open face kiivrid
Kas sõita lahtise kiivriga või sõita integraal-kiivriga, selles küsimuse võib lahutada kaheks:
1. puhtalt turvalisusel põhinev
2. kõik muud subjektiivsed argumendid ja põhjused.
Kinnist topelt-D rihmakinnitusega kiivrit kasutavad kõik motosportlased ja ka kõik mootorratturid, kellele kiivri turvalisus on esmatähtis. Inimene on sellise ehitusega, et mootorrattalt kukkudes puutub pea 90% tõenäosusega vastu maad ja teeb seda palju kõvemini kui lihtsalt püstijala pealt käpuli kukkudes.
Hoopis teine küsimus on sõitja riskitaluvus ja kukkumise tõenäosus, mis näiteks rinkal sõitjal ja pühapäevasõitjal on suuresti erinev. Linnas 50-70 km/h kukkudes on peatraumade saamise tõenäosus veidi väiksem kui võistlustel kukkudes.
Ei saa salata, et näeb väga sheff välja pealaest jalatallani tätoveeritud chopperikunn, kes risti löödud Jeesusena oma lenksu küljes troonib, nupu otsas miniatuurne kiiver, mis nii väike, et E-tähist lihtsalt ei mahugi sinna sisse kirjutama. Mulle küll meeldib stiilseid inimesi vaadata.
Täielik respect ja kena vaatepilt.
Sa pead ise otsustama, kas sa soovid kiivrit, mis on spetsiaalselt disainitud sinu pead kaitsma mistahes nurga alt tuleva kokkupõrke korral, või sa soovid osta sellise disainiga kiivrit, mille arvad sobivat oma nägemusega mootorratturi kiivrist, tehes turvalisusele järeleandmisi.
Esimene asi, mis sul kukkudes vastu asfalti puutub, on sinu lõug (lisaks muudele kehaosadele). Kui veab, siis kukal.
Loota sellele, et saatus sind soosib ja sa ei kuku - see tõenäosus on väike. Mootorrattur ei ole mitte sellise dilemma ees, kas ta kukub või ei kuku, vaid millal ta kukub.
Edu

Sverre, korduvalt kukkunu (ja iga kord peaga vastu maad, mistõttu ei maksa võibolla mu juttu tõsiselt võtta)

1. puhtalt turvalisusel põhinev
2. kõik muud subjektiivsed argumendid ja põhjused.
Kinnist topelt-D rihmakinnitusega kiivrit kasutavad kõik motosportlased ja ka kõik mootorratturid, kellele kiivri turvalisus on esmatähtis. Inimene on sellise ehitusega, et mootorrattalt kukkudes puutub pea 90% tõenäosusega vastu maad ja teeb seda palju kõvemini kui lihtsalt püstijala pealt käpuli kukkudes.
Hoopis teine küsimus on sõitja riskitaluvus ja kukkumise tõenäosus, mis näiteks rinkal sõitjal ja pühapäevasõitjal on suuresti erinev. Linnas 50-70 km/h kukkudes on peatraumade saamise tõenäosus veidi väiksem kui võistlustel kukkudes.
Ei saa salata, et näeb väga sheff välja pealaest jalatallani tätoveeritud chopperikunn, kes risti löödud Jeesusena oma lenksu küljes troonib, nupu otsas miniatuurne kiiver, mis nii väike, et E-tähist lihtsalt ei mahugi sinna sisse kirjutama. Mulle küll meeldib stiilseid inimesi vaadata.
Täielik respect ja kena vaatepilt.
Sa pead ise otsustama, kas sa soovid kiivrit, mis on spetsiaalselt disainitud sinu pead kaitsma mistahes nurga alt tuleva kokkupõrke korral, või sa soovid osta sellise disainiga kiivrit, mille arvad sobivat oma nägemusega mootorratturi kiivrist, tehes turvalisusele järeleandmisi.
Esimene asi, mis sul kukkudes vastu asfalti puutub, on sinu lõug (lisaks muudele kehaosadele). Kui veab, siis kukal.
Loota sellele, et saatus sind soosib ja sa ei kuku - see tõenäosus on väike. Mootorrattur ei ole mitte sellise dilemma ees, kas ta kukub või ei kuku, vaid millal ta kukub.
Edu

Sverre, korduvalt kukkunu (ja iga kord peaga vastu maad, mistõttu ei maksa võibolla mu juttu tõsiselt võtta)

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.