nos rollerile..kas tasub?
Moderaator: Moded
Lugupeetud kodanik masto... Foorumi idee ei seisne selles, et igaüks ütleb just seda mida mõtleb vaid ennem kui midagi ütled, mõtle see korralikult läbi ja siis järelda, kas teema algataja saama sinu postitus mingisugust infot mida ta küsis või mida tal vaja võiks minna...masto kirjutas:miks mu postid ära kustutatakse
Soovitan võta sul natuke aega ja lugeda läbi see... http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345

Igaks juhuks mainin, et kui roller ära turbotada siis peaks umbes 10000.- eelarvega arvestama... (eeldades seda, et polte ja mutreid keerad ise..)

Igaks juhuks mainin, et kui roller ära turbotada siis peaks umbes 10000.- eelarvega arvestama... (eeldades seda, et polte ja mutreid keerad ise..)
Ärge laske ennast petta rolleri väikesest kubatuurist...
On võimalik väga häid tulemusi saavutada selle NOS süsteem installeerimisega, kusagilt lugesin ,et umbes 20-25hp võistlus roller millele NOS peale oli pandud suutis saavita kusagil 40hp..ja see on ikka tohutu vahe
No...mingi 5hp annab ikka juurde äkki sellise conf. masinale nagu sul äkki, kui panna õieti peale..
Turbo rollerile...Huvitav teema kuid kas üldse turbod sobivad 2 taktistele mootoritele?

On võimalik väga häid tulemusi saavutada selle NOS süsteem installeerimisega, kusagilt lugesin ,et umbes 20-25hp võistlus roller millele NOS peale oli pandud suutis saavita kusagil 40hp..ja see on ikka tohutu vahe

Turbo rollerile...Huvitav teema kuid kas üldse turbod sobivad 2 taktistele mootoritele?
Aprilia RST 1000 Futura
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ja turbo ei keera nii väikest mootorit kotti?Isegi suurte rataste seas on turboprojektideks eelistatavamad just suure kubatuuriga isendid - rohkem resurssi ja mängimisruumi.50 või 70 ccm konele - äkki eksin, aga siiski pakun välja, et mootor ei ela kaua, eeldusel, et kõik korrektselt tehtud.naxitrall kirjutas:aga rääkige lähemalt sellest turbost siis...ise kaldun ka arvama et see nos keeraks ainult mootori kotti..aga mida selle turbo jaoks vaja täpsemalt läheks ja kus kohast leida inimest kes seda paremini jagab?
Ja niisama põlve-otsas turbopaigaldust ei saa aretada ja teha.Samuti nitro süsteemi.
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
See on hea point,millele isegi seda natuke "kõvatamise" teemat lugedes mõtlema hakkasin!Turbo rollerile...Huvitav teema kuid kas üldse turbod sobivad 2 taktistele mootoritele?
Pole aega praegu siin erinevaid 2-takti mootoriversioonide jooniseid otsida...aga kas kõige labasemal 2-taktisel pole mitte nii,et kui kolb alla liikudes töösegu karterist üles hakkab ajama,siis ülevoolukanalite avanedes silindris on ka väljalaske kanal avatud?Tekib nn.läbipuhumise effekt,i.k. 4-takstiliste puhul oli vist "overlap" selle nimi...et mingid minimaalsed kraadid on nii sisse kui väljalaske klapp avatud ja turbomootori alati väikseim "overlap" kradd parim!Ühesõnaga,rõhu all segu läheb kolinal ka summutisse ja kui see segu seal summutis või halvemal juhul turbos lõhkema hakkab,siis sealt küll hp kasvu oodata ei ole

Lisaks kohiks teie turboentusiasmi veel sellega,et turbod on kõik õlitusega,tänapäevased veel lisaks vesijahutusega....kuidas selle lahendada mõtlete?Kuidas segu paika kavatsete saada...eriti pritse puhul,kes teil aju paika progreb vastavalt turbo konfile?Ostate teise aju,panete veel lambda,segukella jne ja siis lähete kuhugi vennasvabariiki dünorullile häälestama?Vaevalt küll

Kõik on tehtav,aga kas see oma maksumuse juures ära tasub...ehk siis ennem arvestage,et ülelaadimine ei ole ainult vile hind,natuke keevitustööd ja kogu lugu!
Haaa.selle väite jookseks küll sajaga ümber!...ja niisama põlve-otsas turbopaigaldust ei saa aretada ja teha.Samuti nitro süsteemi.
Ma just tahtsingi öelda siin teistele,kes 10000+ hindadega nitrokomplektist rääkisid...pikad talveõhtud on tulemas...hea eeltöö interneti abiga,natuke mõttetööd,natuke kätetööd,ja nitrokit on ka täiesti ise tehtav!
Kunagi tegin enda autole....just nimelt põlve õtsas


Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

stage 6 peaks lihtsalt üks norm olema nagu mina aru olen saanud, parandage kui valesti.kalew kirjutas:miks just stage 6? miks mitte full hebo manston ?ummy90 kirjutas:soovitaks sul lihtsalt kõik stage 6 jupid peale kruvida ja siis vaata kas sa tõesti ikka veel turboülelaadimist või nitrot tahad.
See nosi ja turbo teema suht huvitav... raha on, siis proovige ära kas saate hakkama
minupärast kasvõi hebo full manston, põhiline et nii hea kui võimalik ja kui siis puudu jääb siis turbod ja nitrod.
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
suht mõtetu niisama panna kui käiks meil eestis ka kiirendused nagu www.sccoter-power.nl siis oleks mõtet aga niisama kyll pole mõtet minu arust raha raiskamine 

S¤Ã¤Ã¤S¤E
Kui me kõik sedasi mõtleme, ei hakkagi Eestis midagi toimuma... Alati peab olema keegi, kes julgeb teistest erineda ja teeb asjaga algust..Enemy Territory [ COD ] kirjutas:suht mõtetu niisama panna kui käiks meil eestis ka kiirendused nagu www.sccoter-power.nl siis oleks mõtet aga niisama kyll pole mõtet minu arust raha raiskamine
ahjaa, kui tegu on sissepritsega rolleriga, siis peaks turbo mingil määral ka küttekulu vähendama...
Turbo jahutuse kohapealt räägiks veel niipalju, et ega kõik turbod õlijahutusega ei ole... Osid jahutab ka seesama jahutusvedelik mis Sul radiaatoris käib...
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Ma küll ei kiida heaks ega poolda, et nende pillidega tänaval sõidetakse, aga MotoGP sarja 125cc masinad kaaluvad 75kg (täpset arvu peast ei tea!) kanti ning teevad üle 200km/h. Tõsi, neil on vähe teise diameetriga veljed, hoopis teised rehvid ning veidi parem kaalujaotus ja uskumatult toredam geomeetria.ummy90 kirjutas:seda kutsutaksegi rolleri tjuunimiseksstop kirjutas:Kujutate ette seda kui hea juhitavus on 90kg kaaluval masinal kui see peaks sõitma ligi 150km/h???
Enese tapmine on see juu!
160 km/h ta vic nüd küll ainult liikuma ei hakka mingi paar aastat tagasi kohtasin tüüpi kellel oli aprilia area 51 millele oli suhtkoht palju raha alla tambitud ja see liikus malossi mhr iga mitte replicaga ainuüksi ilma nosi ja turbota 140km/h bensiini võttis see masin 13l/100 km
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

avenger kirjutas:160 km/h ta vic nüd küll ainult liikuma ei hakka mingi paar aastat tagasi kohtasin tüüpi kellel oli aprilia area 51 millele oli suhtkoht palju raha alla tambitud ja see liikus malossi mhr iga mitte replicaga ainuüksi ilma nosi ja turbota 140km/h bensiini võttis see masin 13l/100 km
Üsna mõttetu kulu rolleri kohta.Aga,kui huvi ja vägapaljupappi selle tjuunimisega tegeleda,siis anna minna!
Turbo ülelaadmiseks oleks kõige parem mingi 125cc 4takti ja sissepritsega mootor. Sest karpaga on n**si ülemõistuse! Enamasti (autodel) karpaga mootorite turbotamine mõtetu (Kui see toimub Ainult külma õhu karpasse nn puhumisena ) , rõhku suurt peale keerata ei saa -sest vastasel juhul puhutakse karpasse niisuur rõhk , et see hakkab lekkima. Teine asi on Üüratult suur kütusekulu .. ilma suure jõulisata.
Kurvis näeme . kahepoolene
Et karpa lekkimist vältida, paigaldatakse terve karpa "sisselaskekollektorise"... See tähendab siis seda, et ka väljaspool karpat on samasuur rõhk kui seespool...Martin. kirjutas:Turbo ülelaadmiseks oleks kõige parem mingi 125cc 4takti ja sissepritsega mootor. Sest karpaga on n**si ülemõistuse! Enamasti (autodel) karpaga mootorite turbotamine mõtetu (Kui see toimub Ainult külma õhu karpasse nn puhumisena ) , rõhku suurt peale keerata ei saa -sest vastasel juhul puhutakse karpasse niisuur rõhk , et see hakkab lekkima. Teine asi on Üüratult suur kütusekulu .. ilma suure jõulisata.
Muidugi tuleb blow-throug süsteemi puhul paigaldada ka küttepump mis suudab küttele piisavalt suure surve sisse pumbata..
Turbosid on küll vesijahutusega ja neist jookseb läbi sama "vesi", mis mootorist ja talv pole probleem.sann361 kirjutas:te üldse teate kuidas turbo töötab??...ja keegi rääkis et turbod on VEEL vesijahutusega .....kui eestis auto turbod oleksid vesi jahutusega siis mõelge peaga mis nad talvel teevad.....ma arvan et ikka rohkem kasutame me siin õlijahutusega turbosid või mis...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.