Kaitseministeerium ostab mootorrataid

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

To sang:

Kusjuures on Smile Enne kah ei uskunud, kui olin ise sees istunud. Ainuüksi lülitid, nupud, kangid ja näidikud näevad välja kui 60ndate vene veokitel. Sidesüsteemid on loomulikult moodsad, aga masin ise on väga vanamoline.

Noh, kui sa uudsust hindad nuppude ja lülitite disaini järgi siis on jama. Ma olen näinud seetpoolt kaasaegset hävitajat ja nendelgi on isegi suvalise moodsa väikeautoga võrreldes "väga vanaaegsed" lülitid ja nupud. Eks mitaarkriteeriumid on veidi yteised ja olulisemaks loetakse toimivust ja vastupidavust. Aga Hummeri viga ei ole pigem iseendas, vaid selles et autot hakati kasutama mitte otsatrbekohaselt. Aga see uus projekt mida sa kirjledasid hakkab meelde tuletama Bradley lugu, kui kergest soomussõidukist tehti lõpuks peaaegu tank hind tõusis esialgselt planeeritus umbes 20x kõrgemaks ja valmis tuli ikka ei liha ega kala :).

Aga sa võiksid mulle saata mõne lingi või pildi Hummeri eelkäija Jeep'i kohta, millel oleks sõltumatu vedrustus!
Viimati muutis mx77, 19 Okt 2006, 11:01, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”