sr50 ditech jätab vahele


Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Mix kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
...üks õhtu ajasin mootori korralikult soojaks ja siis töötas normaalselt. ta saaks nagu rikastatud küttesegu ja kui natuke aega tühikäigul masin töötab ja siis gaasi annad siis tekib see et ei lähe korralikult pöördesse.
aaa-hahhh!.. sedapidi saab kah olla tõesti, et kohapeal töötades kipub "täis tõmbama". 2t karburaatormootori puhul täiesti usutav ja pea-aegu et "normaalne" asi... sellest on tekkinud paljudel tsiklimeestel harjumus või vajadus kohapeal "gaasitada" sest muidu sureb kas mootor lõpuks liigrikkaks muutunud küttesegu tõttu välja või on mõnda aega lihtsalt jõuetu. Väikestel pööretel on silindri läbipuhumine väga halb ja sinna jääb palju jääke eelmisest töötaktist, jäävad ka ülearused õlipiisad ja neid koguneb viletsa läbipuhumise tõttu juurdegi, halveneb ka täitumine uue värske tööseguga. Töötemperatuur normaalseks isepuhastumiseks on liiga madal ja küünal tahmub kuni riknemiseni. Lõpuks gaasi andes võib tõesti võtta veidi aega, enne kui mootor end "puhtaks köhib" ja jälle täie võimsusega töötada jaksab. Ajust juhitud sissepritse peaks küll veidi leevendama madalast tühikäigust tekkinud probleeme, kuid kõigi loodusseaduste vastu ei aita seegi.
Ei oska enam muud soovitada, kui et ära siis lase nii kaua kohapeal tühjalt töötada või reguleeri tühikäik veidi kõrgemaks. Ka mootori soojendamiseks pole teda tarvis üüratult kaua lasta kohapeal käia (ja iseendasse tahma toota!) - kui juba gaasile normaalselt ja erksalt reageerib, siis võid kerge koormusega ja sujuvalt juba ka sõita.
aga kui mõned ajad tagasi masin hästi veel töötas siis sellist asja ei olnud

Mine “Rollerid”