Keeway Matrix 50 (segukruvi,segu,düüs,koonus)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Keeway Matrix 50 (segukruvi,segu,düüs,koonus)
Nii tervist siis siin see kõikne rahvast !
Siuke küsimus, et sõbra Keeway Matrix 50 sai vahetatud leegitoru, kergema rullid ja siis see 57,5 düüs . Ning hiljem ostsime koonusfiltri AP-motost mingine metallvõrega on
. ja siis ostsime veel 78düüsi. Ja nagu kas see düüs jääb suureks või on paras ja kas segukruvi tuleb väljapoole või sissepoole keerata ? ülejäänd on stock rolleril seega on stock karburaator. Sest me mingi jamasime sellega kaua, aga tippkiirus ikkagist langes ei olnd midagi head, aga kiirendus muidu oli enamvähem. Ja siis selline asi ka, et segukruvil tulid kandid maha
Kas seda vahetada saab? ja kui saab siis kuidas
??
Ette tänadest abi eest: Factory92




Ette tänadest abi eest: Factory92

-
Teema algataja
no kui kandid maas siis tuleb vana segukruvi välja puurida aga see on üsna keerulineFactory92 kirjutas:no ja seda krvuvi ma ei keera kuidagi, kuna kandid nii maasTaurivi kirjutas:78 düüs peaks olema väike koonusfiltri jaoks.
Koonuka jaoks võib ikka vähemalt 80-82 düüsi panna.
Segukruvi peab sättima ikka kuulmise järgi ja kui koonukas peal, siis võib algul ikka väljapoole segukruvi kruttida!

-
Teema algataja
-
Teema algataja
tegelikult pole ju eriti keerulineoltc1100 kirjutas:no kui kandid maas siis tuleb vana segukruvi välja puurida aga see on üsna keerulineFactory92 kirjutas:no ja seda krvuvi ma ei keera kuidagi, kuna kandid nii maasTaurivi kirjutas:78 düüs peaks olema väike koonusfiltri jaoks.
Koonuka jaoks võib ikka vähemalt 80-82 düüsi panna.
Segukruvi peab sättima ikka kuulmise järgi ja kui koonukas peal, siis võib algul ikka väljapoole segukruvi kruttida!


-
Teema algataja
no siis peaks piisama ka karburaatori siibri nõela tõstmisest.RImd kirjutas:ma ei hakkanud uut teemat tegema ja mul oleks ka üks küsimus endapoolt düüsi kohta: Et mul on stock karpa ja õhufilter aga panin uue malossi siduri,sportsumpa,rullid,sidurivedru - kas ma siis pean ka düüsi ära vahetama ?kui jah siis kui suure vastu ja palju see maksta võiks?
-
Teema algataja
Aga kui ma panen suurema düüsi, siis lihtsalt bensiini kulu läheb suuremaks jah?oltc1100 kirjutas:no siis peaks piisama ka karburaatori siibri nõela tõstmisest.RImd kirjutas:ma ei hakkanud uut teemat tegema ja mul oleks ka üks küsimus endapoolt düüsi kohta: Et mul on stock karpa ja õhufilter aga panin uue malossi siduri,sportsumpa,rullid,sidurivedru - kas ma siis pean ka düüsi ära vahetama ?kui jah siis kui suure vastu ja palju see maksta võiks?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Vaata mis düüs sul praegu see on. Sellest pane +5% düüs asemele ja nõel pane kas keskele või siis 1 aste keskmisest kõrgemale, segu nagu ikka alguses 1.5 pööret välja ja siis sellest regullima. Ära seda unusta, et lase ennem mootor soojaks kui segu regullid, muidu saad ainult külma mootoriga korraliku seguga sõita ja nii kui mootor soojaks saab hakkavad imelikud tühikud jms. sündima. Erinevatel masinatel erinev töötamine - seega mingit üldistamist rullide, segu ega düüsi osas teha ei saa. Ainult saab tuua välja, et ala. Piaggio töötab sellega, Minarelli sellega ja Morini hoopis teisega.RImd kirjutas:nojah heameelega paneks,aga kui suure?Taurivi kirjutas:kui sportsumpa juba, siis soovitav ikka panna, sest siis saab ikka täisvõimsust võtta sumpast ja kõigest
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.