LeoVince S summuti küsimused.
Moderaator: Moded
LeoVince S summuti küsimused.
Sooviks siis teada:
Kui kõva hääl tal on?
Kas originaal silindrile on hea (cpi roller)
kuidas on selle sumpaga tippkiirus ja kiirendus?
Kui kõva hääl tal on?
Kas originaal silindrile on hea (cpi roller)
kuidas on selle sumpaga tippkiirus ja kiirendus?
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
- Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
- Kontakt:
No ütle sumpa mis on uuest peast, leovince s-ist parem ja sama hinnaga ka veel ?
Seda tahaks isegi teada .
vb ainult leovince zx aaga nooh muud küll nüüd ei tea.
Häääl muutub kusjuures selle sumpaga kõvasti lärmakamaks !
Kuid leovince sumpad ei pinise nagu m6ned (Nt:Yazuni [mõni] )
Vaid on mahedam ja m6nusam .
Seda tahaks isegi teada .
vb ainult leovince zx aaga nooh muud küll nüüd ei tea.
Häääl muutub kusjuures selle sumpaga kõvasti lärmakamaks !
Kuid leovince sumpad ei pinise nagu m6ned (Nt:Yazuni [mõni] )
Vaid on mahedam ja m6nusam .
Suzuki Katana Lc
mul on see leovince handmade S sumpa. ma olen väga rahul igatahes. Selle sumpaga on hääl ikka siuke mehine
(mitte ei lärma väga aga lihtsalt ei pinise nagu osad summutid) Nii kiirust kui kiirendust annab juurde sulle küllaga ja kusjuures väga vähestel on sellise kujuga sportsumpa
niiet erined teistest. isiklikult soovitan selle hinnaga osta.


-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
- Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
- Kontakt:
Ma soovitaks sul ka kollase survevedru panna
Sessuhtes et kiirenduse teeb ühtlasemaks , ei jää neid pöördesse minekuid nii vaheapealseks et ükskord läheb siis jälle undab veidike ja siis läheb uuesti .
Tahaks ise ka teada et miks peab düüsi suurema panema
Kui vahetad vaid sumpa ?!
nagu kust kohast ta sul sealt sumpa kaudu rohkem õhku juurde saab ?
Kui koonusfiltri vms mis imab rohkem õhku mootorisse siis vaheta düüsi.

Sessuhtes et kiirenduse teeb ühtlasemaks , ei jää neid pöördesse minekuid nii vaheapealseks et ükskord läheb siis jälle undab veidike ja siis läheb uuesti .
Tahaks ise ka teada et miks peab düüsi suurema panema

nagu kust kohast ta sul sealt sumpa kaudu rohkem õhku juurde saab ?

Kui koonusfiltri vms mis imab rohkem õhku mootorisse siis vaheta düüsi.
Suzuki Katana Lc
sai siis pandud 80 düüs, ja tõstetud nõela astme võrra kõrgemale.
Kiirus on nood 85
Algul kui kohe sõitma hakkab, siis rebib julmalt, siis jään seisma, siis annan gaasi, kohub julmalt kaua kiirust, pöörded ei lää kohe kõrhele.
Aga kui natuke 2 min seisab rebib jälle julmalt?
Kuidas parandada aseda viga? Rullid on sees 5,4 g, kas tuleks panna 4 grammised?
Kiirus on nood 85
Algul kui kohe sõitma hakkab, siis rebib julmalt, siis jään seisma, siis annan gaasi, kohub julmalt kaua kiirust, pöörded ei lää kohe kõrhele.
Aga kui natuke 2 min seisab rebib jälle julmalt?
Kuidas parandada aseda viga? Rullid on sees 5,4 g, kas tuleks panna 4 grammised?
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
4,5- 4,7g rullid peaks CPI-le paremini sobima.
Mis aasta masin sul on? siis saan ka päris kiirustest sotti.
Kui sa panid selle 80-se düüsi, kas õhufilter jäi samaks?
soovitan veel vahetada: valge malossi survevedru, muudab su kiirenduse ühtlaseks (kollane on liiga jäik võtab tippkiirust alla).
Sidurivedrud tuleks ka sipa jäigemad panna.
Mis aasta masin sul on? siis saan ka päris kiirustest sotti.
Kui sa panid selle 80-se düüsi, kas õhufilter jäi samaks?
soovitan veel vahetada: valge malossi survevedru, muudab su kiirenduse ühtlaseks (kollane on liiga jäik võtab tippkiirust alla).
Sidurivedrud tuleks ka sipa jäigemad panna.
sai siis segu nata näpitud, alhul kui gaasi annad, siis seda uimasust pole aga ikka suur probleem on sees.
Algul on kõik nagu korras, kui esimest korda hakkad sõitma, siis kiirendus on jõhker, aga kui jään seisma ja annan kohe uuesti gaasi, siis on kiirendus 0 ehk siis venib nagu ma ei tea misasi, alled 65 pealt hakkab natuke rohkem pöördeid juurde andma.
Aga kiui seisab roller mingi 5 min, annab jälle kiirendust jubedalt.
Milles võib olla probleem.
Algul on kõik nagu korras, kui esimest korda hakkad sõitma, siis kiirendus on jõhker, aga kui jään seisma ja annan kohe uuesti gaasi, siis on kiirendus 0 ehk siis venib nagu ma ei tea misasi, alled 65 pealt hakkab natuke rohkem pöördeid juurde andma.
Aga kiui seisab roller mingi 5 min, annab jälle kiirendust jubedalt.
Milles võib olla probleem.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.