hiinaka silindriosa lahti võtmine

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Eliteedition1
Postitusi: 110
Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20

hiinaka silindriosa lahti võtmine

Lugemata postitus Postitas Eliteedition1 »

Keegi teab kuidas silindri tagumine oosa freedo1 lahti saada?.kass peab terve mootoriosa lahti kakkuma???.silindripea võtsin ära .aga millejaoks see kett seal on?.ise ei jaga 4 taktilisest mitte midagi.
jamaaha susuuki
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Mis otsatarbel sa seda mootorit tahad üldse lahti võtta?
hälvik
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Selle mootori remondijuhend on täiesti Mootori skeemid teemas olemas. Samuti ka ülemise mootoriosa lahtivõtmine pildiseeriatena. Selles teemas:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... edo&t=6032
Ja aru ei saa tõesti, milleks mootorit laiali võtad teadmata mootori tööpõhimõtet ja ehitust? Enne võiks vähe end ikka teoorias harida...
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

holma kirjutas:
Ja aru ei saa tõesti, milleks mootorit laiali võtad teadmata mootori tööpõhimõtet ja ehitust?
Minu "MIKS?" oli rohkem päringuna, et "mis põhjusel?" - kas miskit on katki või on niisama huvi või mingi muu põhjus...
hälvik

Teema algataja
Eliteedition1
Postitusi: 110
Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20

Lugemata postitus Postitas Eliteedition1 »

kolvirõngad läbi.kompressiooni pole
jamaaha susuuki
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Eliteedition1 kirjutas:
kolvirõngad läbi.kompressiooni pole
Äkki klapid ei pea?

Teema algataja
Eliteedition1
Postitusi: 110
Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20

Lugemata postitus Postitas Eliteedition1 »

kolvirõngad korralikud:S.aga kus klapid on? :oops: :oops:
jamaaha susuuki
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Eliteedition1 kirjutas:
kolvirõngad korralikud:S.aga kus klapid on? :oops: :oops:
(slap) Kuramus küll poiss! Eespool ju ütlesin kust remondijuhendi leiad.
Mitte mingitki isu ei ole aidata inimest, kes ei vaevu mitte natukeski mootori hingeelu uurima.

Microgrupp
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Microgrupp »

Kui sa ei leia klappe üles, siis kust sa tead et rõngad korras on? Palun kirjelda rõngaste korrasoleku tuvastamist (kas lihtsalt et olid nagu rõnga moodi?)

Microgrupp
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: hiinaka silindriosa lahti võtmine

Lugemata postitus Postitas Microgrupp »

Eliteedition1 kirjutas:
aga millejaoks see kett seal on?.ise ei jaga 4 taktilisest mitte midagi.
Äkki ikka kutsud kellegi appi? Hoiad mitte ainult enda, aga ka teiste aega kokku. See kett tuleb ju õige nurga all tagasi ka panna...........

Teema algataja
Eliteedition1
Postitusi: 110
Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20

Lugemata postitus Postitas Eliteedition1 »

Kolviosa normaalne.silinder samuti.klapid kah peaksid korras olema.Peale kokkupanemist kompressioon olemas:S.
aga ikkagit ei taha karbussist bensiin silindrisse jõuda.
jamaaha susuuki

Teema algataja
Eliteedition1
Postitusi: 110
Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20

Lugemata postitus Postitas Eliteedition1 »

eks siis tuleb vaid karpa ära puhastada.
jamaaha susuuki
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Eliteedition1 kirjutas:
aga ikkagit ei taha karbussist bensiin silindrisse jõuda.
Panid ikka nukkvölli märkide järgi peale?

Niru

Lugemata postitus Postitas Niru »

hästi paneb:) loota jääb et kunagi autot omades ei hakka tühjenenud rehviga masinal alustuseks käigukasti maha võtma...

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

holma kirjutas:
Eliteedition1 kirjutas:
aga ikkagit ei taha karbussist bensiin silindrisse jõuda.
Panid ikka nukkvölli märkide järgi peale?
Ta vist ei tea mis asi see nukkvõllgi on :D

igatahes jamh, alati kui on komressiooni langus siis vaadata üle klapid sest 4 taktilisel on tavaliselt kombeks, et need hakkavad läbi laskma :(
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Lugemata postitus Postitas Martin. »

Vabandust kuid.. sa lähed mootroite lahti võtma , kuigi ise ei tea kus klpaid on või milleks nuka kett on?
Julge poiss. :?
Kurvis näeme . kahepoolene

Teema algataja
Eliteedition1
Postitusi: 110
Liitunud: 27 Mai 2005, 16:20

Lugemata postitus Postitas Eliteedition1 »

Nukkvõõli panin korralikult nende triipudega kohakuti.võinoh korralikud.Klapid peavad ja kompressioon olemas.aga karpa on selliste hiina kruvidega kinni pandud nagu sai.korra keerad ja vint maas.


PS !!!

Enne täielikult mootori kallale minnes lugesin a.palu "mootorattapiibli" samuti läbi
jamaaha susuuki
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Eliteedition1 kirjutas:
Nukkvõõli panin korralikult nende triipudega kohakuti.võinoh korralikud.Klapid peavad ja kompressioon olemas.
Jajahh, aga kas samas ka väntvõlli asend märkide järgi paigas oli? Ja kui karburaator sul korralikult(ilma, et lisaõhku vahelt sisse ei imeks) kinni ei ole, siis ka ei pruugi segu sul silindrisse piisavalt jõuda.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”