nos rollerile..kas tasub?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

masto kirjutas:
miks mu postid ära kustutatakse
Lugupeetud kodanik masto... Foorumi idee ei seisne selles, et igaüks ütleb just seda mida mõtleb vaid ennem kui midagi ütled, mõtle see korralikult läbi ja siis järelda, kas teema algataja saama sinu postitus mingisugust infot mida ta küsis või mida tal vaja võiks minna...

Teema algataja
naxitrall
Postitusi: 115
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:37

Lugemata postitus Postitas naxitrall »

aga rääkige lähemalt sellest turbost siis...ise kaldun ka arvama et see nos keeraks ainult mootori kotti..aga mida selle turbo jaoks vaja täpsemalt läheks ja kus kohast leida inimest kes seda paremini jagab?
Kasutaja avatar

masto
Postitusi: 112
Liitunud: 28 Apr 2006, 20:34
Asukoht: saar

Lugemata postitus Postitas masto »

oki toki
tähtis on v6it mitte osav6tt

g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Soovitan võta sul natuke aega ja lugeda läbi see... http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345

;)


Igaks juhuks mainin, et kui roller ära turbotada siis peaks umbes 10000.- eelarvega arvestama... (eeldades seda, et polte ja mutreid keerad ise..)
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Miks Arvatakse et NOS kiirust sittagi juurde ei anna (help)
Kusjuures Nos annabki k6ike juurde !
Kuid sedagi vaid loetud sekunditeks.
Suzuki Katana Lc

Vanquish

Lugemata postitus Postitas Vanquish »

jah nos annab kõike ja kusjuures suhteliselt palju, kuid iga nupuvajutus maksab sulle suht palju ja rõõmu vaid loetud sekunditeks, nagu juba kasutaja justice ytles;)
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Ärge laske ennast petta rolleri väikesest kubatuurist... :wink:
On võimalik väga häid tulemusi saavutada selle NOS süsteem installeerimisega, kusagilt lugesin ,et umbes 20-25hp võistlus roller millele NOS peale oli pandud suutis saavita kusagil 40hp..ja see on ikka tohutu vahe :wink: No...mingi 5hp annab ikka juurde äkki sellise conf. masinale nagu sul äkki, kui panna õieti peale..

Turbo rollerile...Huvitav teema kuid kas üldse turbod sobivad 2 taktistele mootoritele?
Aprilia RST 1000 Futura

stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

Sinu asemel ma ei topiks NOS'i peale, vaid teeks etemalt pidurid korda!!! :evil:
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

naxitrall kirjutas:
aga rääkige lähemalt sellest turbost siis...ise kaldun ka arvama et see nos keeraks ainult mootori kotti..aga mida selle turbo jaoks vaja täpsemalt läheks ja kus kohast leida inimest kes seda paremini jagab?
Ja turbo ei keera nii väikest mootorit kotti?Isegi suurte rataste seas on turboprojektideks eelistatavamad just suure kubatuuriga isendid - rohkem resurssi ja mängimisruumi.50 või 70 ccm konele - äkki eksin, aga siiski pakun välja, et mootor ei ela kaua, eeldusel, et kõik korrektselt tehtud.
Ja niisama põlve-otsas turbopaigaldust ei saa aretada ja teha.Samuti nitro süsteemi.
Challenge the Adventure.Ride The World

ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

soovitaks sul lihtsalt kõik stage 6 jupid peale kruvida ja siis vaata kas sa tõesti ikka veel turboülelaadimist või nitrot tahad.
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

mõelge ikka kaine peaga kui midagi postitate :shock: kui sa just selle masinaga võistlusel käima ei hakka siis mis mõte on sellele mingit nos-i või rääkimata veel mingi turbo peale panna :?: :?: :?:
Have a nice day !

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

ummy90 kirjutas:
soovitaks sul lihtsalt kõik stage 6 jupid peale kruvida ja siis vaata kas sa tõesti ikka veel turboülelaadimist või nitrot tahad.
miks just stage 6? miks mitte full hebo manston ?

See nosi ja turbo teema suht huvitav... raha on, siis proovige ära kas saate hakkama

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Turbo rollerile...Huvitav teema kuid kas üldse turbod sobivad 2 taktistele mootoritele?
See on hea point,millele isegi seda natuke "kõvatamise" teemat lugedes mõtlema hakkasin!

Pole aega praegu siin erinevaid 2-takti mootoriversioonide jooniseid otsida...aga kas kõige labasemal 2-taktisel pole mitte nii,et kui kolb alla liikudes töösegu karterist üles hakkab ajama,siis ülevoolukanalite avanedes silindris on ka väljalaske kanal avatud?Tekib nn.läbipuhumise effekt,i.k. 4-takstiliste puhul oli vist "overlap" selle nimi...et mingid minimaalsed kraadid on nii sisse kui väljalaske klapp avatud ja turbomootori alati väikseim "overlap" kradd parim!Ühesõnaga,rõhu all segu läheb kolinal ka summutisse ja kui see segu seal summutis või halvemal juhul turbos lõhkema hakkab,siis sealt küll hp kasvu oodata ei ole :D

Lisaks kohiks teie turboentusiasmi veel sellega,et turbod on kõik õlitusega,tänapäevased veel lisaks vesijahutusega....kuidas selle lahendada mõtlete?Kuidas segu paika kavatsete saada...eriti pritse puhul,kes teil aju paika progreb vastavalt turbo konfile?Ostate teise aju,panete veel lambda,segukella jne ja siis lähete kuhugi vennasvabariiki dünorullile häälestama?Vaevalt küll :D

Kõik on tehtav,aga kas see oma maksumuse juures ära tasub...ehk siis ennem arvestage,et ülelaadimine ei ole ainult vile hind,natuke keevitustööd ja kogu lugu!
...ja niisama põlve-otsas turbopaigaldust ei saa aretada ja teha.Samuti nitro süsteemi.
Haaa.selle väite jookseks küll sajaga ümber!
Ma just tahtsingi öelda siin teistele,kes 10000+ hindadega nitrokomplektist rääkisid...pikad talveõhtud on tulemas...hea eeltöö interneti abiga,natuke mõttetööd,natuke kätetööd,ja nitrokit on ka täiesti ise tehtav!

Kunagi tegin enda autole....just nimelt põlve õtsas :D ...ja kogu maksumuseks tuli vist around 3000,-

:wink:
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

ennem kui minu perset kraapima hakatakse mainin seda, et minu mõttes mõlkus ainult 4 taktilise mootoriga isend...

ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

kalew kirjutas:
ummy90 kirjutas:
soovitaks sul lihtsalt kõik stage 6 jupid peale kruvida ja siis vaata kas sa tõesti ikka veel turboülelaadimist või nitrot tahad.
miks just stage 6? miks mitte full hebo manston ?

See nosi ja turbo teema suht huvitav... raha on, siis proovige ära kas saate hakkama
stage 6 peaks lihtsalt üks norm olema nagu mina aru olen saanud, parandage kui valesti.
minupärast kasvõi hebo full manston, põhiline et nii hea kui võimalik ja kui siis puudu jääb siis turbod ja nitrod.

stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

Kujutate ette seda kui hea juhitavus on 90kg kaaluval masinal kui see peaks sõitma ligi 150km/h???

Enese tapmine on see juu! :roll:

ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

stop kirjutas:
Kujutate ette seda kui hea juhitavus on 90kg kaaluval masinal kui see peaks sõitma ligi 150km/h???

Enese tapmine on see juu! :roll:
seda kutsutaksegi rolleri tjuunimiseks 8)
Kasutaja avatar

Enemy Territory [ COD ]
Postitusi: 271
Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)

Lugemata postitus Postitas Enemy Territory [ COD ] »

suht mõtetu niisama panna kui käiks meil eestis ka kiirendused nagu www.sccoter-power.nl siis oleks mõtet aga niisama kyll pole mõtet minu arust raha raiskamine :roll:
S¤Ã¤Ã¤S¤E

g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Enemy Territory [ COD ] kirjutas:
suht mõtetu niisama panna kui käiks meil eestis ka kiirendused nagu www.sccoter-power.nl siis oleks mõtet aga niisama kyll pole mõtet minu arust raha raiskamine :roll:
Kui me kõik sedasi mõtleme, ei hakkagi Eestis midagi toimuma... Alati peab olema keegi, kes julgeb teistest erineda ja teeb asjaga algust..

ahjaa, kui tegu on sissepritsega rolleriga, siis peaks turbo mingil määral ka küttekulu vähendama...


Turbo jahutuse kohapealt räägiks veel niipalju, et ega kõik turbod õlijahutusega ei ole... Osid jahutab ka seesama jahutusvedelik mis Sul radiaatoris käib...
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

ummy90 kirjutas:
stop kirjutas:
Kujutate ette seda kui hea juhitavus on 90kg kaaluval masinal kui see peaks sõitma ligi 150km/h???

Enese tapmine on see juu! :roll:
seda kutsutaksegi rolleri tjuunimiseks 8)
Ma küll ei kiida heaks ega poolda, et nende pillidega tänaval sõidetakse, aga MotoGP sarja 125cc masinad kaaluvad 75kg (täpset arvu peast ei tea!) kanti ning teevad üle 200km/h. Tõsi, neil on vähe teise diameetriga veljed, hoopis teised rehvid ning veidi parem kaalujaotus ja uskumatult toredam geomeetria.
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Oleks, kes viitsiks midagi korraldada ;)
Ei oleks küll tore kui eestiski igast migni scooterweekendid toimuks, kus siis igast kiirendused jms, näitused :roll:
Anooh see on vist unistus ainult :roll:
Sponsoreid vaja vms.
Ja isikut/isikuid kes viitsiks midagi tõsisemalt ette võtta .
Suzuki Katana Lc
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

160 km/h ta vic nüd küll ainult liikuma ei hakka mingi paar aastat tagasi kohtasin tüüpi kellel oli aprilia area 51 millele oli suhtkoht palju raha alla tambitud ja see liikus malossi mhr iga mitte replicaga ainuüksi ilma nosi ja turbota 140km/h bensiini võttis see masin 13l/100 km
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi

Joonsuu

Lugemata postitus Postitas Joonsuu »

avenger kirjutas:
160 km/h ta vic nüd küll ainult liikuma ei hakka mingi paar aastat tagasi kohtasin tüüpi kellel oli aprilia area 51 millele oli suhtkoht palju raha alla tambitud ja see liikus malossi mhr iga mitte replicaga ainuüksi ilma nosi ja turbota 140km/h bensiini võttis see masin 13l/100 km

Üsna mõttetu kulu rolleri kohta.Aga,kui huvi ja vägapaljupappi selle tjuunimisega tegeleda,siis anna minna!
Kasutaja avatar

GReddy
Postitusi: 481
Liitunud: 17 Aug 2004, 17:29
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GReddy »

Jutt käib siis kämbust , tõsi ta on 140gpsi on üsna muljetavaldav , kuigi kulud on väga jõhkrad .. 125 rsile tegi ära kiirenduses ( rs oli ka modifitseeritud )

g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

MOMO kirjutas:
Jutt käib siis kämbust , tõsi ta on 140gpsi on üsna muljetavaldav , kuigi kulud on väga jõhkrad .. 125 rsile tegi ära kiirenduses ( rs oli ka modifitseeritud )
Igaks juhuks küsil üle, et tegu oli ikka 70cc?
Kasutaja avatar

GReddy
Postitusi: 481
Liitunud: 17 Aug 2004, 17:29
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GReddy »

g2ngster kirjutas:
MOMO kirjutas:
Jutt käib siis kämbust , tõsi ta on 140gpsi on üsna muljetavaldav , kuigi kulud on väga jõhkrad .. 125 rsile tegi ära kiirenduses ( rs oli ka modifitseeritud )
Igaks juhuks küsil üle, et tegu oli ikka 70cc?
Täpselt nii
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Lugemata postitus Postitas Martin. »

Turbo ülelaadmiseks oleks kõige parem mingi 125cc 4takti ja sissepritsega mootor. Sest karpaga on n**si ülemõistuse! Enamasti (autodel) karpaga mootorite turbotamine mõtetu (Kui see toimub Ainult külma õhu karpasse nn puhumisena ) , rõhku suurt peale keerata ei saa -sest vastasel juhul puhutakse karpasse niisuur rõhk , et see hakkab lekkima. Teine asi on Üüratult suur kütusekulu .. ilma suure jõulisata.
Kurvis näeme . kahepoolene

g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Martin. kirjutas:
Turbo ülelaadmiseks oleks kõige parem mingi 125cc 4takti ja sissepritsega mootor. Sest karpaga on n**si ülemõistuse! Enamasti (autodel) karpaga mootorite turbotamine mõtetu (Kui see toimub Ainult külma õhu karpasse nn puhumisena ) , rõhku suurt peale keerata ei saa -sest vastasel juhul puhutakse karpasse niisuur rõhk , et see hakkab lekkima. Teine asi on Üüratult suur kütusekulu .. ilma suure jõulisata.
Et karpa lekkimist vältida, paigaldatakse terve karpa "sisselaskekollektorise"... See tähendab siis seda, et ka väljaspool karpat on samasuur rõhk kui seespool...

Muidugi tuleb blow-throug süsteemi puhul paigaldada ka küttepump mis suudab küttele piisavalt suure surve sisse pumbata..

sann361
Postitusi: 105
Liitunud: 07 Juun 2004, 11:46
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas sann361 »

te üldse teate kuidas turbo töötab??...ja keegi rääkis et turbod on VEEL vesijahutusega .....kui eestis auto turbod oleksid vesi jahutusega siis mõelge peaga mis nad talvel teevad.....ma arvan et ikka rohkem kasutame me siin õlijahutusega turbosid või mis...
aerox

proton
Postitusi: 152
Liitunud: 07 Mai 2004, 13:38

Lugemata postitus Postitas proton »

sann361 kirjutas:
te üldse teate kuidas turbo töötab??...ja keegi rääkis et turbod on VEEL vesijahutusega .....kui eestis auto turbod oleksid vesi jahutusega siis mõelge peaga mis nad talvel teevad.....ma arvan et ikka rohkem kasutame me siin õlijahutusega turbosid või mis...
Turbosid on küll vesijahutusega ja neist jookseb läbi sama "vesi", mis mootorist ja talv pole probleem.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”