Tuttuued ATMid
Moderaator: Moded
ktm 525 SMR on super motoard....
kui sa ise oaru ei saa mis asi on bike,enuro,krossikas,roller,helikopterimootoriga ligguv masin siis ara molise koigiga tee ise ka midagi tarkka ja pane oma suu lukku ...
kui sa ise oaru ei saa mis asi on bike,enuro,krossikas,roller,helikopterimootoriga ligguv masin siis ara molise koigiga tee ise ka midagi tarkka ja pane oma suu lukku ...

derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
kuidas 180cm ja üle pikad mehed ratta peal on ? väga kaldu või talutav ja sõid mõnu ka saab ?
muidu kas peale selle et 110cm jätab tänavasõidukõlbulikuma mulje, on temaga metsas talutav ringi sõita ?
125 on vingema välimusega aga oleks ka vaja tänaval sõita, kuid tahaks ka metsas ringi sõita, kumb mõistlikum variant oleks teie arust ?
125ccm paak mahutab ainult 3l ? eriti vähe
muidu kas peale selle et 110cm jätab tänavasõidukõlbulikuma mulje, on temaga metsas talutav ringi sõita ?
125 on vingema välimusega aga oleks ka vaja tänaval sõita, kuid tahaks ka metsas ringi sõita, kumb mõistlikum variant oleks teie arust ?
125ccm paak mahutab ainult 3l ? eriti vähe
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mõõdud ju olemas. http://www.atmracing.ee/atm_sm_50.php Kuku aga võrdlema sind huvitavate liikuritega. Ütleme nii, et suht sinu Baotian "killer bee" mõõtudega.Eliteedition1 kirjutas:Aga mis on samasuur kui atm sm50.Ei kujuta üldse ette.pole netis pilte kah kui mõni inimene peal istub
t*** mis si**a sa ajad siin inimestele.Mis krdi mänguasjad, mis spordi vahendid.Tee silmad lahti.Kas superbike ei ole spordivahend kui tal tuled maha keerata vä.Selleks et linnas sõita piisab esimesest ja tagumisest tulest.Ise valmistatud mootoratastega võib väga edukalt sõitta kui ta vastab vastavatele nõudmistele.Sa ei pea iga teema kohal sõna võtma kui sai tea mitte si**agi.oldmoped kirjutas:Hakkame peale sellega, et olete omadega vales rubriigis - mootorrattad asuvad kõrgemal.Jozeph kirjutas:.Tegelt ka OldMoped,sul ei ole vaja nii palju politseid mängida.Igaühe asi kas saab trahvi või mitte...
Ma ei mängi politseid - inimene küsis, kas seda masinat saab arvele, kui paigaldada tuled jne, mina vastasin.
Toon veelkord oma vastuse põhjenduse - pitbike puhul on tegu spordivahendiga ja mänguasjaga, tegu ei ole mootorrattaga, mis omaks kehtivat tüübikinnitust ja selletõttu seda mootorsõidukina registreerida ei saa. Samuti ei saa seda arvele võtta iseehitatud mootorrattanna, kuna see ei ole iseehitatud mootorratas. Igasugused muud jutud on kuulujutud ja nende levitamine on pahatahtlik - mõni isegi äkki ostab masina selleks, et minna ja see arvele võtta ja liikluses kasutama hakata... ja oh seda kurbust siis, kui tõde selgub... aga argument, et ma foorumist lugesin, et saab küll arvele kahjuks ark's ei kehti.
Tegu ei ole pitbikega, aga kuna siin teemas on ka sellest juttu olnud siis... on reaalne tänavalegaalseks saada ATM SM 110, kui see omab CE sertifikaati ja maaletooja on sellele mudelile Eestis kehtiva tüübikinnituse vormistanud. (kas reaalselt ka on või ei ole ei ole hakanud uurima kuna mul seda infot tarvis läinud ei ole)
Kõigi nende 50cc masinate puhul - ametlikult nad ei ole paljud tänavaliikluseks mõeldud, aga kuna Eestis momendil mopeedide tüübikinnitus nõutav ei ole, siis kui valmistajakiirus jääb alla 45kmh (aga kuna dokumente kah olema ei pea, siis ilma vastupidise tõestamata ei saa ka seda väidet vaidlustada) ja kubatuur alla 50cc ja tuled on olemas, ei saa otseselt keegi kusagilt kinni hakata.
See, kas keegi saab trahvi või mitte, ei huvita mind üldse, see igaühe oma valik... aga kui igasugust mopeedianarhiat hakkab liikluses liigapalju toimuma, hakatakse ahistama kõiki mopeediklassi sõidukeid ja nende kasutajaid... ja see torgiks juba mini p*** päris palju.
Ja ma tõesti ei tahaks hakata oma 35+ mopeediga ekspertiisi vahet jooksma ja tõestama, et ma ei ole kaamel.
Honda CB600
7) L kategooria sõidukil peavad olema valmistaja juhendi kohased suunatule laternad ja 1996. a või hiljem valmistatud L kategooria sõidukil peab nende paigutus vastama E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele;»;hellish kirjutas:need ei ole krossikad vaid endurokad ja neil on tehasepoolt juba tuled küljes.yankee kirjutas:kle oldmoped, vaata kui palju vendi sõidab linnas krossikatega ringi, ainult esi ja tagatuli küljes ja number taga !!! miks koguaeg mölised kõigiga, ei saa aru sellest !
Suunatulesid ei peagi tsikklil olema aga siis pead käega suunda näitama.
kõigepealt õpi ära mis asi on krossikas ja mis asi enduro ja siis räägi edasi.
ja palju muud nänni küljes, et oleks tänavalegaalne.
See on fakt ja võid seda kontrollida alustades LE-ga ja jõudes välja eurodirektiivideni. Ja kui nüüd väita, et valmistajatehas ei ole suunatulesid ettenäinud peale 96.a ehitatud rattale, siis ei saa olla tal ka tüübikinnitust.
Käega näitamine on uunikumidele ja juhul, kui suunatuled ülesütlevad.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Järjekordne kõva rollerimees, kes seadustest kõrgemal... ise neid isegi täpselt teadmata?milko111 kirjutas:Selleks et linnas sõita piisab esimesest ja tagumisest tulest.Ise valmistatud mootoratastega võib väga edukalt sõitta kui ta vastab vastavatele nõudmistele.
Kui on kubatuur üle 50cc või valmistajakiirus üle 45kmh, siis antud juhul ei ole tegu enam mopeedi vaid mootorrattaga.
Selleks, et mootorrattaga linas sõita ei piisa vaid esi ja tagatulest (muide, mopeedil on kohustuslik vaid esimene). See eeldab ka seda, et antud mootorratas on registreeritud tänavasõidukina ARK büroos. See omakorda eeldab jälle seda, et mootorratas vastab kõigile kehtivatele normidele ja omab ka kehtivat tüübikinnitust.
Ka üksikkorras omatarbeks valmistatud mootorsõiduk peab vastaba täpselt samadele normidele ja peab olema ise valmistatud. Sõiduki isevalmistamiseks ei loeta seda, et sa oled mingile olemasolevale masinale tuled külge kruvinud - on paika pandud, mida omavalmistatud sõidukiks loetakse - näiteks mootorrattal eeldab see seda, et ka sõiduki raam on omavalmistatud.
Saage ükskord aru, et masina tänavalegaalsena arvelesaamine ei ole üldse lihtne. Isegi seljuhul, kui see on reaalselt tänavaliikluseks toodetud masin, aga mingi teise turu jaoks, on selle Eestis arvelesaamine peaaegu võimatu.
hälvik
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kalaleminekuks võib rahulikult võtta ka mingi sarnase odavama hiinaka - ei ole vaja õliamorte ja piisab ka ainult vedrudest jne.
Einevatel mudelitel on osadel ka rehvimõõdud natuke erinevad - kui rohkem poriseid teid ette näha, siis soovitaks valida laiema rehviga eksemplar.
Normaalmõõdus inimesel ei ole sellega probleemi sõita mingit (kui me just maratonidest ei räägi või sõidukit igapäevase transpordivahendina kasutada ei taha). Ainus, mis tuleb endale selgeks teha on see, et ei istutaks tagaporilaua otsale vaid ikkagi sadula keskosale, et kaalujaotus õigeks jääks.
Mootori võimsuse taha asi kindlasti ei jää. Kui suuri hüppeid tegema ei hakka, siis elab ka raam selle ilusti üle - odavatel on see mingist väga imelikust ja haprast metallist
Einevatel mudelitel on osadel ka rehvimõõdud natuke erinevad - kui rohkem poriseid teid ette näha, siis soovitaks valida laiema rehviga eksemplar.
Normaalmõõdus inimesel ei ole sellega probleemi sõita mingit (kui me just maratonidest ei räägi või sõidukit igapäevase transpordivahendina kasutada ei taha). Ainus, mis tuleb endale selgeks teha on see, et ei istutaks tagaporilaua otsale vaid ikkagi sadula keskosale, et kaalujaotus õigeks jääks.
Mootori võimsuse taha asi kindlasti ei jää. Kui suuri hüppeid tegema ei hakka, siis elab ka raam selle ilusti üle - odavatel on see mingist väga imelikust ja haprast metallist
hälvik
-
Teema algataja
nojah ... vaata kui ma suvel LC4-sid proovimas käisin siis kodanik Karmil olid ka mõned müügis. Kui küsisin, et kas kogu elekter töötab siis ta ütles, et suunakatest ta ei tea essugi sest ei kasuta neid üldse. (Valge ajal) näitab alati käega sest nii on kindlam. Ma polnud varem sellele mõelnud aga nüüd arvan, et on päris palju olukordi, kus käega näitamine või lausa dubleerimine on ohutum ja nii tuleks teha. Päike otse näkku näiteks.saqu kirjutas:Käega näitamine on uunikumidele ja juhul, kui suunatuled ülesütlevad.
-
Teema algataja
Tänud info eestoldmoped kirjutas:Kalaleminekuks võib rahulikult võtta ka mingi sarnase odavama hiinaka - ei ole vaja õliamorte ja piisab ka ainult vedrudest jne.
Einevatel mudelitel on osadel ka rehvimõõdud natuke erinevad - kui rohkem poriseid teid ette näha, siis soovitaks valida laiema rehviga eksemplar.
Normaalmõõdus inimesel ei ole sellega probleemi sõita mingit (kui me just maratonidest ei räägi või sõidukit igapäevase transpordivahendina kasutada ei taha). Ainus, mis tuleb endale selgeks teha on see, et ei istutaks tagaporilaua otsale vaid ikkagi sadula keskosale, et kaalujaotus õigeks jääks.
Mootori võimsuse taha asi kindlasti ei jää. Kui suuri hüppeid tegema ei hakka, siis elab ka raam selle ilusti üle - odavatel on see mingist väga imelikust ja haprast metallist

Aga ma nüüd lugesin vääga palju nende "pit bikede" kohta ning tekkis huvi ikka parema pit bike vastu, kuna talvel bikega ei sõida ja oleks vaja üht kaherattalist looma, mis tooks päeva päikest. Huvi tekkis just 125ste vastu, kuna 110-ste kohta sai palju kaebusi loetud

Äkki siis keegi oskab soovitada nn. parimat "pit biket" mida hetkel Eestis osta saab? Sest ei ole tuju hoolduste ja garantiide vahet 2 korda päevas sõita(200km + tagasi). Hinna poolest leidsin kallima atmracing.ee-st, aga see vist ei ütle midagi? või ütleb?
oleneb hinna klassis euroopa parimaid saad lehelt http://www.pitpro.ee Hinnad on küll vastavad aga asi on seda väärt;)
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
Teema algataja
No need on ikka räigelt kallid.Ennem ostaks mingi 125 ktmi vms aga noh kui raha ikka räigelt üleliia siis ka vb selle PitPro.Tundub ,et asjad on väga hästi ehitatud ning nendega erilist muret vist ei teki.Kõige karmim versioon maksab 84000.- eesti krooni kui ma ei eksi 
Endal on Loncin Ares mis on suht hea.Räägiti ,et Atmist on ta üle.Ostsin selle 15 000.- eesti krooni eest Anome kauplusest Rakveres.Sõita annab ja väga hästi kuid natuke tuleb ümber ehitada.Iste tuleb teistsuguseks teha ,sest algne asend on nagu kitse seljas.Mutrid ja poldid tuleb üle keerata või ära vahetada ,sest neid kipub teistel murduma(Minul pole kordagi murdunud ise,aint siis kui treileri pealt maha kukkus)Minekut ja tippkiirust tal on.Tagaamort on väga hea kuid esiamort ei ole eriti tubli.Ütleme umbes 10k juurde panna saab tast väga hea pilli.Kui sa just PitPro pitbike osta ei taha mis maksavad 2600-5400 euri siis soovitan osta selle mis minul on.Ei hakka enda oma just kiitma ka aga noh ega eriti seda 125cc pitbike valikut siin Eestit polegi.
Mootorratta kodulehekülg on http://www.netmaster24.com ,kuid hetkel neid seal ei müüda.Võid uurida seda lehekülge äkki leiad midagi teist endale.
Endal on karburaatorit timmitud ja liigub super hästi.Alguses ta eriti hästi ei liigugi.Kindlasti tee sissesõit ära ,sest see loeb pitbike juures üpris palju.Eriti nendel odavamatel.

Endal on Loncin Ares mis on suht hea.Räägiti ,et Atmist on ta üle.Ostsin selle 15 000.- eesti krooni eest Anome kauplusest Rakveres.Sõita annab ja väga hästi kuid natuke tuleb ümber ehitada.Iste tuleb teistsuguseks teha ,sest algne asend on nagu kitse seljas.Mutrid ja poldid tuleb üle keerata või ära vahetada ,sest neid kipub teistel murduma(Minul pole kordagi murdunud ise,aint siis kui treileri pealt maha kukkus)Minekut ja tippkiirust tal on.Tagaamort on väga hea kuid esiamort ei ole eriti tubli.Ütleme umbes 10k juurde panna saab tast väga hea pilli.Kui sa just PitPro pitbike osta ei taha mis maksavad 2600-5400 euri siis soovitan osta selle mis minul on.Ei hakka enda oma just kiitma ka aga noh ega eriti seda 125cc pitbike valikut siin Eestit polegi.
Mootorratta kodulehekülg on http://www.netmaster24.com ,kuid hetkel neid seal ei müüda.Võid uurida seda lehekülge äkki leiad midagi teist endale.
Endal on karburaatorit timmitud ja liigub super hästi.Alguses ta eriti hästi ei liigugi.Kindlasti tee sissesõit ära ,sest see loeb pitbike juures üpris palju.Eriti nendel odavamatel.
Selle loncini saab tellides 11500.- kätte.Muidu mul oli ka pit bike ostsin 10k , samast netmasterist tellisin. Minul oli ta küll igati tubli pill. Ei lagunenud ültse , ainult tänu minu veale murdus esipidur. Kalal käimiseks oli seda masinat küll ja küll.Sai isegi paar korda rajal käidud.Mul oli sama mootor mis sellel 2007 a. atmil.Ega neil atmidel lihtsalt hinnad kõrgeks aetud.Jozeph kirjutas:Endal on Loncin Ares mis on suht hea.Räägiti ,et Atmist on ta üle.Ostsin selle 15 000.- eesti krooni eest Anome kauplusest Rakveres......
Mootorratta kodulehekülg on http://www.netmaster24.com ,kuid hetkel neid seal ei müüda.Võid uurida seda lehekülge äkki leiad midagi teist endale.


-
Teema algataja
Ohoh, ei teadnudki, et need nii kallid võivad olla. Ma lootsin, et ikka alla 20k
Uurisin seda netmaster24 kodulehte. Leht on kuidagi tühi, kohe väga tühi. Ma vist pigem pöörduks Eesti firmade poole, saan kauba kiiremini kätte
Kas selllel Rakvere poel/firmal on äkki ka internetis leht olemas, niisama Rakverre sõita ja uurida mis masinaga tegu on minu jaoks liiga kauge.
Trendimport´st ei taha tellida, kuna 50 kiliti järel sinna tagasi hooldusesse viia, ei tundu meeldiv. Oskab keegi äkki ATMracing.ee´s oleva 125.se bike kohta midaig öelda. http://www.atmracing.ee/atm_125.php
Selle masina kohta pole kommentaare leidnud, samas atmracing.ee tundub kõige parem, kuna neil oli oma saatelõik isegi saates STOP(äkki ostetud reklaam
)
Uurisin seda netmaster24 kodulehte. Leht on kuidagi tühi, kohe väga tühi. Ma vist pigem pöörduks Eesti firmade poole, saan kauba kiiremini kätte

Kas selllel Rakvere poel/firmal on äkki ka internetis leht olemas, niisama Rakverre sõita ja uurida mis masinaga tegu on minu jaoks liiga kauge.
Trendimport´st ei taha tellida, kuna 50 kiliti järel sinna tagasi hooldusesse viia, ei tundu meeldiv. Oskab keegi äkki ATMracing.ee´s oleva 125.se bike kohta midaig öelda. http://www.atmracing.ee/atm_125.php
Selle masina kohta pole kommentaare leidnud, samas atmracing.ee tundub kõige parem, kuna neil oli oma saatelõik isegi saates STOP(äkki ostetud reklaam

sinu arust aga parimatest on asi ikka väga kaugel, hiina toppis ma pakun 

Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Ma ei tea kuidas nende pitbikedega lood on, aga päring sinna Global trade oü-sse andis vastuseks tagasi, et ATM 50 omab Eestis EU serti ja on võimalik teda võtta ARK-s arvele. samuti on see mopeed täiesti kõlbulik sõitmaks liikluses, kuna sel olevad tuled-viled on vastavuses EU miskite tehnodirektiividega.oldmoped kirjutas:Sellepärast, et tegu on mänguasjade ja spordivahenditega, mis ei ole mõeldud maanteeliikluseks ja selletõttu puudub neil ka kogu registreerimiseks vajalik sertifitseering.
seega...

Suzuki 650 K7
-
Teema algataja
See "ATM 125" on sohoo.de leheküljel olemas,kus sa saad selle ca 12k tellitud.
Seal on isegi täpselt sama värv,kuid kleepsud on teised.Mõtle enne korralikult järele,kui ATM 125'te ostma hakkad.
Riskifaktor sealt lehelt tellimisel on väike,sest Timmo on oma vana piti sealt probleemidetta kätte saanud.Ise plaanin sealt samuti tellida detsembris/jaanuraris(eks näis).Eestisse tellimine maksab 159 euri!
Too sama pit-bike siis saksa lehelt(võta kohe ATM 125é pilt kõrvale):
http://s00114269.shop.auctionweb.info/p ... =AW2180751
Seal on isegi täpselt sama värv,kuid kleepsud on teised.Mõtle enne korralikult järele,kui ATM 125'te ostma hakkad.
Riskifaktor sealt lehelt tellimisel on väike,sest Timmo on oma vana piti sealt probleemidetta kätte saanud.Ise plaanin sealt samuti tellida detsembris/jaanuraris(eks näis).Eestisse tellimine maksab 159 euri!
Too sama pit-bike siis saksa lehelt(võta kohe ATM 125é pilt kõrvale):
http://s00114269.shop.auctionweb.info/p ... =AW2180751
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
ATM 50 on mopeed, on valmistatud tänavalikluseks ja omab ka sellesisulist sertifitseeringut.XS400 kirjutas:ATM 50 omab Eestis EU serti ja on võimalik teda võtta ARK-s arvele. samuti on see mopeed täiesti kõlbulik sõitmaks liikluses, kuna sel olevad tuled-viled on vastavuses EU miskite tehnodirektiividega.
seega...
Need pitbiked selleks aga kuidagi ei kfalifikatseeru ja ei ole ka selleks mõeldud.
Üldse ma ei saa aru, mis imelik ideefix nende arvalevõtmise ja mootorrattana kasutamise kohapealt paljudel on. Kas tõesti proovite järgmisena registreerida liikluskõlbulikuna lapse pedaalidega auto?
hälvik
-
Teema algataja
Oli jah plaanis Unicycle arvele võtta ja tuled külge panna.Samuti ei tohiks sealt puududa ka mootor ning signaal.
Niikaua kui nad nendele nõuetele vastavad on mul poogen.Arvelevõtmine tähendab ju seda,et kui mõni mees otsustab lolli mängida linnaliikluses ja minul selle pärast midagi juhtub,siis saab ju teda kergemini tuvastada(mitte,et teda oleks iga vea pärast vaja identifitseerida,kuid asi oleks siis ju hulka lihtsam).
Väga vabandust "teemasse panemise" eest!
Niikaua kui nad nendele nõuetele vastavad on mul poogen.Arvelevõtmine tähendab ju seda,et kui mõni mees otsustab lolli mängida linnaliikluses ja minul selle pärast midagi juhtub,siis saab ju teda kergemini tuvastada(mitte,et teda oleks iga vea pärast vaja identifitseerida,kuid asi oleks siis ju hulka lihtsam).
Väga vabandust "teemasse panemise" eest!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.