125 mootor, vähe kiirust ?!

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

ehh - läks norimiseks aga miks ka mitte - joelum edaspidi ei istu oma suksu seljas kui füssa/mata tund käimas on...;)
joelum teeb oma targa koolitatud peaga nüüd edaspidi nii:
a) ei kuula harimatuid bljaagutajaid kes ütlevad, et ülekandearv suhtub 1:3-le E:T vaid teab, et see hoopis tagumise jagamine esimesega = ülekandearv Eelnimetatud arvu suurenedes saab jõulisema ülekande kuni ideaalis tema vajadustes kasutab ratas ära kogu oma võimekuse. Mida väiksema võimsusega ratas seda olulisema kaaluga see teema ka on.
Pljaagutajatele teadmiseks, et saate oma kirvega kui jätkate - olenemata kubatuurist jäävad enamlevinud tsiklite ülekandearvud vahemikku 2,500-4,000 ja jälgimise all peetakse 3 kohta peale koma... keskmine siis 2,5+4/2 ja ma võrdluseks võtsin jäigastununud tillu 10cm, t*** 30cm ja kus alla 10 on out ja üle 30 yak = 10+30/2 ok - sealt saab valusa matemaatika mille, nii jämeda kui seda teie pakutava ülekandesuhte 1:3 võrdluse eksimuse amplituudis ilmselt enam keegi olla ei taha... :D Teises võimalikus versioonis kui ratta võimsus eri kiirustel oluliselt muutub, saab koolis korralikult haritud joelulm kohe aru, et tema rattal on toitesüsteemi rike - max vääne toimib väiksematel kiirustel (1-2-3...vb4 käiguni), edasi ära kadudes on ilmselgeks toiteveaks segu vaesus - eriti kui rattal on ram-air direct... kui mitte siis joelulm teab kuidas seda gaasikäitlusega tuvastada - pool ja põhjagaas ei muuda: edasi on mõtlev asjast huvitatud inimene suuteline ise minema, eriti loll võib küsida ES - ole mureta, keegi ei saa teada;)
võiks edasi pajatada aga kell palju ja poed juba kinni...

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”