Gondlite värvimine

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
kask

Gondlite värvimine

Lugemata postitus Postitas kask »

Mis jämeduse liivapaberiga tuleks ära matistada gondel enne värvimist?
Tänan

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

1000-1300 vesi liiva paberiga..
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Ma võtsin 200-ga värvi maha ja pärast 1000-ga lasin ilusaks.
Ei viitsi mina selle 1000-ga 5 päeva lihvida.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

minu meelest saab vesi liiva paberiga kiiremini kui tavalisega.. 600se liiva paberiga võib kah algul teha ja siis 1000sega..

KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Mis vahet on vesi ning tavalisel liivapaberil?

Teema algataja
m22ramatta

Lugemata postitus Postitas m22ramatta »

Vesi liivapaber on peenem , ning on parem veega lihvida

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

RUNNER kirjutas:
1000-1300 vesi liiva paberiga..
mees sul kulub küll seda paberit siis palju ja lihvid ka kümme aastat. alguses teed 200-ga ja hiljem 800-ga
Kasutaja avatar

nael
Postitusi: 189
Liitunud: 08 Mai 2005, 12:06
Asukoht: Põlva

Lugemata postitus Postitas nael »

Ma just matistasin ja lihvisin. Ja kõik sai tehtud 1200 vesiliivapaberiga ja ei nühkinud 5 päeva, enda arust läks suht kiiresti. :)

Teema algataja
marr

Lugemata postitus Postitas marr »

ja ärge unustage pisiasja et mida paremini on tehtud eeltöö (lihvimine jne) seda parem tuleb ka lõpptulemus :)

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

kui de ei tea kui kiiresti võtab 1200 ne liiva paber siis ärage öelge midagi..
Endal on kogemus kahe rolleriga, nimelt olem ma üleni kaks rollerit 1200se liiva paberiga üle lihvind.. tunni ajaga lihvib 1200se vesiliivapaberiga ühe itaalja rolleri gondli ära ja terve rolleri jaoks kulus mull 1 leht 1200st paberit..


Veega tehakse seda selle pärast, et muidu läheks terade vaheline vahe kähtu värvipuru täis,vähemalt on mull selline arusaam..

Mina tavaliselt lõikasin endale kääridega mingi 3*3-5*5 se paberi tükikesed valmis et oleks mugav lihvida..

ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

kui vaja ainult matistada, siis võimalikult peene vesipaberiga, ise valid kaua nühkida viitsid. ma ei olnud väga kannatlik ja valisin 500se vesipaberi. kui sul aga vaja pahtlit lihvida jms töid teha siis jutt kohe täiesti teine.
Kasutaja avatar

KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

ega vesiliivapaber on ju ainult matistamiseks, see t2hendab seda et värv enam ei l2igi vastu sulle, ja on tuhm, kuigi saab tollega ka väiksemaid kroome maha. Kui just on mingi suurem kroom sees siis lased matiks pahtel peale, 200 sega yle ja siis matistad juba terve gondli [Motobot: õige on "gondli"].
Kui väga korralikult teha siis jah võib kuluda mingi 5 päeva, aga hea tulemuse saab ka paari p2evaga mina sain igatahes.

Mis kroomist on jutt?
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

Teema algataja
gileramies

Lugemata postitus Postitas gileramies »

kui ainult lihivida krundini itaalia rolleril (gilera runner) kas siis tuleb kohe värv peale kanda või võib ka niisama seista. liivapaber poest öeldi et tuleb... gileral on see krunt hall, kas pole?

pilt kah siis kuidas üks gondel nühitud on liivapaberiga 240 ja 400 vaheldumisi. olemas on 1200 vesikas ka (pildil pruun)aga sellega nühiks vist 3 ööpäeva... soovitage mida edasi teha...
kas teen kõik ilusti krundini ära või võivad mõned kohad jääda nagu pildil? või tuleks krunt ka maha nühkida ning uus panna?
Pilt

Teema algataja
max76

Lugemata postitus Postitas max76 »

üks küsimus ka (väike OT)
et kui kiivrit tahan värvida, kas pean vana värvi maha ka hõõruma ?
praegu on kiiver matt hall, plaanis sinist värvi teha.
et kas on vahet kas värv maas ?

Teema algataja
tartu15

Lugemata postitus Postitas tartu15 »

kui on kusagilt plastmassini värv maha nühitud,siis tuleb kasutada ka plasti grunti so.värvitu vedelik ja teda saab lihtsalt lapiga peale kanda ja kulub ka hästi vähe.Kui jäävad suuremad kriimud kasutage täitegrunti(mitte aerosoolpakendis) see on liiga vedel ja ei täida midagi ja lihvige vesipaberiga üle ca 800.Värvida võite aerosooliga ka.kuid lakkima peab püstoliga saab oluliselt parema tulemuse.Kõike seda kraami saate automaalri poest.
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

gileramies kirjutas:
kui ainult lihivida krundini itaalia rolleril (gilera runner) kas siis tuleb kohe värv peale kanda või võib ka niisama seista. liivapaber poest öeldi et tuleb... gileral on see krunt hall, kas pole?

pilt kah siis kuidas üks gondel nühitud on liivapaberiga 240 ja 400 vaheldumisi. olemas on 1200 vesikas ka (pildil pruun)aga sellega nühiks vist 3 ööpäeva... soovitage mida edasi teha...
kas teen kõik ilusti krundini ära või võivad mõned kohad jääda nagu pildil? või tuleks krunt ka maha nühkida ning uus panna?
Nii hullult pole vaja küll lihvida, ega asja mõte ei olegi selles, et vana värv maha saada, vaid lihtsalt hõõruda läige maha, et uus värv nakkuks paremini, sedasi lihvid sa selle plastiku ainult ebaühtlaseks ja pärast peab hakkama pahtliga jamama, et jälle siledaks saada, värv võib vabalt peale jääda, mingi 600sega matistad ära ja asi korras.. Kui vanat värvi maha ei hõõru, siis pole krunti ka vaja, sest see vana värv jääbki siis krundi eest, krunti vaja pahteldatud kohtade peale, et uus värv paremini nakkuks ja asi siledam jääks.

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

600 jasega on ikka krunt kah vaja panna.. 1200 on minimaalne..

Teema algataja
tartu15

Lugemata postitus Postitas tartu15 »

loomulikult pole vaja värvi maha nühkida,aga paratamatult võib kusagil plastini välja võtta näit.peale plasti remonti.Pahtli peale on soovitav grunti kanda ka seepärast,et pahtel imeb natuke värvi sisse siis võib hiljem pahteldatud koht näha jääda.Ja lihvi minugipärast kasvõi 2000 kui palju nühkida armastad ainult, et liiga peenikesega matistades võib värv hiljem kooruma hakata.Pabereid 1200,1500 kasutatakse hilisemate värvidefektide parandamiseks nt.jooksukohad jne.enne poleerimist.

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

tartu15 kirjutas:
.Pabereid 1200,1500 kasutatakse hilisemate värvidefektide parandamiseks nt.jooksukohad jne.enne poleerimist.
Ma olen juba kaks rollerit 1200 matistand ja siia maani ei ole kuskiltki midagi koorund..
Ise autovärvi poest küsisin siis seal öeldi et võib teha küll. ja ütles veel et alates 1500 on poleer paberid..

Teema algataja
tartu15

Lugemata postitus Postitas tartu15 »

tehke kuda tahate vahet pole.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”