hiinaka silindriosa lahti võtmine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
hiinaka silindriosa lahti võtmine
Keegi teab kuidas silindri tagumine oosa freedo1 lahti saada?.kass peab terve mootoriosa lahti kakkuma???.silindripea võtsin ära .aga millejaoks see kett seal on?.ise ei jaga 4 taktilisest mitte midagi.
jamaaha susuuki
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Selle mootori remondijuhend on täiesti Mootori skeemid teemas olemas. Samuti ka ülemise mootoriosa lahtivõtmine pildiseeriatena. Selles teemas:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... edo&t=6032
Ja aru ei saa tõesti, milleks mootorit laiali võtad teadmata mootori tööpõhimõtet ja ehitust? Enne võiks vähe end ikka teoorias harida...
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... edo&t=6032
Ja aru ei saa tõesti, milleks mootorit laiali võtad teadmata mootori tööpõhimõtet ja ehitust? Enne võiks vähe end ikka teoorias harida...
-
Teema algataja - Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
-
Teema algataja - Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: hiinaka silindriosa lahti võtmine
Äkki ikka kutsud kellegi appi? Hoiad mitte ainult enda, aga ka teiste aega kokku. See kett tuleb ju õige nurga all tagasi ka panna...........Eliteedition1 kirjutas:aga millejaoks see kett seal on?.ise ei jaga 4 taktilisest mitte midagi.
-
Teema algataja - Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
-
Teema algataja - Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
Ta vist ei tea mis asi see nukkvõllgi onholma kirjutas:Panid ikka nukkvölli märkide järgi peale?Eliteedition1 kirjutas:aga ikkagit ei taha karbussist bensiin silindrisse jõuda.

igatahes jamh, alati kui on komressiooni langus siis vaadata üle klapid sest 4 taktilisel on tavaliselt kombeks, et need hakkavad läbi laskma

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

-
Teema algataja - Postitusi: 110
- Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20
Nukkvõõli panin korralikult nende triipudega kohakuti.võinoh korralikud.Klapid peavad ja kompressioon olemas.aga karpa on selliste hiina kruvidega kinni pandud nagu sai.korra keerad ja vint maas.
PS !!!
Enne täielikult mootori kallale minnes lugesin a.palu "mootorattapiibli" samuti läbi
PS !!!
Enne täielikult mootori kallale minnes lugesin a.palu "mootorattapiibli" samuti läbi
jamaaha susuuki
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Jajahh, aga kas samas ka väntvõlli asend märkide järgi paigas oli? Ja kui karburaator sul korralikult(ilma, et lisaõhku vahelt sisse ei imeks) kinni ei ole, siis ka ei pruugi segu sul silindrisse piisavalt jõuda.Eliteedition1 kirjutas:Nukkvõõli panin korralikult nende triipudega kohakuti.võinoh korralikud.Klapid peavad ja kompressioon olemas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.