638 sõrm
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
638 sõrm
Jawale sai tellitud uued kolvid ja sõrmed. Kuid viimased on minu noore silma jaoks ennenägematud - ühest otsast kinnised. Mida tuleb selliste puhul (paigaldamisel) silmas pidada? Tasakaalutus ei tule probleemiks?
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 7 korda
638 sõrm
Paigaldamisel tuleb silmas pidada, et nõellaagrid karterisse ei pudeneks, kui vapsik püksisäärde lendab, kintsu nõela sisse lööb ja sa valust ja ehmatusest võpatad...


----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: 638 sõrm
Kõlab, nagu räägitaks kogemustestSadness kirjutas:Paigaldamisel tuleb silmas pidada, et nõellaagrid karterisse ei pudeneks, kui vapsik püksisäärde lendab, kintsu nõela sisse lööb ja sa valust ja ehmatusest võpatad...

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Re: 638 sõrm
sai kah paar-kolm nädalat tagasi sõrme vahetatud ja võttis täitsa nõutuks.
krt ajasin kolvid kenasti +-0,007g kaalu ja nüüd mingi ühestotsast kinnine... ei viitsi ju kohe teist poolt lahti kiskuda ja seal kah vahetada eriti kui teist kinnist sõrme pole käepärast ning järgmine päev vaja tööle saada.
aga hääle ja persejärgi vahet pole kas mõnikümmend grammi siia-sinna.
krt ajasin kolvid kenasti +-0,007g kaalu ja nüüd mingi ühestotsast kinnine... ei viitsi ju kohe teist poolt lahti kiskuda ja seal kah vahetada eriti kui teist kinnist sõrme pole käepärast ning järgmine päev vaja tööle saada.
aga hääle ja persejärgi vahet pole kas mõnikümmend grammi siia-sinna.
Re: 638 sõrm
oh sind uskumatut. tule kaalu üle:Pjoel kirjutas:Yeah, rightzod kirjutas:krt ajasin kolvid kenasti +-0,007g kaalu
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Pagan, ma ka kahtlen selles tuhandikgrammi täpsuses. Sellist analüütilist kaalu, millega nii kaaluda saab, leidub vast kusagil laboris ainult. Eriti selles valguses, kui ütled, et tühja sellest mõnekümnegrammisest kaaluvahest (mõnikümmend grammi vahet on aga minu meelest jälle ropult palju).
Ka tekib küsimus - milleks üldse selline täpsus. Rõngaid sa ju ei rihi, sõrmi samuti. Isegi tekkiv nõgi kaalub paar suurusjärku rohkem. Väntvõll ise ei ole nii täpselt valmistatud.
Minu arvamus muidugi.
Ka tekib küsimus - milleks üldse selline täpsus. Rõngaid sa ju ei rihi, sõrmi samuti. Isegi tekkiv nõgi kaalub paar suurusjärku rohkem. Väntvõll ise ei ole nii täpselt valmistatud.
Minu arvamus muidugi.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
t*** minu haistmismeel tuvastab siin ilmselge roti. Viisteist minutit?? Selle ajaga saab napilt viis õlut joodud - ja Kotkapojad enne kümnendat riistvara kallale ei lähe. Mingisugunegi respekt peab ju olema...agent007 kirjutas:vana sõrmega on ikka väheke lihtsam... ta on kulunud ja käib suht hästi seal sees. Esimese kolvivahetus oli mul 2h, siis mõtlesin, et nahhui siin peaks nagu mingi nipi välja mõtlema. Nüüd vahetan kuskil 15min:P
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Sõrme vahetamisel ilmnes uus probleem. Vana sõrme ja kolvi sain probleemideta kätte. Uut sõrme ei anna aga peale panna. Et sõrme kepsu sisse lüüa, peab ta ju eelnevalt laagrite sisse istuma. Seepärast peab eelnevalt sõrm otsapidi kolvis sees olema(st ots on kolvi seestpoolt vaadates kergelt väljas). Seda tehes ei mahu aga kolb kepsu peale, kuna sõrme ots jääb ette. Sai keeruline kirjeldus, ma tean.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
No aga lõika vana sõrm täpselt kepsu laiuseks. Jätad selle sisse. Lööd uue sõrme kolvi sisse üheltpoolt. Natuke rohkem, et see stopper peale jääks. siis paned kolvi peale ja lükkad selle stopperrõnga kepsu sisse, samas ettevaatlikult, et nõelu välja ei lükka. Ning siis üritan teisele poole ka stopperrõnga ära panna. Ning siis anna haamriga vaikselt tuld ja löö uus sõrm kolvi sisse. Vana tuleb välja.
Mina teen nii. Ehk on abi sellest.
Mina teen nii. Ehk on abi sellest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.