kontrollida
5) Klapivahed ja nukaketi pingutus kontrollida
Soovitan Haynes'i Suzuki GS500 manuaali muretseda. Seal enamvähem kõik kirjas või lugeda väga head foorumit http://gstwin.com/
Jõudu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.