Piirangud summutitele
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Piirangud summutitele
Kas vastab tõele, et mõnedes EU riikides on keelatud tänaval sporstummutiga sõitmine? Olen kuulnud, et näiteks Rootsis pidi see nii olema.
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda

Noh ma siis küsin vastu:
Miks vahetada suunatuled väiksemate vastu?
Miks valida 2x kallimad (aga ägedama kujuga) kukkumispuksid?
Miks osta tuuleklaas, mis ei ole võiolla nii efektiivne kuid näeb palju parem välja?
Miks üldse osta uus äge mootorratas, kui sõidumõnu saab ka poole raha eest?
Aga sumpa kohta ma vastaks nii, et eelpool mainitud põhjusel (mis kõigil neil puhkudel on sama) tahan ma soetada sport sumpsi. Mingit power upgade'i ma püti vahetamisega ei saa ja muutub ainult hääl ja välims kuid mitu kilo panen magama.
Samas on mul võimalus mitte midagi makstes jõuda praktiliselt sama tulemuseni. Miks mitte siis proovida?

-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
To: mac
Pilt "kärbitud" taguotsaga on effektne küll!
Sellise tsikliga tänaval sõita pole aga võimalik. Õigemini on võimalik küll, aga rahakotile valus
Seega, kuidas plaanid lahendada tagumiste tulede (stopp, suunakad, numbrivalgustus, reflektor) ja numbrimärgi probleemid?
Pilt "kärbitud" taguotsaga on effektne küll!


Seega, kuidas plaanid lahendada tagumiste tulede (stopp, suunakad, numbrivalgustus, reflektor) ja numbrimärgi probleemid?
Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
ar, meilgi on ju piisavalt rattaid ringi sõitmas, millel suunad gondli sisse ehitatud ja number undertaili küljes, vahel vist isegi valgustusega.. ja tagatuli ei kao ka kuskile see on ikka seal gondli sees.
Ainus vaidlemisalune nüanss mis jääb, on see kas sellise nurga alt number on piisavalt nähtav või ei.. võibolla asjaosalised viitsivad kommenteerida kuidas politsei on sellesse suhtunud.
Pildil olev ratas on küll vist usa turu jaoks, sest mujal neid ereliukase reflektoreid külgedele ei panda minuteada.
Ainus vaidlemisalune nüanss mis jääb, on see kas sellise nurga alt number on piisavalt nähtav või ei.. võibolla asjaosalised viitsivad kommenteerida kuidas politsei on sellesse suhtunud.
Pildil olev ratas on küll vist usa turu jaoks, sest mujal neid ereliukase reflektoreid külgedele ei panda minuteada.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Tagatulega pole probleemi, see jääb originaal. Number ja suunakad pole ka probleem tegelt:

Isegi Kawasaki ise pakub sellist väikest numbrilauda koos pisikeste suunakatega.
Ja miks ma selle threadi algatasin oligi, et teada saada, kas mul selle pooleks lõigatud sumpa pärast võib jama tulla. Tsikkel võib raju olla aga sõita peab ka ikka sündima. Ghost Riderit ka päris isu teha pole

Isegi Kawasaki ise pakub sellist väikest numbrilauda koos pisikeste suunakatega.
Ja miks ma selle threadi algatasin oligi, et teada saada, kas mul selle pooleks lõigatud sumpa pärast võib jama tulla. Tsikkel võib raju olla aga sõita peab ka ikka sündima. Ghost Riderit ka päris isu teha pole

-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Nagu eespool mainiti siis mõnel pool mujal arenenumas maailmas võib see probleemiks olla, eestis tõenäoliselt lähiajal veel mitte.. pole ju kellelgi(vist?) mürataset millegagi mõõtagi. Ülevaatuspunkte ja politseid pean silmas.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Punn, mis sumpsi tagaotsast sisse käib ja sinna kruviga kinnitatakse, et "tappa" see röögatu heli, mis suurest avausest völjub. Sellega tapetakse ühtlasi ka osa tagarattani jõudvast jõust.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Muide, kui kedagi huvitab, siis rääkisin just ühe taanlasest bikeriga, kes ütles, et seaduse järgi on jah liiga valjud keelatud, aga et mente see ei koti ja kinni peetakse ikka reeglina kiiruseületajaid. Rootsis pidi sama lugu olema.
Ma kujutan ette, et meil hakkab samamoodi olema. Et kui ikka väga hullu ei pane ja normaalselt üleval pead ennast tänaval, siis jamasid eriti pole. Ülevaatusel täenäoliselt hakatakse mingil hetkel seda ikka vaatama, kuigi neil 2 korral, mis ma eelmise tsikliga käisin (suht populaarne koht, mitte mingi nurgatagune), lasti ainult tulesid näidata ja katsuti kas esihark loksub.
Ma kujutan ette, et meil hakkab samamoodi olema. Et kui ikka väga hullu ei pane ja normaalselt üleval pead ennast tänaval, siis jamasid eriti pole. Ülevaatusel täenäoliselt hakatakse mingil hetkel seda ikka vaatama, kuigi neil 2 korral, mis ma eelmise tsikliga käisin (suht populaarne koht, mitte mingi nurgatagune), lasti ainult tulesid näidata ja katsuti kas esihark loksub.
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Süüteboxi saab programeerida mitu erinevat süütegraafikut, st. siis süüte ennakut vastavlt pööretele, uuematel on 3D süütemap, mis arvestab ka karpa throttle sensori andmeid. Lihtsalt teatava programmiga on mootoril kõri kinni ja vastavalt ka hääl vaikne.Suzumen kirjutas:Kui viitsid seleta palun selle CD boxi töö põhimõtet.mx77 kirjutas:Häält saab edukalt vaiksemaks teha ka programeeritava cdi-boxiga. veel lihtsam - nupp lenksul ja mõõtmise ajaks on mootor vaikne nagu siid. seda nõksu kasutab näiteks KTM oma uute krossirataste juures, et tehnilise kontrolli ajaks 96dB-st üle ei läheks.
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Mulle jälle meenub jutt Rootsi kohta, kus mingile kokkutulekule sõites kohalike numbrimärkidega rattaid ka dB pärast peedistati. Võõrastel kontrolliti ainult dokumente.tokintmash kirjutas:Muide, kui kedagi huvitab, siis rääkisin just ühe taanlasest bikeriga, kes ütles, et seaduse järgi on jah liiga valjud keelatud, aga et mente see ei koti ja kinni peetakse ikka reeglina kiiruseületajaid. Rootsis pidi sama lugu olema.
Valju sumpsiga on muuseas võimalik ka nii sõita, et ei keera siibrit igal võimalusel pärani...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
No, Mac, ma Su vastuküsimusele vastaks kõigil juhtudel eitavalt. Suunakad suured, pukse pole ja ei tule, originaalsele "änksumale" klaasile ehitasin visiiri peale (talvel teen üldse uue suurema ja püstisema klaasi), et tuulevari oleks ja rattaks vana GPZ, maksimaalselt originaalsel kujul. Ju ma veneaegsest funktsionaalsest põlvkonnast.
A põhjusmõtteliselt respekteerin Su põhjendusi, ilu ON argument. Tõsiselt. Ma juba pelgasin, et loodad sellest aktsioonist kõvat jõudu juurde saada.
Edu!
A põhjusmõtteliselt respekteerin Su põhjendusi, ilu ON argument. Tõsiselt. Ma juba pelgasin, et loodad sellest aktsioonist kõvat jõudu juurde saada.
Edu!
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Lõikasin jupi maha.
Tegin natuke valesti ja kui enne tuli tagant välja 2 toru - üks teise sees, siis nüüd jäi järele ainult kroomitud väliskate. Sisemus paistis ja see mulle ei meeldinud:

Leidsin ühe vana teesõela, mis sinna enamvähem täpselt istub:

Väike test ka ... sobib hästi. Nüüd veel värv peale ja siis on valmis
ps. Video on 3gp - mobiili formaat. Quicktime peaks seda mängima
Tegin natuke valesti ja kui enne tuli tagant välja 2 toru - üks teise sees, siis nüüd jäi järele ainult kroomitud väliskate. Sisemus paistis ja see mulle ei meeldinud:

Leidsin ühe vana teesõela, mis sinna enamvähem täpselt istub:

Väike test ka ... sobib hästi. Nüüd veel värv peale ja siis on valmis

ps. Video on 3gp - mobiili formaat. Quicktime peaks seda mängima
-
Teema algataja - Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Väga ilus!
Äkki sellised päris edevad must/punane või täiesti punased pastlad ka veel alla: http://www.cycletires.com/index2.html
Äkki sellised päris edevad must/punane või täiesti punased pastlad ka veel alla: http://www.cycletires.com/index2.html
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
mõnusam sound=jama ülevaatusel...Märt78 kirjutas:sai endale sv1000 soetatud. Küsimus selline, kuna sportsumpsid on kallid ning väidetavalt võivad ülevaatuspunktis probeemiks osutuda, kas on ehk kudagi võimalik originaalsumpast mõnusamat soundi kõtte saada?
miski sumpamudimine näha siin (alates I lk. lõpust): http://beta.album.ee/album/30006344/50020843
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.