Peugeot karburaatori ja lõppkiiruse suhe?
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
hehe,hea nali...huvitav miks see spidokontroll siis 70 ainult piirdub...muidu vist hullud hakkaksid võidu tegema,kes suurema kiiruse sinna tabloole saab 
aga ok,spido spidoks...pole sinnakanti enam sattunud ka,et väiksemal kiirusel proovida
leidsin vahepeal netist mingi huvitava lehe,kus sepad dünorullil erinevaid sumpse katsetanud...kusjuures ka Peugeotil,kui muu on (väidetavalt) originaal,ainult variopiiraja eemaldatud:
http://www.scooter-attack.com/index2.php?lang=e
et kui seal valida "HP curves" ja siis "exhaust:Laser XPRO -Leovince ZX",
siis tundub küll,et originaalkarbussi ja silindriga jne saab ainult summuti vahetusest ikka väga palju juurde!mingi ingliskeelne jutt ka seal juures:
Derestricted it’s a completely different cup of tea though, remove the conical reduction in the downpipe and power goes up some 100% and topspeed is increased by 20%. Acceleration from a standstill is not to bad either, from 15 km/h then any standard scooter is left far behind.
Rpm of maximum power is 250 or so down on the ZX pipe. The exhaust is very torquey, so setting the engine up is an easy thing to do. For our dyno tests we got best results with weights of 10g. On the road, depending on the weight of the rider, half a gram less may not be wrong.
Off the line and with acceleration up to 80km/h the Laser is much better than the ZX. Up to 55 km/h in particular the Laser is up to 18% up on the ZX in terms of power.
Finish is excellent, the downpipe does not touch the radiator hose, mounting is easy and the muffler is a solid construction. Sound is very nice too, sounds like a proper two-stroke without being to noisy.
tundub,et ikka vist Laser XPRO tuleb alla panna ja ongi see puuduv +10 kuni 15km reaalne mida otsin!
eriti räägib Laseri kasuks veel see,et tal alumisest otsast alates väga 5+ graahvik ja tõmme võrreldes teistega,seal ingliskeelses mulas ka ilgelt kiidavad teist,et väiksemal kiirusel kuni 18% parem Leovince summist...vast ei ole puhas reklaamijura,kui dünonumbrid juures on

aga ok,spido spidoks...pole sinnakanti enam sattunud ka,et väiksemal kiirusel proovida

leidsin vahepeal netist mingi huvitava lehe,kus sepad dünorullil erinevaid sumpse katsetanud...kusjuures ka Peugeotil,kui muu on (väidetavalt) originaal,ainult variopiiraja eemaldatud:
http://www.scooter-attack.com/index2.php?lang=e
et kui seal valida "HP curves" ja siis "exhaust:Laser XPRO -Leovince ZX",
siis tundub küll,et originaalkarbussi ja silindriga jne saab ainult summuti vahetusest ikka väga palju juurde!mingi ingliskeelne jutt ka seal juures:
Derestricted it’s a completely different cup of tea though, remove the conical reduction in the downpipe and power goes up some 100% and topspeed is increased by 20%. Acceleration from a standstill is not to bad either, from 15 km/h then any standard scooter is left far behind.
Rpm of maximum power is 250 or so down on the ZX pipe. The exhaust is very torquey, so setting the engine up is an easy thing to do. For our dyno tests we got best results with weights of 10g. On the road, depending on the weight of the rider, half a gram less may not be wrong.
Off the line and with acceleration up to 80km/h the Laser is much better than the ZX. Up to 55 km/h in particular the Laser is up to 18% up on the ZX in terms of power.
Finish is excellent, the downpipe does not touch the radiator hose, mounting is easy and the muffler is a solid construction. Sound is very nice too, sounds like a proper two-stroke without being to noisy.

tundub,et ikka vist Laser XPRO tuleb alla panna ja ongi see puuduv +10 kuni 15km reaalne mida otsin!
eriti räägib Laseri kasuks veel see,et tal alumisest otsast alates väga 5+ graahvik ja tõmme võrreldes teistega,seal ingliskeelses mulas ka ilgelt kiidavad teist,et väiksemal kiirusel kuni 18% parem Leovince summist...vast ei ole puhas reklaamijura,kui dünonumbrid juures on

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.