jamad karpadega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

jamad karpadega

Lugemata postitus Postitas Sohne »

Keset talveund otsustasin tsikli käima ajada, et sõitma viia. Keset paarikümnemindist sõitu märkasin, et olin kunagi kraani kinni keeranud :shock: kudas sõita võimalik oli?

Hiljem avastasin, et tühikäik oli 3krpm peale tõusnud...

kas eelmisel apsakal võib olla seost tühikäiguga?


rattaks xj 600 51J

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No ilmselt suuremal osal uuematel ratastel ei saa sa kraani kinni keerata. Seal on vaakummembraan, mis hoiab seisva mootoriga kraani kinni, aga töötava mootoriga avab memraan kraani. Teine asend on otsevool, mis viib memraani-juhitavast klapist mööda ja see ei põhjusta probleeme, kui su karpade nõelklapid korralikult peavad. St kui need ei pea, võid varsti näha bensuniret ülevoolutorudes või lased omal üldse karteri bensiini täis (kui ratas seisab keskhargil). Otsevoolu kasutatakse siiski vaid karpade ujukikambrite täitmisel. No paagi tühjendamisel kah, aga aega võtab.
Seega oli ka sinu rattal kraan ilmselt tööasendis ja sellel pole suurt pistmist pöörete tõusuga. Pöörete tõusu taga on pigem mingi ebatihedus karpade õhusüsteemis.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Ei pruugi karpades tegelikult mingit viga olla. Mul endal sama olukord olnud, et kraan kinni ununenud, aga karpades ja voolikus on piisavalt suur hulk bentsu, et üksjagu sellega sõita saanud. Tõsi küll, mitte just paarkümmend minutit, pigem miski paar-kolm kilti, aga siis läheb karbussis töökeskkond sedavõrd valeks ja minulgi sellepeale pöörded tõusid ning hakkasid "ujuma".
Igaks juhuks võid muidugi kraani üle kontrollida, aga kui sõit oli "pigem alla 20-minuti" pikkune :roll: , siis ma eriti ei pabistaks ja prooviks järgmine kord avatud kraaniga sõita. :wink:

terv, sokk

Teema algataja
Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

no ma väga tänan kõiki lohutajaid :twisted:

arvan, et kui kraan ikka risti keerata (hoob horisontaalis) siis peaks asi ikka väga kinni olema :roll:
lisaks on asend "pri"
ning "on"

võin nimetustega eksida - ratas maale viidud


aga üldiselt tundub, et probleem lahenes. 3krpm minu suksu tühikäik enam ei olnud. ju oli tähtede seis tol hetkel kehv mu suksukese jaoks :?
ja väga tundlik on mu ratas õhutemperatuurile - miinuskraadidega seisab tühikäik vaid tooreklapi mõjul. klappi vabastades kukub kohe surnuks...

päris uus ratas ta ju ei ole et mingit ulmeteadust ette kujutada :roll:

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Arvan siiski, et see "kraan risti" asend on sul seal positsioon "res", ehk siis reserv. Arvestades, et nimetasid ära "on" ja "pri". 4 positsiooniga paagikraani pole mina veel näinud.
Ja suletud kraaniga ei sõidaks mingi viletrikiga üle kilomeetri. Tegelikult pakun paarsada meetrit.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”