Keeway Matrix 50 (segukruvi,segu,düüs,koonus)

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Factory92

Keeway Matrix 50 (segukruvi,segu,düüs,koonus)

Lugemata postitus Postitas Factory92 »

Nii tervist siis siin see kõikne rahvast ! 8) Siuke küsimus, et sõbra Keeway Matrix 50 sai vahetatud leegitoru, kergema rullid ja siis see 57,5 düüs . Ning hiljem ostsime koonusfiltri AP-motost mingine metallvõrega on :D . ja siis ostsime veel 78düüsi. Ja nagu kas see düüs jääb suureks või on paras ja kas segukruvi tuleb väljapoole või sissepoole keerata ? ülejäänd on stock rolleril seega on stock karburaator. Sest me mingi jamasime sellega kaua, aga tippkiirus ikkagist langes ei olnd midagi head, aga kiirendus muidu oli enamvähem. Ja siis selline asi ka, et segukruvil tulid kandid maha :P Kas seda vahetada saab? ja kui saab siis kuidas :D ??

Ette tänadest abi eest: Factory92 :twisted:
Kasutaja avatar

Taurivi
Postitusi: 119
Liitunud: 02 Aug 2006, 18:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Taurivi »

78 düüs peaks olema väike koonusfiltri jaoks.
Koonuka jaoks võib ikka vähemalt 80-82 düüsi panna.
Segukruvi peab sättima ikka kuulmise järgi ja kui koonukas peal, siis võib algul ikka väljapoole segukruvi kruttida! :wink:

Teema algataja
Factory92

Lugemata postitus Postitas Factory92 »

Taurivi kirjutas:
78 düüs peaks olema väike koonusfiltri jaoks.
Koonuka jaoks võib ikka vähemalt 80-82 düüsi panna.
Segukruvi peab sättima ikka kuulmise järgi ja kui koonukas peal, siis võib algul ikka väljapoole segukruvi kruttida! :wink:
no ja seda krvuvi ma ei keera kuidagi, kuna kandid nii maas :P

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Factory92 kirjutas:
Taurivi kirjutas:
78 düüs peaks olema väike koonusfiltri jaoks.
Koonuka jaoks võib ikka vähemalt 80-82 düüsi panna.
Segukruvi peab sättima ikka kuulmise järgi ja kui koonukas peal, siis võib algul ikka väljapoole segukruvi kruttida! :wink:
no ja seda krvuvi ma ei keera kuidagi, kuna kandid nii maas :P
no kui kandid maas siis tuleb vana segukruvi välja puurida aga see on üsna keeruline :D

Teema algataja
RImd

Lugemata postitus Postitas RImd »

ma ei hakkanud uut teemat tegema ja mul oleks ka üks küsimus endapoolt düüsi kohta: Et mul on stock karpa ja õhufilter aga panin uue malossi siduri,sportsumpa,rullid,sidurivedru - kas ma siis pean ka düüsi ära vahetama ?kui jah siis kui suure vastu ja palju see maksta võiks?

Teema algataja
RImd

Lugemata postitus Postitas RImd »

oltc1100 kirjutas:
Factory92 kirjutas:
Taurivi kirjutas:
78 düüs peaks olema väike koonusfiltri jaoks.
Koonuka jaoks võib ikka vähemalt 80-82 düüsi panna.
Segukruvi peab sättima ikka kuulmise järgi ja kui koonukas peal, siis võib algul ikka väljapoole segukruvi kruttida! :wink:
no ja seda krvuvi ma ei keera kuidagi, kuna kandid nii maas :P
no kui kandid maas siis tuleb vana segukruvi välja puurida aga see on üsna keeruline :D
tegelikult pole ju eriti keeruline :D võtad karpa maha ja siis lased relakaga sinna kruvi sisse sellise soone et saad tavalisepeaga kruvikeerajaga keerata :D

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

no aga siis rikud karpat ka, sest segukruvid on ümbritsetudkarburaatori kerega, vähemalt enamusel masinatel on niimoodi.

Teema algataja
RImd

Lugemata postitus Postitas RImd »

oltc1100 kirjutas:
no aga siis rikud karpat ka, sest segukruvid on ümbritsetudkarburaatori kerega, vähemalt enamusel masinatel on niimoodi.
nojah see ei tulnudki mul meelde :lol:

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

RImd kirjutas:
ma ei hakkanud uut teemat tegema ja mul oleks ka üks küsimus endapoolt düüsi kohta: Et mul on stock karpa ja õhufilter aga panin uue malossi siduri,sportsumpa,rullid,sidurivedru - kas ma siis pean ka düüsi ära vahetama ?kui jah siis kui suure vastu ja palju see maksta võiks?
no siis peaks piisama ka karburaatori siibri nõela tõstmisest.

Teema algataja
RImd

Lugemata postitus Postitas RImd »

oltc1100 kirjutas:
RImd kirjutas:
ma ei hakkanud uut teemat tegema ja mul oleks ka üks küsimus endapoolt düüsi kohta: Et mul on stock karpa ja õhufilter aga panin uue malossi siduri,sportsumpa,rullid,sidurivedru - kas ma siis pean ka düüsi ära vahetama ?kui jah siis kui suure vastu ja palju see maksta võiks?
no siis peaks piisama ka karburaatori siibri nõela tõstmisest.
Aga kui ma panen suurema düüsi, siis lihtsalt bensiini kulu läheb suuremaks jah?
Kasutaja avatar

Taurivi
Postitusi: 119
Liitunud: 02 Aug 2006, 18:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Taurivi »

kui sportsumpa juba, siis soovitav ikka panna, sest siis saab ikka täisvõimsust võtta sumpast ja kõigest

Teema algataja
RImd

Lugemata postitus Postitas RImd »

Taurivi kirjutas:
kui sportsumpa juba, siis soovitav ikka panna, sest siis saab ikka täisvõimsust võtta sumpast ja kõigest
nojah heameelega paneks,aga kui suure?
Kasutaja avatar

Taurivi
Postitusi: 119
Liitunud: 02 Aug 2006, 18:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Taurivi »

Mul on 80 düüs ja ainult sportsumpa ja kergemad rullid!
No ikka proovi ka 82 kui koonus on ka!

Teema algataja
rainerros

Lugemata postitus Postitas rainerros »

mul on ka peal sportsumpa, 4,5 grammised rullid,82 düüs,roheline sidurivdru,kollane survekas ja kumijulla eemaldatud ja siis veel vari piiraja :d Kas siis on ka vaja näppida segukruvi ? :/

Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Mul 78 düüs ja koonusfilter,mu arust ple vaja mingit 82 düüsi,ja segu tuleks ikka näppida veits :wink:
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

RImd kirjutas:
Taurivi kirjutas:
kui sportsumpa juba, siis soovitav ikka panna, sest siis saab ikka täisvõimsust võtta sumpast ja kõigest
nojah heameelega paneks,aga kui suure?
Vaata mis düüs sul praegu see on. Sellest pane +5% düüs asemele ja nõel pane kas keskele või siis 1 aste keskmisest kõrgemale, segu nagu ikka alguses 1.5 pööret välja ja siis sellest regullima. Ära seda unusta, et lase ennem mootor soojaks kui segu regullid, muidu saad ainult külma mootoriga korraliku seguga sõita ja nii kui mootor soojaks saab hakkavad imelikud tühikud jms. sündima. Erinevatel masinatel erinev töötamine - seega mingit üldistamist rullide, segu ega düüsi osas teha ei saa. Ainult saab tuua välja, et ala. Piaggio töötab sellega, Minarelli sellega ja Morini hoopis teisega.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”