selle talve projektid
Moderaator: Moded
seda on kah et selle kummiga sõites võib rolleri alt ära visata või kui pidama vaja saada siis ei saa piisavalt kiiresti pidama..g2ngster kirjutas:Laksiks veel nati OT-d
Kui mul on rehv mille kiiruseindeks on 80km/h aga mina sõidan sellega näiteks 120km/h.. Mis siis rehviga juhtub, kas kulub lihtsalt kiiremini või läheb sõiduajal lõhki?
See 80 on lihtsalt kummi kasutamise norm.-.
Tere.
Oleks teie arvamusi vaja.
Esimene variant: Mul on Aerox, väga hea sissesõiduga - aastaks on 2004. Läbisõit on 8700 km vms. Ja ma saaksin teha sellele 70cc full tuuningu, ise arvasin et teeks Stage 6 full tuuningu, kuna Stage 6 on Saksamaal jne väga populaarne ja tunnustatud firma ja Stage 6 full tuuninguga rollerit vist veel Eestis ei ole kah. Tulemuseks oleks kindlasti super kiire roller, väga hea kiirendusega. Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.
Teine valik oleks 2007 aasta uute värvikombinatsioonidega Aprilia. Millele teeksin hea sissesõidu ja peale seda paneksin alla sportsummuti, sport variaatori ja VÕIBOLLA 50cc sport silindri. Tulemuseks oleks normaalne roller. Linnas jalgu ei tohiks kellegile jääda ja kiirendus rahuldav. Ei oleks kohe kindlasti nii suur bensiinikulu ning Aprilia peab tuunimata ikka väga hästi vastu.
Sooviksin Teie arvamusi.
PS! Ossidest hateritel oleks parem suu kinni hoida, pointless on siia niisama paukuma tulla et osta elu vms.
Oleks teie arvamusi vaja.
Esimene variant: Mul on Aerox, väga hea sissesõiduga - aastaks on 2004. Läbisõit on 8700 km vms. Ja ma saaksin teha sellele 70cc full tuuningu, ise arvasin et teeks Stage 6 full tuuningu, kuna Stage 6 on Saksamaal jne väga populaarne ja tunnustatud firma ja Stage 6 full tuuninguga rollerit vist veel Eestis ei ole kah. Tulemuseks oleks kindlasti super kiire roller, väga hea kiirendusega. Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.
Teine valik oleks 2007 aasta uute värvikombinatsioonidega Aprilia. Millele teeksin hea sissesõidu ja peale seda paneksin alla sportsummuti, sport variaatori ja VÕIBOLLA 50cc sport silindri. Tulemuseks oleks normaalne roller. Linnas jalgu ei tohiks kellegile jääda ja kiirendus rahuldav. Ei oleks kohe kindlasti nii suur bensiinikulu ning Aprilia peab tuunimata ikka väga hästi vastu.
Sooviksin Teie arvamusi.
PS! Ossidest hateritel oleks parem suu kinni hoida, pointless on siia niisama paukuma tulla et osta elu vms.
-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
võta aprilia!!!
minu talveprojektil võite silma peal hoida, sellel adrel:
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewtopic.php?t=1393
minu talveprojektil võite silma peal hoida, sellel adrel:
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewtopic.php?t=1393
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Noh , iseenesest kui mõelda, uus masin on ikkagist uus masin.Ma ütleks, korraliku sissesõidu ära tehes ei jää sa uue Apriliaga tuunimatagi jalgu kellegile, sest tal ju iseenesest originaalis 17,5mm karburaator ja tehase sportsummuti ja sportvariaator. Pole küll nii tõhusad kui tuuninglehtedelt tellida kuid hätta ma usun sa sellega ei jääks.
Kuid Aeroxi tuunimine, muidugi huvitav oleks stage6 tuuning, kuid keegi ei näe ju sul gondlite alla, ja tunnistagem, tuunitud kiireid Aeroxeid on ikka väga palju Eestis sõitmas.
Kuid Aeroxi tuunimine, muidugi huvitav oleks stage6 tuuning, kuid keegi ei näe ju sul gondlite alla, ja tunnistagem, tuunitud kiireid Aeroxeid on ikka väga palju Eestis sõitmas.
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
- Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
- Kontakt:
Ma olen kuulnud et need karpaga uued apriliad pidid suhteliselt võimsate mootoritega olema ja juba tuunimatta kuskil 100 välja jooksma.
Pluss veel sportsumbutiga kuskil 125 km/h
Ja olen isegi sellist oma silmaga n2inud.
Kuna Autoga pidime 140-ga m66da minema
Niiet eks ta kuskil sinna 120 kanti j2i .
Soovitaks kindlasti Apriliat , aeroxite aeg on läbi (Minu Arvamus) Neid liialt palju juba siia teedele tekkinud.
Pluss veel sportsumbutiga kuskil 125 km/h
Ja olen isegi sellist oma silmaga n2inud.
Kuna Autoga pidime 140-ga m66da minema

Niiet eks ta kuskil sinna 120 kanti j2i .
Soovitaks kindlasti Apriliat , aeroxite aeg on läbi (Minu Arvamus) Neid liialt palju juba siia teedele tekkinud.
Suzuki Katana Lc
hea , et enda full 70cc midrace aerox 21mm karpaga 4-5l sajale võtabTimmo kirjutas:No aprilia pidi ka siinse jutu järgi mingi 7-8l/100km võtmaH. kirjutas:Tere.
Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.

MBK Nitro 70cc 
tuuningjupid odavalt!

tuuningjupid odavalt!
Vähe?!
Kuidas "väga vähe"?! Üldse paneb imestama, kuidas te oma aparaadid niii janusteks suudate kujundada..H. kirjutas:70cc kohta on 5l sajale väga vähe ju ! Kui endalgi 70cc'sel selline benakulu oleks, oleksin väga rahul.....


Isegi minu eelmisest sajandist pärit ja umbes sadakümme kilo kaaluv RG-80 võtab valdavalt linnasõite tehes 4L/100km. Üpris bensuraiskaja on seegi, normaalne oleks vähemaga hakkama saada.
-
-
Viimati muutis Mix, 31 Okt 2006, 13:40, muudetud 1 kord kokku.
ei võeta maha aga lihtsalt veel niipea ei tule järgmine suvi kui on seee milaanos suur moto näitus peale seda saavad teada kas millal tulevad kui ültse tulevad . vot
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Võimsad küll aga 100km/h ei liigu nad mitte.Justice kirjutas:Ma olen kuulnud et need karpaga uued apriliad pidid suhteliselt võimsate mootoritega olema ja juba tuunimatta kuskil 100 välja jooksma.
Pluss veel sportsumbutiga kuskil 125 km/h
Ja olen isegi sellist oma silmaga n2inud.
Kuna Autoga pidime 140-ga m66da minema![]()
Niiet eks ta kuskil sinna 120 kanti j2i .
Soovitaks kindlasti Apriliat , aeroxite aeg on läbi (Minu Arvamus) Neid liialt palju juba siia teedele tekkinud.
Ja "tuuning" sport summuti ei enam vägapalju juurde kuna tal on peal algul juba tehase "pool" sport summuti.
OT küll aga miks aeroxi aeg läbi peaks olema, kui näit. apriliaid liigub linnapeal 2 korda rohkem.
seda on kah et selle kummiga sõites võib rolleri alt ära visata või kui pidama vaja saada siis ei saa piisavalt kiiresti pidama..
See 80 on lihtsalt kummi kasutamise norm.-.[/quote]
OT: Küll on hea tähti närida.Kes küll nii kiiresti kummi kasutab. Kummid jäägu apteeki ja rehvid rolleritele jne alla.
See 80 on lihtsalt kummi kasutamise norm.-.[/quote]
OT: Küll on hea tähti närida.Kes küll nii kiiresti kummi kasutab. Kummid jäägu apteeki ja rehvid rolleritele jne alla.
2 varianti:
-* I variant.
- Roller värvimisse, värvid siis kas stock (kleepsud tulevad ka) või roheline/sinine ja valge. [Oleneb rahast]
- Uus peegel.
- Sumpa korda.
- Silinderist kruvi välja.
- Polini Eco/Malossi MultiVar. [Oleneb rahast]
- Sidurivedrud.
-* II Variant
- Roller ei lähe värvimisse. [Oleneb rahast]
- Polini Eco. [Oleneb rahast]
- Sumpa korda.
- Sidurivedrud.
- Kõlarid. [Oleneb rahast]
- Silindrist kruvi välja.
- Vabalt hingav õhufilter.
- Vaatab, kui raha on siis püüan midagi veel juurde korraldada.
-* I variant.
- Roller värvimisse, värvid siis kas stock (kleepsud tulevad ka) või roheline/sinine ja valge. [Oleneb rahast]
- Uus peegel.
- Sumpa korda.
- Silinderist kruvi välja.
- Polini Eco/Malossi MultiVar. [Oleneb rahast]
- Sidurivedrud.
-* II Variant
- Roller ei lähe värvimisse. [Oleneb rahast]
- Polini Eco. [Oleneb rahast]
- Sumpa korda.
- Sidurivedrud.
- Kõlarid. [Oleneb rahast]
- Silindrist kruvi välja.
- Vabalt hingav õhufilter.
- Vaatab, kui raha on siis püüan midagi veel juurde korraldada.
Jäta Aerox ja pane full 70cc Hebo Manston, oleks ka kindlasti ainuke eestis ja lippaks sul nii mis jubeH. kirjutas:Tere.
Oleks teie arvamusi vaja.
Esimene variant: Mul on Aerox, väga hea sissesõiduga - aastaks on 2004. Läbisõit on 8700 km vms. Ja ma saaksin teha sellele 70cc full tuuningu, ise arvasin et teeks Stage 6 full tuuningu, kuna Stage 6 on Saksamaal jne väga populaarne ja tunnustatud firma ja Stage 6 full tuuninguga rollerit vist veel Eestis ei ole kah. Tulemuseks oleks kindlasti super kiire roller, väga hea kiirendusega. Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.
Teine valik oleks 2007 aasta uute värvikombinatsioonidega Aprilia. Millele teeksin hea sissesõidu ja peale seda paneksin alla sportsummuti, sport variaatori ja VÕIBOLLA 50cc sport silindri. Tulemuseks oleks normaalne roller. Linnas jalgu ei tohiks kellegile jääda ja kiirendus rahuldav. Ei oleks kohe kindlasti nii suur bensiinikulu ning Aprilia peab tuunimata ikka väga hästi vastu.
Sooviksin Teie arvamusi.
PS! Ossidest hateritel oleks parem suu kinni hoida, pointless on siia niisama paukuma tulla et osta elu vms.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.