Yamaha ei lähe pöördesse
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Yamaha ei lähe pöördesse
Selline mure et masinaks vana Yamaha DT 175 mingi 80 aasta.Et ta ei lähe öördesse kiirendad siis yle 7000 pöörde ei lähe,hakkab põdistama.
Ja kas see võib sellest oleneda,kui klapil on mõra sees?
Ja kas see võib sellest oleneda,kui klapil on mõra sees?
Viimati muutis k4ruk3, 02 Dets 2006, 09:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Mul oli hiljuti sama probleem Yamaha DT50R-iga.Probleemi põhjus oli selles, et väljalaske aken oli ära tahmunud ja heitgaasid ei pääsenud välja(aken oli nii ära tahmunud, et isegi väike sõrm ei mahtunud sisse
).Summuti võid kah üle vaadata, et äkki on liiga tahmane seest.Aga kas see DT175 on 2 või 4 taktiline?

R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
Yamaha ei lähe pöördesse
2 taktiline,aken ei saa tahmane olla kuna just panin uue kolvi ja rõngad siis sai see ära vaadatud.Sissesõit ka läbi juba.Aga vot ma ri tea mis olukorras sumpa on.
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Aga vaata sumps kindlalt üle, sest minu masinal oli leegitorusse kogunenud piisavalt põlemata õli, samas tasub ka karburaator ja õhufilter üle vaadata.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
Yamaha ei lähe pöördesse
ufoplast kirjutas:Kas klapid ei saa mingil moel mõjutada kui üks mõrene on?



-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Re: Yamaha ei lähe pöördesse
Njahh... Aga äkki on elektrooniline pööretepiiraja mis üle 7000 pöörde ei lasegi minna? 90-nendate aastate 125 Yamudel küll kasutatakse sellist vidinat, et siis võimsus ja max kiirus A1 lubadega vastavusse viia....k4ruk3 kirjutas:Selline mure et masinaks vana Yamaha DT 175 mingi 80 aasta.Et ta ei lähe öördesse kiirendad siis yle 7000 pöörde ei lähe,hakkab põdistama.
Ja kas see võib sellest oleneda,kui klapil on mõra sees?
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
Teema algataja
Yamaha ei lähe pöördesse
Siis tahaks ka teada mis nood seal sisselaske juures on.Kommionu kirjutas:Njahh.... Nii ja naa...streetr6cer kirjutas:Kas ma eksin, kuid minu teada pole 2 taktilisel masinal klappe, need on ainult 4 taktilistel
Vanaaegsetel pole jahh....
Uuematel ikka on...
Isegi osadel Hobustel on klapid...Täpsemalt silmaklapid

-
Teema algataja
Re: Yamaha ei lähe pöördesse
saab täiestik4ruk3 kirjutas:Aga ikkagi kas klapi mõrast ei saa see oleneda

-
Teema algataja
Yamaha ei lähe pöördesse
Õhufilter on vaja ültse uus osta,kuna see mis peal on juba nii vana,et pudeneb.Ei tea kah kas sellisele aastale on ültse saada filtrit.
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Kui õhufilter pudeneb juba, siis pole ime, kui mõned porolooni tükid on karpasse läinud ja düüsid või midagi ära ummistanud.(Olen kogenud ühe enda masina peal sellist asja) Yamaha-de varuosade pärast pole mõtet üldse muretseda-kõike on saada kruvidest kuni kolbideni, iseasi on see, kas neid tellida tasub, hind on päris korralik
Aga õhufiltreid müüakse nii ka, et lähed nt Brauer-isse ja võtad vana filtri kaasa ja lased lõigata samasuguse filtri, tuleb küll natuke kehvem kui originaal, kuid käib küll 


R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
Yamaha ei lähe pöördesse
Mõtlesin ise sedasama,karpasse pole midagi läinud,sest võtsin karpa lahti ja vaatasin kõik üle.streetr6cer kirjutas:Kui õhufilter pudeneb juba, siis pole ime, kui mõned porolooni tükid on karpasse läinud ja düüsid või midagi ära ummistanud.(Olen kogenud ühe enda masina peal sellist asja) Yamaha-de varuosade pärast pole mõtet üldse muretseda-kõike on saada kruvidest kuni kolbideni, iseasi on see, kas neid tellida tasub, hind on päris korralikAga õhufiltreid müüakse nii ka, et lähed nt Brauer-isse ja võtad vana filtri kaasa ja lased lõigata samasuguse filtri, tuleb küll natuke kehvem kui originaal, kuid käib küll
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.