Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Lihtsalt on vähem valgust väljas kui suvel, seetõttu jäävad väiksemad objektid veelgi rohkem nähtamatuks kui nad suvise päiksepaistega on. Tsikliga sõites tuleb nagunii kogu aeg arvestada, et sa oled nähtamatu, sügisesel ajal seda enam.tundub nagu autojuhid arvavad, et tsiklimehed selliste ilmadega ei sõida. Eile oli 4-5 korda selline napp pääsemine, kus keegi keeras ette, eest läbi või tahtis rida vahetada minu peale. Olge ettevaatlikud!
Abiks on kindlasti silmatorkavad riided, tsikli sõidutuledest ei piisa nähtavaks tegemiseks. Ise kannan eredat helkurvesti sõites, käin igapäevaselt läbi Tallinna linna tsikliga tööl ning seni pole veel juhtunud, et autojuht keeraks mulle julmalt ette, sest ta ei näinud mind (ptüi-ptüi-ptüi).
Ka ma käisin igal hommikul rattaga tööle, helkurvesti ei kandnud. Ette keeranud tüdrukutega rääkides, selgus, et nad nägid mind küll, kuid arvasid, et jõuavad eest läbi. Ma sõitsin 45-50 kilomeetrit tunnis. Selles mõttes ei aita alati ka helkurvest, kui kogenematu juht teise liiklusvahendi roolis. Aga abi on sellest vestist kindlasti. Välistab vähemalt osad juhtumid.sang kirjutas:
Lihtsalt on vähem valgust väljas kui suvel, seetõttu jäävad väiksemad objektid veelgi rohkem nähtamatuks kui nad suvise päiksepaistega on. Tsikliga sõites tuleb nagunii kogu aeg arvestada, et sa oled nähtamatu, sügisesel ajal seda enam.
Abiks on kindlasti silmatorkavad riided, tsikli sõidutuledest ei piisa nähtavaks tegemiseks. Ise kannan eredat helkurvesti sõites, käin igapäevaselt läbi Tallinna linna tsikliga tööl ning seni pole veel juhtunud, et autojuht keeraks mulle julmalt ette, sest ta ei näinud mind (ptüi-ptüi-ptüi).

Aga jah. See, mis sind ei tapa teeb vigaseks ja vigadest õpitakse. Ma igaljuhul otsin tasapisi juba uut ratast. Kõigile liiklejatele turvalist teed ja nael kummi!
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
http://www.postimees.ee/091006/esileht/krimi/222347.php
Kas seal siis tõesti nii kitsas, et ei mahtunud ära ?
Või oskab keegi kommenteerida seda lugu?
Kas seal siis tõesti nii kitsas, et ei mahtunud ära ?
Või oskab keegi kommenteerida seda lugu?
... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)
Kommenteerida ei oska, aga minuarust annab osalise vastuse autojuhi sünniaasta(1938), puhas spekulatsioon muidugi..diio2 kirjutas:http://www.postimees.ee/091006/esileht/krimi/222347.php
Kas seal siis tõesti nii kitsas, et ei mahtunud ära ?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
N, kas see on sinu ratas?N kirjutas:Rattale tuli miski pamper järele ja viis minema.Nongrata kirjutas:Kuidas sa oma ratta terveks saad? Kas kindlustus suunab sind kuskile remonditöökotta või maksab jupid kinni või mismoodi.
http://www.romu.ee/soidukid_avarii.php? ... k&uid=3660
Näeb väga sedamoodi väja küllmella kirjutas:N, kas see on sinu ratas?
http://www.romu.ee/soidukid_avarii.php? ... k&uid=3660
Kotkapojad, TM, http://www.kotkapojad.ee
-
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Juhtub muidugi, aga ega sellepärast ei pea hakkama BS-i suust välja ajama - "ka sellises raskes situatsioonis ei mõelnud riikikogulane enda elu ja tervise säästimisele vaid asus kartmatult tegevusse teel hämmingusse sattunud metsaelaniku elu päästmiseks ...".spinna kirjutas:
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
muide, aga mõelge nendele kriitilistele situatsioonidele kus ise olete olnud. Minu jaoks ei ole teele sattunud metssiga mitte potentsiaalne praad vaid süütu metsanotsu kes kogemata vales kohas. Olles kas auto või tsikliga, on meie reaktsioon pigem looma säästev. Olles jala ning kohtudes karuga, on meie reaktsioon kindlasti ennast säästev 
Ning: Hockenheimi ringrajal kõige kiiremas kurvis (kurv 4, u 280km/h) jooksis jänes üle tee ning kuigi mu aju fikseeris ainult "oi, jänes", oli mu esmane emotsioon ikkagi see, et ma ei oleks tahtnud pikkkõrva alla ajada. Alles peale seda tuli vaimusilmas ette pilt kus ma lohisen uljalt rajapiirete poole.
Üks asi on olla seal situatsioonis, teine asi on istuda mugavas tugitoolis - esmased reaktsioonid on erinevad.

Ning: Hockenheimi ringrajal kõige kiiremas kurvis (kurv 4, u 280km/h) jooksis jänes üle tee ning kuigi mu aju fikseeris ainult "oi, jänes", oli mu esmane emotsioon ikkagi see, et ma ei oleks tahtnud pikkkõrva alla ajada. Alles peale seda tuli vaimusilmas ette pilt kus ma lohisen uljalt rajapiirete poole.
Üks asi on olla seal situatsioonis, teine asi on istuda mugavas tugitoolis - esmased reaktsioonid on erinevad.
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Heitekender kirjutas:muide, aga mõelge nendele kriitilistele situatsioonidele kus ise olete olnud. Minu jaoks ei ole teele sattunud metssiga mitte potentsiaalne praad vaid süütu metsanotsu kes kogemata vales kohas. Olles kas auto või tsikliga, on meie reaktsioon pigem looma säästev. Olles jala ning kohtudes karuga, on meie reaktsioon kindlasti ennast säästev Smile
süütu või mitte aga kui säästa kas ennast või metslooma siis igal juhul ennast. Kindlasti ei ole juhi reaktsioon alateadlikult looma säästev- pigem on see püüd kokkupõrget vältida ja terve nahaga situatsioonist välja tulla, olgu takistus inimene, loom või puu...
terv.
Alar11
süütu või mitte aga kui säästa kas ennast või metslooma siis igal juhul ennast. Kindlasti ei ole juhi reaktsioon alateadlikult looma säästev- pigem on see püüd kokkupõrget vältida ja terve nahaga situatsioonist välja tulla, olgu takistus inimene, loom või puu...
terv.
Alar11
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Reaktsioon on ju lihtsalt selles, et vältida ohtu(otsasõitu). Ja see pole mitte sama mis dalailaamalik soov neljajalgseid säästaHeitiKender kirjutas:muide, aga mõelge nendele kriitilistele situatsioonidele kus ise olete olnud. Minu jaoks ei ole teele sattunud metssiga mitte potentsiaalne praad vaid süütu metsanotsu kes kogemata vales kohas. Olles kas auto või tsikliga, on meie reaktsioon pigem looma säästev. Olles jala ning kohtudes karuga, on meie reaktsioon kindlasti ennast säästev
Ning: Hockenheimi ringrajal kõige kiiremas kurvis (kurv 4, u 280km/h) jooksis jänes üle tee ning kuigi mu aju fikseeris ainult "oi, jänes", oli mu esmane emotsioon ikkagi see, et ma ei oleks tahtnud pikkkõrva alla ajada. Alles peale seda tuli vaimusilmas ette pilt kus ma lohisen uljalt rajapiirete poole.
Üks asi on olla seal situatsioonis, teine asi on istuda mugavas tugitoolis - esmased reaktsioonid on erinevad.

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Kris., ma arvan, et oma rahulolematuse pead sa adresseerima ajakirjanikule. Oleks ju ilgelt mage kirjutada, et möödapõiget sooritanud poliitik pingutas üle - natuke draamat kulub ikka marjaks ära
Vaevalt, et see "ootamatult suur hirvepull" oli kevadiste valimiste avalöök, kelle Kristen Michal seal oma käega teele talutas.

Vaevalt, et see "ootamatult suur hirvepull" oli kevadiste valimiste avalöök, kelle Kristen Michal seal oma käega teele talutas.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Loomulikult toimub alalhoiuinstinkti ajel sellises situatsioonis ikka enesepäästmine. Ajakirjanduslikust lähenemisest on diskusioonid juba hoopis midagi muud
Ja tundes seda ratturit, ei hakanud tema küll mingit loomapäästeoperatsiooni reklaamima. Kui üldse, siis viskas nalja sel teemal ja õnnetu sulesepp võttis asja tõe pähe. Et nüüd kahtlusi tõrjuda, siis hirvepulli võrdleme ikka põdraga, eks
. Mandril neid kuuldavasti üldse ei olegi, need on saaremaale "istutatud" loomad ja kits on nede kõrval poisike. Ikka sinna väiksemat kasvu põdra kanti on need elukad ning kipuvad aeg-ajalt ka suisa 5..10 pealiste karjadena teele sadama.
Mis nüüd ajakirjanikke puudutab, siis on Mereblogis neil soovitatud lausa kursustele minna, et vältida BS juhtumeid


Mis nüüd ajakirjanikke puudutab, siis on Mereblogis neil soovitatud lausa kursustele minna, et vältida BS juhtumeid

Suzuki GSX 750 Inazuma
Minu soovitus oleks, harjutada endas mahasuruma selliseid loomapäästmise instinkte, eriti autoroolis, loomulikult juhul kui tegemist on kitsega või temast väiksema loomaga . Kui jookseb mõni kass, koer, jänes jne. üle tee, ei tohiks instinktiivselt kuhugipoole keerama hakata, vaid ainult võimalusel pidurdada. Palju on näiteid, kus inimesed on ennast vigaseks sõitnud, sellepärast, et koer jooksis üle tee
Ei ole üldse mingi loomavihkaja, kuid hetkekski ei teki mul kõhklust, kas seada mõne looma pärast ohtu enda või laste (kaasreisijate) elu mingi lootusetu põikemanöövriga ja päästa loom või mitte. Sellist keeramise instinkti on muidugi raske allasuruda, aga saab seda ikka harjutada ka, suvel lendab tihti linde ootamatult üle tee, mis samuti ehmatab, siis peaks püüdma jätta käed roolil liikumatuks ja vajadusel kontrollitult pidurdama, kui on veel aega.
Mootorrattaga on vähe keerulisem, sest oleneval kiirusest, tee laiusest, teekattest jne on raske midagi üheselt head soovitada, kuid isiklikult eelistaks kokkupõrgata koeraga ennem, kui teekõrval oleva puuga. Otsesõidul, kokkupõrkel mingi koerasuuruse elukaga, on inertsist tulenevalt võimalus lohiseda kukkumisel mööda teed edasi, mis on kindlasti parem variant, kui võssa põrutada.

Mootorrattaga on vähe keerulisem, sest oleneval kiirusest, tee laiusest, teekattest jne on raske midagi üheselt head soovitada, kuid isiklikult eelistaks kokkupõrgata koeraga ennem, kui teekõrval oleva puuga. Otsesõidul, kokkupõrkel mingi koerasuuruse elukaga, on inertsist tulenevalt võimalus lohiseda kukkumisel mööda teed edasi, mis on kindlasti parem variant, kui võssa põrutada.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Tänases Kanal 2 saates "Krimi" pidi pikemalt rääkima õnnetustest mootorratastega. Jääme siis ootama....
Pagan! Asjata ootasime. Sorry!
Pagan! Asjata ootasime. Sorry!
Viimati muutis pritsu, 17 Okt 2006, 20:54, muudetud 1 kord kokku.
Õigekirjaoskus massidesse!
Aastaid tagasi sai küll jääl ja mudas minskiga külili käidud, aga neid ei nimetaks ma õnnetusteks, need olid rohkem nalja tegemised. Loogiline oli, et kiilasjääl kaua püsti ei seisa
Igatahes ainsaks pisiõnnetuseks pean esimest sõidukogemust 600se bikega. Nimelt suri ristmikul ratas välja ning ma ei jõudnud jalgu maha tagasi panna ja pikali me olimegi.
Õnneks ei jäänud rattale ühtegi kriimu ega mõra, ainult suunatuli läks ja seegi parandati samal õhtul superliimiga.
Järgmisel päeval läks bike uuele omanikule ja suunatuli jäi tema vahetada...

Igatahes ainsaks pisiõnnetuseks pean esimest sõidukogemust 600se bikega. Nimelt suri ristmikul ratas välja ning ma ei jõudnud jalgu maha tagasi panna ja pikali me olimegi.


Järgmisel päeval läks bike uuele omanikule ja suunatuli jäi tema vahetada...

-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
krt... ma juba nägin seda sinu avatari pilti kusagil... lubasid näidata pilti veel paremas varustusesChevelle kirjutas:Aastaid tagasi sai küll jääl ja mudas minskiga külili käidud, aga neid ei nimetaks ma õnnetusteks, need olid rohkem nalja tegemised. Loogiline oli, et kiilasjääl kaua püsti ei seisa![]()
Igatahes ainsaks pisiõnnetuseks pean esimest sõidukogemust 600se bikega. Nimelt suri ristmikul ratas välja ning ma ei jõudnud jalgu maha tagasi panna ja pikali me olimegi.Õnneks ei jäänud rattale ühtegi kriimu ega mõra, ainult suunatuli läks ja seegi parandati samal õhtul superliimiga.
![]()
Järgmisel päeval läks bike uuele omanikule ja suunatuli jäi tema vahetada...

Pakun, et see koht sai sul lühikese ent terava löögi. Kombe mööda asfalti ei lohisenudki, küll aga liikusid sina kombe ja kaitsmete suhtes. Suure surve all võib see päris korraliku jälje jätta. Äkki maandusidki sellele õlale?Suzumen kirjutas:kuigi siiani täielik müstifikatsioon, kuidas see võimalik saab olla, kuna kombe nahk jäi terveks aga särk alt ja nahk läinud)
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
asfaldi peal kukutud põlv oli päris lõhki õnneks muud polnudSuzumen kirjutas:Jepkris. kirjutas:Jääme siis ootama pilte, kui selle varustusega veidi püherdanud oled.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue LightMinulvõttis kukkudes isegi läbi karbon kaitsmete, nahk kombe ja pluusi õla pealt naha maha kukkudes (kuigi siiani täielik müstifikatsioon, kuidas see võimalik saab olla, kuna kombe nahk jäi terveks aga särk alt ja nahk läinud
) Asfaldi haigus on ikka väääga valus haigus
tähtis on v6it mitte osav6tt