CR 125 aju
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
CR 125 aju
Tervist!
Enda Honda CR 125 mootori mahavõtmisel avastasin 2 isoleeritud juhet, mis tulevad ajust. Üks juhe on roheline ja teine valge triibuga must. Ajust väljuvad veel 4 juhet generaatorisse ja 2 süütepooli. Aju alt leidsin sellised andmed, kui neist kasu on: DENSO 070000-2250. Tsikel ise on aastast 94. Mis nende kahe juhtme otsa käia võis kunagi?
Enda Honda CR 125 mootori mahavõtmisel avastasin 2 isoleeritud juhet, mis tulevad ajust. Üks juhe on roheline ja teine valge triibuga must. Ajust väljuvad veel 4 juhet generaatorisse ja 2 süütepooli. Aju alt leidsin sellised andmed, kui neist kasu on: DENSO 070000-2250. Tsikel ise on aastast 94. Mis nende kahe juhtme otsa käia võis kunagi?
Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
No päris kindlasti on sureti peal tehasest tulles, mida moodi ta normaalselt välja suretad siis, keerad kraani kinni, või lased käik sees siduri lahti? Vist ei lasta võistlemagi ilma selle nuputa..:LiveToRide:. kirjutas:Minumeelest neil tsiklitel küll tehasest tulles sureteid polnud.
Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Minu tsiklil on tühikäigu pöörded nii maha keeratud, et tühikäigul gaasi mahalastes surebki kohe välja. Arvasin, et asi nii ongi aga tuleb välja et kohe mitte pole
Igatahes aitäh neile kes vastata viitsisid

Igatahes aitäh neile kes vastata viitsisid

Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Sageli kipuvad mõned volkarite omanikud oma mehaanilise pritsega mootorite kommutaatorit ajuks nimetama, kuigi see seda mitte pole..:LiveToRide:. kirjutas:Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Mida see ratta "aju" sul juhib - pritset (vist mitte, sest kaldun arvama, et pritset polegi), süüdet? Kas pole siiski tegemist kommutaatoriga? (kui päris aus olla, siis pole ma selle rattaga kursis, mistõttu ei saa mu arvamust 100% tõe pähe võtta).
PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Tõenäoliselt on tegemist siiski Capacitor Discharge Ignition (CDI) mooduliga, mille ülesandeks on juhtida mootori erinevatest koormusrežiimidest olenevalt süütemomenti. osadel ratastel on nn. 2 mõõtmeline "ignition map" ja osadel 3 mõõtmeline süüte juhtimise program. 3 mõõtmelisel siis lisaks veel TPS andur (throttle position sensor) ehk siis segusiibri positsiooni andur, mis lisab siis nn. kolmanda mõõtme ja annab võimaluse võtta süütehetke arvestamisel aluseks ka karburaatori siibri olekut.seroi kirjutas:Sageli kipuvad mõned volkarite omanikud oma mehaanilise pritsega mootorite kommutaatorit ajuks nimetama, kuigi see seda mitte pole..:LiveToRide:. kirjutas:Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Mida see ratta "aju" sul juhib - pritset (vist mitte, sest kaldun arvama, et pritset polegi), süüdet? Kas pole siiski tegemist kommutaatoriga? (kui päris aus olla, siis pole ma selle rattaga kursis, mistõttu ei saa mu arvamust 100% tõe pähe võtta).
PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Väike teooria siis sellisel kujul, nagu mina olen asjast aru saanud.
(Antud kirjeldus ei pretendeeri absoluutsele tõele ja ei autor vastuta võimalike tekkinud tagajärgede eest)

EDIT: Lisaks veel omaltpoolt, et Töötava mootori küünlajuhtmete eemaldamine ei ole soovitav!!! Oht on kahjustada süütepooli sekundaarahelat ja ka seda sama CDI-d. Ennem julgeks lugeda ohutumaks süütepooli primaarahela plus juhtme eemaldamist süütepooli küljest, kuid sedagi omal vastutusel.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Minumeelest oli see oli see väga täppi panev lause, mis iseloomustab tsiklite ja autode vahet, ei olnud see minu konkreetsele tsiklile suunatud.
Samas ei ütleks ma CR 125 mineku kohta ühtegi halba sõna, krossitsikel siiski.
Niiet ei tasu niisama tõrvata siin midagi
Minumeelest oli see oli see väga täppi panev lause, mis iseloomustab tsiklite ja autode vahet, ei olnud see minu konkreetsele tsiklile suunatud.
Samas ei ütleks ma CR 125 mineku kohta ühtegi halba sõna, krossitsikel siiski.
Niiet ei tasu niisama tõrvata siin midagi

Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.