CR 125 aju

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

CR 125 aju

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Tervist!
Enda Honda CR 125 mootori mahavõtmisel avastasin 2 isoleeritud juhet, mis tulevad ajust. Üks juhe on roheline ja teine valge triibuga must. Ajust väljuvad veel 4 juhet generaatorisse ja 2 süütepooli. Aju alt leidsin sellised andmed, kui neist kasu on: DENSO 070000-2250. Tsikel ise on aastast 94. Mis nende kahe juhtme otsa käia võis kunagi?
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas seroi »

Mulle küll tundub, et CR 125 ja aju ei käi kuidagimoodi kokku... Võib-olla ma eksin...

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

arvan et sureti aga 100% kindel pole, peab el skeemilt uurima
tel. 52 555 68
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Minumeelest neil tsiklitel küll tehasest tulles sureteid polnud.

Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

See peaks olema see El. süüte juurde käiv kondekaplokk (CDI?) vms ja sellisel juhul käib seal juhtmete vahel tõesti sureti. Kui need kokku paned, käima ei lähe/suretab välja.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Minumeelest neil tsiklitel küll tehasest tulles sureteid polnud.

Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
No päris kindlasti on sureti peal tehasest tulles, mida moodi ta normaalselt välja suretad siis, keerad kraani kinni, või lased käik sees siduri lahti? Vist ei lasta võistlemagi ilma selle nuputa. :)
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Minu tsiklil on tühikäigu pöörded nii maha keeratud, et tühikäigul gaasi mahalastes surebki kohe välja. Arvasin, et asi nii ongi aga tuleb välja et kohe mitte pole :oops:
Igatahes aitäh neile kes vastata viitsisid :wink:
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas seroi »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Sageli kipuvad mõned volkarite omanikud oma mehaanilise pritsega mootorite kommutaatorit ajuks nimetama, kuigi see seda mitte pole.

Mida see ratta "aju" sul juhib - pritset (vist mitte, sest kaldun arvama, et pritset polegi), süüdet? Kas pole siiski tegemist kommutaatoriga? (kui päris aus olla, siis pole ma selle rattaga kursis, mistõttu ei saa mu arvamust 100% tõe pähe võtta).

PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

seroi kirjutas:
.:LiveToRide:. kirjutas:
Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Sageli kipuvad mõned volkarite omanikud oma mehaanilise pritsega mootorite kommutaatorit ajuks nimetama, kuigi see seda mitte pole.

Mida see ratta "aju" sul juhib - pritset (vist mitte, sest kaldun arvama, et pritset polegi), süüdet? Kas pole siiski tegemist kommutaatoriga? (kui päris aus olla, siis pole ma selle rattaga kursis, mistõttu ei saa mu arvamust 100% tõe pähe võtta).

PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Tõenäoliselt on tegemist siiski Capacitor Discharge Ignition (CDI) mooduliga, mille ülesandeks on juhtida mootori erinevatest koormusrežiimidest olenevalt süütemomenti. osadel ratastel on nn. 2 mõõtmeline "ignition map" ja osadel 3 mõõtmeline süüte juhtimise program. 3 mõõtmelisel siis lisaks veel TPS andur (throttle position sensor) ehk siis segusiibri positsiooni andur, mis lisab siis nn. kolmanda mõõtme ja annab võimaluse võtta süütehetke arvestamisel aluseks ka karburaatori siibri olekut.
Väike teooria siis sellisel kujul, nagu mina olen asjast aru saanud.
(Antud kirjeldus ei pretendeeri absoluutsele tõele ja ei autor vastuta võimalike tekkinud tagajärgede eest) :D

EDIT: Lisaks veel omaltpoolt, et Töötava mootori küünlajuhtmete eemaldamine ei ole soovitav!!! Oht on kahjustada süütepooli sekundaarahelat ja ka seda sama CDI-d. Ennem julgeks lugeda ohutumaks süütepooli primaarahela plus juhtme eemaldamist süütepooli küljest, kuid sedagi omal vastutusel.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?

Minumeelest oli see oli see väga täppi panev lause, mis iseloomustab tsiklite ja autode vahet, ei olnud see minu konkreetsele tsiklile suunatud.
Samas ei ütleks ma CR 125 mineku kohta ühtegi halba sõna, krossitsikel siiski.
Niiet ei tasu niisama tõrvata siin midagi :evil:
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”