krossikas ei lähe pöördesse

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

krossikas ei lähe pöördesse

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

tervist
rattaks honda cr 125
probleem siis järgmine: algul sõitma minnes töötas kõik perfektselt aga mõne aja pärast ei tahtnud ratas enam kõrgete pöörete all korralikult töötada, hakkas kõvasti vahele jätma.
Võtsin karpa maha ja puhusin kõik läbi. Midagi ei muutunud.
Vaatasin üle juhtmed ja vahetasin küündlajuhtme. Jälle ei midagi
Puhastasin bensukraani. Kasu ikka mitte midagi.
Küünal on veidi tahmane aga kuiv.
Oskab keegi kuidagi aidata?

Ja üks veidi loll küsimus tekkis ka aga ärge näkku lööge:
Kuidas krossiratastel töötunde arvestatakse. Niisama enam-vähem kella järgi vaadatakse või on rattal mingi nn. töötunni loendur peal?
ette tänades,
Marko
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Töö tundide lugejat küll ei ole mõndadel uuematel KTM idel ainult see ka ise pandud. Enam vähem umbes tead ju palju sõidad ja siis vahetad oma kolbi.
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

mõnel rattal näitab manual hooldustsüklid läbi bensiiniliitrite, mis paaki valad. (et mitme liitri tagant õlivahetus jne.)
CRF250R

oma_jope
Postitusi: 177
Liitunud: 27 Mai 2006, 14:59
Asukoht: Here, There And Everywhere

Re: krossikas ei lähe pöördesse

Lugemata postitus Postitas oma_jope »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Kuidas krossiratastel töötunde arvestatakse. Niisama enam-vähem kella järgi vaadatakse või on rattal mingi nn. töötunni loendur peal?
loenduri saad osta ja ise peale panna või lasta panna. Maksab mingi 800-1000 kr siit ostes.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Küünlajuhtme kontrollisid, aga küünla jätsid vahetamata?
Ja mis seisukorras klapp on?
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

küünla oleksin ka ära vahetanud kui oleks uus olemas olnud aga polnud käepärast sellist.
klapi seisukorra kohta ei oska midagi öelda. kuidas seda kontrollida?
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: krossikas ei lähe pöördesse

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

.:LiveToRide:. kirjutas:
probleem siis järgmine: algul sõitma minnes töötas kõik perfektselt aga mõne aja pärast ei tahtnud ratas enam kõrgete pöörete all korralikult töötada, hakkas kõvasti vahele jätma
Mul TÄPSELT SAMA LUGU.. Olin veel sinuealine PUBERTEET ja kõik toimis.. nüüd aga olen raugaeas ja ma ei lähe enam kuidagi pöördesse... :(

Piilu sumapt või uuri karbussi.. miski ei aita.. käin vaid tühikäigul :(
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: krossikas ei lähe pöördesse

Lugemata postitus Postitas piloot »

Kommionu kirjutas:

Mul TÄPSELT SAMA LUGU.. Olin veel sinuealine PUBERTEET ja kõik toimis.. nüüd aga olen raugaeas ja ma ei lähe enam kuidagi pöördesse... :(

(
ja tuligi kommid tasku pista???
:twisted: abiks ikka :lol:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

katsuks teemasse kirjutada ikka :evil:
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Sulel on antud vihjed. Ega sa ometi oota, et keegi tuleb sul neti kaudu tsiklit parandama, kui ise üle pole?
isegi NII elementaarse asja peale ei tule, et küünalt vahetada..
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: krossikas ei lähe pöördesse

Lugemata postitus Postitas kmx »

.:LiveToRide:. kirjutas:
tervist
rattaks honda cr 125
probleem siis järgmine: algul sõitma minnes töötas kõik perfektselt aga mõne aja pärast ei tahtnud ratas enam kõrgete pöörete all korralikult töötada, hakkas kõvasti vahele jätma.
Võtsin karpa maha ja puhusin kõik läbi. Midagi ei muutunud.
Vaatasin üle juhtmed ja vahetasin küündlajuhtme. Jälle ei midagi
Puhastasin bensukraani. Kasu ikka mitte midagi.
Küünal on veidi tahmane aga kuiv.
Oskab keegi kuidagi aidata?

Ja üks veidi loll küsimus tekkis ka aga ärge näkku lööge:
Kuidas krossiratastel töötunde arvestatakse. Niisama enam-vähem kella järgi vaadatakse või on rattal mingi nn. töötunni loendur peal?
ette tänades,
Marko
Olen 95%kindel,et küünal!
Kui korda saab siis anna teada...
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Sa tarkpea õhufiltrit oled vaadanud :d

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

KoVaL73 kirjutas:
Sa tarkpea õhufiltrit oled vaadanud :d
küünal kuiv :arrow:
Siis peaks nagu õhku saama juu :?
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

õhufiltriga on kõik normis. Proovin kiiresti uue küünla saada ja siis annan teada, kas midagi on muutunud.
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Tundub, et segu on liiga rikas, ajab tossu ja teeb küündla tahmakseks. Kontrolliks karpa settingud üle. Niisiis kas keegi oskaks öelda mulle kui palju peaks õhudüüs lahti keeratud olema? ja mis asendis peaks olema tooreklapi pealt keeratav nupp? Jooniselt vastavalt osad 13,14.http://www.carbparts.com/keihin/pj_expl2.gif
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Tooreka peal olev nupp on tühikäigule, seda regullid tunde järgi ning soovitatavalt töösooja mootoriga. Segu kruviga on ka selline rohkem tunde järgi panek, kuid minu arust on originaal asend, kust hakata timmima, 2 tiiru välja keeratuna. Targemad parandage mind, kui eksin.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Tundub, et segu on liiga rikas, ajab tossu ja teeb küündla tahmakseks. Kontrolliks karpa settingud üle. Niisiis kas keegi oskaks öelda mulle kui palju peaks õhudüüs lahti keeratud olema? ja mis asendis peaks olema tooreklapi pealt keeratav nupp? Jooniselt vastavalt osad 13,14.http://www.carbparts.com/keihin/pj_expl2.gif
Ei,kui sa ise midagi karpas pole näppinud,siis ära näpia ka,seaded ei lähe üleöö paigast ära!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Ega ma niisama muidugi midagi keerama ei hakka aga asi selles ongi et nad on paigast ära keeratud ja tuleb uuesti paika saada.
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Ega ma niisama muidugi midagi keerama ei hakka aga asi selles ongi et nad on paigast ära keeratud ja tuleb uuesti paika saada.
Aga kas enne töötas w?Kui enne töötas kes siis nüüd need paigat keeras?

Hardy

Lugemata postitus Postitas Hardy »

Aga kas enne töötas w?Kui enne töötas kes siis nüüd need paigat keeras?
aga äkki päkapikud :D
ma arvan et vii enda tsikkel kuskile teenendusse kus on töömehed kes selle kruvi paika keeravad!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”