selle talve projektid

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Ei ole nii et üle minnes läheb katki kohe, aga kulub kiiremini, kõvsati kiiremini. Noh hommikul hakkad sõitma õhtuks on läbi.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

g2ngster kirjutas:
Laksiks veel nati OT-d


Kui mul on rehv mille kiiruseindeks on 80km/h aga mina sõidan sellega näiteks 120km/h.. Mis siis rehviga juhtub, kas kulub lihtsalt kiiremini või läheb sõiduajal lõhki?
seda on kah et selle kummiga sõites võib rolleri alt ära visata või kui pidama vaja saada siis ei saa piisavalt kiiresti pidama..
See 80 on lihtsalt kummi kasutamise norm.-.

H.

Lugemata postitus Postitas H. »

Tere.

Oleks teie arvamusi vaja.


Esimene variant: Mul on Aerox, väga hea sissesõiduga - aastaks on 2004. Läbisõit on 8700 km vms. Ja ma saaksin teha sellele 70cc full tuuningu, ise arvasin et teeks Stage 6 full tuuningu, kuna Stage 6 on Saksamaal jne väga populaarne ja tunnustatud firma ja Stage 6 full tuuninguga rollerit vist veel Eestis ei ole kah. Tulemuseks oleks kindlasti super kiire roller, väga hea kiirendusega. Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.


Teine valik oleks 2007 aasta uute värvikombinatsioonidega Aprilia. Millele teeksin hea sissesõidu ja peale seda paneksin alla sportsummuti, sport variaatori ja VÕIBOLLA 50cc sport silindri. Tulemuseks oleks normaalne roller. Linnas jalgu ei tohiks kellegile jääda ja kiirendus rahuldav. Ei oleks kohe kindlasti nii suur bensiinikulu ning Aprilia peab tuunimata ikka väga hästi vastu.


Sooviksin Teie arvamusi.

PS! Ossidest hateritel oleks parem suu kinni hoida, pointless on siia niisama paukuma tulla et osta elu vms.

H11henri

Lugemata postitus Postitas H11henri »

on sul pilte 2007 aasta värvides aprilia sr50
Kasutaja avatar

Teema algataja
speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

võta aprilia!!!


minu talveprojektil võite silma peal hoida, sellel adrel:
http://rolleriklubi.pri.ee/foorum/viewtopic.php?t=1393
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /

H.

Lugemata postitus Postitas H. »

H11henri kirjutas:
on sul pilte 2007 aasta värvides aprilia sr50
Ei, aga ma olen üsna kindel, et 1-2 nendest tulevad ilusad. Seda on minevik näidanud.


Ootaks siiski veel arvamusi.


H.
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Mina võtaks Aeroxi aga paneks peale Polini Corsa silindri, mis on valmistatud malmist ja kestab kauem kui alust silinder. See on minu arvmus! :wink:
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Noh , iseenesest kui mõelda, uus masin on ikkagist uus masin.Ma ütleks, korraliku sissesõidu ära tehes ei jää sa uue Apriliaga tuunimatagi jalgu kellegile, sest tal ju iseenesest originaalis 17,5mm karburaator ja tehase sportsummuti ja sportvariaator. Pole küll nii tõhusad kui tuuninglehtedelt tellida kuid hätta ma usun sa sellega ei jääks.
Kuid Aeroxi tuunimine, muidugi huvitav oleks stage6 tuuning, kuid keegi ei näe ju sul gondlite alla, ja tunnistagem, tuunitud kiireid Aeroxeid on ikka väga palju Eestis sõitmas.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Ma olen kuulnud et need karpaga uued apriliad pidid suhteliselt võimsate mootoritega olema ja juba tuunimatta kuskil 100 välja jooksma.
Pluss veel sportsumbutiga kuskil 125 km/h
Ja olen isegi sellist oma silmaga n2inud.
Kuna Autoga pidime 140-ga m66da minema :P
Niiet eks ta kuskil sinna 120 kanti j2i .
Soovitaks kindlasti Apriliat , aeroxite aeg on läbi (Minu Arvamus) Neid liialt palju juba siia teedele tekkinud.
Suzuki Katana Lc
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

H. kirjutas:
Tere.
Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.
No aprilia pidi ka siinse jutu järgi mingi 7-8l/100km võtma :roll:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Gert250
Postitusi: 217
Liitunud: 05 Juul 2005, 13:42
Asukoht: elva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Gert250 »

Timmo kirjutas:
H. kirjutas:
Tere.
Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.
No aprilia pidi ka siinse jutu järgi mingi 7-8l/100km võtma :roll:
hea , et enda full 70cc midrace aerox 21mm karpaga 4-5l sajale võtab :D
MBK Nitro 70cc (w)
tuuningjupid odavalt!

H.

Lugemata postitus Postitas H. »

70cc kohta on 5l sajale väga vähe ju ! Kui endalgi 70cc'sel selline benakulu oleks, oleksin väga rahul.

Tundub, et peaaegu kõik minuasemel teeksid 70cc ära.


Otsustasin siis kah 70cc kasuks. Eks näis, mis saama hakkab.


Jupid tellin Gerdi kaudu (Gert250).


Tänud.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Vähe?!

Lugemata postitus Postitas Mix »

H. kirjutas:
70cc kohta on 5l sajale väga vähe ju ! Kui endalgi 70cc'sel selline benakulu oleks, oleksin väga rahul.....
Kuidas "väga vähe"?! Üldse paneb imestama, kuidas te oma aparaadid niii janusteks suudate kujundada.. :? Kahtlustan, et selleks peab mootori ja ülekande ikka totaalselt metsa häälestama... :roll:
Isegi minu eelmisest sajandist pärit ja umbes sadakümme kilo kaaluv RG-80 võtab valdavalt linnasõite tehes 4L/100km. Üpris bensuraiskaja on seegi, normaalne oleks vähemaga hakkama saada.
-
-
Viimati muutis Mix, 31 Okt 2006, 13:40, muudetud 1 kord kokku.

Day1

Lugemata postitus Postitas Day1 »

-bab0lat- kirjutas:
07 aprilia sr50 ei tule
Käisin ja küsisin.
Mismõttes ei tule?SR võetakse tootmisest maha?
Kasutaja avatar

krossboy
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Juun 2006, 22:29
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas krossboy »

ei võeta maha aga lihtsalt veel niipea ei tule järgmine suvi kui on seee milaanos suur moto näitus peale seda saavad teada kas millal tulevad kui ültse tulevad . vot
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________

PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kasutaja avatar

ken100
Postitusi: 362
Liitunud: 11 Nov 2003, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ken100 »

Justice kirjutas:
Ma olen kuulnud et need karpaga uued apriliad pidid suhteliselt võimsate mootoritega olema ja juba tuunimatta kuskil 100 välja jooksma.
Pluss veel sportsumbutiga kuskil 125 km/h
Ja olen isegi sellist oma silmaga n2inud.
Kuna Autoga pidime 140-ga m66da minema :P
Niiet eks ta kuskil sinna 120 kanti j2i .
Soovitaks kindlasti Apriliat , aeroxite aeg on läbi (Minu Arvamus) Neid liialt palju juba siia teedele tekkinud.
Võimsad küll aga 100km/h ei liigu nad mitte.
Ja "tuuning" sport summuti ei enam vägapalju juurde kuna tal on peal algul juba tehase "pool" sport summuti.

OT küll aga miks aeroxi aeg läbi peaks olema, kui näit. apriliaid liigub linnapeal 2 korda rohkem.
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Vabandust väga aga ma küll pole apriliaid n2inud 2 korda rohkem tänavatel :?
Suzuki Katana Lc

H.

Lugemata postitus Postitas H. »

Heh, uue kerega Apriliaid on kõvasti rohkem kui Aeroxeid.


Viimsis on vapsjee mingi 4-5 Aeroxit, Apriliaid aga üle kümne.
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Need numbrid korruta kohe mitmega. ;)
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Tegelikult ütleks nii et see Ei Puutu Teemasse !
Suzuki Katana Lc
Kasutaja avatar

No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Lugemata postitus Postitas No_name »

seda on kah et selle kummiga sõites võib rolleri alt ära visata või kui pidama vaja saada siis ei saa piisavalt kiiresti pidama..
See 80 on lihtsalt kummi kasutamise norm.-.[/quote]

OT: Küll on hea tähti närida.Kes küll nii kiiresti kummi kasutab. Kummid jäägu apteeki ja rehvid rolleritele jne alla.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

On kaks võimalust kas roller kevadel maha müüa ja 125 või 250 osta. Aga kui ei myy siis väike hooldus uus kolb ja carbon klapid ja vb kiirem ülekanne. Ja kui raha palju siis taha reguleeritav amort gaasiga. Ja downhill lenks ja siis kevadel täiega tagarattas harjutama :D.
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Enda rolleril tuleb siis palju kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja parandusi :wink:
Veidike ikka välimust juurde ning mõtlesin ka suurema karpa osta.
Suzuki Katana Lc

stenu10
Postitusi: 188
Liitunud: 23 Juun 2005, 11:38
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas stenu10 »

Uus värv, 50ccm malossi sport silinder, uued ilusamad peeglid, ja sumpsi silenceri yritan ka ära värvida. Rolleriks siis 2005 aasta yamaha jog r. Hetkel tegelngi rollu lihvimise ja pahteldamisega!

AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

2 varianti:

-* I variant.
- Roller värvimisse, värvid siis kas stock (kleepsud tulevad ka) või roheline/sinine ja valge. [Oleneb rahast]
- Uus peegel.
- Sumpa korda.
- Silinderist kruvi välja.
- Polini Eco/Malossi MultiVar. [Oleneb rahast]
- Sidurivedrud.


-* II Variant
- Roller ei lähe värvimisse. [Oleneb rahast]
- Polini Eco. [Oleneb rahast]
- Sumpa korda.
- Sidurivedrud.
- Kõlarid. [Oleneb rahast]
- Silindrist kruvi välja.
- Vabalt hingav õhufilter.
- Vaatab, kui raha on siis püüan midagi veel juurde korraldada.

Pohlakas
Postitusi: 170
Liitunud: 03 Mai 2005, 15:04
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Pohlakas »

Mis kuradi kruvi sul silindris on? :D
Yamaha Aerox|Vjatka Elektron 150ccm|
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Näiteks summuti silindri poolne kinnitus, ühel tuttaval juhtus nii.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

brooker
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Dets 2005, 16:06
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas brooker »

Ise siis midagi erilist ei hakkagi tegema..

Praegu tegelen bensiini korgi ümber oleva plastikuga.. Tükk väljas ja parandan seda. Enamasti vist tegelengi gondli parandusega :roll:

Puhastan ka koonuse ära ja nikerdan niisama...A ja veel pagassi teen mingi led süsteemi! :wink:
Pilt

asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

H. kirjutas:
Tere.

Oleks teie arvamusi vaja.


Esimene variant: Mul on Aerox, väga hea sissesõiduga - aastaks on 2004. Läbisõit on 8700 km vms. Ja ma saaksin teha sellele 70cc full tuuningu, ise arvasin et teeks Stage 6 full tuuningu, kuna Stage 6 on Saksamaal jne väga populaarne ja tunnustatud firma ja Stage 6 full tuuninguga rollerit vist veel Eestis ei ole kah. Tulemuseks oleks kindlasti super kiire roller, väga hea kiirendusega. Aga suurimateks miinusteks ju arvatavasti väga suur bensiinikulu (21mm karburaator) ja peab vahetama ju päris tihti kolvi jms. Ning kaua see silindergi vastu peab, 70cc pidavat koguaeg kokku jooksma.


Teine valik oleks 2007 aasta uute värvikombinatsioonidega Aprilia. Millele teeksin hea sissesõidu ja peale seda paneksin alla sportsummuti, sport variaatori ja VÕIBOLLA 50cc sport silindri. Tulemuseks oleks normaalne roller. Linnas jalgu ei tohiks kellegile jääda ja kiirendus rahuldav. Ei oleks kohe kindlasti nii suur bensiinikulu ning Aprilia peab tuunimata ikka väga hästi vastu.


Sooviksin Teie arvamusi.

PS! Ossidest hateritel oleks parem suu kinni hoida, pointless on siia niisama paukuma tulla et osta elu vms.
Jäta Aerox ja pane full 70cc Hebo Manston, oleks ka kindlasti ainuke eestis ja lippaks sul nii mis jube ;)

H.

Lugemata postitus Postitas H. »

hehe, kui siis Manston Replica;D mingi haiget setti küll ei ehita ;D nagu prykkaril. Stage 6 kõige otstarbekam vast
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”